Miten lopettaa pähkäily ja lopulta kokeilla etsiä itselle naiskokeilu???

AvutonJAUtelias

Näitä viestejä näkyy nykyään jokapuolella ja aika vaikee erottua joukosta, MUTTA!
Oon yli 30v nainen, on lapset ja suhde. Jo vuosia oon pähkäilly sitä miksi tunnen seksuaalista vetoa vain naisiin Selvästi en oo uskaltanut asiassa edetä koska oikeesti en tiiä miten!
En oo missään "etsin itseäni"- aikakaudessa, se on jo koettu, mutta tämä asia on todella vahvana alitajunnassa.
En tiedä mistä aloittaa... en oo baareissa kävijä, ja tuttavapiirissä ei ole ketään kuka osaisi asiaas auttaa. Siksi nyt pyydän hei, auttakaa naista hädässä! :D
Haluaisin siis tutustua naiseen/naisiin jotka ovat kiinnostuneita itsekkin kokeilemaan tai kokeneempia jotka haluaisi vähän opastaa untuvikkoa.
Olen seksuaalisesti avoin ihminen ollut aina mutta tässä asiassa selvästi vetäytyny kuoreeni.
Kerron mielelläni lisää itsestäni yms tai otan m ielelläni vinkkejä vastaan asiassa!

Kiitos ihanat naiset!

20

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahallasaanee

      Haluatko siis vain seksiä kokeilla naisen kanssa? Varmaan joltain palstalta voi löytyä halukkaita, ja maksullisiahan voi kokeilla niin ei jää lahkeeseen roikkumaan.

    • Xxxxxxxx

      Täällä yksi lähes 50 v, aikuisten lästen äiti, joka myös pähkäilee sitä, mitä oikeastaan haluan. Olen ollut suhteessa vain miehen kanssa, mutta ihastunut myös naiseen. Kiinnostaisi selvittää, voisiko suhde naiseen ollakin se mun juttu. Olen ollut tosi kauan sinkkuna. Joten olisi mukavaa mennä vaikka johonkin ravintolaan, tanssia, suudella.. mutta jotenkin en yksin saa mentyä. Seurassa olisi helpompaa. Jotenkin mielessä typerä ajatus, että siellä on kumminkin tuttuja, jotka sit on varmoja, että olen lesbo ja itse en vielä ole varma mistään, vaikka uskon olevani bi. Jonkun kaverin kanssa mennessä voisi tutuille sanoa, että tultiin kaverien kanssa. Tiedän, että tää on ihan tyhmä ajatus, mutta en voi sille mitään.. Ja silti on vahva tunne , että tästä pitää ottaa selvää.

    • Pelätenjahaaveillen

      Täällä 27-vuotias painii vähän saman tyylisen ongelman kanssa. Naisista olen ollut kiinnostunut 'salaa', hieman hämmentyneenä ja peloissanikin. Haaveilen kuitenkin naisen kosketuksesta, suutelemisesta, miltä se tuntuisi. Oma kiva onnistuu parhaiten naisten välistä läheisyyttä katsellessa. Joo, nyt tuli ehkä paljastettua vähän liikaa...

    • Naisiavain

      Voisin toteuttaa tutkimusmatkaa! :)

      Olen 36v nainen Uudeltamaalta, olen ollut suhteissa vain naisten kanssa.

      Mielelläni näyttäisin sitä kaunista ja herkkää maailmaa jollekin teistä :D

      • Pelätenjahaaveillen

        Huh, menit niin suoraan asiaan, että meni ihan pasmat sekasin :D
        Jostain syystä ajatus tuntui tosi innostavalta, pitäisköhän tässä nyt tuijotella ihan vakavasti sinne peiliin ja miettiä, missä mennään...


      • Naisiavain

        No mitä sä vielä odotat! :)
        Missäpäin vaikutat itse? Mä Helsingissä.

        T. Naisiavain


      • Pelätenjahaaveillen

        Toisaalta pelkkä ajatus tämän toteuttamisesta saa koko kehon kihelmöimään ja sykkeen nousemaan, mutta samalla kyseessä on uusi ja erilainen, pelottava asia, jonka kuvittelin pystyväni työntämään mielestä loppuelämäksi. En tainnut onnistua kovin hyvin... :D
        Asun huomattavasti pohjoisemmassa, mutta toisaalta kulkuyhteydet on hyvät ja etelässä tulee käytyä koulutuksissa silloin tällöin. En nyt oikein tiedä mihin suuntaan tässä pitäisi kallistua


      • NäinTekisinTilanteessasi
        Pelätenjahaaveillen kirjoitti:

        Toisaalta pelkkä ajatus tämän toteuttamisesta saa koko kehon kihelmöimään ja sykkeen nousemaan, mutta samalla kyseessä on uusi ja erilainen, pelottava asia, jonka kuvittelin pystyväni työntämään mielestä loppuelämäksi. En tainnut onnistua kovin hyvin... :D
        Asun huomattavasti pohjoisemmassa, mutta toisaalta kulkuyhteydet on hyvät ja etelässä tulee käytyä koulutuksissa silloin tällöin. En nyt oikein tiedä mihin suuntaan tässä pitäisi kallistua

        Kallistu nyt vaan sinne etelään niin kaks koulutusta samalla iskulla, tulosjohteisessa yhteiskunnassahan tässä on eletty jo pidemmän aikaa:)


      • Pelätenjahaaveillen
        NäinTekisinTilanteessasi kirjoitti:

        Kallistu nyt vaan sinne etelään niin kaks koulutusta samalla iskulla, tulosjohteisessa yhteiskunnassahan tässä on eletty jo pidemmän aikaa:)

        Olet oikeassa. Kerranhan tässä vain eletään.
        Naisiavain, onko sun tarjous vielä voimassa? Kyllä tämä täytyy nyt katsoa loppuun. Olen menossa huhtikuussa Turkuun koulutuspäiville... ;)


    • Pelätenjahaaveillen

      Ylläpito lynkkaa tästä viestejä minkä kerkeää, tästähän tuli semmonen kilpajuoksu, että kuka ehtii ensin. 🤔

    • Pelätenjahaaveillen

      Onko kellään ideaa, miten täällä saisi vaihdettua esimerkiksi sähköpostiosoitteita?

      • Naisiavain

        Ihme että eivät vielä ole poistaneet sun viestiä:)

        T. Naisiavain


    • Pelätenjahaaveillen

      Laitoin ylläpidolle palautetta tästä tarkastuspolitiikasta, kun ihan asiallisia kysymyksiä sisältäviä viestejä poistetaan. Olen kyllä melko pettynyt, jos tämä jäi nyt tähän säännösten takia.

      • Se on tekoälli ken näitä viestejä tarkastelee. Hyvä että laitoit palautetta. Uskoisin että ylläpito palauttaa ne viestit joiden poistoille ei ole perusteita. Näin ainakin oman kokemuksen mukaan.


    • Yksinkertaisesti rekisteröikää nimimerkki ja luokaa sähköposti osoite tänne...

      • Juuri sama minulla kävi ja nyt on nimimerkki rekisteröity. Asun ulkomailla Aasiassa joten ihan helposti en voi tavata, mutta haluaisin todella paljon keskustella asiasta.


    • Hei! Olen "naisiavain"

      • Tämän takaa löytyypi "pelätenjahaaveillen". Nyt herää vielä kysymys, että saako täällä toiseen käyttäjään suoraan yhteyttä muuta kuin chatin kautta? Ehkä alle kolmekymppisen pitäisi olla perillä näistä asioista ja häpäisen nyt ikäluokkani...😁


      • Ei löytynyt sellaisella nimellä käyttäjää. Laitoin hauksi 27 vuotiaat kyllä mut ei vaan näkynyt. Teithän siis treffit-palstalle profiilin?

        T. Naisiavain


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe