GNLD:n RAVINTOLISÄT

huijausta

Onko kenelläkään kokemusta GNLD:n ravintolisistä? Onko niistä mitään hyötyä? Vitamiini- ja hivenainepitoisuudet niissä ovat pieniä, mutta väitetään että ne imeytyvät paremmin kuin synteettiset vastaavat eikä niistä jää "jäämiä" elimistöön.

Kerrotaan, että niiden avulla monet ovat parantuneet vaikeista sairauksista. Onko tämä kaikki pelkkää huijausta?

Ravintolisistä saa pulittaa hurjia summia. Kenelle rahat päätyvät? Ainakin ylempi taso saa bonukset sinun ostoistasi

GNLD:n laihdutusohjelmaa kehutaan maailman parhaimmaksi ja turvallisimmaksi. Jos et laihdu, sinulle sanotaan, että vika on sinussa. Jokainen joka haluaa, laihtuu varmasti.

Kun liittyy GNLD:en, kaikki on sen jälkeen mahdollista.

Tällaista väittävät GNLD:n ihmiset.

124

57694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotikutsuilija

      Ei ole kokemusta GNDL:sta, mutta sen tiedän, ettei ravintolisistä saa esittää perättömiä terveysväittämiä. Jos joku kokee parantuneensa,sen saa kertoa, mutta sinulla pitäisi olla mahdollisuus kysyä ko hlöltä itseltään. Kysy siis suoraan, kuka on parantunut ja ota yhteyttä kyseiseen henkilöön..

      Monien verkostomarkkinointia harjoittavien oma tietämys tuotteista ei välttämättä ole kovin hyvä. Se ei vielä tee tuotteesta huuhaata, jos jm innostuu liioittelemaan. Uskoisin, että GNLD:nkin ohjeet kieltävät perättömien väitteiden esittämisen.

      Käsittääkseni jokaisella on oikeus pitää omaa tuotettaan markkinoiden parhaana. Sama koskee marketeissa myytäviä, tv:ssä ja lehdissä mainostettavia, tuotteita. Vain itse kokeilemalla voi varmistua asiasta.

      Olen käyttänyt myös verkostomarkkinoitua lisäravinne sarjaa pari vuotta. Olen laihtunut tavoiteeseeni ja pysynyt siinä, yhtään flunssaa en ole sairastanut tuona aikana, enkä mitään muutakaan tautia, hyvin on toiminut.

      Verkostomarkkinoinnissa osansa saavat tietysti myyjät ja heidän kouluttajansa l. ylälinja. Osa menee tuotteiden valmistajalle. Verottaja vie tietysti joka välistä omansa.Kaupoissa myytävien tuotteiden hinnasta osa menee myyjälle, osa kiinteistökuluihin, palkkoihin, kuljetusliikkeelle, tukkuliikkeelle, tuottajalle jne. Sama raha siis vain jaetaan eri tavalla.

      Mielestäni on reilua, että työstään saa palkan. Onko nimim "huijausta" samaa mieltä? Verkostomarkkinoija myy puhumalla puhelimessa ja kiertelemällä kutsuilla yms. Kirjanpito ja muut paperityöt vievät oman aikansa. Työtunteja saattaa kertyä erittäin paljon. Myös puhelin- ja autokulut pitää hoitaa niinkuin verotkin.
      Kuulostaa työltä, vai kuinka?

      Oman kokemukseni mukaan, verkoston kautta myytävät tuotteet ovat usein (ei kuitenkaan ihan aina) erittäin laadukkaita, ja omaavat hyvän hinta-laatu suhteen. Palautusoikeus on 2-4vk, joten tuotteisiin saa tutustua rauhassa. Koen verkoston vain rinnakkaisena väylänä verrattuna kauppoihin. Monista on mukavaa saada hyvä syy kutsua ystävät kasaan ja tutustua siinä ohessa johonkin uutuus tuotteeseen.

      Vielä lopuksi

      "Kun liittyy GNLD:en, kaikki on sen jälkeen mahdollista."

      Etkö tiedä, että kaikki on AINA mahdollista!

      • HUIJAUSTA

        Olen hiukan eri mieltä kanssasi kotikutsuista. Ystävät kokevat velvollisuudekseen ostaa tuotteita, joita niillä esitellään. Varsinkin GNLD-tuotteita myytäessä pitäisi olla miljönääri, jotta olisi varaa ostaa ravintolisiä. Minulle määrätyt ravintolisät maksavat 370 euroa kuukaudessa ja minun pitäisi käyttää niitä vielä enemmän. Jos valitat niiden kalleutta, sinua kehoitetaan aloittamaan liiketoiminta. Niinpä voit joutua GNLD:n ansaan.

        On oikein, että työstään saa palkan. Mutta kohtuus kaikessa, siinäkin mitä ylälinjalle maksetaan.

        Miten voi olla mahdollista, että terveellistä ja oikeaa ravintoa saa vain huippukalliilla hinnalla. Ei minulla ainakaan ole varaa siihen. Entäs maailman köyhät? Minä sain katteettomia lupauksia ravintolisien käyttämisestä. Pääsen muka eroon lääkkeistäni, mutta vointini on mennyt vain huonompaan suuntaan.

        Parantumisista puhuttaessa: mistä tiedät, ovatko ravintolisät tehonneet vai joku muu tai onko kyseessä luonnollinen taudin kehitys. Pitäisi saada tutkimustulosta mustaa valkoisella. Miksi lääketiede ei käytä näitä tuotteita, jos on pystytty osoittamaan niiden teho?

        Kokeilemista en voi enää jatkaa liian kalliiden tuotteiden vuoksi. Hintalaatusuhde ei ole kohdallaan.

        GNLD:n kokouksissa nostatetaan henkeä hurmokseen saakka. Se ei anna luotettavaa kuvaa firmasta. Minä kaipaisin vain faktaa ravintolisistä. Siellä annetaan myös sellainen kuva tuotteista, että ilman niitä et voi elää tervettä elämää. Jos nyt olet terve, varmasti sairastut, jos et käytä näitä ravintolisiä.

        Muuten "kaikki on sinulle aina mahdollista" on uskomus ei fakta. Et voi esim. parantaa itseäsi. Et voi saada rahaa niin paljon kuin haluaisit jne.


      • Kotikutsuilija
        HUIJAUSTA kirjoitti:

        Olen hiukan eri mieltä kanssasi kotikutsuista. Ystävät kokevat velvollisuudekseen ostaa tuotteita, joita niillä esitellään. Varsinkin GNLD-tuotteita myytäessä pitäisi olla miljönääri, jotta olisi varaa ostaa ravintolisiä. Minulle määrätyt ravintolisät maksavat 370 euroa kuukaudessa ja minun pitäisi käyttää niitä vielä enemmän. Jos valitat niiden kalleutta, sinua kehoitetaan aloittamaan liiketoiminta. Niinpä voit joutua GNLD:n ansaan.

        On oikein, että työstään saa palkan. Mutta kohtuus kaikessa, siinäkin mitä ylälinjalle maksetaan.

        Miten voi olla mahdollista, että terveellistä ja oikeaa ravintoa saa vain huippukalliilla hinnalla. Ei minulla ainakaan ole varaa siihen. Entäs maailman köyhät? Minä sain katteettomia lupauksia ravintolisien käyttämisestä. Pääsen muka eroon lääkkeistäni, mutta vointini on mennyt vain huonompaan suuntaan.

        Parantumisista puhuttaessa: mistä tiedät, ovatko ravintolisät tehonneet vai joku muu tai onko kyseessä luonnollinen taudin kehitys. Pitäisi saada tutkimustulosta mustaa valkoisella. Miksi lääketiede ei käytä näitä tuotteita, jos on pystytty osoittamaan niiden teho?

        Kokeilemista en voi enää jatkaa liian kalliiden tuotteiden vuoksi. Hintalaatusuhde ei ole kohdallaan.

        GNLD:n kokouksissa nostatetaan henkeä hurmokseen saakka. Se ei anna luotettavaa kuvaa firmasta. Minä kaipaisin vain faktaa ravintolisistä. Siellä annetaan myös sellainen kuva tuotteista, että ilman niitä et voi elää tervettä elämää. Jos nyt olet terve, varmasti sairastut, jos et käytä näitä ravintolisiä.

        Muuten "kaikki on sinulle aina mahdollista" on uskomus ei fakta. Et voi esim. parantaa itseäsi. Et voi saada rahaa niin paljon kuin haluaisit jne.

        370€????????? Mitä sillä rahalla saa?
        Herranjestas!
        En tosiaan tunne GNLD-ravintotuotteita (muista tuotteista super10 on kyllä pesuaineiden kirkkainta kärkeä), mutta oletin niiden vastaavan muita verkostomarkkinoituja lisäravinteita hinnaltaan ja laadultaan.
        Saatoin erehtyä.

        Oikeaa, terveellistä ravintoa saa melko edullisesti, kun käyttää raaka-aineena monipuolisesti tuoreita puhtaita luonnon antimia. Niiden hankkiminen on tänäpäivänä melko hankalaa ja valmistus monille liian työlästä ja aikaa vievää. Siksi ainakin itse turvaudun lisäravinteisiin.

        Jos lääkityksesi syynä on jokin elintapasairaus, on hyvin mahdollista, jopa todennäköistä, että kun kehosi saa tarvitsemaansa ravintoa, alat toipua. Kyllä, monet ovat päässeet lääkkeistä, jotka lääkäri on määrännyt loppuiäksi.

        Hyvää faktaa ravintolisistä löydät esim www.biovita.fi
        tai jos hallitset englantia, kaikki lääketieteelliset tutkimukset löytyvät osoitteesta http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?
        siellä on todella paljon tutkittua tietoa aiheesta. Kun tutkit asiaa, tulet huomaamaan, että kenttä on niin laaja, että kestää todella kauan, ennen kuin voidaan sanoa mitään varmaa jostain yksittäisestä aineesta. Usein elimistön toiminnoista on kyse monien aineiden yhteisvaikutuksista, jolloin varmuuden saaminen hankaloituu entisestään. Näistä vaikeuksista huolimatta varmaakin tietoa löytyy todella paljon.

        Kattavan selvityksen antaminen ravinnon vaikutuksista terveyteen vaatisi arviolta kolmen viikon luennon.

        Jenkeistä rantautunut hurmoshenkisyys ei mielestäni sovi meikäläisille, mutta jos jotkut siitä nauttivat ja saavat kiksejä, niin minkäs teet? Olemme erillaisia.

        Kotikutsuille ei ole pakko mennä, eikä varsinkaan ostaa. Jotkut tykkää, toiset ei. Meilläpäin kotikutsut on yleensä hauskaa ajanvietettä, ystävien tapaamista ja shoppailua.
        Rentoa ja hauskaa. ´Vuorotellen pidetään kutsuja, ja otetaan vastaan ties mitä myyjiä. Joskus on myyjä saanut lähteä tyhjin käsin.

        Kaikki on aina mahdollista. Minulle fakta. Tiedän kokemuksesta. Kyllä, pystyn parantamaan itseni mielen ja fyysisen tason yhteistyöllä. Kyllä, minulla on aina niin paljon rahaa kuin haluan. En ole rikas, älä ymmärrä väärin, minulla on "vain" niin paljon kuin tarvitsen, mutta se riittää. Jos tarvitsen enemmän, onnistun sen jotenkin hankkimaan. Enempää en missään nimessä halua.
        Kohtuus kaikessa, rahassakin..


      • HUIJAUSTA
        Kotikutsuilija kirjoitti:

        370€????????? Mitä sillä rahalla saa?
        Herranjestas!
        En tosiaan tunne GNLD-ravintotuotteita (muista tuotteista super10 on kyllä pesuaineiden kirkkainta kärkeä), mutta oletin niiden vastaavan muita verkostomarkkinoituja lisäravinteita hinnaltaan ja laadultaan.
        Saatoin erehtyä.

        Oikeaa, terveellistä ravintoa saa melko edullisesti, kun käyttää raaka-aineena monipuolisesti tuoreita puhtaita luonnon antimia. Niiden hankkiminen on tänäpäivänä melko hankalaa ja valmistus monille liian työlästä ja aikaa vievää. Siksi ainakin itse turvaudun lisäravinteisiin.

        Jos lääkityksesi syynä on jokin elintapasairaus, on hyvin mahdollista, jopa todennäköistä, että kun kehosi saa tarvitsemaansa ravintoa, alat toipua. Kyllä, monet ovat päässeet lääkkeistä, jotka lääkäri on määrännyt loppuiäksi.

        Hyvää faktaa ravintolisistä löydät esim www.biovita.fi
        tai jos hallitset englantia, kaikki lääketieteelliset tutkimukset löytyvät osoitteesta http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?
        siellä on todella paljon tutkittua tietoa aiheesta. Kun tutkit asiaa, tulet huomaamaan, että kenttä on niin laaja, että kestää todella kauan, ennen kuin voidaan sanoa mitään varmaa jostain yksittäisestä aineesta. Usein elimistön toiminnoista on kyse monien aineiden yhteisvaikutuksista, jolloin varmuuden saaminen hankaloituu entisestään. Näistä vaikeuksista huolimatta varmaakin tietoa löytyy todella paljon.

        Kattavan selvityksen antaminen ravinnon vaikutuksista terveyteen vaatisi arviolta kolmen viikon luennon.

        Jenkeistä rantautunut hurmoshenkisyys ei mielestäni sovi meikäläisille, mutta jos jotkut siitä nauttivat ja saavat kiksejä, niin minkäs teet? Olemme erillaisia.

        Kotikutsuille ei ole pakko mennä, eikä varsinkaan ostaa. Jotkut tykkää, toiset ei. Meilläpäin kotikutsut on yleensä hauskaa ajanvietettä, ystävien tapaamista ja shoppailua.
        Rentoa ja hauskaa. ´Vuorotellen pidetään kutsuja, ja otetaan vastaan ties mitä myyjiä. Joskus on myyjä saanut lähteä tyhjin käsin.

        Kaikki on aina mahdollista. Minulle fakta. Tiedän kokemuksesta. Kyllä, pystyn parantamaan itseni mielen ja fyysisen tason yhteistyöllä. Kyllä, minulla on aina niin paljon rahaa kuin haluan. En ole rikas, älä ymmärrä väärin, minulla on "vain" niin paljon kuin tarvitsen, mutta se riittää. Jos tarvitsen enemmän, onnistun sen jotenkin hankkimaan. Enempää en missään nimessä halua.
        Kohtuus kaikessa, rahassakin..

        Olin laskenut edelliseen viestiini GNLD:n ravintolisiin kuluvan summan väärin. Se onkin melkein 500 euroa kuukaudessa.

        Kiitos vinkistä käydä tutustumassa tri Tolosen sivuihin. Ehkä kokeilen seuraavaksi hänen painonpudotusohjelmaansa. Se on varmasti halvempi kuin GNLD:lla.

        Raha ei todellakaan ole elämän sisältö. Sillä on vain välinearvo. Tarvitsen rahaa moneen muuhunkin asiaan kuin GNLD:n ravintolisiin. Mutta terveyttä ei voi ostaa eikä saada aikaan millään ihmisen ponnistuksilla (yleensä), varsinkin vakavien, ei-hankittujen sairauksien kyseessä ollen.

        Tärkeää on säilyttää positiivisuus kaikissa elämän olosuhteissa.


      • Arvo
        HUIJAUSTA kirjoitti:

        Olin laskenut edelliseen viestiini GNLD:n ravintolisiin kuluvan summan väärin. Se onkin melkein 500 euroa kuukaudessa.

        Kiitos vinkistä käydä tutustumassa tri Tolosen sivuihin. Ehkä kokeilen seuraavaksi hänen painonpudotusohjelmaansa. Se on varmasti halvempi kuin GNLD:lla.

        Raha ei todellakaan ole elämän sisältö. Sillä on vain välinearvo. Tarvitsen rahaa moneen muuhunkin asiaan kuin GNLD:n ravintolisiin. Mutta terveyttä ei voi ostaa eikä saada aikaan millään ihmisen ponnistuksilla (yleensä), varsinkin vakavien, ei-hankittujen sairauksien kyseessä ollen.

        Tärkeää on säilyttää positiivisuus kaikissa elämän olosuhteissa.

        mitä tuotteita tuolla 500 eurolla saa?

        Olisi myös kiva kuulla minkälaiset sairaudet ovat vakavia, ei-hankittuja.

        Millä keinoin arvelet terveyttä voitavan saada aikaan, ellei ihmisen ponnistuksin?


      • HUIJAUSTA
        Arvo kirjoitti:

        mitä tuotteita tuolla 500 eurolla saa?

        Olisi myös kiva kuulla minkälaiset sairaudet ovat vakavia, ei-hankittuja.

        Millä keinoin arvelet terveyttä voitavan saada aikaan, ellei ihmisen ponnistuksin?

        250 eurolla saa painonpudotusohjelman: aamupala ja lounas korvataan jauheella (runsaasti proteiinia ja vähän hiilihydraatteja sisältävä tuote, joka auttaa säätelemään elimistön glykeemistä vastetta, sis. myös vitamiineja ja kivennäisaineita) , joka sekoitetaan rasvattomaan maitoon. Lisäksi kuitu- ja yrttipuristeet 3 kertaa päivässä.

        Lopuilla 250 eurolla saa seuraavia ravintolisiä: CARLIC ALLIUM, ACIDOPHILUS, WHEAT GERM OIL VIT.E, NEW CAROTENOID, KAL-MAG, TRE-EN-EN, VIT.C, ALOE VERA PLUS.

        Ei-hankittu sairaus oli huono ilmaisu. Tarkoitin, ettei ole itse aiheuttanut kroonista sairauttaan elämäntavoillaan.

        Puhe sairauksien parantamisesta sai alkunsa lauseesta: kaikki on sinulle mahdollista, kun liityt GNLD:hen. Kommentoin sitä, ettei ihminen voi esim parantaa kaikkia sairauksiaan. Eihän täällä olisi silloin yhtään sairasta ihmistä.

        Terveyden edistäminen kaikin mahdollisin keinoin on OK. Uskon, että tähän löytyy halvempiakin teitä kuin GNLD:n tuotteet.


      • jiivee
        HUIJAUSTA kirjoitti:

        250 eurolla saa painonpudotusohjelman: aamupala ja lounas korvataan jauheella (runsaasti proteiinia ja vähän hiilihydraatteja sisältävä tuote, joka auttaa säätelemään elimistön glykeemistä vastetta, sis. myös vitamiineja ja kivennäisaineita) , joka sekoitetaan rasvattomaan maitoon. Lisäksi kuitu- ja yrttipuristeet 3 kertaa päivässä.

        Lopuilla 250 eurolla saa seuraavia ravintolisiä: CARLIC ALLIUM, ACIDOPHILUS, WHEAT GERM OIL VIT.E, NEW CAROTENOID, KAL-MAG, TRE-EN-EN, VIT.C, ALOE VERA PLUS.

        Ei-hankittu sairaus oli huono ilmaisu. Tarkoitin, ettei ole itse aiheuttanut kroonista sairauttaan elämäntavoillaan.

        Puhe sairauksien parantamisesta sai alkunsa lauseesta: kaikki on sinulle mahdollista, kun liityt GNLD:hen. Kommentoin sitä, ettei ihminen voi esim parantaa kaikkia sairauksiaan. Eihän täällä olisi silloin yhtään sairasta ihmistä.

        Terveyden edistäminen kaikin mahdollisin keinoin on OK. Uskon, että tähän löytyy halvempiakin teitä kuin GNLD:n tuotteet.

        Kun paranin nivelrikostani selvästi GNLD:n ansiosta, olen alkanut niitä myös markkinoimaan.
        Mielestäni suht terve ihminen saa tarvittavat rakennuspalikat gnld:n viidestä tuotteesta:
        -asidopfilus 33.35 e
        -kal/mag 15.15 e
        -omega 27.75 e
        -formula 1V 34.50 e
        -carotenoid 54.00 e

        yhteensä 167.45 e purkit riittää keskimäärin
        kaksi kuukautta ,joten hinnaksi tulee n. 82,00 e/kk.Tästä tukkuostajalle alennus on n. 25-35 %


      • huijausta
        jiivee kirjoitti:

        Kun paranin nivelrikostani selvästi GNLD:n ansiosta, olen alkanut niitä myös markkinoimaan.
        Mielestäni suht terve ihminen saa tarvittavat rakennuspalikat gnld:n viidestä tuotteesta:
        -asidopfilus 33.35 e
        -kal/mag 15.15 e
        -omega 27.75 e
        -formula 1V 34.50 e
        -carotenoid 54.00 e

        yhteensä 167.45 e purkit riittää keskimäärin
        kaksi kuukautta ,joten hinnaksi tulee n. 82,00 e/kk.Tästä tukkuostajalle alennus on n. 25-35 %

        Olen luetellut käyttämäni GNLD:n tuotteet viestissäni TARKENNUKSIA. Minulle on suositeltu, että käyttäisin kaikkia näitä tuotteita. Annokset oli minulla paljon suurempia kuin mitä purkin kylkeen on merkitty. Kokeneet GNLD:n ihmiset ovat sanoneet, että minun tulee käyttää ehdottomasti suuria annoksia, että niillä olisi vastetta.

        En tiedä, miten olet tukkuostajan alennuksen laskenut. Minä sain vain 14,5 % alennusta. Oletko director ja lasket saamasi bonukset mukaan? Näin tavalliselta käyttäjältä viedään kaikki rahat. Tämä kuulunee GNLD:n ideologiaan.

        Miten kauan käytit ravintolisiä ennen kuin paranit?


      • jiivee
        huijausta kirjoitti:

        Olen luetellut käyttämäni GNLD:n tuotteet viestissäni TARKENNUKSIA. Minulle on suositeltu, että käyttäisin kaikkia näitä tuotteita. Annokset oli minulla paljon suurempia kuin mitä purkin kylkeen on merkitty. Kokeneet GNLD:n ihmiset ovat sanoneet, että minun tulee käyttää ehdottomasti suuria annoksia, että niillä olisi vastetta.

        En tiedä, miten olet tukkuostajan alennuksen laskenut. Minä sain vain 14,5 % alennusta. Oletko director ja lasket saamasi bonukset mukaan? Näin tavalliselta käyttäjältä viedään kaikki rahat. Tämä kuulunee GNLD:n ideologiaan.

        Miten kauan käytit ravintolisiä ennen kuin paranit?

        Vapaa kiertoa 3 vuotta
        Mivitotal plus 2 vuotta
        vuosina 2000-2003 käytin väh. kaksi kuuria seuraavia:
        piimax, hainrusto/vihersimpukka/inkivääri, celeron, zinax, Q10, arditol, rikkijauhe, ruusunmarja, vetyperoksiidi/etikka, E-EPA,
        Tämän jälkeen Tolosen ohjeen mukaisesti 7 kk:tta
        nivelamin,biofix ja E-EPA , lisäksi mivitotal.

        Tuloksena oli että sormieni nivelet paheni toiseenkin (terveenpään) käteeni.

        Kun siirryin pelkästään gnld:n tuotteisiin, Joita em viiden lisäksi otin e-vit, c-vit, crusiferous, flavonoid ja garlic, koska olin sairas, paranin 2:ssa kk:ssa 50%:sti. Ja 6-10 kk käytön jälkeen ne ovat lähes terveet, myös koko pakkastalvenkin.

        Tukkualen laskin täysin laatikoin ostettuna (-25%) lisäale on ostomääriinsidottu, itse saan
        tällöin yht alen n.-35% .


      • huijausta
        jiivee kirjoitti:

        Vapaa kiertoa 3 vuotta
        Mivitotal plus 2 vuotta
        vuosina 2000-2003 käytin väh. kaksi kuuria seuraavia:
        piimax, hainrusto/vihersimpukka/inkivääri, celeron, zinax, Q10, arditol, rikkijauhe, ruusunmarja, vetyperoksiidi/etikka, E-EPA,
        Tämän jälkeen Tolosen ohjeen mukaisesti 7 kk:tta
        nivelamin,biofix ja E-EPA , lisäksi mivitotal.

        Tuloksena oli että sormieni nivelet paheni toiseenkin (terveenpään) käteeni.

        Kun siirryin pelkästään gnld:n tuotteisiin, Joita em viiden lisäksi otin e-vit, c-vit, crusiferous, flavonoid ja garlic, koska olin sairas, paranin 2:ssa kk:ssa 50%:sti. Ja 6-10 kk käytön jälkeen ne ovat lähes terveet, myös koko pakkastalvenkin.

        Tukkualen laskin täysin laatikoin ostettuna (-25%) lisäale on ostomääriinsidottu, itse saan
        tällöin yht alen n.-35% .

        Sinulle kävi tosi hyvin, kun paranit noin pienellä budjetilla. Minulla on enemmän sairauksia ja minulle määrättiin paljon ravintolisiä. Minun sairaudet lienevät myös vaikeampia kuin sinun.

        Sinä saat alennusta n. 20 % enemmän kuin minä. Sillä on jo suuri merkitys.


      • mr.bailiff
        jiivee kirjoitti:

        Kun paranin nivelrikostani selvästi GNLD:n ansiosta, olen alkanut niitä myös markkinoimaan.
        Mielestäni suht terve ihminen saa tarvittavat rakennuspalikat gnld:n viidestä tuotteesta:
        -asidopfilus 33.35 e
        -kal/mag 15.15 e
        -omega 27.75 e
        -formula 1V 34.50 e
        -carotenoid 54.00 e

        yhteensä 167.45 e purkit riittää keskimäärin
        kaksi kuukautta ,joten hinnaksi tulee n. 82,00 e/kk.Tästä tukkuostajalle alennus on n. 25-35 %

        Millä GNLD-ravintolisillä ja miten käytettynä ja minkälaisen nivelrikon onnistuit taltuttamaan/
        parantamaan ja missä ajassa?


      • pikkuenkeli
        HUIJAUSTA kirjoitti:

        250 eurolla saa painonpudotusohjelman: aamupala ja lounas korvataan jauheella (runsaasti proteiinia ja vähän hiilihydraatteja sisältävä tuote, joka auttaa säätelemään elimistön glykeemistä vastetta, sis. myös vitamiineja ja kivennäisaineita) , joka sekoitetaan rasvattomaan maitoon. Lisäksi kuitu- ja yrttipuristeet 3 kertaa päivässä.

        Lopuilla 250 eurolla saa seuraavia ravintolisiä: CARLIC ALLIUM, ACIDOPHILUS, WHEAT GERM OIL VIT.E, NEW CAROTENOID, KAL-MAG, TRE-EN-EN, VIT.C, ALOE VERA PLUS.

        Ei-hankittu sairaus oli huono ilmaisu. Tarkoitin, ettei ole itse aiheuttanut kroonista sairauttaan elämäntavoillaan.

        Puhe sairauksien parantamisesta sai alkunsa lauseesta: kaikki on sinulle mahdollista, kun liityt GNLD:hen. Kommentoin sitä, ettei ihminen voi esim parantaa kaikkia sairauksiaan. Eihän täällä olisi silloin yhtään sairasta ihmistä.

        Terveyden edistäminen kaikin mahdollisin keinoin on OK. Uskon, että tähän löytyy halvempiakin teitä kuin GNLD:n tuotteet.

        Mikä pakottaa sinua käyttämään kaikkia tuotteita kerralla. Voithan aloittaa vaikkapa asidophiluksella jotta saadaan vatsa kuntoon jos sen kans on ongelmia. Itse aloitin tuotteiden käytön asidophiluksella ja kalmagilla. Puoli vuotta käytettyäni ja otin käyttöön formula IV:n Ja liityin tuolloin mukaan kun havaitsin vaikutuksen oman terveyteeni jo noilla tuotteilla.
        Asidophiluksen hinta tänä päivänä on 35,95
        kalmag 16,65 formula IV 41,60

        Luonnollisesti jokaisen kannattaa miettiä mitä puutteita ja ongelmia omassa terveydessä on ja lähteä liikkeelle se tuotekäyttö omista lähtökohdista.
        Jos jollakin on jotakin kysyttävää vastaan mielelläni. Minulle voi lähettää aiheeseen liittyviä asiallisia kysymyksiä myöskin sähköpostissa osoitteella [email protected]


      • näin on

        GNLD:n ravinnelisiä olemme koko perhe käyttäneet lähes 7 vuotta. Voimme hyvin, en ole sairastellut, töistä poissaoloja ei ole ollut. En ole ollut töiden jälkeen väsynyt, siis jaksan muutakin tehdä kuin palkkatyötä.
        Tuotteissa ei ole mitään keinotekoista/synteettistä, sillä ihminen syö normaalia ruokaa, ja nämä GNLD:n tuotteet ovat tiivistettyä ruokaa. Mainiota, pysyy diabetes kaukana, samoin kolesterolit, hengitys toimii hyvin E-vitamiinin vuoksi hyvin ja paljon paljon muuta, teemme koko perhe sen mitä itse terveyden eteen pystymme vaikuttamaan. Perimään emme pysty joten tehkäämme se mihin pystymme, jotta vanhuus olisi parempi. Kuka meitä hoitaa kun olemme vanhoja ja raihnaisia? jos olemme


      • unuvilla
        jiivee kirjoitti:

        Kun paranin nivelrikostani selvästi GNLD:n ansiosta, olen alkanut niitä myös markkinoimaan.
        Mielestäni suht terve ihminen saa tarvittavat rakennuspalikat gnld:n viidestä tuotteesta:
        -asidopfilus 33.35 e
        -kal/mag 15.15 e
        -omega 27.75 e
        -formula 1V 34.50 e
        -carotenoid 54.00 e

        yhteensä 167.45 e purkit riittää keskimäärin
        kaksi kuukautta ,joten hinnaksi tulee n. 82,00 e/kk.Tästä tukkuostajalle alennus on n. 25-35 %

        minkä vuoden gnld-hintoja luettelit? Ei tuntunut tukku- eikä jälleenmyynti hinnoilta.

        Eihän nivelrikko parane vai paraneeko?

        Mielestäni paljon kiusalliset oireet voivat hävitä, mutta minun käsittääkseni nivelrikko on loppu elämään asti, eikö???


      • pettynyt
        HUIJAUSTA kirjoitti:

        Olin laskenut edelliseen viestiini GNLD:n ravintolisiin kuluvan summan väärin. Se onkin melkein 500 euroa kuukaudessa.

        Kiitos vinkistä käydä tutustumassa tri Tolosen sivuihin. Ehkä kokeilen seuraavaksi hänen painonpudotusohjelmaansa. Se on varmasti halvempi kuin GNLD:lla.

        Raha ei todellakaan ole elämän sisältö. Sillä on vain välinearvo. Tarvitsen rahaa moneen muuhunkin asiaan kuin GNLD:n ravintolisiin. Mutta terveyttä ei voi ostaa eikä saada aikaan millään ihmisen ponnistuksilla (yleensä), varsinkin vakavien, ei-hankittujen sairauksien kyseessä ollen.

        Tärkeää on säilyttää positiivisuus kaikissa elämän olosuhteissa.

        kaikkea ei kerrota kun liittyy kyseiseen verkostomarkkinointiin,esim ei tartte ostaa mitään,no sitä ei mainita ettei koskaan saa rahaakaan sitte.
        Kuka pystyy tähän värväämään sukulaisia tai ystäviä jotka luottaa ystävään ja itse hyvin tietää että sillä on tosi huono maine ylihintaisia tuotteita vaikea myydä,ja alalinjaan pitäs aluksi saada huijattua kolme ja sitte kehoittaa niitä huijaamaan muutama lisää että ylälinja saa toimeentulon jaksaa pitää värväystilaisuuksia.
        jos olen ymmärtänyt asian väärin saa oikaista......


      • doh
        pettynyt kirjoitti:

        kaikkea ei kerrota kun liittyy kyseiseen verkostomarkkinointiin,esim ei tartte ostaa mitään,no sitä ei mainita ettei koskaan saa rahaakaan sitte.
        Kuka pystyy tähän värväämään sukulaisia tai ystäviä jotka luottaa ystävään ja itse hyvin tietää että sillä on tosi huono maine ylihintaisia tuotteita vaikea myydä,ja alalinjaan pitäs aluksi saada huijattua kolme ja sitte kehoittaa niitä huijaamaan muutama lisää että ylälinja saa toimeentulon jaksaa pitää värväystilaisuuksia.
        jos olen ymmärtänyt asian väärin saa oikaista......

        Ei tietenkään voi saada rahaa jos ei tee töitä! Ei se raha puussa kasva. Vai oonko ihan väärässä? Jos kasvaa, mistä niitä puita saa?
        Ei sitä huijjaamalla värvätä, porukka lähtee mukaa jos haluaa.


      • Hei!
        Olen itse käyttänyt GNLD:n tuotteita 13 vuotta. Tuskinpa kukaan suostuu käyttämään sellaista aikaa, jos ei ole tuotteisiin tyytyväinen. Tuotteiden avulla olen päässyt migreenistä, hiukset ja kynnet kasvavat ja vahvistuvat, nivelkivut ovat vähentyneet.... Jos aihe kiinnostaa, voit kirjoitella gallerian puolella viestiä. Tällä sivulla vierailen harvemmin.


      • HUIJAUSTA kirjoitti:

        Olin laskenut edelliseen viestiini GNLD:n ravintolisiin kuluvan summan väärin. Se onkin melkein 500 euroa kuukaudessa.

        Kiitos vinkistä käydä tutustumassa tri Tolosen sivuihin. Ehkä kokeilen seuraavaksi hänen painonpudotusohjelmaansa. Se on varmasti halvempi kuin GNLD:lla.

        Raha ei todellakaan ole elämän sisältö. Sillä on vain välinearvo. Tarvitsen rahaa moneen muuhunkin asiaan kuin GNLD:n ravintolisiin. Mutta terveyttä ei voi ostaa eikä saada aikaan millään ihmisen ponnistuksilla (yleensä), varsinkin vakavien, ei-hankittujen sairauksien kyseessä ollen.

        Tärkeää on säilyttää positiivisuus kaikissa elämän olosuhteissa.

        Onneksi tämä GNLD:n tuotteiden käyttö on vapaaehtoista. Jokainen voi itse päättää, haluaako tuotteita käyttäää tai paljonko on valmis euroja satsaamaan. Itse en polta enkä käytä alkoholia vaan ostan mieluummin ravintolisiä. Olen kokeillut useampien firmojen tuotteita ja aina palannut takaisin GNLD:n tuotteisiin siivous- ja pesuaineita myöten. Varmistaakseni tuotteiden saatavuuden, rekisteröidyin toimintaan mukaan. Kauttani tuotteita saa ostaa, jos joku haluaa, mutta aktiivista myyntiä en tee.

        Hyvän elämän puolesta


      • Pettynyt
        HUIJAUSTA kirjoitti:

        Olen hiukan eri mieltä kanssasi kotikutsuista. Ystävät kokevat velvollisuudekseen ostaa tuotteita, joita niillä esitellään. Varsinkin GNLD-tuotteita myytäessä pitäisi olla miljönääri, jotta olisi varaa ostaa ravintolisiä. Minulle määrätyt ravintolisät maksavat 370 euroa kuukaudessa ja minun pitäisi käyttää niitä vielä enemmän. Jos valitat niiden kalleutta, sinua kehoitetaan aloittamaan liiketoiminta. Niinpä voit joutua GNLD:n ansaan.

        On oikein, että työstään saa palkan. Mutta kohtuus kaikessa, siinäkin mitä ylälinjalle maksetaan.

        Miten voi olla mahdollista, että terveellistä ja oikeaa ravintoa saa vain huippukalliilla hinnalla. Ei minulla ainakaan ole varaa siihen. Entäs maailman köyhät? Minä sain katteettomia lupauksia ravintolisien käyttämisestä. Pääsen muka eroon lääkkeistäni, mutta vointini on mennyt vain huonompaan suuntaan.

        Parantumisista puhuttaessa: mistä tiedät, ovatko ravintolisät tehonneet vai joku muu tai onko kyseessä luonnollinen taudin kehitys. Pitäisi saada tutkimustulosta mustaa valkoisella. Miksi lääketiede ei käytä näitä tuotteita, jos on pystytty osoittamaan niiden teho?

        Kokeilemista en voi enää jatkaa liian kalliiden tuotteiden vuoksi. Hintalaatusuhde ei ole kohdallaan.

        GNLD:n kokouksissa nostatetaan henkeä hurmokseen saakka. Se ei anna luotettavaa kuvaa firmasta. Minä kaipaisin vain faktaa ravintolisistä. Siellä annetaan myös sellainen kuva tuotteista, että ilman niitä et voi elää tervettä elämää. Jos nyt olet terve, varmasti sairastut, jos et käytä näitä ravintolisiä.

        Muuten "kaikki on sinulle aina mahdollista" on uskomus ei fakta. Et voi esim. parantaa itseäsi. Et voi saada rahaa niin paljon kuin haluaisit jne.

        Minulla on kokemusta näiden toiminnasta 2 vuoden ajalta. Rahaa meni noin 4000 euroa toisten taskuun. Olisin varmaan jatkanut toiminnassa, mutta kun ystäväni pisti 1500 euroa laihdutumössöihin, eikä kiloakaan lähtenyt (tiedän varmasti hänen noudattaneen kaikkia ohjeita, mitä annettiin). Aloin peräämään tuotteista annettuun takuuseen. Ylempi taso alkoi pommittamaan ystävääni, että et haluakaan laihtua, luvattiin lähettää ilmaiseksi parin viikon annokset, että kyllä ne vaikkuttaa kun vain et heitä pois niiden käyttöä. Eihän ne lähettäneet ilmaiseksi yhtään pilleriä. Minulle he kyllä kertoivat että kyllä ystäväni on saanut tuotteet. Täysi vale. Toimintani GNLD:ssä loppui siihen kun minut otettiin puhutteluun ja sanottiin että noin vaikeat asiakkaat pitää unohtaa ja jatkaa uusille vesille.Toiminta on täyttä aivopesua.Omatuntoni ystävääni kohtaan on puhdas, koska maksoin omistani hänen menetyksen. Vieläkin hävettää niiden puolesta jotka houkuttelin mukaan.Kysyisin toiminnassa mukana olevilta. että miten teitä nukuttaa?


      • näin mulla
        huijausta kirjoitti:

        Sinulle kävi tosi hyvin, kun paranit noin pienellä budjetilla. Minulla on enemmän sairauksia ja minulle määrättiin paljon ravintolisiä. Minun sairaudet lienevät myös vaikeampia kuin sinun.

        Sinä saat alennusta n. 20 % enemmän kuin minä. Sillä on jo suuri merkitys.

        GARLIC ALLIUM COMPLEX 2 kpl 28,32 euroa
        ACIDOPHILUS PLUS1S 30,89 euroa
        CAROTENOID COMPLEX 47,03 euroa
        MEGA-3 SALMON OIL 2 kpl 48,20 euroa
        KAL-MAG PLUS 14,51 euroa
        FLAVONOID COMPLEX 18,72 euroa
        CRUCIFEROUS PLUS1 19,89 euroa
        BETAGUARD 25,56 euroa
        TRE-EN-EN 37,09 euroa
        YHTEENSÄ 270,71 EUROA

        No nämä eivät mene ihan kuukaudessa. Vajaan kahden kuukauden annos tässä. Katson, että tämä on osa ruokalaskua. Sillä niin huikea on näiden merkitys terveydentilalle.


      • ymmärretty
        pettynyt kirjoitti:

        kaikkea ei kerrota kun liittyy kyseiseen verkostomarkkinointiin,esim ei tartte ostaa mitään,no sitä ei mainita ettei koskaan saa rahaakaan sitte.
        Kuka pystyy tähän värväämään sukulaisia tai ystäviä jotka luottaa ystävään ja itse hyvin tietää että sillä on tosi huono maine ylihintaisia tuotteita vaikea myydä,ja alalinjaan pitäs aluksi saada huijattua kolme ja sitte kehoittaa niitä huijaamaan muutama lisää että ylälinja saa toimeentulon jaksaa pitää värväystilaisuuksia.
        jos olen ymmärtänyt asian väärin saa oikaista......

