Moi
Sellainen Jammu kyseessä ja ongelma on että ei kestä tyhjäkäyntiä eikä pientä kaasua mutta hanapohjassa tykkää olla eikä pätki. Pien kaasulla 2 sek välein töksähtää ja töksähtelyt nopeutuu kunnes kone sammuu. Tyhjäkäynnillä sama mutta sammuu tottakai nopeammin. Ongelma ei vaikuta eteenpäin liikkumiseen kun antaa vain vähän enemmän kaasua mutta rantautuminen ja pakittelu miltei mahdotonta mutta onnistuu kumminkin . Kasari putsattu, kannen tiiviste vaihdettu, tulppa vaihdettu. Puola vika en usko kun eikö puola yleensä ole on - off tyyppinen laite vikojen puolesta. Kiitos jo valmiiksi :)
T. Juho
Yamaha 20hp 1983 2-tahti käyntihäiriö
juhopelt
5
232
Vastaukset
Vika on seoksessa, muutama ehdotus.
Kaasuttimien ultraäänipesu, seosruuvien tarkastus ja säätö korjauskirjan arvoon, tyhjäkäynti kierroksien säätö 750 - 850 rpm, sytytysennakon tarkistus ja säätö korjauskirjan arvoon.- Parasta
Paalattuna.
- Paalari
Näpit irti mun hommistani, feikki.
- Tyrnäväntorpedo
Kaatopaikalle nuo vanhat romut kuuluu
- Tark
Ilmeisesti joku on taas kaapannut nimimerkkisi, sillä tiedän että olet valveutunut kansalainen ja viet loppuun käytetyt tavarat kierrätykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704888Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113329Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j172558Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561643- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931259
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171017Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68952IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855