Nyt on aikovat purkaa yhteiskoulun, onko kaupungin päättäjillä ja varsinkin rakennuspuolen johtajilla järjenhäivää päässään. Yhteiskoulua on kunnostettu sadoillatuhansilla, ulkosivua kunnostettiin parivuotta ja sisältä revittiin sieltä täältä. Nyt sitten altetaan kaatamaan koko mökkiä. Jokivarren koululla on korjausmiehet olleet kohta vuoden töissä, rahaa palaa ja kohta taas puretaan koko mökki. Yhteiskoululla oireilee rehtorin mukaan noin 20 henkilöä, koulussa suurimmalla osalla ei ole terveydellisiä ongelmia. Ottakaa nyt huomioon, että nämä 20 henkilöä ovat sairaita ja heidät tulee ohjata hoitoon ja näille oireileville järjestetään väistötilat. Ei voida lähteä siitä, että rakennus täytyy aina purkaa, jos joku parskii. Sairastuminen ja oireilu johtuu täysin muista seikoista kuin rakennuksista. Henkilöiden vastustuskyky on romahtanut ja se pitää korjata. Nämä samat ihmiset oireilevat uudella Orimattila areenallakin.
Lisää purettavaa
9
56
Vastaukset
- kallejokinenterve
Noin vanha kouluu kannattaa purkaa.Esim.Lahden Launeen koulun homeongelmaa korjattiin kymmenen vuoden aikana kaksi kertaa ja lasku oli kymmenen miljoonaa.Ei tullut kuntoon vaan oli pakko purkaa ja nyt on rakenteilla uusi.Oppilaat vain körsisivöt sairasteluna ja parakkikulut ovat noin.miljoona euroa.Hyvä että tehdään uusi.Hennan voimakas tämänvuotinen kasvuspurtti osoittaa että Henna tulee helpottamaan taloustilannetta parin vuoden aisälö ja Orimattilan yhteiskoulun rakennuskulut tulevat nopeasti Hennasta verotuloina.
- aisälö
Itse kysyy ja itse vastaa.
- Nyyli
Ei helvetti mikä matikkanumero sinulla Kalle oli koulussa?
- ääliökeskuudessa
Tuo kirjoittaja ei ole käynyt kouluja lainkaa. On niin paljon kirjoitusvirheitä.
- Rahatloppu
Me tarvitsemme uuden homevapaan lukion Hennaan. Baareja vaan rakennetaan ympäri Orimattilaa. Koulutus kärsii.
- Nosillee
Mihin niitä baareja on rakennettu?
- arttijärveltä
Entä Kehräämö onko siellä hometta.
- Rahatloppu
Käy katsomassa kun et kerta osaa pysyä asiassa.
- tietävälänkortsu
Jo oon silläkii sillee hometta ja itiöö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004807089- 262541
- 2212523
- 1531827
- 1141728
- 741133
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21045Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01044