Mammuttikoti: älkää vaan koskaan ostako!

rakentaja123

Älkää oikeasti koskaan haksahtako Mammuttikotiin. Ei sitä tiedä, milloin ne ovat konkassa.
Viimeisin konkka vältetty tammikuussa.

Vaatii paljon työtä, että ne saisivat mitkään prosessit toimii. Talot rakentaa joskus jopa kirjoitustaidottomat bulgarialaiset työmiehet, vaikka virolaisina ne myydään. Kukaan ei tiedä, kuka siellä työmaalla oikeasti on.

Mammuttikoti ei ole vieläkään toimittanut lainmukaista tilinpäätöstä PHR:ään. Kohta PHR alkaa jo laittamaan karhua...eivät varmaan löydä tilintarkastajaa, joka sen uskaltaisi allekirjoittaa.

11

10370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oulu-uluo

Pitäiskö sun nyt vaan nylander nauttia niistä eläkepäivistä ja lopettaa kirjoittelu?😂😂

• aloittaja123

Jos aloittaja olisi Nylander, hän ei varmaan moittisi vanhaa yritystään?

• Pekkaapekanpäälle

Virallisesti Toimitusjohtaja olen minä Vesa Nylander. Netti sivuilla on virheellisesti Vesa Syri. Rahoittajia varten vaa tehty tällainen pikku rauhoittelu

• Tjstäviis

Ihan sama kuka on toimitusjohtaja.
      Pääasia on, ettei kukaan osta heiltä mitään.

• Taivaspaikkahirressä

Älä ole nekatiivene. Kaupa on johdatus ikuiseen elämään, emme voi sille silmiä sulkea. Hirsi voittaa elementi aina. Ei ole parempi kuin Mammutti. Nykyään ei koti vaan hirsi. Aamen.

• Anonyymi

Lestamafiaa, mutta sieltä paskimmasta päästä

• Anonyymi

Lestat on vaan sanalla sanoen ahneita ja kusipäitä. Lehdon johdolla sutta ja sekundaa, halvalla ja kiireellä sontaa. Aika ironista, että kaikista uskonnollisimmissa piireissä raha on ainoa millä on väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lestat on vaan sanalla sanoen ahneita ja kusipäitä. Lehdon johdolla sutta ja sekundaa, halvalla ja kiireellä sontaa. Aika ironista, että kaikista uskonnollisimmissa piireissä raha on ainoa millä on väliä.

Kyllä me lesut ollaan ihan kivoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä yhdistää viimeaikaisia konkursseja? Rutto, raato ja ryökäle🖕. Kaikki jumalanterveen virmoja.

• Anonyymi

Mammutit eivät hävinneet vielä, vaikka lähellä oli. Kyllä se sukupuutto vielä tulee, kun tarpeeksi monta projektia ryssitään.

• Anonyymi00013

Loppui niinkuin alussa aavisteltiin. On vain vankila se kohtalo.
      Sitä saa mitä tilaa ja kunnolla ellei tätäkin lestaa presidentti armahda niinkuin eräs armahdettiin.
      Eletään leveästi ja omistetaan diviseuroissa puoli aluetta ja leuhkitaan hienoilla asunto autoilla.kellä suurin ja uusin.
      Lähteekö hän vesivekin pomo kohta viereiseen selliin tiilenpäitä raaputtaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe