Olen ensi viikolla matkustamassa yksin Inglesiin. Onko kellään tietoa että onko Inglesissä strippibaareja ja jos on niin onko tietoa että saako siellä imee strippareiden tissejä? Kun yksin matkustaessa rannalla näkee paljon paljaita tissejä, niin alkaa panettaa ja varsinkin tissejä tekee mieli imee. Ainakin Kyproksella ja Teneriffalla olen löytänyt strippibaarit, jossa saa tippiä antaessa myös imee tissejä. Toivottavasti Inglesissäkin on. Lisäksi olen kuullut että Inglesissä on seksiä myyviä naisia, niin tietääkö kukaan että onko ne luotettavia ja saako niiden kanssa sovittua sopivan hinnan, ettei ole liian kallista seksistä?
Onko Playa Del Inglesissä strippibaareja?
5
119
Vastaukset
- jiiuhv
Pojun lapsuus on lopahtanut yllättäen, kun äiti on laittanut tervaa nänniin. Otamme osaa!
- Lerpanlaiffia
Sun juttus on Pattaya niin kuin munkin.
- matkailuspesialisti
Ei ole maailmassa sellaista paikkakuntaa, missä ei olisi seksiä myyviä naisia.
- vanha_pukki
Inglesissä on maksullista tyrkyllä pikkutunneilla joka lähtöön. Vie hotelliin. Kyllä ne tietää suomi pojalle sopivan hinnan ja elä ala tinkimään. Tosi panomies ei tingi. Parempi panna lompakko piiloon.
- Inglesfani
Jos kadulta otat tummantytön älä ainakaan maksa etukäteen, huijareita kaikki, todennäköisesti oletkin pikkutunneilla niin hutikassa, että kuitenkin joudut huijatuksi, rahaa vaan senverran mukaan että pärjää muu kassa lokerossa ja pankkikorttia käytä ainoastaan pankkiautomaatilla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174526
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281470Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 201091
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon211058- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914