Pekka Heikkinen avautui

Juurikinnäin

Vanhaan tapaan melko ankea paikka, parempi kun olisi pysynyt kiinni! En ymmärrä mikä siinä ihmisiä niin kiehtoo. Yli-innokasta ja huutavaa porukkaa.

70

2646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiolepakko

Ei siellä aloittajan ole pakko käydä.

Mitä turhasta valitat?

Eikö ole parempaa tekemistä.

• Kaikkeasitäkuuleekin

Sinäkö et ole vai kuka ei ole lepakko?

• lkjhhjkjuo

ei kannata ostaa sieltä leipoo itse.

• Kermapeba

En tosiaan ymmärrä mikä siinä minuakaan kiehtoo, mutta kermasarvikahvit teki todella hyvää. Ymmärän toki että tällainen toiminta ottaa jotain hermoon, mutta laillista toimintaa se on varsinkin omissa tiloissa harjoitettuna. Koita olla keskittämästä huomiotasi tähän yritykseen ja keskity muuttolintujen odotukseen.

• negatiivisuuspläjäys

Parempi, kun olisi pysynyt kiinni???
      Mitä hemmettiä sen aukiolo aloittajaa haittaa? On tämä kommentointi älynköyhää.
      "En ymmärrä, mikä siinä ihmisiä niin kiehtoo", No et niin, ja on varmaan runsaasti muutakin, jota et ymmärrä.
      Minä taas en ymmärrä, aloittajaa. En tottavie yhtään. Eikä sekään mitään haittaisi, jollei aloittaja esittelisi päättömyyksiän julkisesti. Se haittaa, minua ja ehkä yrittäjääkin.

• ämmäthoi

Suomessa saa vapaasti sanoa oman mielipiteensä , aloittajasta suomi 24 joutaviin kirjoittajiin Jussilan baariin vaan koko sakki ja teboilille meidän vanhuksien juorukerhoon mukaan.

• Julkipöllöt

Ei kuitenkaan ole pakko kuuluttaa tyhmyyttään julki.
        Saa toki, mutta ei tarvitse.

• avaraluonto

On se ihanaa! Miten ollaan pärjätty kaikki nämä kuukaudet?? Että ihan auki on ja pelastaa meidät...varmaan monille ihan masennuksen paikka kun oli kiinni...voi voi, on se kummaa tuo elo, että noin pienet asiat omaa pikku elämää säätelee.. Pienet on ymmyrkäiset.

• turhaaviistoilua

Pienet on. Hyvä niin. Älä siis isottele mistään pärjäämisestä ja ihanuudesta.
        Auki on ja hyvä niin. Vielä parempi sitte ku se leipomokin valmistuu.
        Mitäs ne muuten on ne sinun isot?

Ps Vähän viisautta sinulle:
        Mikkään ei oo mittään,
        jollei mittään minnään piä

• Heikkinen8888

Täällä niitä kateellisia riittää! Ompa hyvä saa kohta hyvää ruisleipää pakkasen täyteen. Kajaanin paras leimopo ylivoimaisesti.

• FartGoesOnAgain

Pekka Heikkisen kahvila sopii Kajaaniin niinkuin suutarin sormi sian persijeen. Nähtäväksi vaan jää syntyykö Petäisenniskassa yhtä makoisaa puu-uunileipää kuin wanhassa leipomossa?

• gsdgdsgd

Sairasta kainuulaista negatiivista mielenmaisemaa tämäkin keskusteluavaus pullollaan, uskomatonta. Kaikille pelkästään kainuussa ikänsä asuneille pitäisi laittaa pakolliseksi asua vähintään kaksi vuotta muualla, niin oppisivat negistelyn lisäksi jotain muutakin.

• Anonyymi

Menipä nappiin!Muualta tulin nuorena,välillä muutama vuosi muualla,takaisin palasin,mutta hyvin olen viihtynyt ja tässä ehtoopuolella kun on noita eri tavoin merkkipäiviä osunut kohdalle ja muualaa asuvat jälkeläiset ovat järjestäneet yllätysjuhlia ja tielanneet tarjottavat Pekka Heikkiseltä,viimeisin oli eilen,ja sen verran voin sanoa (kokemusta on muustakin kuin syömisestä) että kaikki,kalavoileipäkakku,lakkakermakakku,erilaisia leipiä ym olivat herkullisinta mitä ihminen suuhunsa laittaa elämänsä varstiellä.(Kokemusta on akstiiviajoilta itselläkin näissä hommissa)Kai se vain on tavanomaista valitusvirttä täällä,en taida olla kunnon Kainuulainen vieläkään.-1962 vasta tulin tänne.Kiitos Pekka Heikkisen porukalle,saimme suvun jäsenen yhdeksänkymppipäiviä viettää teidän herkkujen kera.

• HekkaPeikkinen

Kenelle se Heikkisen Pekka on avautunut? Mitä se sano?

• Kainuulainen

Todella hyvä kysymys.

• kainumiees

Minä myös ihmettelen kyseisen paikan ruisleivän hypetystä, muutaman kerran maistanut ja on kovaa korppua eikä makukaan ole häävi. Luulen että nämä vähäjärkiset on vain tottuneet kehumaan näitä korppuja ja siinä ajatuksessa sitten pysytään vaikka kiviä möisivät kalliiseen hintaan.

• Narinarinari

Oletko huomannut että muutkin kaupat ovat hyllyt pullollaan tuotteita, joita sinä et osta etkä niistä tykkää. Paljomko häiritsee? No eipä kai yhtään.
        Miksi sitten p.heiikksen olemassaolo on nälvimisen aihe.
        Olette te ihmeellisiä narisijoita.

• Påö

Ruisleipä täyttä p----a tekisivät kainuulaisille Pettuleipää siis Pettuleipää.

• pullia

Ruisleipä se vasta on niin hyvee , että ihan kormasarvea jo jomottaa.

• SoSorryToSay

Aloittajalle (ja vähän muillekin)
      Tiedätkö, että maailma ei ihan kaiken aikaa pyöri vain Sinun ympärilläsi eikä ole olemassa ja rakennettu vain Sinua varten.
      Sori siitä.

• enoleylpeä

ettei vain perinteikkään leipomon alamäki alkanut pride hommista!

• Propilk

Kun leivon itse ja keitän kahvin itse, saan ne 10 kertaa halvemmalla. Kun ei oo avuton, ei oo pakko viedä rahoja toisille.

• työnnäkäpypersieen

Varmaan kudot vaatteesikin itse kaarnakuidusta ja pyyhit perseesi jäkälällä jotta säästä etkä ole avuton? Tottakai se on halvempaa mutta yleensä normaaleilla ihmisillä on myös sosiaalisia tarpeita. SInulla niitä ei varmaan ole, elelet yksin (ei ihme) kannon kolossa ja harmittelet kun muilla on mukavaa. En ymmärrä tuollaista muita syylistävää ajatelutapaa, elä ite niinkuin elät mut anna muiden olla. Avuttomuudesta ttässä ei ole millään tasolla kyse.

• Ifif8
        työnnäkäpypersieen kirjoitti:

Varmaan kudot vaatteesikin itse kaarnakuidusta ja pyyhit perseesi jäkälällä jotta säästä etkä ole avuton? Tottakai se on halvempaa mutta yleensä normaaleilla ihmisillä on myös sosiaalisia tarpeita. SInulla niitä ei varmaan ole, elelet yksin (ei ihme) kannon kolossa ja harmittelet kun muilla on mukavaa. En ymmärrä tuollaista muita syylistävää ajatelutapaa, elä ite niinkuin elät mut anna muiden olla. Avuttomuudesta ttässä ei ole millään tasolla kyse.

Melko köyhä on elämä jos sosiaalisen elämän takia mennään jonnekin leipomoon. Etkö käy töissä? Etkö harrasta mitään? Tosin kyllä keskimäärin näkee noista leipomossa kulkevista että pullaa on muistettu syödä...

• IhanPipiäKirjoittelua
        Ifif8 kirjoitti:

Melko köyhä on elämä jos sosiaalisen elämän takia mennään jonnekin leipomoon. Etkö käy töissä? Etkö harrasta mitään? Tosin kyllä keskimäärin näkee noista leipomossa kulkevista että pullaa on muistettu syödä...

Joo. Melko köyhä on elämä.
        Silti elän.
        Mitä hemmettiä se sullekaan kuuluu, vaikka joku istuisi kotinsa ikkunasta tuijottamassa koko päivän.
        Mitä tanan toisten elämän mestaroijia te olette.
        Vai teettekö säännöt miten itse kunkin on sopiva elää ja olla ja missä käydä.
        Vahtikaa vielä, että me muistamme elää niinkuin teille sopii.

• työnnkäpypersieen
        Ifif8 kirjoitti:

Mitä se sinä märkäkorva vielä sekaannut tähän, ja juu käyn töissä ja käytän rahani just niinkuin
        huvittaa, vaikka pullaa syöden. Sinä tolvana saarnaat lopuksi muille toisten elämään puuttumisesta vaikk itse ensimmäisessä lausessa arvostelet muita. Haista sinä kuule räkänokka
        pitkä ja märkä pieru.

• eläkkeellä
        työnnäkäpypersieen kirjoitti:

Köyhä syö puuroa, juo vettä. Juhlapäivänä(kerran kuussa), laitan puuron sekaan voita.

• Anonyymi

kaikki on kallista kun ei ole RAHAA!

• ojhg

Ostettiin synytmäpäiväksi voileipäkakku Pekka Heikkisestä oli kyllä pohjanoteraus samoin oli täytekakku.Vieraat ihmetteli millaisesta paikasta ostitte,pitihän se sanoa mistä ostettiin.

• eienääkertaakaan

Onko älynneet jo laittaa numerolappujonotuksen niin ettei aina se viimeksi tullut yli 70v. mummu sateenvarjolla huitoen törmää ensimmäisenä vaatimaan ja raakkumaan huutaen piirakoitaan täpötäydessä tuvassa?
      Monesti olen siellä aikani jonotettuani lähtenyt tuollaisen takia nopeasti ulos ilman ostoksia!

• Rajansakaikella

Samasta syystä lopetin käyntini ko. putiikissa jo aikoja sitten!

• äpryksullekin

On teillä ihmiset vaikeeta. Miten te jaksatte tätä elämää kun kaikki tuntuu oelvan päin persettä, huonoa ja kauheeta, koko ajan pitää säästää , nillittää ja valittaa? Eikö se käy hirmu raskaaksi??
      Voihan se toki olla niinkin että te vaan ootte sen luontoisia että mikään ei lähtökohtaisesti kelpaa.
      Siis tarkoitan sellaisia negatiivisia joutavasta periaatteesta ruikuttajia. Annan teille neuvon, älkää ikinä tehkö lapsia ettei moinen pikkusieluisuus ja kusipäisyys jatkuisi eikä lastenne tarvitsisi hävetä.

• syökääsikaa

Vain köyhä ja tyhmä alistuu kaikkeen nurisematta. Siksi Kainuu onkin jäänyt takapajulaksi. Ja täynnä teikäläisiä ääliöitä!

• siansyöjälle

Oletko nyt pahastikin alistettu, kun Pekka Heikkinen jatkaa.?
        Olipa "huippuälykäs" lohkaisu!
        Äpryksullekin sen sanoi: älä tee lapsia, olet pissipää.

On asioita, joita oikeasti kannattaa vastustaa ja joista kannattaa purnata.
        Jos et itse älyä, annan vinkin: tämä ei kuulu niihin.
        Näistä teidän kommenteista saisi pilakirjan.

• Irmahuovi

Vanha kunnon Pekka Heikkinen! Oivoi! En tiedä kuka arostaa niitä pahan makuisia tuotteita... noh! Makuasioista ei voi kiistellä, mutta itse olen sen verran laatutietoinen etten siihen paikkaan mene. Tämä oli mielipiteeni ja sen saan ilmaista, sitä varten nämä paikat ovat. Lisäksi inohttaa se väkisin puhuttu ”kaeeenuun” murre, YÖK!

• lapatossy

Minua inhottaa kans se veäntäminen joidenkin puheessa yleensä, en asioi pekeheikkisellä,eikä koske tätä firmaa... mutta muuten...itse asiakaspalvelussa töissä, yököttää se väkisin vääntäminen ja ollaan mukamas fisuja kun veännetään murretta. Yleensä ovat iäkkäitä,luullen olevansa 'fiksuja', vanhoja sananparsia, mainostetaan sitä maalaisuutta> en minä ossoo kun oon maalta, maalaisen pittää/täytyy/kun minä maalta tuun, tämä pittää tehä/meillä moalikylillä/jne...osa on nuorempiakin, mutta puhetyyli kertoo että ollaan suomussalamelta ja sieltäpäin.

• VaanTokkiinsa
        lapatossy kirjoitti:

Minua inhottaa kans se veäntäminen joidenkin puheessa yleensä, en asioi pekeheikkisellä,eikä koske tätä firmaa... mutta muuten...itse asiakaspalvelussa töissä, yököttää se väkisin vääntäminen ja ollaan mukamas fisuja kun veännetään murretta. Yleensä ovat iäkkäitä,luullen olevansa 'fiksuja', vanhoja sananparsia, mainostetaan sitä maalaisuutta> en minä ossoo kun oon maalta, maalaisen pittää/täytyy/kun minä maalta tuun, tämä pittää tehä/meillä moalikylillä/jne...osa on nuorempiakin, mutta puhetyyli kertoo että ollaan suomussalamelta ja sieltäpäin.

Helepottiko?

• Anonyymi

Taas oli otettu uus tyttö tiskin taakse ja ei hymynhäivää, ei pientä virettäkään. Mikä ihme siinä on etteivät osaa olla ystävällisiä asiakkaille, jotka hakevat sieltä leipää ja pullaa. Olen valittanut tästä puutteesta suoraankin heidän omaan meiliinsä, mutta jatkuu vaan pahempana! Miksi, miksi miksi?
      Mehän ostajat maksetaan heidän palkkansa! Kyllä pitäs saada parempaa asiakaspalvelua.
      Liikevaihto vuonna 2021 oli 1,5 miljoonaa ja tulos plussalla 10 tuhatta, niin ettäei pitäs olla syytä hymyn puutteeseen
      Jos ne leivät ja pullat sais bonuksena vielä oikein ystävällisen asiakaspalvelun mukaan, niin voisin jopa suositella liikettä. Nyt en voi

• Anonyymi

Juu, käy vaihtwlun vuolsi cittarista hakee. Paljon parempia on siellä 👍

• Anonyymi

Viikottain haen sieltä joko leivoksen tai leipää.

• Anonyymi

Tuotteet olleet hyviä ei valittamista 👍👍👍

• Anonyymi

Ylihintaista höttöä.

• Anonyymi

No on kallista, 2 pullaa melkein 10 euroa. Sillä hinnalla kun tekee kotona, syö kuukauden pullaa joka päivä. Mieti!

• Anonyymi

Aika suppea näkökulma. Lähellä tehdyt tuotteet luo myös työpaikkoja.
        Paljon henkilöitä jotka keskittyvät työhönsä eivät halua käyttää vähää vapaa-aikaa leipomiseen. Kaupan paistopiste tuotteet ovat muualta tulleet suurten ketjun tuotteita, jossa raha valuu pois omasta maakunnasta.
        Me eläkeläiset tai työttömät ,ovat löytäneet harrastuksen esim. Leipomisesta hyvä niin.
        Harvoin tulee omalle työlle laskettua hintaa, Hintavertailussa täytyy tämä myös huomioida, näin me tiedämme
        mikä on erotus ostetulla ja kotona tehdyllä tuotteella.

• Anonyymi

Hyvää palvelua olen aina saanut.
      Hinnat on noussut niinkuin muuallakin raaka aineet,sähkö ym kulut nousee niin näkyy hinnoissa.
      Syyttömiä lienee myyjät tai edes yrittäjätkään siihen.
      Ja jokainen ostaa mistä tykkää pakkoa ei ole.

• Anonyymi

Höpö höpö! Taitaa olla ite asialla. Liian kalliita pullia ja leipiä vaikka kattos mistä tahansa näkökulmasta

• Anonyymi

Narkkeja vielä töissä?

• Anonyymi

Siellähän ne likaisilla huume suputeks käsillään leipää pyörittää vieläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellähän ne likaisilla huume suputeks käsillään leipää pyörittää vieläkin.

En tiedä mihin väittämäsi perustuu, tiedät varmaan olet omalla nimellä kirjautunut keskustelupalstalle.

• Anonyymi

Pekka Heikkinen on oikeastaan ainoa asia, minkä takia Kajaanissa kannattaa enää käydä. Hyvät tuotteet ja huippumyyjät

• Anonyymi

Onko siellä vielä se isorintainen nainen töissä? Siis jolla kantava ääni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko siellä vielä se isorintainen nainen töissä? Siis jolla kantava ääni.

Ja haluaisin oman kermasarven tyhjentää hänen rinnoilleen.

• Anonyymi

Älä valehtele.

• Anonyymi

Itse asiassa Kajaanissa on myös……….hmm…..no onhan täällä vaikkapa hyvä ohitustie jaaa….hyvä autohajoittamo…ym…ym….kannattaahan täällä käydä

• Anonyymi

Kallista kallista kallista. Pullapitkon tuotteita ja Meriläisen leipomo on parempaa ja halvempaa. Prismat myy.

• Anonyymi

Pitää sitä paikallista yrittäjää tukea . Hyvät tuotteet ei valittamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää sitä paikallista yrittäjää tukea . Hyvät tuotteet ei valittamista.

Ei ole kyllä hyviä.

• Anonyymi

Yööööök

• Anonyymi

Ei prismasta saa kyllä hyvää pullaa, p.heikkisestä saa ja hyvää ruisleipää ja se aamiainen oli kans hyvä kun viimeks on käyty kajaanissa

• Anonyymi

Heikkisen leivonnaiset kuraa nykyään. Ennen oli hyviä mutta laatu on nykyään jauhoista mättöä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heikkisen leivonnaiset kuraa nykyään. Ennen oli hyviä mutta laatu on nykyään jauhoista mättöä

Kerran kävin Pekka Heikkisellä leipomassa naisia, oli mistä leipoa!

• Anonyymi

No on se kumma että varsinkaan ne naiset jotka on olleet siellä pitempään työssä eivät hymyile…mikä siinä on? Onko hampaat järsitty korpulla niin ettei viiti näyttää?

• Anonyymi

Vieläkö siellä on se isorintainen äänekäs nainen töissä. Voisin puristella sen ihania munkkeja.

• Anonyymi

Sinä koskaan saa etkä ole koskaan saanut puristella muuta kuin pikkuruista kikkeliäsi. Naiset vaistoavat että sinä olet juntti eivätkä ole koskaan olleey sinusta kiinnostuneita.

• Anonyymi

Maistuu tukiaisilla tehdylle

• Anonyymi

Onkohan se kaljupäinen leipuri työssä?

• Anonyymi

Pekkis on perinteikäs ja persoonallinen Leipomo-Konditoria, jota me kaikki aidot Kajaanilaiset rakastamme!

• Anonyymi

Nimihän se tuotteissa maksaa. Laatua ei oo.

• Anonyymi

Minun mielestäni tämän puu-uuni ruisleivän maku on muuttunut, ei lähellekään yhtä hyvää kuin aiemmin...

• Anonyymi

Suola siinä maistuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe