Koulu lakko

Eli moi! Minun opettaja on ihan hirveän ilkeä kaikille ja nytten 15.3 eli perjantaina on kansainvälinen ilmastolakko johon jokaisen oppilaan pitää saada osallistuja. Eli lakko koskee peruskoulusta luokioon.
Mutta minun opettaja ei anna osallistua lakkoon ja uhkailee jos silloin ei mene kouluun olen jo sopinut kaiken valmiiksi lakkopäiväksi mitä minä teen silloin eli nytten minulla on ongelma pitäisikö minun sanoa opettajalle jotain vai mitä pitää tehdä.
Eli käyn vielä peruskoulua

20

978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä paskat avustajat laittavat tekemään tehtäviä kun haluaisi mennä lakkoon kpk kamalat muistot khirsi ja mustafa

      • No nii i nyt on perkele koko Suomessa lakko ja tuo ole pakottaa kuuluuopettajat ei osaa tehdä muuta kun olla vittumaisia


      • no sano, että jos ei Suomali mene lakkoilemaan, niin sitten menee lakkoon Suomalin hengitys

        sitten haukkaat syvään happea, keuhkot täyteen ja pistät hengityksen lakkoon


      • aisaatana kirjoitti:

        no sano, että jos ei Suomali mene lakkoilemaan, niin sitten menee lakkoon Suomalin hengitys

        sitten haukkaat syvään happea, keuhkot täyteen ja pistät hengityksen lakkoon

        Hee hee olen muuten ihan suomalainen olen syntynyt Suomessa ja kaikki sukulaiseni ovat suomalaisia laitoin SuoMaLi nimen ihan läpällä ja odotan asiallisia vastauksia nyt hei hyvä idea


      • aijaa okei, kiitos tästä

        laksatiiveja opettajan kahviin vaikka


      • Panchester

        Mene nyt ihmeessä ainakin äidinkielen tunnille.


      • no mutta, en minä halua mennä äidinkielen tunnille


    • Kotiväki

      Puu vanhemmille. Pyydä heitä pyytämään sulle vapaata, jo he kannatta lakkoa. He voi soitella rehtorille, jos ole ei lupaa vapaata. Jos he ei kannata lakkoilua, niin sun on syytä mennä kouluun.

      • Kotiväki

        Korjaan kirjoitusvirheen. Tämä virke kuuluu olla näin

        He voi soitella rehtorille, jos opettaja ei lupaa vapaata.


    • KouluunMars

      Jos kirjoittaa otsikoksi ”Koulu lakko”, ei ole varaa olla päivääkään pois koulusta. (Se on yhdyssana.)

    • TurriRayman

      Mä oon ainakin sama se mitä ope sanoo

    • Asianajaja-Janne

      Oletko vielä peruskoulussa? Jos olet, niin et ole suorittanut oppivelvollisuuttasi loppuun, jolloin ilmastolakko ei ole pätevä syy poissaololle.
      Opiskelijoilla ei ole lakko-oikeutta joten jos saat vanhemmilta luvan lakkoon niin poissaolon syyksi kannattaa keksiä joku muu.
      Muista myös lakkojen merkitys äläkä vain käytä niitä siksi ettei tarvitse herätä aikaisin kouluun.

    • saastutuspäivä

      Mutta ilmastohan saastuu kun ajatte sinne mielenosoituksiin busseilla. Tiedäthän sen. Ymmärräthän sen. Tup. tup,tup, kun bussinne tupruttaa paksua diesel-hönkää ulos pakoputken päästä. Energiaa palaa ihan tolkuttomasti lakkopäivänä kun näpelöitte älypuhelimianne. Lukuisat serverit pyörähtävät ja savuavat kun chatti lentää. Sometatte nonstopina. Kliffaa. Suurin nykyajan energiasyöppö on internet ja älykännykät. Oikeastansa kuitenkin koululakkoilette. Se on totuus. Väitän että "lakkoilijat" saastuttavat ilmastoa moninkertaisesti mielenosoituspäivänä verrattuna normaaliin koulupäivään. Paras ilmastoteko on mennä perjantaina kiltisti kouluun. Totuus tekee kipeää. Lakkopäivä on todellisuudessa suuri saastutuspäivä.

    • Vittutääonperseestä

      Joo siis ite en oo menos kouluu huomenna sama se mitä ope sanoo.

      • teotjatotuus

        Entäs tuo ilmaston pilaantuminen. Se lisääntyy nyt osaltasi. Ethän aja kaksilla rattailla.


    • EiHyvääPäivää

      No onpa naurettavaa tälläinen pelleily.. Tästä lakkoilusta ei hyödy yhtikäs mitään muuta kuin, että oppilaat ja opettaja saavat yhden ylimääräisen vapaapäivän.

    • 3PTiC000

      Vitun tyhmät saatte poissaolo ja vaikuttaa todistukseen
      kannatan hiilivoimalaitoksia että meen kouluun vaan vittuiluks

    • En ihan tämmöstä paskamylltä ottanut

    • SurullistaSuomi

      Palkka pois lintsaavilta opeilta, jotka luistavat töistä. Ajatte poliittista agendaa laosia hyväksikäyttämällä.. Inhottavaa ja kuvottavaa! Pari vuotta sitten lasten piti tehdä orjatyötä että saitte rahoitettua Amnestylle koulun kautta suvakkihuorapaidat.

    • FiTube

      Koulu Herbalisti

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe