Viitasaaren kaunein nainen

Kauniina_on_hyvä_olla

Mä olen Viitasaaren kaunein nainen. Te tiedätte sen ja mä tiedän itsekin. Ei sitä tarvitse silti tulla mulle joka kadun kulmassa kertomaan. Mä olen asiasta tietoinen - saanhan ihailla itseäni joka päivä peilistä. Ei mulla muuta.

11

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olenniinutelias

      Minä en kirjoittanut tätä avausta! Miksi sitten kirjoitat nimissäni?

    • Hehhhehhehh

      Molemmat on nauravan kulkurin naisia.

    • SivustaseuraajaVTS

      Huvittavaa, että viitasaarelaiset tosikot on heti lähteneetkommentoimaan jotain, mikä on pitänyt poistaa. Eikös se ole hyvä, että jollain on hyvä itsetunto?

    • Kauneudenihailija

      Viitasaarella pitäisi järjestää missikisat. Nyt kaupungin johtohenkilöstölle idea seuraavia wilma-markkinoita varten. Ehkä ap ilmestyy sinne viemään tittelin? Miten on ap - ootko messissä?

      • SivustaseuraajaVTS

        Joo. Aloittaja voitaisiin lisäksi palkata kaupungin maskotiksi, joka edustaisi kaikissa kissanristiäisissä. Kyllähän te tiedätte esimerkiksi kyläkaupan Tuulan Tuurissa, niin tää neitonen voisi ottaa hänestä mallia: kaunotar voisi kiertää kaikkia ruokapaikkoja pyyhkien pölyjä ja ihmiset saisivat jutella hänelle. Olen nähnyt Tuulan Tuurissa. Siinä kyllä miellyttävä ihminen.


      • Kauniina_on_hyvä_olla
        SivustaseuraajaVTS kirjoitti:

        Joo. Aloittaja voitaisiin lisäksi palkata kaupungin maskotiksi, joka edustaisi kaikissa kissanristiäisissä. Kyllähän te tiedätte esimerkiksi kyläkaupan Tuulan Tuurissa, niin tää neitonen voisi ottaa hänestä mallia: kaunotar voisi kiertää kaikkia ruokapaikkoja pyyhkien pölyjä ja ihmiset saisivat jutella hänelle. Olen nähnyt Tuulan Tuurissa. Siinä kyllä miellyttävä ihminen.

        Kiitos vain työehdotuksista! Olen tällä hetkellä kyllä kovin kiireinen nainen, mutta jos hinnasta sovitaan, niin voisin kyllä heittää tällaista pr-keikkaa. Laittakaa vaan kaupungin johtoporras minulle tätä kautta tapaamisaika. Koitan sovittaa sen kauneuteni kiireistämään kalenteriin. Emmeköhän pääse jonkinlaiseen sopimukseen palkkauksesta.
        Yksi pyyntö vain: saanenhan käyttää takaovea, jottei valtava ihailijajoukkoni tunge sisälle ottamaan kuvia? Käyn tällaiset sopimusneuvottelut mielelläni ilman hysteeristä fanijoukkoa.


      • No_ootko

        Oot sie sen aivottoman tuksun sukulainen


      • Kauniina_on_hyvä_olla
        No_ootko kirjoitti:

        Oot sie sen aivottoman tuksun sukulainen

        Olen sukua mm. Linda Evangelistalle, Christy Turlingtonille, Claudia Schifferille, Naomi Campbellille et cetera.
        Olen sukua myös Tuksulle.... Ja sinulle! Onhan meillä yhteisiä esi-isiä aikojen alusta. Tiedät kyllä nimet.


      • Buuahaha

        Buuaahaa lisää vitsejä kiitos


    • Peräkammarinpoijjat

      Missä teidät voi tavata, oi te kaunein kukkanen päällä maan? ;) Paikkaa ja aikaa kehiin vaan, niin me Viitasaaren poikamiehet voimme alkaa tapella sinusta. Ilmoita tarpeeksi myöhäinen aika, että ehdin myydä tosi-tv -ojelmani jollekin kanavalle.

      • Kauniina_on_hyvä_olla

        Hei nimimerkki Peräkammarinpoijjat! Katsotaan tuota tapaamista sitten, jos saan riittävästi evidenssiä siitä, että Sinä olet Viitasaaren komein mies tai sulhasehdokkaasi ovat minimissään maakunnan parhaimmistoa (top 10). Jos ei ole top kympin kärkisijoilla, edellytän lisäksi muita avuja. Katsotaan josko saisimme jonkinlaisen kulissiavioliiton aikaan ja ohjelman maailmanlaajuiseen jakeluun.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe