Eli mulla on tommonen spl pro f-12 350w subwoofer ja kotelon rakennus tässä tekeillä niin voiko sitä yhdistää jollain aux piuhalla tai sen tapaisella esim puhelimeen tai tietokoneeseen?
Sunwooferin liittäminen
4
374
Vastaukset
- p34ojtp24o3j
Puhelimen tai tietokoneen signaali ei riitä ohjaamaan kaiutinta, vaan väliin tarvitaan vahvistin.
- Melkeinosaan
Millainen ois paras vahvistin tohon ku wi ole nyt kuin toi yks
- 3taegtaegsa
Melkeinosaan kirjoitti:
Millainen ois paras vahvistin tohon ku wi ole nyt kuin toi yks
Parhaan vahvistimen nimeäminen kertomiesi tietojen perusteella on "lievästi" hankalaa.
Alkuperäisen kysymyksesi perusteella haluaisit liittää yhden subwoofer-elementin puhelimeen tai tietokoneeseen. Onko tarkoituksesi käyttää järjestelmää kotioloissa?
Entä minkälainen on muu käytössäsi oleva äänentoistojärjestelmä?
Subwoofer-elementti on tarkoitettu vain hyvin matalien äänien toistamista varten, joten asiallisen lopputuloksen saavuttamiseksi tarvitset lisäksi muita kaiuttimia.
Tietokoneeseen käypäinen setti voisi olla esimerkiksi https://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/tietokoneen-kaiuttimet/LTZ625/logitech-z625-thx-2-1-kaiutinjarjestelma
joka sisältää subwooferin lisäksi pääkaiuttimet, vahvistimet ja liitännän tietokoneeseen.
Luultavasti puhelimenkin liittäminen tuohon on mahdollista kuulokeliitännän kautta.
- Anonyymi
Mä liitin aux piuhalla subbarin puhelimeen mut sieltä kuuluu vaan pihinää vaik puhelimes volat täpönä, siis niiq mitä vit.....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745