        Ensinäkin pitää ymmärtää olla hereillä, että kuulee kaikki sanomiset.
        Ja siellähän saa vielä sanokkain. Mutta aika uuno pitää olla, jos ei kuule sitä sanomista, kun esitellään, että tuo on ostanut tuon ja tämä tämän verran. Tuo ei ole ostanut mitään joten rahaakaan ei tule. Ja jos itse ei osta rahaa ei tule jne.

        Ja toisekseen tuotteita ei tarvitse myydä. Miksi kuvittelisit myyntiä, jos siihen ennenkään sinusta ei ole? En ole minäkään purkin purkkia myynyt. No siinä tapauksessa että joku tulee sitä varta vasten ostamaan, kuten eräs soitti, että onkuullut minun olevan GNLD jäsen, ja hän ei mistään saa lattialakkaa, ja mikään ei ole niin hyvää, kuin GNLD:n lattialakka. Voisinko saada Sinun kautta. Joo, sen tilasin hänelle muiden tuotteiden ohella. Se on ainut myyntini.

        Eikä niitä tuttuja ja naapureitakaan tarvitse vikitellä. Missä niin on sanottu. Käytä vaan itse tuotteita. Älä ala ahneeksi. En minäkään ole sponsannu ketään, vain käytän itse.


      • keksijä.
        Pettynyt kirjoitti:

        Minulla on kokemusta näiden toiminnasta 2 vuoden ajalta. Rahaa meni noin 4000 euroa toisten taskuun. Olisin varmaan jatkanut toiminnassa, mutta kun ystäväni pisti 1500 euroa laihdutumössöihin, eikä kiloakaan lähtenyt (tiedän varmasti hänen noudattaneen kaikkia ohjeita, mitä annettiin). Aloin peräämään tuotteista annettuun takuuseen. Ylempi taso alkoi pommittamaan ystävääni, että et haluakaan laihtua, luvattiin lähettää ilmaiseksi parin viikon annokset, että kyllä ne vaikkuttaa kun vain et heitä pois niiden käyttöä. Eihän ne lähettäneet ilmaiseksi yhtään pilleriä. Minulle he kyllä kertoivat että kyllä ystäväni on saanut tuotteet. Täysi vale. Toimintani GNLD:ssä loppui siihen kun minut otettiin puhutteluun ja sanottiin että noin vaikeat asiakkaat pitää unohtaa ja jatkaa uusille vesille.Toiminta on täyttä aivopesua.Omatuntoni ystävääni kohtaan on puhdas, koska maksoin omistani hänen menetyksen. Vieläkin hävettää niiden puolesta jotka houkuttelin mukaan.Kysyisin toiminnassa mukana olevilta. että miten teitä nukuttaa?

        Koko juttu keksitty. Ensinäkään ei näyttänyt tietävän edes tuotteista mitään. Joten arvailun nimissä kirjoitit, mutta osui vikaan, joka paljasti oman huijauksesi. Se siitä, kannattaakin hävetä.


      • unuvilla kirjoitti:

        minkä vuoden gnld-hintoja luettelit? Ei tuntunut tukku- eikä jälleenmyynti hinnoilta.

        Eihän nivelrikko parane vai paraneeko?

        Mielestäni paljon kiusalliset oireet voivat hävitä, mutta minun käsittääkseni nivelrikko on loppu elämään asti, eikö???

        Hei!
        Nivelrikko ei parane, mutta oireita voidaan lievittää ja elämänlaatua parantaa. Olen kuullut käyttäjiltä, että Omega 3:n ja KalMag:in yhdistelmä olisi tuonut helpotusta.

        Usein näkee ihmisten kauhistelevan GNLD-tuotteiden hintoja. He, jotka käyttävät tupakkaa tai alkoholia eivät ole koskaan tuskailleet, kuinka kallista se on.

        Elämähän on valintoja täynnä. Toiset tuhlaa sairautta edistäviin tuotteisiin ja toiset taas terveyttä edistäviin tuotteisiin tai harrastuksiin. Mieluummin maksan ennalta ehkäisevästä toiminnasta kuin sairastan ja maksan lääke- ja sairaalakuluja.
        Meillä jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa oman elämän valintoihin. Älkäämme tuomitko tai vähätelkö heitä, jotka valitsevat toisin. Elämä ei ole kenellekään yksinkertaisen helppoa.

        Kokeilen kaikkia GNLD:n tuotteita ensiksi itse ennen kuin otan esittelyyn. Viimeisin tuote oli GR 2. Paino putosi parissa viikossa melkein kilon viikossa. ( ei ole paljoa, mistä pudottaa), äidilläni putosi 1,5 viikossa kolme kiloa. Nyt käytän Nutri Shakea yhden pussin päivässä korvaamaan lounaan. En ennätä kunnolla syömään ruokatunnin aikaan, kun on koira ulkoilutettavana. Painoni ei ole noussut takaisin entisiin lukemiin. Olo on hyvä ja imelän nälkä ei ole vaivannut.

        Hyvää tulevaisuutta kaikille!


      • järkeä ajatteluun
        unuvilla kirjoitti:

        minkä vuoden gnld-hintoja luettelit? Ei tuntunut tukku- eikä jälleenmyynti hinnoilta.

        Eihän nivelrikko parane vai paraneeko?

        Mielestäni paljon kiusalliset oireet voivat hävitä, mutta minun käsittääkseni nivelrikko on loppu elämään asti, eikö???

        Ostappa uusi polkupyörä ja vaikka säilyttäisit sitä täysin käyttämättömänä, ei se enää 20 vuoden kulttua ole uuden veroinen. Aika on sitä rappeuttanut, happi syönyt pintaa ja musertanut kumeja, laakerit kuivuneet, vaikka et olekkaan sitä käyttänyt. Jos taas käytät sitä, tottahan se kuluu, eikä se enää PARANE kummassakaan tapauksessa ostohetken veroiseksi.

        Niin niveliäkin pitää hoitaa, rasvata ja ravita. Ei nivelrikko ole sellainen tauti ettei siihen voisi vaikuttaa. Se on iän mukanaan tuoma rappeumasairaus, niinkuin monet muutkin vaivat / sairaudet. Eikä siihen aina tarvita ikääkään. Nivelrikko voi olla jo 16-17 vuotiaallakin, vaikka yleistä se ei siinä iässä ole.

        Ethän voi parantaa itseäsikään takaisin 20:sen ikäiseksi? Ei nivelrikossa ole kyse sen kummemmasta asiasta kuin että me ikäännymme.

        20:sena on nivelissä, rustoissa ja kudoksissa glucosaminea, ja sen määrä vähenee iän karttuessa. Ja sitä mukaa kun sen määrä nivelissä ja sitä ympäröivissä kudoksissa vähenee, alkaa kehittyä rappeumatila - nivelrikko.

        Mutta kun huolehtii glucosaminen antamisesta elimistölle, kas, nivelrikon kehityspä hidastuu tai jopa siirtyy tyystin tuonnemmaksi. Siitä minulla on loistavan hyvä omakohtainen kokemus. Tosin olen glucosaminea antanutkin elimistölleni -90 luvulta saakka, tulee pian 20 vuotta kuluneeksi siitä, kun luin asiasta ensikertaa, jolloin Suomesta sitä ei vielä edes saanutkaan, joten sitä piti tilata muualta Euroopasta.
        Saksassa glucosaminea on käytetty itsehoitolääkinnässä jo -70 luvulta saakka.

        Myös omega-3:nen on välttämätön nivelrikon hoidossa glucosaminen rinnalla ja kalkki-magnesium oikeassa suhteessa niin todella hyviä tuloksia saadaan.
        Nivelrikkon estäminen kovan luun tuhoutumisen asteelle on mahdollista em. ravintein. Ei kannata tuudittautua siihen, että sitten saa uuden keinonivelen.
        Ei sitäkään voida loputtomiin uusia.

        Lähisukulaiselle on vaihdettu kahdesti keinonivel ja sittenpä tulikin seinä vastaan ei enää voitukaan kolmatta nivelta laittaa, joten ikävä tilanne. Se johti vuodepotilasvaiheeseen, koska ikääkin oli jo ehtinyt kertyä.

        Hoida siis nivelrikkoasi, äläkä tuijota tuohon parantumattomuuskäsitteeseen, joka johtaa Sinut tyystin harhaan. Voisin sanoa, että parantumattomuusajatukseen tuudittautuminen on USKOMUSTA parhaasta päästä.


      • asennetta.
        unuvilla kirjoitti:

        minkä vuoden gnld-hintoja luettelit? Ei tuntunut tukku- eikä jälleenmyynti hinnoilta.

        Eihän nivelrikko parane vai paraneeko?

        Mielestäni paljon kiusalliset oireet voivat hävitä, mutta minun käsittääkseni nivelrikko on loppu elämään asti, eikö???

        Hei, jos kova luu ei ole vielä vaurioitunut, rusto-osa voi uusiutua oikeilla ravinteilla. Mihin tuota parantumattomuutta muuten tarvitset? Ylläpitämään negatiivista asennettako?


      • mitämiä
        näin on kirjoitti:

        GNLD:n ravinnelisiä olemme koko perhe käyttäneet lähes 7 vuotta. Voimme hyvin, en ole sairastellut, töistä poissaoloja ei ole ollut. En ole ollut töiden jälkeen väsynyt, siis jaksan muutakin tehdä kuin palkkatyötä.
        Tuotteissa ei ole mitään keinotekoista/synteettistä, sillä ihminen syö normaalia ruokaa, ja nämä GNLD:n tuotteet ovat tiivistettyä ruokaa. Mainiota, pysyy diabetes kaukana, samoin kolesterolit, hengitys toimii hyvin E-vitamiinin vuoksi hyvin ja paljon paljon muuta, teemme koko perhe sen mitä itse terveyden eteen pystymme vaikuttamaan. Perimään emme pysty joten tehkäämme se mihin pystymme, jotta vanhuus olisi parempi. Kuka meitä hoitaa kun olemme vanhoja ja raihnaisia? jos olemme

        tabletin tekovaiheessa käytetty probyylialkoholia? Tai mitään laitetta, josta tablettiin on imeytynyt esim raskasmetalleja? Siis onko tehty metallisella laitteella se tabletti?

        Tarkennusta peliin, niitähän lisäjäämiä eivät varmaan tutki tableteista.


      • rautapata.
        mitämiä kirjoitti:

        tabletin tekovaiheessa käytetty probyylialkoholia? Tai mitään laitetta, josta tablettiin on imeytynyt esim raskasmetalleja? Siis onko tehty metallisella laitteella se tabletti?

        Tarkennusta peliin, niitähän lisäjäämiä eivät varmaan tutki tableteista.

        Miten sinä oikein pystyt elämään välttääksesi noita ruoavalmistusastioita, välineitä ? Rautapadasta on esi-äitimme ja isämme saaneet lisärautaa ravintoonsa.


      • pussissa
        rautapata. kirjoitti:

        Miten sinä oikein pystyt elämään välttääksesi noita ruoavalmistusastioita, välineitä ? Rautapadasta on esi-äitimme ja isämme saaneet lisärautaa ravintoonsa.

        Se puhu ittensä pussiin.


      • tulee tarpeesta
        näin mulla kirjoitti:

        GARLIC ALLIUM COMPLEX 2 kpl 28,32 euroa
        ACIDOPHILUS PLUS1S 30,89 euroa
        CAROTENOID COMPLEX 47,03 euroa
        MEGA-3 SALMON OIL 2 kpl 48,20 euroa
        KAL-MAG PLUS 14,51 euroa
        FLAVONOID COMPLEX 18,72 euroa
        CRUCIFEROUS PLUS1 19,89 euroa
        BETAGUARD 25,56 euroa
        TRE-EN-EN 37,09 euroa
        YHTEENSÄ 270,71 EUROA

        No nämä eivät mene ihan kuukaudessa. Vajaan kahden kuukauden annos tässä. Katson, että tämä on osa ruokalaskua. Sillä niin huikea on näiden merkitys terveydentilalle.

        GNLD:n ravinnelisät ovat aivan turvallisia ja ne on tehty ruuasta ja ne ovat purkissa tiivistetyssä muodossa. Olen käyttänyt GNLD:n ravinnelisiä yli 10 vuotta kertonut hyvistä tuotteista muillekin. Eivät ole synteettisiä joten esimerkiksi E-vitamiinia voi raskaanaolevatkin syödä, apteekki ei myy E-vitamiinia raskaanaoleville, koska se heillä on synteettinen tuote. Kalaöljyt myös on GNLD:llä ovat aivan eri luokkaa kuin apteekin tai luontaistuotteen öljyt. Kalat syövät meren antimia luonnollisesti, niitä ei kasvateta ei niille siis anneta mitään lisäaineita. Öljystä on poistettu satoja haitta-aineita. Käytön kautta huomaa kuinka ne toimivat.
        Kaikkihan tänä päivänä maksaa, ei mitään saa ilmaiseksi. Kun sairastumme lääkkeetkin maksavat ja niitä on sitten pakko syödä. Mieluummin syödään ravinnelisiä ruuan jatkeena kuin että tukeudutaan lääkkeisiin. GNLD:stä voi puhua kaikille ja kun useampi älyää lähteä käyttämään tuotteita niin yhdessä kaikki voi paremmin niin terveyden kannalta kuin taloudellisestikin, tämä on tosi mahtava yritys niin että mukaan vaan ja kyselemään kenen kauttaa vaan pääsee.... vielä; ravinnelisiä käytetään terveyden edistämiseen ja sairauksien ehkäisyyn ja sairauksien taltuttamiseen, koskaan ei pidä puhua että kun käytät näitä niin paranet se on sitten toinen asia jos paranee ja hyvä niin mutta ei ole haitaksi jos käytät ja paranet vai mitä?


      • kokemus puhuu best gnld
        jiivee kirjoitti:

        Vapaa kiertoa 3 vuotta
        Mivitotal plus 2 vuotta
        vuosina 2000-2003 käytin väh. kaksi kuuria seuraavia:
        piimax, hainrusto/vihersimpukka/inkivääri, celeron, zinax, Q10, arditol, rikkijauhe, ruusunmarja, vetyperoksiidi/etikka, E-EPA,
        Tämän jälkeen Tolosen ohjeen mukaisesti 7 kk:tta
        nivelamin,biofix ja E-EPA , lisäksi mivitotal.

        Tuloksena oli että sormieni nivelet paheni toiseenkin (terveenpään) käteeni.

        Kun siirryin pelkästään gnld:n tuotteisiin, Joita em viiden lisäksi otin e-vit, c-vit, crusiferous, flavonoid ja garlic, koska olin sairas, paranin 2:ssa kk:ssa 50%:sti. Ja 6-10 kk käytön jälkeen ne ovat lähes terveet, myös koko pakkastalvenkin.

        Tukkualen laskin täysin laatikoin ostettuna (-25%) lisäale on ostomääriinsidottu, itse saan
        tällöin yht alen n.-35% .

        Minä uskoin saaneeni vapaakierto omegoista heliko bakteerin.Sen häätö tuli todella kalliiksi,vatsani oli sen jälkeen 3v kipeä ja olin todella sairas.K uulin ystävältäni gnld ravinto lisistä.5KK jälkeen kun söin gnld tuotteita olin todella vatsastani terve. Syön nyt niitä ne on ruokaa siis oikea ruoka pohjainen ravinto lisä.En pidä kalliina 4 eri puristetta otan päivässä ja voin hyvin.HYVÄSTÄ OLOSTA MAKSAN TODELLA VÄHÄN päivää kohden. Olen pudottanut painoni tällä ohjelmalla teen kutenohjeet on jo 30 kg.Kateellisten ei kannata moittia minun kokemuksia koska olen kiitollinen että gnld antaa minulle terveyden.


    • Käyttäjä

      Käytän itse säännöllisesti Herbalife tuotteita. En ole sairastanut vuosiin mitään flunssaa. Tiesitkö
      että nykyajan ihmisillä ei toimi vatsa eikä ravintoaineet imeydy elimistöön. Sitten ihminen vain syö ja syö, että jollain tapaa saisi tarvittavat vitamiinsa. Yleensähän käy niin että painoa alkaa kertymään. Sama ongelma on myös laihoilla, mikään ei imeydy ja kaikki tulee läpi vielä ennätysajassa.
      GNLD:N en ole tutustunut. Jätä vaan suosiolla synteettiset pois.

      • HUIJAUSTA

        Kiitos vastauksestasi! Olen kuullut varmasti moneen kertaan sen, ettei nykyajan ihmisen vatsa toimi eivätkä ravintoaineet imeydy elimistöön. Mutta kotikutsuilijalle lähettämässäni viestissä on muutamia syitä siihen, miksi GNLD ei ratkaise ongelmaa, vaikka se olisikin totta. Miksi ihminen ei saa normaalissa, monipuolisessa ruuassa tarvitsemiaan ravintoaineita? Miksi elimistö ei käytä hyväkseen synteettisiä ravintoaineita?

        Puhuttaessa laihdutuksesta eri ihmisille sopivat erilaiset laihdutusmuodot. Mutta uskon siihen, ettei elimistöä kannata pitää nälässä eikä päästää sitä säästöliekille, jolloin rasva ei pala. Tarpeellinen ravinto on saatava jostain ja on syötävä säännöllisin väliajoin terveellisesti. On käytettävä sellaisia hiilihydraatteja, joilla on matala glykeeminen indeksi, ettei insuliinia erity liian paljon verenkiertoon. Vaarana on, että elimistö muuttaa hiilihydraatin rasvaksi ja siirtää sen varastoon.

        Siitä olemme ainakin samaa mieltä, että ylimääräisistä kiloista olisi päästävä eroon ja ehkä muustakin.


      • koovee
        HUIJAUSTA kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi! Olen kuullut varmasti moneen kertaan sen, ettei nykyajan ihmisen vatsa toimi eivätkä ravintoaineet imeydy elimistöön. Mutta kotikutsuilijalle lähettämässäni viestissä on muutamia syitä siihen, miksi GNLD ei ratkaise ongelmaa, vaikka se olisikin totta. Miksi ihminen ei saa normaalissa, monipuolisessa ruuassa tarvitsemiaan ravintoaineita? Miksi elimistö ei käytä hyväkseen synteettisiä ravintoaineita?

        Puhuttaessa laihdutuksesta eri ihmisille sopivat erilaiset laihdutusmuodot. Mutta uskon siihen, ettei elimistöä kannata pitää nälässä eikä päästää sitä säästöliekille, jolloin rasva ei pala. Tarpeellinen ravinto on saatava jostain ja on syötävä säännöllisin väliajoin terveellisesti. On käytettävä sellaisia hiilihydraatteja, joilla on matala glykeeminen indeksi, ettei insuliinia erity liian paljon verenkiertoon. Vaarana on, että elimistö muuttaa hiilihydraatin rasvaksi ja siirtää sen varastoon.

        Siitä olemme ainakin samaa mieltä, että ylimääräisistä kiloista olisi päästävä eroon ja ehkä muustakin.

        Kuulemma viimeisimpien tutkimuksien mukaan synteettiset ravntoaineet eivät toimi kuten luonnolliset. Ne saattavat jopa estää elimistöä käyttämästä luonnollisia ravintoaineita.

        Nykyään on tosi vaikea syödä terveellisesti. Elintarvikkeista poistetaan säylyvyyden parantamiseksi paljon ravintoaineita.

        500 euroa kuussa kuullostaa kyllä aika mielenkiintoiselta. Ei kai sinua ole huijattu? Olen itsekin noihin jonkin verran tutustunut, ja esimerkiksi jiiveen hinta-arvio vaikutti paljon realistisemmalta. Vähemmälläkin varmaan pärjää, jos syö suht normaalisti.

        Noista puhdistustuotteista Super10 on ainakin osoittautunut hyväksi käytössä. :)


    • Memmu

      Äitini reuma pysähtyi kun hän alkoi käyttää kyseisiä tuotteita. Nykyisin syö marginaalisen määrän lääkkeitä verrattuna entiseen, särkylääkkeitä ei ollenkaan, eikä tarvitse kortisonia. Pysähtyikö se juuri ravintolisien takia, siitä on paha väitellä, mutta kummasti se pysähtyi 25 vuoden sairastamisen jälkeen samaan aikaan..

      Minä, perheeni tai kukaan sukulaiseni ei tietääkseni ole edustaja.

      • ihmettelen vaan

        Yksi gnld:läinen tuputtaa minulle aina niitä tuotteita. Kehuu kuinka hyviä ne ovat.

        Mutta, mutta - kuinka on mahdollista että hän itse sairastui syöpään, vaikka on käyttänyt jo vuosia ko. tuotteita?
        En kehtaa kysyä suoraan. Ihmettelen vaan.


      • esa
        ihmettelen vaan kirjoitti:

        Yksi gnld:läinen tuputtaa minulle aina niitä tuotteita. Kehuu kuinka hyviä ne ovat.

        Mutta, mutta - kuinka on mahdollista että hän itse sairastui syöpään, vaikka on käyttänyt jo vuosia ko. tuotteita?
        En kehtaa kysyä suoraan. Ihmettelen vaan.

        karotenoidi-tuote aiheuttaa keuhko syöpää jos poltat samaan aikaan kun käytät karotenoidi valmisstetta..että näin ...


      • terveysintoilija
        esa kirjoitti:

        karotenoidi-tuote aiheuttaa keuhko syöpää jos poltat samaan aikaan kun käytät karotenoidi valmisstetta..että näin ...

        Vastaus:ÄLÄ TUPAKOI


      • koovee
        esa kirjoitti:

        karotenoidi-tuote aiheuttaa keuhko syöpää jos poltat samaan aikaan kun käytät karotenoidi valmisstetta..että näin ...

        Joku uusi amerikkalainen tutkimus? :)


      • ABI05
        esa kirjoitti:

        karotenoidi-tuote aiheuttaa keuhko syöpää jos poltat samaan aikaan kun käytät karotenoidi valmisstetta..että näin ...

        En ole lukenut läheskään kaikki tuossa olevia viestejä mutta olettaisin että kyse on juuri GNLD:n ravintolisästä Carotenoid Complexista. Sillä ja kaikilla muillakin GNLD:n ravintolisillä on LÄÄKEVALMISTUSoikeus, eli vaikka ne eivät ole lääkkeitä eikä niiden teho perustu kuuriluontoisuuteen vaan jatkuvaan käyttöön ne ovat testattuja. Jos poltat tupakkia, kuolet ehkä keuhkosyöpään. Jos juot paljon, tulee maksakirroosio. luonnosta saatavilla karotenoideilla ei yleensäkään haittavaikutuksia. Väitteiden esittäminen ilman kunnon taustatietoja on naurettavaa ja lisäksi epäeettistä.


    • Janin sakki

      Puolison kolesteroliarvo puolittui (liki 7, nyt 3,1). Minun laski yhdellä yksiköllä (5.2 -> 4.1), Hb 144 (ennen alle 120), 2004 eka kesä ilman siitepöly ym. allergioita yli 30 vuoteen... Maksa-, kilpirauhas- ym. arvot kunnossa.

      Olemme syöneet 1,5 vuotta runsaasti GNLD:n ravinnonlisiä, emmekä antaisi niitä pois.

      Lisäksi kun on jakanut kokemuksia muille, tulot lähentelevät jo 2500 euroa/kk

    • minä vain

      olen käyttänyt jo pitkään gnld-ravintolisiä, siis joka ikistä niitä ja olen saanut niistä hyötyä vaikka en sairas ole ollutkaan. väsymys on ainakin tipotiessään ja se oli ennen todellinen ongelma. Eräs nainen jonka tunnen on parantunut täysin astmastaan näiden ravintolisien avulla ja toinen nainen pystyi juomaan lasin tavallista maitoa vaikka hänellä oli ollut paha laktoosi-intoleranssi..
      tiedän myös sellaisia tapauksia joissa syöpä tai lapsettomuus yms. olisivat parantuneet. mutta en minäkään uskonut ennen kuin itse kokeilin että miten hyviä ne ovat.

    • Juha

      Kyllä tuntuu toimivan GNLD laihdutustuotteet, kalliita ovat mutta itselläni oli halvin kokeilemistani kun kerran tehosi noin hyvin.

      • kokeillu

        mahdollisesti vain poistaa tiettyjä ruokia ruokalistaltasi ja lisätä liikuntaa. nää ravintolisät ja muu hömppä kuulostaa niin kummalta. miks tei vaan syö terveellisesti vihanneksia hedelmiä kuituja ja pähkinöitä. kaikkea sopivassa suhteessa omalle kropalle. eikö se olisi halvin ja helpoin tapa? tai siis totta kai on helpompaa vetää kymmenen eri tabua naamaan ammulla ja limpparia päälle.


    • ällistyttävät tulokset

      Olen gnld:n ravintolisien sekä muiden tuotteiden vakikäyttäjä. Törmäsin gnld:n tuotteisiin ihan sattumalta...silloin sain yhden tuotteen lahjaksi. Söin purkin loppuun ohjeen mukaan.
      Sen jälkeen ravasin pitkin kotikuntani luontaistuotekauppoja etsiskellen sitä samaa tuotetta lisää. Aina sama vastaus, että ei oo tätä merkkiä! Muita tajottiin kyllä vastineeksi, mutta gnld:n tuotetta en saanut mistään. Vihdoin joku kauppias tiesi kertoa, että se kuuluu verkostomarkkinointiin, ja sitä ei saa mistään muualta. Siispä aloin selvittää, miten voin liittyä ja ostaa sitä...ETTÄ MIKSI IHMEESSÄ!!!???

      Koska vuosia olin kokeillut erilaisia apteekin valmsiteita ja luontaistuotteen valmsiteita...mikään ei ollut auttanut!

      En siis tiennyt täsät gnld:stä yhtään mitään...mutta se tuote oli ainoa, mikä toimi ja siksi halusin juuri sitä lisää!!!

      Nyt olen käyttänyt lähes kaikkia firman ravintolisiä noin 4 kk, ja tulokset ovat uskomattomia!
      Olen saanut elämäni takaisin. Olen 38 vuotias, ja vielä joulukuussa 2005 ajattelin, että elämääni on ehkä pari vuotta jäljellä, niin kipeä olin. Lääkärit etsivät minusta "vikoja" kolme vuotta, mutta eivät löytäneet mitään...tosin esim leukkarit olivat minulla välillä jopa 16 ja puutosta B12 vitamiinista, kalium arvot alle viitearvojen...ym ymm.mutta ei siis mitään vikaa!
      Hiukset irtoilivat tukkuina päästä, olin masentunut, valtavat kivut selässä ja si-nivelissä. Olisin nukkunut päivät pitkät, kärsein hengenahdistuksista ja jatkuvasta kuolemanpelosta. Kasvoni muistuttivat jo lähenevästä elottomuudesta lukemattomin tummin maksaläiskin ja ihottumin, kuukautiset tulivat ja menivät miten sattui...krooninen ripuli vaivasi....eikä minussa siis ollutmitään vikaa!

      Enää ei juurikaan vikoja ole...kiitos kuuluu gnld:n ravintolisille.

      Kivut on hoituneet nivelistä omegalla, joka muuten vajaan 2 kk käytön jälkeen laski kolestrolin 4.6 -> 3,6.

      Maksaläiskät vaalentuneet niin, että saan ne yäysin huomaamattomiksi meikkivoiteella. Tummat silmänaluset tipotiessään.
      Kuukautiset ovat nyt asettumassa oikeille raiteilleen...vuosiin eka kerran kierto 28 päivää ilman välivuotoja.
      Ei ole ollut hengenahdistusta enää...en ole tarvinut astmalääkettä kuukausiin.
      Ennen söin tosiaan kipulääkkeitä kuin ruokaa...enää en edes muista milloin otin lääkettä kipuihin...olisiko ollut muutama kk sitten ja silloinkin päänsärkyyn. Ennen söin päivittäin 3 pilleria vahvaa särkylääkettä.

      Valkosolut ovat asettumassa normaaliin lukemiin...viimeksi hiukan yli 10.

      Joku kirjoitti, että karotenoidit aiheuttavat tupakoitsijoille keuhkösyöpää....
      Totuus on niin, että jos syöt synteettistä betakaroteenia...lisää se riskiä sairastua kyseeseen tautiin. Mutta gnld:n karotenoid valmsite sisältää reilusti yli sataa erilaista karotenoidia ja beetakaroteeni vain yksi niistä. Lisäksi se EI ole synteettinen!!!

      • se on tosi

        GNLD tuotteet on todella sitä mitä ne lupaavat.Minulla jatkuva nivelsärky loppunut ja suonenveto jaloista.Pojalla siitepölyallergia tipotiessään.Elinvoima lisääntynyt,ei väsytä jatkuvasti.Monet ihmiset ovat saaneet avun ja jos haluaa lisäansiota ,niin kun teet työtä asian eteen varmasti saat tuloja,on tosi hyvä palkkiojärjestelmä,ja pienellä sijoittamisella saat hyvän mahdollisuuden.


      • aikaansa edellä
        se on tosi kirjoitti:

        GNLD tuotteet on todella sitä mitä ne lupaavat.Minulla jatkuva nivelsärky loppunut ja suonenveto jaloista.Pojalla siitepölyallergia tipotiessään.Elinvoima lisääntynyt,ei väsytä jatkuvasti.Monet ihmiset ovat saaneet avun ja jos haluaa lisäansiota ,niin kun teet työtä asian eteen varmasti saat tuloja,on tosi hyvä palkkiojärjestelmä,ja pienellä sijoittamisella saat hyvän mahdollisuuden.

        Näin on tosi!
        Gnld on tuotteidensa kanssa aikaa edellä. Gnld tekee tänään sen, mistä muut vasta haaveilee. Ainahan ihmiset ovat vastuttaneet kaikkea uutta, mitä tiede ja teknologian kehitys tuo tullessaan. Aatelkaapas vaikkapa mikroaaltouuneja. Kun sellaisesta joku tiedemies vakavalla naamalla puhui vaiks 60 -luvulla, miten ihmiset silloin reagoivat?
        Nauroivat päin naamaa, että eihän sitä makkaraa voi mitenkään kuumaksi saada puolessa minuutissa.
        Tai aatelkaas miten 80-luvun alussa naurettiin, että kohta varmaan tulee mopoihinkin kypäräpakko. Kuka nauraa asialle tänään? Tai jos mennään kauemmas taaksepäin, kuka ennen lentokoneiden keksimistä uskoi ihmisen lentämiseen tulevaisuudessa jollakin peltilinnulla?
        Gnld:llä on maailman parhaat tiedemiehet, jotka tutkivat ja kehittävät tuotteita. Tämän tiedemiesryhmän on perustanut Arthur Furst - sama kaveri, jota pidetään kemoterapiahoidon isänä. Hän on maailmankuulu toksikologi (myrkkyasiantuntija) ja arvostettu kaikkialla maailmassa. Myös Arthur Furst oli aikaansa edellä.Hän on saanut mm.kunnianosoituksen toksigologian tiedeakatemialta, tunnustuksen, joka on annettu alle 100 ihmiselle maailmassa.

        Gnld:llä on esimerkiksi tuote, joka on ollut markkinoilla yrityksen perustamista asti - eli 48 vuotta. Tähän päivään mennessä maailmassa ei ole ainuttakaan vastaavaa tuotetta, joka sisältäisi ihmiskeholle välttämättömät kasvirasvat. Miksi ei ole? Koska GNLD:llä on maailman paras tieto ja teknologia. Täysin velattomalla yhtiöllä on resurssit hankkia paras saatavissa oleva teknologia käyttöönsä, jotta he voivat valmistaa maailman parhaita tuotteita maailman parhaiden tiedemiesten voimin.

        GNLD valmistaa tuotteensa ainoastaan sellaisista raaka-aineista, jotka kuuluvat luonnon mukaan ihmisen ruokavalioon. Se ei ota mukaan mitään sellaista, jota ihminen ei normaalisti söisi. Vastaesimerkkina vaikka ternimaitokapselit. Ne on valmistettu lehmän ternimaidosta, siis maidosta, joka on tarkoitettu vasikalle, jotta vasikka saa äitinsä maidosta ne elämän alkuun tarkoitut tärkeät vasta-aineet. Kun ihminen saa lapsen, samoin me annamme sen oman ternimaitomme vauvallemme. Lehmän ternimaito ei ole tarkoitettu luonnon mukaisesti meidän ruuaksemme. Kuka osaa kertoa, mitä tuo lehmän tenimaito, jossa on lehmän vastaaineet, aiheuttavat ihmisen perimään
        vuosikymmenien tai vuosisatojen kuluessa. Muuttuuko meidän oma vasta-aineperimä? Syntyykö uusia vielä tuntemattomia sairauksia. Luonnon käsikirjoitusta tulee seurata, sillä luonnossa asioilla on tarkoituksensa. Ihmisen kuuluu syödän ihmisen ruokaa, koska luonto on sen niin suunnitellut. GNLD.ssa seurataan siis luonnon käsikirjoitusta ja tiede on sen tukena.
        Näin on vieläkin tosi.


    • Toimin!

      Ajatuksia viestiisi liittyen:

      Ostat mitä tahansa, mistä tahansa, aina joku hyötyy sinusta. Ja sinä hyödyt muista, tavalla tai toisella. Vietpä sitten vaatteitasi kirpputorimyyntiin tai keskustelet kollegasi kanssa työasioista. Esimerkkeinä. Hyöty on välttämätön. Asenne ratkaisee. Teetkö siitä esteen vai kannustimen.
      Hyötymistä voi käyttää väärin ja voi käyttää oikein. Itse päätät. Se ratkaisee myös tulevaisuutesi.
      GR2 ei ole laihdutusohjelma perinteisessä mielessä. Vaan painonhallintaohjelma. Laihtuminen, ylipäätään elämänhallinta riippuu vain ja ainoastaan itsestäsi. GR2 kuten muutkin GNLD tuotteet ovat SAB:n tutkimia ja kehittämiä, ja tuskinpa yritys olisi 48 vuotias, jos tuotekehitys ei toimisi. Mutta on totta, että tarjontaa ja juttuja on niin paljon, että tiedä mihin uskoa. Oma kokemus ja tieto ratkaisee. Niin minullakin.

      • vannoutunut gnld tutteiden ...

        olen itse käyttänyt gnd.n tuotteita yli kaksi vuotta. Kun minulle kerrottiin niistä luulin,että ne ovat pekkkää puppua, mutta onnekseni kuitenkin tilasin ja aloin käyttää tuotteita. olen kertonut ystävilleni tuotteista ja moinet ovat kokeneet saman kuin isekin, ne todella toimivat ja antavat turvallisesti terveyttä ,pirteyttä ja varmasti vaikuttavat positiivisesti yleiskuntoon ja sairauksiinkin. Itse en ole sirastanut flunssaa tuotteiden köäytön aikana. Jos tuntuu,että flusaa on tulossa otan tupla annokset lisäravinteita, koska näitä voi ottaa ovathan nämä kuin puhdasta ruokaa . suosittelen !!


    • Erkkivii

      Nämä tuotteet ovat varmasti hyviä, olen itse todennut ja käytän niitä joka päivä. Tuotteet eivät ole muita vastaavia kalliimpia.

      Niissä ei ole mitään keinotekoisia lisiä vaan en ovat pelkkää ravintoa. Itse laihduin nyt talvella 2007 noin 6 kg eli laihtumisvauhti oli 1,5kg/kk. Olen aina kuntoillut, mutta mikään ei ole pudottanut painoa. Kun kokeilin gnld –painonpudotus tuotteita, paino alkoi heti pudota.

      Sen lisäksi karotein paransi sormieni rystysten hilseilyn, jota kesti ainakin 5 vuotta.

      Formula IV olen käyttänyt vuosia, koska sen teho on niin hyvä, että yöuntakin tarvitsee noin tuntia vähemmän.

      Kyse on vain siitä, että arkisista aterioista ei saa kaikkia vitamiineja ja hivenaineita niin paljon kuin pitäisi. Tämä tulee ajankohtaiseksi ainakin silloin, kun ikää tulee.

      Mitään bisnestä ei ole mikään pakko tehdä, jos liittyy jälleenmyyjäksi. Minäkään en aktiivisesti kaupittele enkä tuputa kenellekään mutta kerron ja suosittelen, jos tulee terveys puheeksi. Olen jälleenmyyjä siksi, että saan itse halvemmalla tuotteet.

      Tuotteissa lienee sama kate kuin missä tahansa kauppiaan tavarassa. Jokaisen kauppiaan on elettävä tuotteellaan. Joku aktiivinen myyjä elää näillä, jos on reipas kauppamies.

      Nuo keskustelussa mainitut isot könttäsummat eivät ratkaise mitään, tuotteita saa ostaa vaikka yhden purkin kerrallaan. Niitä saa vain jälleenmyyjiltä mutta itsekin voi liittyä, jäsenmaksu on noin 60 e/v. Silloin tuotteita saa vähän halvemmalla.

      Lisätietoja

      http://www.erkkivii.fidisk.fi/gnld/

    • Laulava kulkuri

      Moro!

      Itse olen käyttänyt GNLD:n ravintolisiä yli 10 vuotta ja miten ne sitten ovat vaikuttaneet:

      No, suonenvedot eli krampit hävisivät, suolistohäiriöt vähenivät, yleinen vireystaso parani, allergiaoireet perheenjäsenillä minimoituivat, hallittu painonalennus oli onnistunut ja jo pelkästään näitten vaikutusten ansiosta halusin ostaa perheeme tuotteet suoraan valmistajalta ilman välikäsiä!

      Sitten huomasin, että minähän saan hyvät bonukset omista ostoistani ja että muut hyötyvät lopulta äärimmäisen vähän. Nämä kokemukseni annoin sitten toisten kokeiltaviksi ja heillä, kas kummaa ilmeni samanlaisia kokemuksia.
      JA KAIKKI KOKEMUKSET OVAT OLLEET PELKÄSTÄÄN MYÖNTEISIÄ!

      Se että GNLD:n ravintolisät ovat puhdasta ruokaa ja imeytyvät kokonaisuudessaan, antavat varmasti paremman lopputuloksen kuin synteettiset eli keinotekoiset. Jos jollakulla on ollut kielteisiä kokemuksia, niin kannattaa kysyä kenties, että mitä he ovat tehneet tai jättäneet tekemättä.

      Jokaisella on kuitenkin vastuu omasta terveydestään ja taloudestaan, joten miksi kuunnella toisia ja kysellä, kannattaako, kun tekisit, kuten meidän perheemme, että riskittömästi kokeilet vuoden ja katsot sitten, mikä on lopputulos ja sen jälkeen teet vasta johtopäätöksiä!

      Vastaan lisää kysymyksiisi, mikäli antaa aihetta, mutta näitä meidän kokemuksiamme ei voi kukaan kumota, koska ne ovat syntyneet tuotteiden käytöstä ja sen seurauksista!

      Ystävällisesti

      Hanski
      044-0271245

    • SIB

      Jos ajattelet asiaa tarkemmin, ei ihmisen kehoon kuulu synteettisiä lisäaineita. Jos käytät synteettisiä lisäravinteita ei keho osaa hyödyntää niitä 100%. Jos ravintolisät ovat tiivistettyä ruokaa, ne imeytyvät 100% kehoosi, näin ollen et maksa turhasta.
      "Laihdutus"-ohjelma perustuu veren sokerin tasapainoon. Siinä opetellaan syömään oikein, niin ettei verensokerin heittelyjä tule. Verensokerin pysyessä tasaisena, kroppasi on rasvanpolttokone. Itselläni lähti senttejä juuri niistä paikoista joista halusinkin reisistä, vuötäröstä sekä persmuuksista. =)

      • -ihminen joka omistaa tyhmä...

        kuulin kaveriltani että hänen isällään oli taannoin verenpaine koholla, ei ole enään sillä on alannut käyttää jtn ihme gnld ravintolisiä..
        TOSI TYPERÄÄ JÄTTÄÄ LÄÄKITYS POIS VARSINKIN KUN EI TIEDÄ NOIDEN HÖMPÖTYSTEN SIVUVAIKUTUKSIA!!


      • Viisaasti tyhmä
        -ihminen joka omistaa tyhmä... kirjoitti:

        kuulin kaveriltani että hänen isällään oli taannoin verenpaine koholla, ei ole enään sillä on alannut käyttää jtn ihme gnld ravintolisiä..
        TOSI TYPERÄÄ JÄTTÄÄ LÄÄKITYS POIS VARSINKIN KUN EI TIEDÄ NOIDEN HÖMPÖTYSTEN SIVUVAIKUTUKSIA!!

        Sen tiedän että verenpainelääkkeillä on tosi pahoja sivuvaikutuksia,mutta en ole kuullut,että GNLD tuotteilla olisi ollut.Tunnen erittäin paljon ihmisiä jotka ovat saaneet apua näistä ravintolisistä vaikka minkälaisiin vaivoihin,mutta nämä tuotteet ovat ravintolisiä jotka on valmistettu ruuasta josta suurimmalla osalla ihmisiä on jatkuva puute.Ne ovat todella turvallisia lääkkeisiin verrattuna ja tuovat elämään energiaa ja auttavat jopa moniin vaivoihin kokemusta on monen vuoden ajalta.


      • vaihtoehtoinen sivuvaikutus
        -ihminen joka omistaa tyhmä... kirjoitti:

        kuulin kaveriltani että hänen isällään oli taannoin verenpaine koholla, ei ole enään sillä on alannut käyttää jtn ihme gnld ravintolisiä..
        TOSI TYPERÄÄ JÄTTÄÄ LÄÄKITYS POIS VARSINKIN KUN EI TIEDÄ NOIDEN HÖMPÖTYSTEN SIVUVAIKUTUKSIA!!

        Kuinkahan paljon lääkkeissä on sivuvaikutuksia?

        Pakko nyt tuottaa pettymys, mutta luontaistuotteilla ei ole sivuvaikutuksia!


      • gnld on parasta
        Viisaasti tyhmä kirjoitti:

        Sen tiedän että verenpainelääkkeillä on tosi pahoja sivuvaikutuksia,mutta en ole kuullut,että GNLD tuotteilla olisi ollut.Tunnen erittäin paljon ihmisiä jotka ovat saaneet apua näistä ravintolisistä vaikka minkälaisiin vaivoihin,mutta nämä tuotteet ovat ravintolisiä jotka on valmistettu ruuasta josta suurimmalla osalla ihmisiä on jatkuva puute.Ne ovat todella turvallisia lääkkeisiin verrattuna ja tuovat elämään energiaa ja auttavat jopa moniin vaivoihin kokemusta on monen vuoden ajalta.

        Vastaus terveyteemme on ruoka. Oikeanlainen, käsittelemätön, tuore, monipuolinen ruoka!!!!!!

        Gnld:n ravintolisät ovat juuri tätä!


      • ei tiedä
        -ihminen joka omistaa tyhmä... kirjoitti:

        kuulin kaveriltani että hänen isällään oli taannoin verenpaine koholla, ei ole enään sillä on alannut käyttää jtn ihme gnld ravintolisiä..
        TOSI TYPERÄÄ JÄTTÄÄ LÄÄKITYS POIS VARSINKIN KUN EI TIEDÄ NOIDEN HÖMPÖTYSTEN SIVUVAIKUTUKSIA!!

        Ei tiedä, kun ei halua tiettää, siitä on kyse. Ei mistään muusta. Ja tätä tietämättömyyttään sitten viljelee mukamas oikeana tietona. Sellaista on tosi tyhmyys.


    • ja paskat

      olen ryhtymässä ravintolsien markkinoijaksi.sitä ennen hoidin itseni niillä rapakunnosta loistokuntoon.koskaan en myy sellaista mitä en tiedä hyväksi.riippuu vähän siitä mitä odottaa ja jos se ei tapahdukkaan aletaan huutaa huijaujseksi.piää olla realisti.en odota miljoonatuloja vaan pientä lisäystä nykyisiin tuloihin.

      • www.evira.fi

        Käykää katsomassa eviran sivuja niin tiedätte
        totuuden ja pysytte ajantasalla. hakuun gnld.


      • käyttäjä

        Olen vuosia käyttänyt näitä hyviä ravintolisiä, eikä ole aikomus lopettaa.
        Olen ns. omakäyttäjä, eli tilaan ne itse ja saan tukkuhinnalla. Toisinaan myyn muutaman purkin,ja samalla omakäyttö tulee edullisemmaksi.
        Käytän kolmea tai neljää tuotetta kerrallaan.
        Lohiöljy ja e- vitamiini ovat vakiotuotteet ja vaihtelevasti muita tuotteita.
        Lisäksi perheen käytössä on pyykkipulveri, tiskiaine ja siivousaineet. Olen tehnyt valintani
        enkä aio sitä muuttaa.


      • kukkanen^^
        käyttäjä kirjoitti:

        Olen vuosia käyttänyt näitä hyviä ravintolisiä, eikä ole aikomus lopettaa.
        Olen ns. omakäyttäjä, eli tilaan ne itse ja saan tukkuhinnalla. Toisinaan myyn muutaman purkin,ja samalla omakäyttö tulee edullisemmaksi.
        Käytän kolmea tai neljää tuotetta kerrallaan.
        Lohiöljy ja e- vitamiini ovat vakiotuotteet ja vaihtelevasti muita tuotteita.
        Lisäksi perheen käytössä on pyykkipulveri, tiskiaine ja siivousaineet. Olen tehnyt valintani
        enkä aio sitä muuttaa.

        Kokemusta gnld:eestä on sen verran että ketjulla on uskonlahkomainen fanaattinen tyyli myydä tuotteita. Se harmittaa, itse en tykkää yhtään siitä että tuputetaan. Ainakin yhdestä tuotteesta on positiiviset kokemukset. Koirallani oli pitkään tulehdus silmässä eikä mikään lääkekuuri tepsinyt ja laitoin sitten jotain gnld:een vitamiinia (en nyt muista vitamiinin nimeä) koirani silmään. Silmä parani muutamassa päivässä. Todella outoa. Kai ne sitten jotkii toimii.


      • Eviran-sivuilta
        www.evira.fi kirjoitti:

        Käykää katsomassa eviran sivuja niin tiedätte
        totuuden ja pysytte ajantasalla. hakuun gnld.

        myös juttu Valkosipulipuristeista...eivät ole Gnld:n.

        Samoin omega3-kapselit ovat ihan muuta kuin Gnld:n tuotteita.

        Kiina-ilmiö pistää miettimään: mitähän kaikkea paskaa laitetaan meidän ruokiin ja apteekin lääkkeisiin. Ja ahneushan tässäkin on takana!

        En tiedä onko urbaanilegenda vai mitä...kuulin jotta MultiVita-pillerien valmistuksessa olisi käytetty bensan jätteitä. HUH Huh


    • unuvilla

      Ei gnld ole mielestäni huijausta. Sinun kannattaisi mennä tilaisuuteen edes yhden kerran, niin saat oikeampaa tietoa kuin tästä keskustelusta.

      Tuotteet ovat hyviä 100% palautusoikeus, jos puoli purkkia jäljellä, etkä ole tyytyväinen.

      Järjestelmä ei pyramiidi, vaikka onkin markkinointijärjestelmä.

      Kyllä sinäkin hyödyt rahoista, ei kaikki ole sinun kukkarostasi pois. Toivoisin sinun löytävän henkilön, joka kävisi kanssasi läpi koko jutun, niin ymmärrät mistä on kyse.

      Sinulla ei tarvitse olla omaa varastoa. Kukaan ei pakota sinua mihinkään, mitä et itse halua tehdä.

      Apunasi on nk. "sponsori", joka auttaa sinua niin kauan kuin haluat MAKSUTTA.
      Lue myös "Univillan" kommentit
      terv unuvilla

      P.S. Voi kumpa tähän gnld- keskusteluun saataisiin kaksi linjaa: puolesta ja vastaan, niin puolesta-linjalla voitais keskustella, kuinka saataisiin liiketoiminta pyörimään ja saataisiin oppia ja opettaa.
      terv
      sama

    • Kokemuksen omaava

      (Vähän myöhässä mutta toivottavasti joku vielä huomaa tämän.)

      Olen käyttänyt kyseessä olevia tuotteita viimeiset 10 vuotta elämästäni ja totesin jo aikaa sitten että ne toimivat.

      Lapsuudestani asti olen kärsinyt laktoosi-intoleranssista, ja GNLD:n Acidophilus Plus-kapseleiden avulla elimistöni kestää maitosokeria. Muutama viikko sitten testasin jos pillerit toimivat vai kuvittelinko vaan. En syönyt aamulla niitä, ja koko ilta kului vähemmän ihanasti vessan puolella.

      Sairauksista en tiedä, mutta ainakin joitakin asioita tuotteet lieventävät. Omalla kokemuksella, esimerkiksi päivittäinen Garlic Allium Complex:in käyttö vähentää hienhajua jaloissa, sekä estää aika tehokkaasti nuhan ja flunssan tulon flunssakaudella. Eli minä olen aina terve kun muut sairastavat kotona flunssaa tai muuta vastaavaa :D Toisaalta, en voinut koskaan olla koulusta pois sairauden takia, koska en ollut kipeä.

      Äidillä putosi kolesteroli vajaassa kymmenessä vuodessa 7.4:stä 4.9:ään käyttämällä Omega-3 kapseleita joka päivä. Muuta muutosta hän ei tehnyt ruokavalioonsa.

      GNLD:n kotisivuilla on paljon menestystarinoita, joita voi sieltä ihan vapaasti lukea.

      Hurjia summia? Ehkä, mutta hinta ja laatu kulkevat käsi kädessä. Mikä tahansa laadukas luontaistuote maksaa. Jos se maksaa euron purkilta, takaan ja alleviivaan ettei se voi olla mitään parasta laatua. Missään GNLD:n tuotteessa ei ole mitään synteettisiä aineita, eikä niihin olla lisätty mitään ylimääräistä. Eivätkä ne ole suurimmilta osin selluloosaa..

      Laihdutusohjelma on todella tehokas. Tottakai, se on myös itsestä kiinni, jos laihtuu. Meinaan vaan, että jos ei itse tee asian eteen mitään, juo vaan proteiinijuomia ja niin edelleen, on aivan varma ettei mitään tapahdu. Eivät nämä tuotteet ole mitään ihmeaineita, mutta ne auttavat päämäärän saavuttamisessa.

      GNLD:ssä kaikki on itsestä kiinni. Jokainen on oma pomonsa. Siinä saa päättää kuinka paljon töitä tekee, koska ja kenen kanssa. Unelmatyö melkein kenen vaan mielestä. Mutta se tosiaan on itsestä kiinni. Jos ei itse tee jotain, ei voi myöskään voittaa mitään.


      Lisää tietoa www.gnld.com

    • ansku600

      sairastin vatsahaavaa..aloin syömään mm.acido philus plussaa..siihen loppui vatsakivut..vatsa alkoi toimia säännöllisesti (ummetuksesta olin kärsinyt 20 v)närästys loppui kokonaan...söin aikaisemmin närästyslääkkeitä päivittäin....sain apua mm.kolmoishermosärkyyn,verenkierto-ongelmiin ym..syö joka päivä rutkasti marjoja ja vihanneksia ja rasvasta kalaa tai ota se ravintolisinä se on joko tai...päätä itse.......hyvää uutta vuotta kaikille

    • Mankeri

      Kyllä niistä on hyötyä.
      Esim. Minulla oli levottomat jalat ja söin siihen Sifrol-nimisiä Parkinsonintaudin esilääkitystä. Annostus oli 1 tab.päivässä, mutta jouduin syömään 3-4 pilleriä, jotta vaiva helpotti, mutta aamulla oli suussa maku kuin olisi syönyt kilon pillereitä.

      Aloin syödä ravintolisiä esim. KalMag Plus tuoteetta ja yllätys, yllätys sen jälkeen en ole tarvinnut syödä Sifrol'eita.
      Oieassa silmissäni on Iritis "värikalvontulehdus" ja se on leikattu kaksi kertaa ja luulin, että silmäni sokeutuu, nyt siihen on palautumassa näkö hiljalleen. En voimuuta kuin jatkaa ravintolisien syömistä ja oloni on todella paljon parempi yleisestikin.

      Kyllähän niillä on hintaa, mutta kun vertaa sairaalalaskuihin, lääkkeisiin, niin kyllä nekin maksaa ja olo ei ole pirteä,et voi palauttaa tuoteita ja saada rahojasi takaisin. Kokemusta on.
      Onhan se näin, että jos et ole jälleenmyyjä, niin bonuksia et saa. Alkaessasi jälleenmyyjäksi,niin jo ensimmäisestä tilaussummasta saat 3% palautusta rahana omalle tilille. Palautus nousee tilaussumman myötä.

      Kokeile, sillä jos et ole tyytyväinen, voit palauttaa tuotteen ja saat rahat takaisin, mutta et voi tilata samaa tuotetta uudelleen.

      Kokeile !!

      • leikata

        Mitä pajunköyttä syötät? Ei iriittiä leikata. Värikalvon tulehdus on aika tuskainen tulehdus kyllä, mutta hoidetaan kortisonilla, ei operoimalla....


    • mä vaan

      Itse olen gnld:n tuotteiden käyttäjä ja pidän tuotteista.

      Se on väärää uskoa että ravintolisät parantaisivat sairauksia, mutta ravintolisät auttavat jaksamaan ja ennaltaehkäisevät todella huomattavasti...

      On kertomuksia jossa reumapotilas on saanut reuman oireettomaksi (mutta ei paranna) ja on kerrottu että ihonhoitotuotteet pitäisivät aknen oireettomana (ei edelleenkään paranna).

      Ja tutkimusten mukaan omega-kapselit ennalta ehkäisee sydänsairauksia ja dementiaa, ja auttaa keskittymään ym.
      Ei kuitenkaan paranna näitä sairauksia, vaan voi olla että esim. nämä sairaudet saadaan oireittomiksi... EI PARANNA VAAN ENNALTAEHKÄISEE ja mahdollisesti jotkut sairaudet saadaan oireettomiksi.

      Se on otta että luonnonvalmisteet imeytyvät paremmin kuin synteettisesti tehdyt ja näin ollen ovat myös tehokkaampia!

      Onhan se "tyyristä" puuhaa, mutta jos itse ostat ja pari kaveria ja sukulaista ostaa niin saat itse ne melkeen ilmasiks...
      ja mitä useampi niitä käyttää niin sitä paremmin suomi voi =)

      • myös käyttäjä

        Loistava kirjoitus, mä vaan. Onneksi täällä on ihmisiä, jotka ottavat asioista selvää, kuten sinä. Olen ollut käyttäjänä n. 3 vuotta, enkä luopuisi tuotteista mistään hinnasta. Ihmettelen, miten agressiivisesti jotkut tähän suhtautuvat, eihän ketään pakoteta mukaan =) GNLD sopii vain fiksuille, (olen kuullut sanottavan) ja se taitaa tosiaan pitää paikkansa =)


      • sitä
        myös käyttäjä kirjoitti:

        Loistava kirjoitus, mä vaan. Onneksi täällä on ihmisiä, jotka ottavat asioista selvää, kuten sinä. Olen ollut käyttäjänä n. 3 vuotta, enkä luopuisi tuotteista mistään hinnasta. Ihmettelen, miten agressiivisesti jotkut tähän suhtautuvat, eihän ketään pakoteta mukaan =) GNLD sopii vain fiksuille, (olen kuullut sanottavan) ja se taitaa tosiaan pitää paikkansa =)

        että syöttekö minkä laista ruokaa kun pitää jotai ravintolisiä syödä. sehän on sillälailla että ei tartte syyä mitään ravintolisiä tiesi tai ei tienny mitä ne sisältää kun syö hyvin. vihanneksia hedelmiä kuitua pähkinää proteiinia ja muuta sellasta ja oikeassa suhteessa. eihän se välttämättä ole helpompaa syödä panaani kun nakata tapletti suuhun mutta se täyttää vatsan paremmin ja on takuulla tehokkaampaa syödä hedelmä päivässä ja vaikka salaatin lehti ruisleivän päällä joka päivä kuin se että söisi tapletteja. vaikka ne nytten olisi teidän mielestä olisikin luonnontuotteita tai ihan mitä vaan.. hedelmä on luonnontuote. kurkkuki on luonnontuote. ja jos on jotai ongelmia terveyden kanssa niin kannattas ensin miettiä mitä sillä hetkellä nassuun laittaa. jos sinne menee valmisruokia limpparii ja vähä suklaata ja vaikka yks olut sillon tällön.. kannattas ensin lähtee korjaa elämän tapoja käydä vaikka kymmenen minuutin happi hyppelyllä jos jalat kramppaa öisin. ja syyä panaani. tai sitten jos muu ei auta niin ravintolisiä joista maksat taatusti enemmän ku oikeista lunnon antimista.


      • mutta jo hyviä kokemuksia
        sitä kirjoitti:

        että syöttekö minkä laista ruokaa kun pitää jotai ravintolisiä syödä. sehän on sillälailla että ei tartte syyä mitään ravintolisiä tiesi tai ei tienny mitä ne sisältää kun syö hyvin. vihanneksia hedelmiä kuitua pähkinää proteiinia ja muuta sellasta ja oikeassa suhteessa. eihän se välttämättä ole helpompaa syödä panaani kun nakata tapletti suuhun mutta se täyttää vatsan paremmin ja on takuulla tehokkaampaa syödä hedelmä päivässä ja vaikka salaatin lehti ruisleivän päällä joka päivä kuin se että söisi tapletteja. vaikka ne nytten olisi teidän mielestä olisikin luonnontuotteita tai ihan mitä vaan.. hedelmä on luonnontuote. kurkkuki on luonnontuote. ja jos on jotai ongelmia terveyden kanssa niin kannattas ensin miettiä mitä sillä hetkellä nassuun laittaa. jos sinne menee valmisruokia limpparii ja vähä suklaata ja vaikka yks olut sillon tällön.. kannattas ensin lähtee korjaa elämän tapoja käydä vaikka kymmenen minuutin happi hyppelyllä jos jalat kramppaa öisin. ja syyä panaani. tai sitten jos muu ei auta niin ravintolisiä joista maksat taatusti enemmän ku oikeista lunnon antimista.

        "sehän on sillälailla että ei tartte syyä mitään ravintolisiä tiesi tai ei tienny mitä ne sisältää kun syö hyvin." Niin no jokainen voi miettiä oikeasti sitä, että mitä syö. Hmmm, entä sen toteutus. Minä syön pääsääntöisesti terveellisesti. yritän muistaa kasvisten eri värien merkityksen ja riittävän määrän. Pelkkä kurkku tai tomaatti ei riitä. Väkisin tulee tilanteita ja päiviä, jolloin ei vaan kertakaikkisesti kerkiä syömään oikein, joten olenkin ottanut tuotteet käyttööni sen terveellisen ruokavalion tueksi!!!!!!! Toistan: Terveellisen ruokavalion tueksi. Kannattaa tehdä vaikka kuukauden verran ruokapäiväkirjaa. Merkata siihen kaikki mitä syö ja määrät ja sitten kk kuluttua katsoa, että tuliko joka päivä syötyä sitä kuutta eri väristä kasvista ja vielä tarpeeksi. Pistän pääni pantiksi, että suurin osa huomaa, ettei se terveellinen ruokavalio toteutunutkaan, vaikka kuinka yritti. Tarvitsemme terveellistä ruokavaliota JOKA PÄIVÄ! Jos sieltä pari päivää jää välistä solut ovat jo tiukoilla ja sairastumiselle on annettu kehossa mahdollisuus! Olossaan huomaa näiden tuotteiden merkityksen. Olen voinut hyvin ennen, mutta nyt voin vielä paremmin. Kiitos gnd- tuotteiden!


      • minäkin vasta-alkaja
        mutta jo hyviä kokemuksia kirjoitti:

        "sehän on sillälailla että ei tartte syyä mitään ravintolisiä tiesi tai ei tienny mitä ne sisältää kun syö hyvin." Niin no jokainen voi miettiä oikeasti sitä, että mitä syö. Hmmm, entä sen toteutus. Minä syön pääsääntöisesti terveellisesti. yritän muistaa kasvisten eri värien merkityksen ja riittävän määrän. Pelkkä kurkku tai tomaatti ei riitä. Väkisin tulee tilanteita ja päiviä, jolloin ei vaan kertakaikkisesti kerkiä syömään oikein, joten olenkin ottanut tuotteet käyttööni sen terveellisen ruokavalion tueksi!!!!!!! Toistan: Terveellisen ruokavalion tueksi. Kannattaa tehdä vaikka kuukauden verran ruokapäiväkirjaa. Merkata siihen kaikki mitä syö ja määrät ja sitten kk kuluttua katsoa, että tuliko joka päivä syötyä sitä kuutta eri väristä kasvista ja vielä tarpeeksi. Pistän pääni pantiksi, että suurin osa huomaa, ettei se terveellinen ruokavalio toteutunutkaan, vaikka kuinka yritti. Tarvitsemme terveellistä ruokavaliota JOKA PÄIVÄ! Jos sieltä pari päivää jää välistä solut ovat jo tiukoilla ja sairastumiselle on annettu kehossa mahdollisuus! Olossaan huomaa näiden tuotteiden merkityksen. Olen voinut hyvin ennen, mutta nyt voin vielä paremmin. Kiitos gnd- tuotteiden!

        tietääkö kukaan voiko näitä gnld:n tuotteita esim Formulaa käyttää TURVALLISESTI raskausaikana? Toiset lääkärit sanovat että voi, toiset kieltävät (ehkä varmmuuden vuoksi kun eivät tunne näitä tuotteita). Olen ymmällä. Lähinnä askarruttaa tuo a-vitamiinin osuus. Sitähän ei suositella raskausaikana ja formulassa sitä on. Minua ovat suunnattomasti ärsyttäneet nämä gnld tuotteet ja siihen liittyvä fanaattinen myyntikulttuuri, mutta kun olen kuitenkin kokeillut joitakin tuotteita, niin on ollut ihan pakko myöntää, että "valitettavasti" ne toimivat erinomaisesti. Paljon paremmin kuin mitkään apteekin vitamiini- kivennäisainehyllyn pillerit (joista en kyllä ole ollenkaan varma ovatko toimineet ensinkään...).


    • vuosien käyttäjä

      Vastaan omasta kokemuksestani ja siitä tiedosta mitä olen saanut. Tuotteet on puhtaita ja tutkittu. Osa vois olla apteekkitavaraa, mutta kun yritys haluaa säilyttää sen verkkomarkkinoinnissa. Olen käytänyt kaikkia tuotteita ja olen ollut tyytyväinen, ne riittoisia ja toimivia. Vitamiinit ovat pelastaneet uupumuksen partaalla. Ovat hintansa väärtti ja vielä monet saavat elantonsa kun tekevät hyvää työtä.

    • passiivi

      "Kerrotaan, että niiden avulla monet ovat parantuneet vaikeista sairauksista. Onko tämä kaikki pelkkää huijausta?"

      Kerrotaan, siis kuka kertoi, mitä kertoi? En ole törmännyt moiseen, tai sitten en ole ymmärtänyt tulkita asiaa niin kuin täällä kirjoittelijat tulkitsevat. Jos joku auttaa jossakin vaivoissa, tai sairauksissa, näille nettikirjoittajille se on yhtä kuin PARANTUA.

      Minulle se autta, eikä se miksikään siitä muutu. Jos ongelma on syntynyt elimistön häiriintyneen antioksidanttitason johdosta, totta hiivatissa tila paranee, kun häiriö poistuu. Ei luulisi vaativan kovin suuria ponnisteluja asian ymmärtämiseksi.

      Kun esim. B-vitamiinin puutos aiheuttaa tiettyjä ongelmia, ja saan B-vitamiinikorvaushoitoa, oireisto-vaiva poistuu. Ei se sen kummempaa ole. Ja taas, jos B-vitamiinitaso laskee alle elimistön tarvitseman määrän, totta kait elimistö siitä ilmoittaa puutosoirein.

      Melkoin osa väestöä kärsii laktoosi-intoleranssiongelmista. GNLD:llä on erittäin hyvä maitohappobakteeri, joka saa suoliston toimimaan, niin että se tuottaa laktaasientsyymiä, jolloin koko laktoosi-intoleranssi on historiaa, mutta ei se sillä tavoin parane, että lopettaisin maitohappobakteerien käytön ja kuvittelen, että laktoosi-intoleranssi on pois päiviltä.

      Se palaa vääjäämättä, koska suolistossasi ei ole ainesosia laktaasientsyymin tuottamiseen joten silloin niitä ainesosia pitää antaa sinne suolistoon.
      Minulla on täydellinen laktoosi-intoleranssi, en edes HYLA-tuotteita ole pystynyt käyttämään, mutta nyt kun käytän GNLD:n maitohappobakteereita (Acidophilus Plus) voin maitotuotteita käyttää aivan normaaliin tapaan, eikä tarvitse olla edes vähälaktoosistakaan.

      Alunperin käytin Kefilusta (Apteekin), mutta sen teho ei riittänyt pitämään laktoosi-intoleranssin oireita pois. Ei ollut joko kaikkia minulle välttämättömiä maitohappobakteereja tai sitten ne eivät olleet niin elinvoimaisia kuin GNLD:n. Mutta niin hyvää tehoa niistä ei löytynyt kuin Acidopohiluksesta.

      "Ravintolisistä saa pulittaa hurjia summia. Kenelle rahat päätyvät? Ainakin ylempi taso saa bonukset sinun ostoistasi"

      Kenellekkäs rahat ylipäätään markkinoinnissa menevät? Osta sitten mistä tahtojaan tuottesi, pysähdy joskus miettimään, kuinka laajalle taholle se Sinun kolikkosi oikein jakaantuukaan?

      Et siis ole valmis santsaamaan kehosi hyvinvointiin, mutta pidät aivan luonnollisena asiana, että tärvelemme kehoamme. Hankimme diabetestä, vernepainetautia,allergioita, rappeumavaivoja, sydänsairauksia, ...

      Mielestäni se on suuri summa, mitä ihminen menettää näiden sairauksiensa hankkimiseen ja niiden ylläpitämiseen. Entä sosiaaliset ongelmat, mitä nuo vaivat tuovat tullessaan? Ei aivan vähäinen juttu.

      Siksipä mieluiten laitan nuo rahat elimistön ravitsemukseen, kuin sen tuhoamiseen.

      "GNLD:n laihdutusohjelmaa kehutaan maailman parhaimmaksi ja turvallisimmaksi. Jos et laihdu, sinulle sanotaan, että vika on sinussa. Jokainen joka haluaa, laihtuu varmasti."

      Jos et laihdu, oletko edes valmis laihtumaan? Luuletko että on jokin ihme juttu, jota popsimalla kutistut?

      Laihtuminen on myös motivaatiokysymys.
      Ei laihdutustuotteita sen vuoksi käytetä että laihdutaan, vaan sen takia, että taataan elimistölle tarpeellinen ja välttämätön ravinteiden ja proteiinien saanti laihdutuksen aikaan. Onko tämä jotenkin ylivoimaisen vaikeaa käsittää?

      Ne auttavat turvallisesti painoa pudottamaan, mutta jos on joitain sairauksia, on käännyttävä lääkärin puoleen jotta lääkäri arvioi, minkälaista laihdutusohjelmaa - painonpudotusta on turvallista käyttää.

      Toiset voivat käyttää useammankin viikon pelkkiä pussiaterioita, mutta sairauksien ollessa kyseessä lääkäri voi katsoa, että vain osittaista pussiruokadiettiä voit käyttää.

      Opettele siis ensin ymmärtämään, mitä on laihdutus! Se ei siis ole mitään ihmeaineiden popsimista, vaan turvataan kehon välttämättömät ravintoaineet painonpudotuksen aikana. Tuotteet eivät pudota painoa, laihduttajan on se homma tehtävä itse. Ikävä kyllä. Siis on itse motivoiduttava asiaan, muuten ei onnistu miissään muussakaan, jos ei motivoidu.

      Kyllä kaikki on mahdollista, se on vain itsestä kiinni. Tavoitteeseen pääsyä vain helpottavat erilaiset tuotteet. Muistan ajan, jolloin ihmiset paastosivat, ja vesipaastokin oli kovassa huudossa. Mutta kuinka elimistö siinä painonpudotuksessa jaksoi? Minäkin olen muuten aikoinani paastonnut, ja se ei ole helppoa ollenkaan. En laihduttaakseni, vaan muista syistä, vaikkakin siinä kyllä kilojakin lähti. Mutta se on rankkaa puuhaa.

      Joten mieluiten valtisen nämä pussituotteet laihduttamisen tueksi, kuin ilman yrittäsin laihduttaa.

      • Tolkuttoman kalliita

        Olen käyttänyt tuotteita, mutta hinta ei ole kohdallaan
        60% hinnasta pois niin sitten OK

        Ps. mikään ei saa maksaa mitään, tää on pointti


      • passiivi
        Tolkuttoman kalliita kirjoitti:

        Olen käyttänyt tuotteita, mutta hinta ei ole kohdallaan
        60% hinnasta pois niin sitten OK

        Ps. mikään ei saa maksaa mitään, tää on pointti

        Totta, olen samaa mieltä, hinnasta olisi varaa pudottaa, tulisi enemmän käyttäjiä. Tuskin se tuloja tiputtaisi, koska useampi käyttäjä käyttäisi niitä.


      • gnld on parasta
        passiivi kirjoitti:

        Totta, olen samaa mieltä, hinnasta olisi varaa pudottaa, tulisi enemmän käyttäjiä. Tuskin se tuloja tiputtaisi, koska useampi käyttäjä käyttäisi niitä.

        Jos mietitään sitä huippuluokan valmistustapaa jolla gnld ravintolisät valmistaa ja sitä mikä huippuluokan tiimi niitä kehittelee, niin väkisinhän tuotteelle tulee hintaa! Gnld tukee myös hyväntekeväisyyttä ja tietenkin myös arvonlisävero itsessään nostaa hintaa. Ja tottakai jokaisen on palkkansa ansaittava ja siinä kohtaa kun ostaa tuotetta jälleenmyyjältä hinta on korkeampi. Asiassa on niin monta monessa.

        Rahan menoa voi verrata myös siihen, kuinka paljon menee turhuuksiin.....siis oikeasti turhuuksiin, esim. hampurilais paikkoihin, ravintoloihin, makeisiin ja muuhun herkutteluun. jos jokainen jättäisi elämästään kaiken tuon turhuuden ostamisen, pystyisi gnld:n ravintolisiä komiasti ostamaan!

        tuotteet eivät mielestäni ole viimekädessä kovinkaan kalliita, eivät halpojakaan, siinä välissä!


      • kotimaiset kasvikset
        gnld on parasta kirjoitti:

        Jos mietitään sitä huippuluokan valmistustapaa jolla gnld ravintolisät valmistaa ja sitä mikä huippuluokan tiimi niitä kehittelee, niin väkisinhän tuotteelle tulee hintaa! Gnld tukee myös hyväntekeväisyyttä ja tietenkin myös arvonlisävero itsessään nostaa hintaa. Ja tottakai jokaisen on palkkansa ansaittava ja siinä kohtaa kun ostaa tuotetta jälleenmyyjältä hinta on korkeampi. Asiassa on niin monta monessa.

        Rahan menoa voi verrata myös siihen, kuinka paljon menee turhuuksiin.....siis oikeasti turhuuksiin, esim. hampurilais paikkoihin, ravintoloihin, makeisiin ja muuhun herkutteluun. jos jokainen jättäisi elämästään kaiken tuon turhuuden ostamisen, pystyisi gnld:n ravintolisiä komiasti ostamaan!

        tuotteet eivät mielestäni ole viimekädessä kovinkaan kalliita, eivät halpojakaan, siinä välissä!

        Miksi pitäis syödä lisiä ?????

        http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm


      • hoidan kuntoon
        kotimaiset kasvikset kirjoitti:

        Miksi pitäis syödä lisiä ?????

        http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm

        Siksi pitää syödä, koska en halua kieriskellä itsesäälissä, ja kerjätä huomiota, sekä valittaa ja ruikuttaa kun muut terrorisoivat minua.

        En todella halua kärsiä allergiastani, joka oli erittäin paha kymmeniä vuosia. Niin vaikeat ihomuutokset, ihottumat, hengitystieongelmat, haavauma ja paiseita limakalvoilla yms.
        Aina olla natisemassa, kun minulle ei ole sopivaa ruokaa ja työntävät ruokaan sitä ja tätä, ja kun muut ei minua huomioi, vaan tussuttavat itseensä ja pyykkiinsä koko kemikaupan tuoksuvalikoiman.

        Siksi, että mahani ei tuota laktaasientsyymiä, jonka vuoksi en voi käyttää mitään, missä on laktoosia.

        Siksi, etten halua sallia mm. nivelrikon kehittymistä ja sen elämää rajoittavia tekijöitä.

        Siksi, että uupumus ei asu minussa, vaan asukoon muualla. Lueppas näitä terveyspalstoja, kuinka suunnattomasti kysellään apua uupumukseen? Uupumus on melkeimpä kansansairaus.

        Siksi, että olen taas saanut unen tasapainon takaisin.

        Siksi, etten myöskään halua tätä muotisairautta, verenpainetautia enkä kakkostyypin diabetestä.

        Siksi, että infektiot pysyvät loitolla, kuten nyt ovat pysyneetkin kun pistelen niitä "lisiä".

        Siksi, että elimistöni pystyy toimimaan stressantumatta. Stressi on mieleton riski elimistölle ja kuluttaa kohtuuttomasti kehon ravintovaroja. Kilpailuyhteiskunta on niin hektistä, että kukapa ei tässä stressaantuisi? Koko ajan kellokalle niskaan puhaltamassa. Ravinnonlisat helpottavat stressin sietämistä.

        Mitä muuta haluat tietää?

        Ei ravinnonlisiä käytetä siitä syystä että joku lupaa jotakin, vaan siitä syystä, että se antaa vastinetta siihen ongelmaan, mitä kullakin on. Jokainen kokeilee ensin itse, mitä niistä voi saada. Ei siihen mitkään mainospuheet auta. Toimii tai ei, se on siinä.


      • vertasin
        kotimaiset kasvikset kirjoitti:

        Miksi pitäis syödä lisiä ?????

        http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm

        Ensinäkin suomalaiset syövät hyvin köyhästi.
        Laskin juuri tuossa ravinnonlaskentaohjelmalla tavallisen suomalaisen kaupapuuroaamiaisen ravinteet:
        Vedin tuossa ravintolaskentaohjelmalle normaalin suomalaisen aamupalan, kaurapuuron lisukkeineen ja oman aamupalani. Vertaappa tuloksia:

        Ravintokuitua 7,3 g, ja minun aamiaisestani 11,6 g.
        E-vitamiinia 1,0 mg ja minun aamiaisesta 8,4 mg.
        Foolihappoa 33,5 ug, ja minun aamiaisesta 167,4 ug.
        C-vitamiinia 1,9 mg ja minun aamiaisesta 173,3 mg.
        Kalsiumia 229,4 mg ja minun aamiaisesta 530,9 mg.
        Kaliumia 527,1 mg ja minun aamiaisesta 1101,4 mg.
        Magneesiumia 89,1 mg ja minun aamiaisesta 161,6 mg
        Rautaa 2,9 mg ja minun aamiaisesta 5,2 mg
        Proteeneita 12,4 g ja minun aamiaisesta 19,3 g.
        Natriumia 803,7 mg ja minun aamiaisesta 101,6 mg
        A-vitamiinia 25,5 ug ja minun aamiaisesta 378,0 ug
        (ei ole näppäimistössä oikeaa merkkiä joten käytin u-kirjainta)

        Tyydyttyneitä rasvahappoja 2,4 g ja minun aamiaisestani vain 1,5 g
        Monityydyttämättömiä rasvahappoja 0,9 g ja minun aamiaisestani 4,6 g

        Kcal tulee minun aamiaisestani kuitenkin vain 30 kcal enemmän.

        Onko ihme, jos suomalaisia väsyttää?


      • syö D-vitamiinia
        hoidan kuntoon kirjoitti:

        Siksi pitää syödä, koska en halua kieriskellä itsesäälissä, ja kerjätä huomiota, sekä valittaa ja ruikuttaa kun muut terrorisoivat minua.

        En todella halua kärsiä allergiastani, joka oli erittäin paha kymmeniä vuosia. Niin vaikeat ihomuutokset, ihottumat, hengitystieongelmat, haavauma ja paiseita limakalvoilla yms.
        Aina olla natisemassa, kun minulle ei ole sopivaa ruokaa ja työntävät ruokaan sitä ja tätä, ja kun muut ei minua huomioi, vaan tussuttavat itseensä ja pyykkiinsä koko kemikaupan tuoksuvalikoiman.

        Siksi, että mahani ei tuota laktaasientsyymiä, jonka vuoksi en voi käyttää mitään, missä on laktoosia.

        Siksi, etten halua sallia mm. nivelrikon kehittymistä ja sen elämää rajoittavia tekijöitä.

        Siksi, että uupumus ei asu minussa, vaan asukoon muualla. Lueppas näitä terveyspalstoja, kuinka suunnattomasti kysellään apua uupumukseen? Uupumus on melkeimpä kansansairaus.

        Siksi, että olen taas saanut unen tasapainon takaisin.

        Siksi, etten myöskään halua tätä muotisairautta, verenpainetautia enkä kakkostyypin diabetestä.

        Siksi, että infektiot pysyvät loitolla, kuten nyt ovat pysyneetkin kun pistelen niitä "lisiä".

        Siksi, että elimistöni pystyy toimimaan stressantumatta. Stressi on mieleton riski elimistölle ja kuluttaa kohtuuttomasti kehon ravintovaroja. Kilpailuyhteiskunta on niin hektistä, että kukapa ei tässä stressaantuisi? Koko ajan kellokalle niskaan puhaltamassa. Ravinnonlisat helpottavat stressin sietämistä.

        Mitä muuta haluat tietää?

        Ei ravinnonlisiä käytetä siitä syystä että joku lupaa jotakin, vaan siitä syystä, että se antaa vastinetta siihen ongelmaan, mitä kullakin on. Jokainen kokeilee ensin itse, mitä niistä voi saada. Ei siihen mitkään mainospuheet auta. Toimii tai ei, se on siinä.

        Syö D-vitamiinii ja pese pyykkis pesupähkinöil

        ite en koskis mihinkään verkostohumpuukiin


      • yök viljalle
        vertasin kirjoitti:

        Ensinäkin suomalaiset syövät hyvin köyhästi.
        Laskin juuri tuossa ravinnonlaskentaohjelmalla tavallisen suomalaisen kaupapuuroaamiaisen ravinteet:
        Vedin tuossa ravintolaskentaohjelmalle normaalin suomalaisen aamupalan, kaurapuuron lisukkeineen ja oman aamupalani. Vertaappa tuloksia:

        Ravintokuitua 7,3 g, ja minun aamiaisestani 11,6 g.
        E-vitamiinia 1,0 mg ja minun aamiaisesta 8,4 mg.
        Foolihappoa 33,5 ug, ja minun aamiaisesta 167,4 ug.
        C-vitamiinia 1,9 mg ja minun aamiaisesta 173,3 mg.
        Kalsiumia 229,4 mg ja minun aamiaisesta 530,9 mg.
        Kaliumia 527,1 mg ja minun aamiaisesta 1101,4 mg.
        Magneesiumia 89,1 mg ja minun aamiaisesta 161,6 mg
        Rautaa 2,9 mg ja minun aamiaisesta 5,2 mg
        Proteeneita 12,4 g ja minun aamiaisesta 19,3 g.
        Natriumia 803,7 mg ja minun aamiaisesta 101,6 mg
        A-vitamiinia 25,5 ug ja minun aamiaisesta 378,0 ug
        (ei ole näppäimistössä oikeaa merkkiä joten käytin u-kirjainta)

        Tyydyttyneitä rasvahappoja 2,4 g ja minun aamiaisestani vain 1,5 g
        Monityydyttämättömiä rasvahappoja 0,9 g ja minun aamiaisestani 4,6 g

        Kcal tulee minun aamiaisestani kuitenkin vain 30 kcal enemmän.

        Onko ihme, jos suomalaisia väsyttää?

        Kuka syö kaurapuuroa?
        Lapset päiväkodissa.

        http://www.anttiheikkila.com/
        http://www.ravitsemusjaterveys.fi/

        Vedä pilsuja, niin saat vaikka mitä kemikaalia.


      • kannattaisi
        syö D-vitamiinia kirjoitti:

        Syö D-vitamiinii ja pese pyykkis pesupähkinöil

        ite en koskis mihinkään verkostohumpuukiin

        etten syökkin. D-vitamiinitasoni on tasan tarkkaan moninverroin korkeampi, kuin esim. sinun. Se ei kuitenkaan allergioita vie. Eikä pyykinpesulla ole asiaan osuutta.


      • käytäntö
        yök viljalle kirjoitti:

        Kuka syö kaurapuuroa?
        Lapset päiväkodissa.

        http://www.anttiheikkila.com/
        http://www.ravitsemusjaterveys.fi/

        Vedä pilsuja, niin saat vaikka mitä kemikaalia.

        Kyllä kaurapuuro on edelleen vallitseva käytäntö kansan keskuudessa, vaikka kuinka linkittäisit Heikkilää, ei se kansan käytäntöä miksikään muuta.


      • vaihtoehtoilua
        vertasin kirjoitti:

        Ensinäkin suomalaiset syövät hyvin köyhästi.
        Laskin juuri tuossa ravinnonlaskentaohjelmalla tavallisen suomalaisen kaupapuuroaamiaisen ravinteet:
        Vedin tuossa ravintolaskentaohjelmalle normaalin suomalaisen aamupalan, kaurapuuron lisukkeineen ja oman aamupalani. Vertaappa tuloksia:

        Ravintokuitua 7,3 g, ja minun aamiaisestani 11,6 g.
        E-vitamiinia 1,0 mg ja minun aamiaisesta 8,4 mg.
        Foolihappoa 33,5 ug, ja minun aamiaisesta 167,4 ug.
        C-vitamiinia 1,9 mg ja minun aamiaisesta 173,3 mg.
        Kalsiumia 229,4 mg ja minun aamiaisesta 530,9 mg.
        Kaliumia 527,1 mg ja minun aamiaisesta 1101,4 mg.
        Magneesiumia 89,1 mg ja minun aamiaisesta 161,6 mg
        Rautaa 2,9 mg ja minun aamiaisesta 5,2 mg
        Proteeneita 12,4 g ja minun aamiaisesta 19,3 g.
        Natriumia 803,7 mg ja minun aamiaisesta 101,6 mg
        A-vitamiinia 25,5 ug ja minun aamiaisesta 378,0 ug
        (ei ole näppäimistössä oikeaa merkkiä joten käytin u-kirjainta)

        Tyydyttyneitä rasvahappoja 2,4 g ja minun aamiaisestani vain 1,5 g
        Monityydyttämättömiä rasvahappoja 0,9 g ja minun aamiaisestani 4,6 g

        Kcal tulee minun aamiaisestani kuitenkin vain 30 kcal enemmän.

        Onko ihme, jos suomalaisia väsyttää?

        Vertaat kahta eri aamiaista, joiden sisältöä et kuitenkaan kerro. Tosi informatiivista.


      • yök viljalle
        käytäntö kirjoitti:

        Kyllä kaurapuuro on edelleen vallitseva käytäntö kansan keskuudessa, vaikka kuinka linkittäisit Heikkilää, ei se kansan käytäntöä miksikään muuta.

        Päiväkodissa syödään puuroa ja hyvä niin.

        Mutta ei siellä kaurapuuroa pelkästään syödä.

        Sitten vanhempi kansa myös syö kaurapuuroa eli ikäihmiset, mutta ei läheskään kaikki.

        Sairaaloissa ja muissa laitoksissa sitä on tarjolla, koska on halpaa.


      • ajattelusi
        yök viljalle kirjoitti:

        Päiväkodissa syödään puuroa ja hyvä niin.

        Mutta ei siellä kaurapuuroa pelkästään syödä.

        Sitten vanhempi kansa myös syö kaurapuuroa eli ikäihmiset, mutta ei läheskään kaikki.

        Sairaaloissa ja muissa laitoksissa sitä on tarjolla, koska on halpaa.

        Noinko köyhästi kykenet ajattelemaan? Toki puuroja vaihdellaan, mutta kaurapuuroa voi varsin hyvin pitää laskennallisena pohjana.


      • maitoon
        yök viljalle kirjoitti:

        Päiväkodissa syödään puuroa ja hyvä niin.

        Mutta ei siellä kaurapuuroa pelkästään syödä.

        Sitten vanhempi kansa myös syö kaurapuuroa eli ikäihmiset, mutta ei läheskään kaikki.

        Sairaaloissa ja muissa laitoksissa sitä on tarjolla, koska on halpaa.

        Kun haluan aika ajoin herkutella, se on kaurapuuro maitoon keitettynä ja voisilmän kanssa syötynä. Sen parempaa herkkua ei olekkaan.

        "Mutta ei siellä kaurapuuroa pelkästään syödä."

        Ethän sinä muutakaan samaa ruokaa syö päivästä toiseen, aina vaan samaa, joten en ymmärrä tuota heittoasi.


    • harhaa vai

      "Ravintolisistä saa pulittaa hurjia summia. Kenelle rahat päätyvät? Ainakin ylempi taso saa bonukset sinun ostoistasi"

      Eikö ostoistasi aina päädy markkinointijärjestelmälle tietty osuus, osta mistä hyviään? Onko tämä aivan uutta asiaa sinulle?

      Mitä on ylenpi taso?
      Minun käsittääkseni kyse on markkinointiorganisaatiosta. Ei mikään ylempi taso saa mitään, ellei ole tehnyt markkinoinnin eteen vaadittua työpanosta. Tajuatko, että ylempi taso nuoleskelee vain tyhjiä näppejään, kun alempi taso ostaa, eikä saa sieltä yhtään mitään, ellei ole tosiaan tehnyt siihen vaadittavaa työpanosta.

      Kun ostat maitoa, niin tajuatko, mistä maidon hinta koostuu? Mietihän asiaa tarkemmin.

    • sima53

      Juupa juu, kaikki on mahdollista kun vain valehtelet ihmisille niin paljon kuin jaksat.
      Kyllä yleensä ihmiset, kenellä on ollut varaa ostaa GNLD:n tuotteita, ovat saaneet siitä avun, mutta mutta, erehdypä ostamaan, niin on jo tiimi niskassa pakottamassa tilaisuuksiin. Ovat niin röyhkeitä. Hyi kaikki GNLD distributorit!

    • Lampaankääpä

      Hei! En tiedä, mitä apua muut ovat saaneet. Itse olen ainakin ikionnellinen, kun tyttäreni paha aurinkoihottuma saatiin kuriin. Ennen hän oli kauniit päivät rannalla ja pulikoimassa pitkähihaisissa puseroissa. Voitte varmaan kuvitella, miltä tuntuu, kun voi olla rannalla uimapuvussa eikä aurinko nosta pahoja kutiavia näppylöitä koko kehoon.Apu saatiin monipuokisesta Carotenoid- tuotteesta.

      • anti gnld

        GNLD TUOTTEET OVAT HUONOLAATUISIA ,ERITTÄIN HALVALLA VALMISTETTUJA VERKOSTOMARKKINOINTI SKEIDAA ! ! !


      • Järkeä
        anti gnld kirjoitti:

        GNLD TUOTTEET OVAT HUONOLAATUISIA ,ERITTÄIN HALVALLA VALMISTETTUJA VERKOSTOMARKKINOINTI SKEIDAA ! ! !

        Väitteitä voi heitellä, mutta miten sen perustelet anti gnld.


      • ei ole ei
        Järkeä kirjoitti:

        Väitteitä voi heitellä, mutta miten sen perustelet anti gnld.

        Ehei, ei pahansuopaisella ole perusteita. Sillä on vaan tarve herjata, kuuluu niihin ikuisiin kiusaajiin, - luonnehäiriöisiin.


      • oma pää
        ei ole ei kirjoitti:

        Ehei, ei pahansuopaisella ole perusteita. Sillä on vaan tarve herjata, kuuluu niihin ikuisiin kiusaajiin, - luonnehäiriöisiin.

        Johan oli taas yhdenlainen juttusarja. Tämänkin viestiketjun joukossa oli muutamia viestejä joista voi päätellä henkilöiden ymmärtävän markkinatalouden perusasioita. Olen itse kaupan alalla töissä ja teen seitsemän numeroista liikevaihtoa vuodessa, enkä yritä edes väittää että se olisi vielä yhtään mitään. Jos haluaa tienata, pitää myynnistä saada kate. Jos kate on pieni, niin pitää myydä paljon ja päinvastoin - kuka ei pysynyt kärryillä?

        Jos valmistaja ei tienaa tuotteillaan, niin se on sitten lyhytaikainen valmistaja. Sama pätee jälleenmyyntiin niin "oikean" kaupan alalla kuin verkostomarkkinoinnissakin. Joku itki matkan varrella ostaneensa neljällä tonnilla tavaraa - mikä oli pointti? Osta sen verran mitä oma myyntisi kestää, tai palaa monopolin pariin miettimään kannattaako koko käteiskassaa sijoittaa erottajan hotelliin. Lisäravinteita viidellä sadalla ostaneelta vois kysyä, että jos k-kaupan väiski kertoo pirkka karkin auttavan makean nälkään, mutta vain jos ostat niitä satasella kuukaudessa, niin ostatko... Joku kysäisi että auttaako nämä lisäravinteet reumaan - luotettavan anamneesin teko ei ole ihan simppeli homma. Koittakaapa ihmiset joskus ajatella omalla päällä - saatatte yllättyä!

        En väitä, etteikö myös gnld:n porukasta löydy paljon niitä joiden organisaatio toimii ostojen, eikä myynnin kautta (osa tajuaa eron, loput kritisoi), mutta eipä se itse tuotetta muuta miksikään. Ei muuta kuin tasokasta juttusarjan jatkoa.


      • GNLD
        oma pää kirjoitti:

        Johan oli taas yhdenlainen juttusarja. Tämänkin viestiketjun joukossa oli muutamia viestejä joista voi päätellä henkilöiden ymmärtävän markkinatalouden perusasioita. Olen itse kaupan alalla töissä ja teen seitsemän numeroista liikevaihtoa vuodessa, enkä yritä edes väittää että se olisi vielä yhtään mitään. Jos haluaa tienata, pitää myynnistä saada kate. Jos kate on pieni, niin pitää myydä paljon ja päinvastoin - kuka ei pysynyt kärryillä?

        Jos valmistaja ei tienaa tuotteillaan, niin se on sitten lyhytaikainen valmistaja. Sama pätee jälleenmyyntiin niin "oikean" kaupan alalla kuin verkostomarkkinoinnissakin. Joku itki matkan varrella ostaneensa neljällä tonnilla tavaraa - mikä oli pointti? Osta sen verran mitä oma myyntisi kestää, tai palaa monopolin pariin miettimään kannattaako koko käteiskassaa sijoittaa erottajan hotelliin. Lisäravinteita viidellä sadalla ostaneelta vois kysyä, että jos k-kaupan väiski kertoo pirkka karkin auttavan makean nälkään, mutta vain jos ostat niitä satasella kuukaudessa, niin ostatko... Joku kysäisi että auttaako nämä lisäravinteet reumaan - luotettavan anamneesin teko ei ole ihan simppeli homma. Koittakaapa ihmiset joskus ajatella omalla päällä - saatatte yllättyä!

        En väitä, etteikö myös gnld:n porukasta löydy paljon niitä joiden organisaatio toimii ostojen, eikä myynnin kautta (osa tajuaa eron, loput kritisoi), mutta eipä se itse tuotetta muuta miksikään. Ei muuta kuin tasokasta juttusarjan jatkoa.

        Jep. Eli pieni selvennys GNLD:n tuotteiden hintaan. Olen itse käyttänyt GNLD:n tuotteita useamman vuoden ajan ja ne ovat erittäin laadukkaita, siitä ei epäilystäkään. Jos joku sanoo, että tuotteiden korkea hinta johtuu laadukkaista materiaaleista ym. niin totuus ei ole ihan näin yksinkertainen. Suurilta osin tuotteiden korkea hinta johtuu GNLD:n palkitsevasta markkinointijärjestelmästä. Tilaisuuksissakin aina sanotaan, että kaikki raha toimintaan tulee loistavista tuotteista. Aivan tosi, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa:

        Eli kaikki toiminnassa liikkuva raha tulee tuotteista:

        Voidaan suoralta käsin vähentää tuotteesta prosentuaalisesti maksettavat bonukset ym kaikki kannustimet niin päästään käsiksi mikä on tuotteen todellinen hinta.

        eli jos esim Directori saa bonuksia tukkualennuksen lisäksi 25% sen ylälinja max 9% sen ylälinja 6% = 40%.
        Tähän kun lasketaan lisäksi kaikki matka/majoitus palkkiot muut kannustimet niin arviolta niiden osuus 20% tuotteen hinnasta. 40 % 20% = 60%. Tähän kun lisätään yrityksen palveluksessa olevien ihmisten palkat matkakulut toimistojen vuokrat ym kulut niin paljonko jää tuotteiden todelliseksi hinnaksi? No toki liiketoiminnassa on väkisinkin tietyt kulut mutta jos ajateltaisiin, että GNLD:n tuotteita myytäisiin pelkästään verkkokaupassa kuten nykyajan trendiin kuuluu niin tuotteen hinnasta voisi laskea huoletta pois ainakin tuon verkoston palkkiojärjestelmän mukaisen prosentin(60 %) ja silti yrityksellä olisi varastot ym tuotteiden säilytystä varten, riitävästi henkilökuntaa ja tuotteen hinnasta riittäisi saman suuruinen voitto sen omistajilleen.

        Jos tämän mukaan lasketaan esim. keskustelussa aikaisemmin mainitun Carotenoid Complexin hinta myytynä suoraan verkkokaupassa ilman verkostomarkkinoinnin palkkiojärjestelmää:

        CAROTENOID COMPLEX 47,03 euroa
        47,03 - 60% = 18,8 €

        Eli puhuttaisiin suhteelisen edullisista tuotteista.

        Minulla ei ole mitään GNLD:tä vastaan ja aion itse käyttää muutamaa tuotetta jatkossakin ja tottakai, koska GNLD:n tuotteiden jakelu perustuu tuohon verkostoperiaatteeseen niin siinä täytyy olla palkitseva markkinointijärjestelmä, jotta se kiinnostaa ihmisiä. Mutta tällainen toiminta valitettavasti tuo myös tuotteen hintaan sen mukaiset kulut.


      • MICCE50
        GNLD kirjoitti:

        Jep. Eli pieni selvennys GNLD:n tuotteiden hintaan. Olen itse käyttänyt GNLD:n tuotteita useamman vuoden ajan ja ne ovat erittäin laadukkaita, siitä ei epäilystäkään. Jos joku sanoo, että tuotteiden korkea hinta johtuu laadukkaista materiaaleista ym. niin totuus ei ole ihan näin yksinkertainen. Suurilta osin tuotteiden korkea hinta johtuu GNLD:n palkitsevasta markkinointijärjestelmästä. Tilaisuuksissakin aina sanotaan, että kaikki raha toimintaan tulee loistavista tuotteista. Aivan tosi, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa:

        Eli kaikki toiminnassa liikkuva raha tulee tuotteista:

        Voidaan suoralta käsin vähentää tuotteesta prosentuaalisesti maksettavat bonukset ym kaikki kannustimet niin päästään käsiksi mikä on tuotteen todellinen hinta.

        eli jos esim Directori saa bonuksia tukkualennuksen lisäksi 25% sen ylälinja max 9% sen ylälinja 6% = 40%.
        Tähän kun lasketaan lisäksi kaikki matka/majoitus palkkiot muut kannustimet niin arviolta niiden osuus 20% tuotteen hinnasta. 40 % 20% = 60%. Tähän kun lisätään yrityksen palveluksessa olevien ihmisten palkat matkakulut toimistojen vuokrat ym kulut niin paljonko jää tuotteiden todelliseksi hinnaksi? No toki liiketoiminnassa on väkisinkin tietyt kulut mutta jos ajateltaisiin, että GNLD:n tuotteita myytäisiin pelkästään verkkokaupassa kuten nykyajan trendiin kuuluu niin tuotteen hinnasta voisi laskea huoletta pois ainakin tuon verkoston palkkiojärjestelmän mukaisen prosentin(60 %) ja silti yrityksellä olisi varastot ym tuotteiden säilytystä varten, riitävästi henkilökuntaa ja tuotteen hinnasta riittäisi saman suuruinen voitto sen omistajilleen.

        Jos tämän mukaan lasketaan esim. keskustelussa aikaisemmin mainitun Carotenoid Complexin hinta myytynä suoraan verkkokaupassa ilman verkostomarkkinoinnin palkkiojärjestelmää:

        CAROTENOID COMPLEX 47,03 euroa
        47,03 - 60% = 18,8 €

        Eli puhuttaisiin suhteelisen edullisista tuotteista.

        Minulla ei ole mitään GNLD:tä vastaan ja aion itse käyttää muutamaa tuotetta jatkossakin ja tottakai, koska GNLD:n tuotteiden jakelu perustuu tuohon verkostoperiaatteeseen niin siinä täytyy olla palkitseva markkinointijärjestelmä, jotta se kiinnostaa ihmisiä. Mutta tällainen toiminta valitettavasti tuo myös tuotteen hintaan sen mukaiset kulut.

        JA PALJON HALVEMPAA JA JOPA TOIMII
        http://www.business1.suntuubi.com/


      • Rötös rikastuttaa
        MICCE50 kirjoitti:

        JA PALJON HALVEMPAA JA JOPA TOIMII
        http://www.business1.suntuubi.com/

        Tiedä sitten tuotteista, mutta eivät ole tämän pyramidin kärkipäässä olevat
        henkilöt, joiden osan kuvatkin kotisivuilta löytyvät, kaikista puhtoisimpia poikia....
        Tämä on hyvin rakennettu verkosto koska on toiminut jo kauan ja aina vaikka
        välillä on vaikeuksiakin tämä vain pulpahtaa pinnalle.


      • gnld dealing
        Rötös rikastuttaa kirjoitti:

        Tiedä sitten tuotteista, mutta eivät ole tämän pyramidin kärkipäässä olevat
        henkilöt, joiden osan kuvatkin kotisivuilta löytyvät, kaikista puhtoisimpia poikia....
        Tämä on hyvin rakennettu verkosto koska on toiminut jo kauan ja aina vaikka
        välillä on vaikeuksiakin tämä vain pulpahtaa pinnalle.

        Kuulostaa tämä GNLD:n ravintolisien myynti samalle mita voisi kuvitella huumeiden välittajien puhuvan: "ei niitä ole pakko myydä, käytä vain itse", sitten tuputetaan, että sä tarviit tätä ja tätä, vaikka ei todellisuudessa tarvitsisikaan mitään.


    • aina GNLD

      GNLD:n ravinnelisät perustuvat ruokaan, ravinnelisät eivät siis ole synteettisiä. Olen käyttänyt niitä yli 10 vuotta ruuan jatkeena ja en enää uskaltaisi olla niitä käyttämättä, andioksidantti Carotenoid suojaa soluja taudinaiheuttajia vastaan ei ole synteettinen, patentoitu, E-vitamiinia voi syödä raskaana olevat, mutta Apteekin E-vitamiinia ei saa raskaana olevat syödä, miksi koska Apteekin E-vitamiini on synteettinen tuote, uskokaa tai älkää näin on.
      Joku sanoo että bonukset päätyvät ylemmälle tasolle, EI todellakaan vaan bonuksia maksetaan kaikille siintä mitä on tehnyt siis kuinka paljon tuotteita tilaa ja käyttää. Mahtava liiketoiminta joka on kaikille tasavertainen, yritys maksaa bonuksia jokaiselle sen mukaan miten organisaatiota rakentaa. Kannattaa ottaa selvää asioista ja puhua sitten. GNLD antaa terveyttä ja taloudellista riippumattomuutta.
      Laihdusvalmiste on tarkoitettu painonhallintaan tietysti, mutta tarkoituksena on että ihminen ottaa vastuun itsestään ja rupeaa miettimään mitä suuhun pistää, sekä samalla käyttäää hyvää proteiinilisää saadan verensokerit pysymään tasapainossa, RR laskuun ym.
      Siis gnld:n antaa tuen jos ihminen haluaa lähteä muuttamaan ruokailutottumuksia, elämäntapojaan.
      kannattaa kokeilla..... ihosta ja jaksamisesta näkee että käyttää hyviä ravinnelisiä ruuan jatkeena, sillä olemme yhtä terveitä kun meidän solumme on.... ottakaa hyvät ihmiset asioista selvää ennen kuin kirjoitatte jotain tyhmäää

      aina GNLD:n ravinnelisien käyttäjä

    • uusi asiakas

      Jos sinulle on kerrottu, että on parantunut vaikeista sairauksista, on se varmaan yksilö tapaus. Ravintolisissä GNLD:llä on kyse puhtaasta ravinnosta, joten jos joku on parantunut perustuu se siihen, että solutasolla ravintolisät ovat saaneet elimistön korjaamaan omia virheitään. Kun solut voivat hyvin, ihminen voi voida hyvin kokonaisuutena....Ihmeparantumisia ei voi kenellekään luvata.

      Itse olen käyttänyt useampaakin GNLD:n ravintolisää ja vaikutus jonka olen huomannut on yleikunnon kohentuminen, vireystilan nousu ja ruokahalun tasaantuminen niin, ettei tee makeaa mieli.
      Ylempi taso...jokainen voi saada tuloja kun saa itselleen vähintään kolmen henkilön tiimin, jotka ovat aktiivisia tuotteiden jkäyttäjiä ja eteenpäin markkinoijia. Tiimejä saa kerätä niin monta kuin sielu sietää, eli kukaan ei estä ketään kasvamasta toisten ohitse.
      Rahat päätyvät yhtiölle, joka maksaa bonusta jokaiselle myyntityössä ansioituneelle - myös sinulle kun saavutat tietyn tason omassa pikku yrityksessäsi.
      Laihdutus systeemi perustuu juomiin joilla katetaan päivän ravinnon tarve, kuitulisiin jotka tekevät kylläisiksi ja yrtteihin, jotka poistava ylimääräistä nestettä.

      • yrttiä napaan

        >Laihdutus systeemi perustuu juomiin joilla katetaan päivän ravinnon tarve, kuitulisiin jotka tekevät kylläisiksi ja yrtteihin, jotka poistava ylimääräistä nestettä.

        Sori nyt vaan, mutta nesteen postaminen ei tarkoita laihtumista. Sun pitäisi saada se ylimääräinen rasvatankki hävitettyä. Se taas alkaa onnistumaan, kun opettelet syömään kulutuksesi mukaan. Mutta tietysti, jos et niin tee, niin olet otollisempi uhri verkostokuzetuksille. Arvaas kumpaa goldenilaiset sinusta haluavat?


      • Faktaa esiin
        yrttiä napaan kirjoitti:

        >Laihdutus systeemi perustuu juomiin joilla katetaan päivän ravinnon tarve, kuitulisiin jotka tekevät kylläisiksi ja yrtteihin, jotka poistava ylimääräistä nestettä.

        Sori nyt vaan, mutta nesteen postaminen ei tarkoita laihtumista. Sun pitäisi saada se ylimääräinen rasvatankki hävitettyä. Se taas alkaa onnistumaan, kun opettelet syömään kulutuksesi mukaan. Mutta tietysti, jos et niin tee, niin olet otollisempi uhri verkostokuzetuksille. Arvaas kumpaa goldenilaiset sinusta haluavat?

        Gnld on ainoastaan markkinointifirma joka tietääkseni EI VALMISTA itse yhtään tuotetta, vaan ostaa (valmistuttaa) ne muilla. Hinta/laatu suhde on kaikista Suomessa olevista suora/verkostoyrityksistä huonoiimmasta päästä. Verratkaa koostumuksia!


    • GNLD Ulla

      Tervetuloa katsomaan voimassaolevat hinnat
      http://goldenstore.weebly.com/index.html

    • Mikä onkaan kallein?

      Ja halvin? Kiinnostaa vertailla.

      ....jatkuu.
      - Luonnollisia/eläviä bakteereita sisältävä avaamaton/sinetöity mhb-tuote purkki säilyy valmistuksen jälkeen huoneenlämmössä enintään 30-vuorokautta, jonka jälkeen purkki on säilytettävä viileässä/pimeässä!
      Avattu mhb-tuote purkki on säilytettävä AINA viileässä/pimeässä-esimerkiksi jääkaapissa!

      - Lactobacillus bulgaricus bakteeria saa erikseen jauhe/jauhekapseleissa mm Amerikasta ja Australiasta, mutta ei VIELÄ Suomesta!
      - Jos syystä tai toisesta haluat tilata po eläviä(!) Probiootti-bakteereita ulkomailta, niin huomioi seuraava: Jätä nettitilaus sunnuntaina syystä että mhb-tuotteen myyjä lähettää tuotteet sinulle heti maanantaina jolloin ne eivät tuhoutuisi(kuolisi) matkalla => Ainoastaan elävistä Probioottibakteereista on hyötyä!

      Tuote 1.
      Asidophilus Plus (=kauppanimi) ( ). Sisältää 3/3 tärkeintä bakteeria.
      Tätä tuotetta voit käyttää mm astman ja allergioiden parantamiseen, vatsan hoitoon, sekä nenä-, että korvakäytävä-sumutteen tekoon.
      Huom! Käytä ainoastaan tätä tuotetta sieraimien limakalvojen ja korvakäytävän hoitoon, syystä että tämä tuote pelkkänä mhb-jauheena ilman kapselin kuorta muodostaa vähiten hyytelöitymistä (substanssi). Liika hyytelöityminen voi aiheuttaa vakaviakin ongelmia.
      - 60 avattavan jauhekapselin purkki. 5-miljardin bakteerin vrk-annostuksella=60vrk annos. 10-miljardin bakteerin vrk-annostuksella=30vrk annos,
      - Annostus 2 kapselia/vrk,
      Hinta noin 36,00€/prk:
      - 5-miljardin bakteerin vrk-annostuksella=noin 0,60€/vrk. - 10-miljardin bakteerin vrk-annostuksella=noin 1,20€/vrk),
      Yli 5-miljardia aktiivista bakteeria/kapseli. Maitohappobakteeri tiiviste 45%-sisältää 10 potens.9 - 10 potens.10 CFU 5-eri bakteeria tasajakoisesti:

      1.*** Lactobacillus asidophilus.
      2.*** Lactobacillus bulgaricus.
      3.1. Lactobacillus paracasei.
      4.---------------------------.
      5.---------------------------.
      6.---------------------------.
      7.1.*** Bifidobacterium animalis.
      8.---------------------------.
      9. Streptococcus thermophilus.
      10.--------------------------.
      11.--------------------------.

      Aines-osat.
      - Perunatärkkelys 26%,
      - Liivate 21%,
      - Dekstroosi 6%.
      Stabilointiaine:
      - Magnesiumstearaatti.
      Kuorilo:
      - Gelatiini.
      Väri:
      - Titaanioksidi.
      Muuta:
      - Kapselin koko on noin 5,5mmx15mm.
      - Acidophilus Plus sisältää erittäin pienen määrän kuorittua maitojauhetta.
      - Lähimmän jälleenmyyjän yhteystiedot saat puhelinnumerosta 02-2747711(Suomi).
      - Tätä tuotetta ei saa apteekista.
      Rajoitus:
      - Kapseli on nieltävä kuorineen.
      Käyttö jauheena:
      - Avaa kapseli ja käytä mhb-jauhetta suoraan limakalvoille, tai iholle.

      Tuote 2.
      Lepicol (=kauppanimi) "uusi koostumus"-jauhepurkki ( ). Sisältää 3/3 tärkeintä bakteeria.
      Tätä tuotetta voit käyttää mm astman ja allergioiden parantamiseen, sekä vatsan hoitoon.
      Hinta noin 12,00€/180g purkki.
      20g jauhetta sisältää 1g.n mhb.ta=2,4-miljardia bakteeria.
      - 2,4-miljardin bakteerin(=noin 2xkukkurateelusikka/2xvrk.ssa=n.20g jauhetta) vrk-annostuksella=9vrk annos=noin 1,34€/vrk.
      - 4,8-miljardin bakteerin(=noin 4xkukkurateelusikka/2xvrk.ssa=n.40g jauhetta) vrk-annostuksella=4,5vrk annos=noin 2,68€/vrk.

      Tuote sisältää bakteerit:
      1.*** Lactobacillus asidophilus.
      2.*** Lactobacillus bulgaricus.
      3.------------------------------.
      4.------------------------------.
      5.------------------------------.
      6.1. Lactobacillus rhamnosus.
      7.3.*** Bifidobacterium bifidum.
      8.------------------------------.
      9.------------------------------.
      10.-----------------------------.
      11.-----------------------------.
      12. Lactobacillus plantarum.

      Aines-osat.
      - Psyllium siementen kuorta (hyytyminen) 69%,
      Prebiootti:
      - Inuliini/Frukto-oligosakkaridi(FOS) 30%.
      Muuta:
      - Ei sisällä: Laktoosia, glukoosia, gluteenia, eikä fytaatteja.
      - Yllä olevan tuotteen voit ostaa/tilata: Luontaistuotekaupasta, Apteekista, jne.
      Tuote 3.
      Replete (=kauppanimi) annospussi 20g*) ( ). Sisältää 3/3 tärkeintä bakteeria.
      Tätä tuotetta voit käyttää mm astman ja allergioiden parantamiseen, sekä vatsan hoitoon.
      Hinta noin 10,00€/annospussi.
      - 10-miljardin bakteerin vrk-annostuksella=noin 3,34€/vrk.
      - 30-miljardin bakteerin vrk-annostuksella=noin 10,00€/vrk.
      *)Sisältää 30-miljardia mikrokapseloitua (=suojaa mahalaukun suolahapoilta ja sappinesteiltä) bakteeria:

      1.*** Lactobacillus asidophilus 10-miljardia bakteeria.
      2.*** Lactobacillus bulgaricus 10-miljardia bakteeria.
      3.----------------------------.
      4.----------------------------.
      5.----------------------------.
      6.----------------------------.
      7.3.*** Bifidobacterium bifidum 10-miljardia bakteeria.
      8.----------------------------.
      9.----------------------------.
      10.---------------------------.
      11.---------------------------.

      Aines-osat.
      Prebiootti:
      - Frukto-oligosakkaridi(FOS).
      Muuta:
      - Vapaa eläinperäisistä ja maitoperäisistä aineksista.
      - Yllä olevan tuotteen voit ostaa/tilata: Luontaistuotekaupasta, Apteekista, jne.
      jatkuu....
      http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteerituotteet,_oikeat_bakteerit_sisaltavat.html

    • Tyytymätön GNLD

      Käytin joskus ko. tuotteita ja en havainnut mitään vaikutusta. Sinisilmäisesti vain jatkoin käyttöä. Olen kokeillut monien muiden firmojen tuotteita myös. Nyt olen käyttänyt LR.n tuotteita ja olen erittäin tyytyväinen. LR.ssä on todella tehokas maitohappobakteerikin. Mikään muu tuote ei pysty tosiaan vetämään sille vertoja.

      • mennen tullen

        Toivuin GNLD:n tuotteilla vakavasta sydämen infektiosta josta ei lääketieteellisesti pitänyt olla mitään mahdollisuuksia toipua. Minä vetelin sairaalan hoitopöydän laatikosta GNLD:n pillereitä ja lääkärit ihmettelivät, miten ihmeellä toivun niin nopeasti, ja miten toivuin siitä sydäninfektiosta myös.

        Minulla on pelkkiä hyviä kokemuksia vain GNLD:n ravinteista, ja kyllä se hakkaa LR:n maitohappobakteerinkin mennen tullen.


      • mikä aiheutti
        mennen tullen kirjoitti:

        Toivuin GNLD:n tuotteilla vakavasta sydämen infektiosta josta ei lääketieteellisesti pitänyt olla mitään mahdollisuuksia toipua. Minä vetelin sairaalan hoitopöydän laatikosta GNLD:n pillereitä ja lääkärit ihmettelivät, miten ihmeellä toivun niin nopeasti, ja miten toivuin siitä sydäninfektiosta myös.

        Minulla on pelkkiä hyviä kokemuksia vain GNLD:n ravinteista, ja kyllä se hakkaa LR:n maitohappobakteerinkin mennen tullen.

        Johtuiko sydäninfektio ostamistasi lisäravinteista?


      • Kasvattaa järkee
        mikä aiheutti kirjoitti:

        Johtuiko sydäninfektio ostamistasi lisäravinteista?

        Missä sinun älyli luuraa vai eikö sitä ole ollutkaan? Syö niitä GNLD:n ravinteita, piimää ja leipää, se kasvattaa järkee.


      • Häpeän

        LR:läisenä häpeän, että LR:n johtohamoihin kuuluva jatkuvasti haukkuu ja solvaa kilpailijan tuotteita. Se kertoo, että eipä ole omista tuotteistaan varma, eikä kilpailijaksi.

        Hyvänlaatuisten omien tuotteiden pönkittämiseen ei tarvitse solvata kenenkään muun tuotteita. Fiksu edustaja pysyy karsinassaan ja kertoo omista tuotteistaan. Eikö edustaja koe sitten omien tuotteiden ylivoimaisuutta? Siltä hänen kommenttinsa vaikuttaa. Taitaa tietää entisenä GNLD:läisenä, että vertailussa oma tuote jää häviölle.

        Itsehän hän on esitellyt olevansa entinen GNLD:läinen. Menivätkö sukset sitten ristiin entisessä yrityksessä? Vaikuttaisi siltä, että ihmissuhdeongelmat olisivat nousseet liian vaikeiksi. Niitä on turha kostaa muille. Itse niistä on vastuussa.

        Toivon, että hän ymmärtäisi lopettaa tämä tällaisen toisten tuotteiden solvaamisen. Hänen mellastamisensa on myös meille muille ikävää.


      • Tietoa haluava
        mennen tullen kirjoitti:

        Toivuin GNLD:n tuotteilla vakavasta sydämen infektiosta josta ei lääketieteellisesti pitänyt olla mitään mahdollisuuksia toipua. Minä vetelin sairaalan hoitopöydän laatikosta GNLD:n pillereitä ja lääkärit ihmettelivät, miten ihmeellä toivun niin nopeasti, ja miten toivuin siitä sydäninfektiosta myös.

        Minulla on pelkkiä hyviä kokemuksia vain GNLD:n ravinteista, ja kyllä se hakkaa LR:n maitohappobakteerinkin mennen tullen.

        Lainaus: "Minulla on pelkkiä hyviä kokemuksia vain GNLD:n ravinteista, ja kyllä se hakkaa LR:n maitohappobakteerinkin mennen tullen."

        Olisi kiva kuulla millä perustellaan GNLD tuotteen olevan parempi kuin LR:n maitohappobakteerin?


    • Ulla GNLD

      Tiedän mistä saa, luontaistuotekaupanmyyjä kehui paremmiksi kuin myymänsä tuotteet ja kertoi myös itse käyttävänsä edellämainitusta syystä.

      Muutokset jotka näet ympäristössä puhuvat tuotteiden puolesta ja kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.

      Vain kokeilemalla voi todeta edulliset vaikutukset.

      http://goldenstore.weebly.com/

    • Toimii kyllä

      en valitettavasti jaksanut aivan kaikkia viestejä lukea. itse elinikäni GNLD tuotteita käyttäneenä olen kummasti välttänyt sairauksia koko elämäni. Mielestäni tuotteet toimivat ja käytän mielummin 100% luonnosta hankittuja lisäravinteita kuin halvalla tehtyjä väh 30% luonnosta, loput raakaöljystä, luontaistuotteita. synteettistä C-vitamiinia eli askorbiinihappoa saadaan helposti öljystä eristämällä. kaikkiha tämän ymmärtävät. mutta haluatko sinä juoda öljyä? minä en.

      siksi käytän mielummin näitä tuotteita. ja ihme parantumisista. itse harrastin reilut 4 vuotta taekwondoa. ongelmaksi kuitenkin koitui polvien ennenaikainen kuluminen mikä johtui nivelten yli liikkumisesta. terveydenhoitajani sanoi että polvien kulumiselle ei voida tehdä mtn. aikansa tämä sattui enkä halunnut edes kävellä kipujen takia. jouduin tietenkin harrastuksenikin lopettamaan

      kappas kummaa, sain käsiini GNLD tuotteen, jota ei saa suomeen kuin ulkomailta tilaamalla. Full Motion. nyt voin kävellä, juosta ja muutenkin hillua mieleni mukaan. eikä satu enää yhtään.

      tämä vain vahvisti myönteisiä kokemuksiani tuotteista. itse tunnen monta ihmistä jotka ovat näillä tuotteilla parantuneet. tai ainakin tuotteet ovat vauhdittaneet parantumista. Esim. isältäni vaihdettiin polvet titaanisiin. siis molemmat polvet kerralla. seuraavana päivänä jo isäni käveli. toki pienillä särkylääkkeillä.

      joo, viesti voi olla hieman sekava...

    • kerranvaankysyn

      Miksi zontaa saa myydä ja vielä noin heelveetin kalliilla hinnalla?

    • 13.2.2016

      Vieläkö tämä GNLD on ihmisten käytössä?Oisko kellään tämän päivän kokemuksia ? vuosi 2016 menossa.ketjuhan on aloitettu 2005

      • Jälleenmyyjä

        Jees, kyllä on voimissaan. Juuri lanseerasi vegaanin, merivesipohjaisen ja ekosertifioidun ihonhoitosarjan.


    • huijari

      HZUIJAUSTA
      SUURTA HUIJAUSTA

    • Hassuja-tutuille

      Syöää ravintolissii,
      se kasvattaa tissiii!

    • Tietävä-skeptikko

      Skeptikkojen parsnnusruno:
      "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
      Tuo huuto on Suomessa syyri,
      Mut mikä se on se kyltyyri?
      Kas, siinäpä pulma on jyyri.

      Se on yhdelle ooppera-kyyri,
      taas toiselle Tukholma-tyyri,
      Duncan, Forssellin figyyri
      tai Parisin polityyri.

      Tuhatkarvainen on kyltyyri -
      se on Kiinassa Kiinaan myyri -
      mut Suomessa Suomen kyltyyri
      tuon kaiken on karrikatyyri.

      http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml

    • Anonyymi

      Itse olen ollut valtavan tyytyväinen ravintolisien ja saanut valtavasti apua niistä.
      Näkyvimpänä hyötynä tyttäreni atooppinen ihottuma ♡

    • Anonyymi

      "Vitamiini- ja hivenainepitoisuudet niissä ovat pieniä, mutta väitetään että ne imeytyvät paremmin kuin synteettiset vastaavat eikä niistä jää "jäämiä" elimistöön."

      Liian pienillä pitoisuuksilla ei ainakaan mitään puutoksia hoideta, alla olevissa tuotteissa pitoisuudet ovat korkeat ja siksi niitä voi käyttää myös puutosten hoitoon.

      https://www.halpahalli.fi/strong-100-kpl-pitkavaikutteinen-vahva-b-vitamiinivalmiste-37-4.html
      https://www.sokos.fi/fi/sokos/solgar-vitamin-b-complex-50-100-kaps
      https://www.suomenparasvitamiini.fi/

      • Anonyymi

        Maksa mainoksistasi S24:lle ja opettele käyttämään lainausmerkkejä oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksa mainoksistasi S24:lle ja opettele käyttämään lainausmerkkejä oikein.

        Siinähän oli kolmen eri firman tuote, tuskin linkkien laittaja kaikkia kolmee firmaa omistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän oli kolmen eri firman tuote, tuskin linkkien laittaja kaikkia kolmee firmaa omistaa.

        Mainostajadroidin ei tarvitse omistaa muuta kuin vaatteensa, ja saada palkkio jokaiselta eri firmalta.


    • Anonyymi

      Työnä en suosittele, mutta hiusten lähtö pysähtyi kun otin formula IV

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe