Perheriita iski

Äitipuolisanoo

kun laitoin miehen lapsille itse salaa työpaikkahakemukset. Sanoin sitten viikon päästä että älkää ihmetelkö jos puhelin soi ja tarjotaan työtä. No siitähän riita iski. Jotain kun yrittää aina saa silmille. Laikoina sitten haluuvat olla ja rahastaa meitä.
Poika raivosi viikon ja sano ettei mun pidä ouuttua hänen asioihin ja tytär samoin. Siivous on työtä siinä missä mikä tahansa. Kauhee tappelu tuli heidän äitikin hyökkäsi kimppuun ja siinä samalla lapsekin riehuu kokoa ajan. Mies suuttu muutamksi päiväksi että mun ei kuulu salaa tehdä mitään.
Minä autoin ja halusin että he olisivat tissä kesällä ja poissa täältä kun olen lomalla.
Rahaa ei ilmeisesti tarvi, sanoin miehelle että et sitten anna rahaa yhtään heille kun eivät halua mitään tehdä.näätä on.
Mullakin on lapsia pieniä, ja me tarvimme rahaa.
On laiskoja nuo nykyiset nuoret kaikki mitään ei thd vaan tuhlataan.
Toivottavsti onni potkii ja joku soittaa miehen lapsille sais töitä. Autan mutta siitäkin tulee riita, on kummaa tää äitipuolen osa, vaikka kaikkensa tekee auttaa ja kasvattaa, niin mikään ei käy. Miehen ex vaimokin oikein raivoaa, minä en koskaan pahaa sanaa ole hänestä sanonu, outo näätä on.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KummastunutTommi

      Miten sinä viitsit tänne tuota roskaa syöttää???????

    • gfdghfdf

      Ap jätä se mies ja lapset, ne eivät ole arvoisiasi. Niillä on pää umpiluuta.

      • tiukkaäitipuoli

        Juuri näin, jos lapset ei mene kesätöihin niin okoot ilman ruokaa, ei äitipuolen kuulu maksella ehidän elämistään ja kaljarahoja.
        Eikä ole pakko edes ottaa omaan kotiinsa häiriköimään. Kun on hyvin kasvattanut omat lapset niin ei tarvi toisten häirikkölapsia alkaa kasvattamaan ja makselemaan ruokia.
        Pihalle vaan kakarat ja mies kurinpalautukseen.
        Itse en katsele laiskoja vaan vaadin miehen lapsilta paljon, siksipä he harvoin tulevatkin, tietävät ettei me olla hotelli. Mieskin on iloinen kun lapsillansa on säännöt ja velvoitteet meillä.


      • LissuOnFörbi

        Ei Lissu voi. Ei Lissun työttömyyskorvaus riitä siihen siideri- ja hämpurilaismäärään mitä hän kuukaudessa kuluttaa.
        Lissu jäis myös asunnottomaksi jos hän jättäisi nössöukkonsa (kukaan omanarvontuntoinen mies ei Lissua huolisi).


    • LissuOnFörbi

      Laitoit kuitenkin niin nolot työpaikkahakemukset, ettei lapsilla ole enää mitään asiaa firmoihin joihin ne hakemukset laitoit. Torbeedoit siis heieän tulevaisuutensakin.

      **tun lissu

    • lissufanclub

      Lapsia pitää kasvattaa oli sitten omia tai ei, vieraat kakarat vaan tarvii neuvoja enempi ja komentoa.

      • daRWR

        Juurikin näin. Lapsille tulee myös neuvoa perusasiat niin yksityiselämän asioissa kuin yhteiskunnallisissakin asioissa. En minäkään tietäisi mitä ehdokasta äänestää, ellei äippä olisi antanut koivuniemen herran puhua, kun olin lapsi. Hän hakkasi sillä pyllyäni ja huusi "TOTTELE MINUA! VÄY-RY-NEN! VÄY-RY-NEN!"


      • fgfgfgffg

        Meillä miehen lapset on opetettu siihen että ei koskaan sanota ei. Hyvä käytös on a ja o. Minua äitipuolta pitää kunnioittaa ja arvostaa ja kiittää aivan kuin ketä tahansa. Äitipuoli on iso osa miehen lasten elämää ja kasvatusta. Heillä on suuri vastuu lasten normalisoitumisesta ja präjäämisestä
        Olen tiiviisti mukana heidn elämässään, ja en halua että koskaan riitelemme vaan toimimme yhdessä joka asioissa, ja ei ei kuulu meidän kasvatukseen, joten kaikkia on kokeiltava ja kaikki asiat pitää yväksyä. Hyvät asiat huonoja me ei käsitellä.
        Lapset oppivat näin toimimaan omillaan sitten kun siihen pystyvät, nyt lapset ovat 20 ja 21 joten asuvat vielä kotonaan koska opiskelu on kesken ja haluamme että he osaavat kaiken.
        Soitu asiat pidetään ja minä olen heille äiti siinä missä entinenkin.


    • Oletsiiderivalas

      Kuules tenukeppi, ei sulla ole miestä eikä lapsia, kännissä taas katkerana kirjoittelette sontaa.

    • mikävainkelpasi

      Outoa ettei nuoret halua mennä rahaa tienaamaan. Olin onnellinen jos joku järkkäsi kesätöitä eikä tarvinnut katuja rahattomana mittailla. Jäi sitä silti vielä vapaa-aikaakin.

      • äitipuolipauhaa

        Juuri näin, minä äitipuolena ainakin haluan että miehen lapset ansaitsevat rahansa itse, ettemme joudu heitä elättämään kun äitinsä ei viitsi ja on oleviaan käyhä. Mihellä maksattaa menonsa, Hänellä on munkin perhe jota pitää elättää kun olen työtön joten ei voi kahta perhettä elättää yhtaikaa. Minä olen kotiäiti ja hoidan omat ja miehen lapset hyvää hyvyyttäni hankin mihen lapsille töitä mutta ei kelpaa. Omat voivat olla kesäloman vielä kotona joten miehen lapet saavat ansaita omat rahansa jos meinaa meillä olla useastikin. Ei mitään kunnioitusta.
        Luonnollista että mies maksaa meidän elämän koska asumme yhdessä, miehen perhe on ulkopuolista.


      • LissuOnFörbi
        äitipuolipauhaa kirjoitti:

        Juuri näin, minä äitipuolena ainakin haluan että miehen lapset ansaitsevat rahansa itse, ettemme joudu heitä elättämään kun äitinsä ei viitsi ja on oleviaan käyhä. Mihellä maksattaa menonsa, Hänellä on munkin perhe jota pitää elättää kun olen työtön joten ei voi kahta perhettä elättää yhtaikaa. Minä olen kotiäiti ja hoidan omat ja miehen lapset hyvää hyvyyttäni hankin mihen lapsille töitä mutta ei kelpaa. Omat voivat olla kesäloman vielä kotona joten miehen lapet saavat ansaita omat rahansa jos meinaa meillä olla useastikin. Ei mitään kunnioitusta.
        Luonnollista että mies maksaa meidän elämän koska asumme yhdessä, miehen perhe on ulkopuolista.

        Lissu, lopeta loisiminen, näytä esimerkkiä ja mee ite töihin.


      • teryery
        äitipuolipauhaa kirjoitti:

        Juuri näin, minä äitipuolena ainakin haluan että miehen lapset ansaitsevat rahansa itse, ettemme joudu heitä elättämään kun äitinsä ei viitsi ja on oleviaan käyhä. Mihellä maksattaa menonsa, Hänellä on munkin perhe jota pitää elättää kun olen työtön joten ei voi kahta perhettä elättää yhtaikaa. Minä olen kotiäiti ja hoidan omat ja miehen lapset hyvää hyvyyttäni hankin mihen lapsille töitä mutta ei kelpaa. Omat voivat olla kesäloman vielä kotona joten miehen lapet saavat ansaita omat rahansa jos meinaa meillä olla useastikin. Ei mitään kunnioitusta.
        Luonnollista että mies maksaa meidän elämän koska asumme yhdessä, miehen perhe on ulkopuolista.

        Se on tämä nykynuoriso! 50-luvulla emme valittaneet kaikesta kuten nykyajan vätykset, vaan keräsimme pulloja ja jaoimme lehtiä jotta saimme ostettua bubba bubba -purukumia. Olimme tyytyväisiä siihen! Eikä tarvittu mitään hömpötyksiä!


      • auringon.jumalatar
        LissuOnFörbi kirjoitti:

        Lissu, lopeta loisiminen, näytä esimerkkiä ja mee ite töihin.

        Esimerkin näyttäminen ei valitettavasti toimi meihen laspiin, heissä on valuvika.


      • LissuOnFörbi
        auringon.jumalatar kirjoitti:

        Esimerkin näyttäminen ei valitettavasti toimi meihen laspiin, heissä on valuvika.

        Mistä tiedät kun et ole näyttänyt sitä esimerkkiä ja mennyt töihin?


      • lissuhei
        auringon.jumalatar kirjoitti:

        Esimerkin näyttäminen ei valitettavasti toimi meihen laspiin, heissä on valuvika.

        Se on hyvä etteivät ala juopottelemaan niinkuin sinä.
        Sussa on se valuvika viinaa valuu kurkusta alas joka päivä.


    • äitipuoliopettaa

      Meillä miehen lapset ovat kesätöissä ja antavat minulle osan palkastaan yöpymistä ja ruoka vsten. Seon hyvä kasvatustavoite koska koskaan ei kukaan oi pitää rahojaan itsellään. Aina laskuja pitää maksaa. Näin minäkin voin saada itselleni uusia vaatteita kun kaikki ei mene miehen lasten ruokiin.

      Olen miehen lapsia opettanut että kirpparilta saa hyviä vaatteita, ne on juuri heille sopivia.

      • lissuhei

        Lopeta se juopottelu niin sun työttömyyskorvauksesta jäis vähän ruokaankin rahaa ja laskuihin.
        Opettele sinä itse tekemään sitä viiniä, jos sitä niin tarviit.


      • Kuri.taloon

        Äitipuoliopettaa on oikeassa! Lasten on opittava, ettei raha kasva puussa. Kunnollisissa perheissä miehen lapset pannaan kuriin. Ei heillä ole oikeutta kuluttaa äitipuolen kovalla työllä ansaitsemia rahoja. Ei äitipuoli heidän ruokkimisekseen työssä käy ja kaavakkeita täyttele, he ovat pelkkä miehen mukana tullut uloke.


      • mbmbmbmbm

        Mikä on niin vaikeeta tajuu että rahaa pitä ansaita kaikiien, ei äitipuoli ole pankki josta rahaa tiputetaan entisille lapsille. Miehen pitää se tajuu kanssa ja laittaa kersat töihin, eikä maksattaa lapsien elämää uusiolla.


      • Oletidiootti
        mbmbmbmbm kirjoitti:

        Mikä on niin vaikeeta tajuu että rahaa pitä ansaita kaikiien, ei äitipuoli ole pankki josta rahaa tiputetaan entisille lapsille. Miehen pitää se tajuu kanssa ja laittaa kersat töihin, eikä maksattaa lapsien elämää uusiolla.

        Kyllä sinä Lissu olet sitte äärettömän tyhmä suttura.


      • Lissufanclub
        Oletidiootti kirjoitti:

        Kyllä sinä Lissu olet sitte äärettömän tyhmä suttura.

        Miksi sitten fanitat lissukkaa? Olet fanittanut häntä jo vuosia. Taidat olla tosi fani.


      • Dfxc
        Lissufanclub kirjoitti:

        Miksi sitten fanitat lissukkaa? Olet fanittanut häntä jo vuosia. Taidat olla tosi fani.

        Taas todistit tyhmyytesi, et edes tiedä mitä fanitus tarkoittaa.


      • gfghdfsh
        Dfxc kirjoitti:

        Taas todistit tyhmyytesi, et edes tiedä mitä fanitus tarkoittaa.

        Ei saa olla ilkeä, eihän se osaa yhdyssanojakaan. Minkäs ihminen tyhmyydelleen voi.


    • Koppakaupalla

      Mut me ollaan persuja ja meille kuuluu kaljaa. Ja kopsu kans.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe