Tilasimme kattoremontin kyseiseltä virmalta. Uskon kyllä että työ ja tulos on hyvä.luotan paikallisiin työmiehiin/naisiin.vaikken tunnelmaan henkilökohtaisesti heitä. Ja jos tulee sanomista.osaa kyllä reklamoida mut en julkisesti.nim; entinen yrittäjä(aivan muulta alalta)
Kattokeskus
Kattopäälle
2
987
Vastaukset
- Kattokeskuskusettaa
Aivan paska, mielummin vesivek
Sepä kiva tietää. Olikohan tällä viestillä joku tarkoituskin? Et siis aio kertoa miten meni, luultavasti hintatiedot jäävät mysteeriksi ja valintaperusteetkin unohtuivat (ellei paikallisten naisten mukanaolo ole sellainen).
Itse kun jossain vaiheessa kattorempan teen, niin aloitan kyselemällä tarjoukset. Saattaa käydä niinkin, että tulee tehtyä itse. Ei tuo nyt varsinaisesti rakettitiedettä ole. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690