Matkalippu

Ohessa matkalipun editoitu kopio, tosiaan olen viikonlopun pattayalla...
Tunnus aijaahan on... PKL4jY
Ilmoita

Moikka.
Onkos siellä Hua Hinissä harjuja hiekasta kun rakkaat päivittäin hiekkaharjusta junttilasta kirjoittaa?
Tämä hyvä.

https://aijaa.com/PKL4jY
1 VASTAUS:
Poju on siinä suhteessa oikeassa, Hin lek fai on vapaasti käännettynä kivikylä, eikö sen voi vapaasti kääntää hiekkaharjuksi..
+Lisää kommentti
Ja mitenhän asia tälle ääliölle kuuluu.?
4 VASTAUSTA:
Mikäli minua tarkoitit niin siinäpä sulla pohdittavaa 24/7.
SenseiNauraa kirjoitti:
Mikäli minua tarkoitit niin siinäpä sulla pohdittavaa 24/7.
Vajakki ostanut myös lipun hua hinistä pattayalle.. vai oletko numpallin puppeli.

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Pumpuimaak kirjoitti:
Vajakki ostanut myös lipun hua hinistä pattayalle.. vai oletko numpallin puppeli.
No mutta sinähän ripeästi pohdinnan aloitit 🐒 siitä on hyvä jatkaa 🚜

Kaksi pohtijaa vauhdikkaasti, hienoa 😨😨😨😨😨

+Lisää kommentti
Viestejä poistuu että kohina käy
Ilmoita

Ilmoita
Olisko tuo sensei numpaalin vajakkivanhapoika Suomessa laitoksessa joka komppaa isäänsä? Jos numpaali kirjoittaa kerran niin siihen tulee perään kolme sensein kirjoitusta. Varsinainen kokopäivätoiminen kirjurisihteeri. Siinä se on oikein matkailukaksikko.
Ilmoita
.no numball mihin suostut tulemaan.
Tarjoon sulle juomat jos tutut mihin tahansa baarin.
Et sinä tule, koska silloin pitäisi olla oikeasti Pattayalla ei googlen kautta.
9 VASTAUSTA:
Pistäppä aijaten kuva päivän sanomalehdestä kamelinpaska.
SimppeliFoto kirjoitti:
Pistäppä aijaten kuva päivän sanomalehdestä kamelinpaska.
Toinen kysyy ystävällisesti niin sinä hermostut numballin puolesta taas ja nimittelet kamelinpaskaksi. Mitä touhua se tuollainen on?
Lippu on joo editoitu ihan itse kuvankäsittelyohjelmalla ja siitä puuttuu päivämäärä mille päivälle se on. Editoinnin tunnistamisen vaikeuttamiseksi on kääntänyt vielä sen toisin päin ettei feikkaus näkyisi niin selkeästi.
Joku tuttava on lähettänyt bussilippunsa sähköpostina ja numball on sen editoinut käyttöönsä, kuten hienoisena erikoisuutena hän toimitti kuitin PDF-tiedostona joskus.
lerpanlaiffia kirjoitti:
Toinen kysyy ystävällisesti niin sinä hermostut numballin puolesta taas ja nimittelet kamelinpaskaksi. Mitä touhua se tuollainen on?
Lippu on joo editoitu ihan itse kuvankäsittelyohjelmalla ja siitä puuttuu päivämäärä mille päivälle se on. Editoinnin tunnistamisen vaikeuttamiseksi on kääntänyt vielä sen toisin päin ettei feikkaus näkyisi niin selkeästi.
Joku tuttava on lähettänyt bussilippunsa sähköpostina ja numball on sen editoinut käyttöönsä, kuten hienoisena erikoisuutena hän toimitti kuitin PDF-tiedostona joskus.
Savon sanomat 😎
lerpanlaiffia kirjoitti:
Laita Laiffi aijaten aidot hoploppis, oothan käyny Pattayalla ennätykselliset 2 kertaa.
LeimatonLaiffi kirjoitti:
Laita Laiffi aijaten aidot hoploppis, oothan käyny Pattayalla ennätykselliset 2 kertaa.
Ei oo Laiffilla edes passia.
LeimatonLaiffi kirjoitti:
Ootko vajakki vai Kamoissa.? Mikä vitun hoploppi, idiootti hourii.

Pumpuimaak kirjoitti:
Ootko vajakki vai Kamoissa.? Mikä vitun hoploppi, idiootti hourii.
Vituttaako kovastikin kun lunta maassa ja kaamos?

HäMitä kirjoitti:
Vituttaako kovastikin kun lunta maassa ja kaamos?
33 lämmintä eikä lunta ole näkynyt.
pumpuimaak kirjoitti:
33 lämmintä eikä lunta ole näkynyt.
Päivän lehdestä aijauskuva, onnistuukosultakaan muu kuin paskanjauhanta kamelinpaska.

+Lisää kommentti
Numball ei ole Thaimaassa eikä tule. Trolli ja sillä selvä. Tää sensei puolestaan on selvästi miljonääri. On sen verran fiksut jutut. Chiang maissa ja Phuketin vaan jutuissa vilahtelee. Toisinaan ESPanjassa milloin jahdilla on se vaan kova hemmo.
Jos
5 VASTAUSTA:
Päivän lehdestä valokuva aijaten, onko mahdottomuus ???
ja porpelit senkun vettä pärskyttää kovilla nousuilla turpiinit jauhaa chiang main salaisella andamaanienmerellä Rossin kanssa mennä päristelee. kaikkihan on tietysti kovin salaista.

VaikeetaPukkaa kirjoitti:
Päivän lehdestä valokuva aijaten, onko mahdottomuus ???
pitääkö kuva ottaa tietskarinruudulta.?
valopääkakkonen kirjoitti:
pitääkö kuva ottaa tietskarinruudulta.?
Vaikeetahan se on Pattayan lehdestä valokuvaa ottaa Savonsanomilla persettä pyyhkien ulkohuussissa.
JuntitMatkaileeSavossa kirjoitti:
Vaikeetahan se on Pattayan lehdestä valokuvaa ottaa Savonsanomilla persettä pyyhkien ulkohuussissa.
savohan on kaunista seutua, liian kylmää tähän aikaan vuodesta. siksi valitsin thaimaan. miksi minun pitäisi mitään todistella tuollaiselle mitättömälle vajakille. katselele ikkunasta kinoksia ja venyttele piliä.!!
+Lisää kommentti
pistäppä sensei aijaten kuva päivän lehdestä, että myös oven sarana näkyy niin nähdään missä olet.?
3 VASTAUSTA:

Oli sitten originaali tai klooni niin tämä hyvä.
SenseiNauraa kirjoitti:
Oli sitten originaali tai klooni niin tämä hyvä.
missä aijaa viipyy.? lenkkarit pato hoploppoppia. vannepuristaa..
senseisanoo kirjoitti:
missä aijaa viipyy.? lenkkarit pato hoploppoppia. vannepuristaa..
Jaahas että aina vaan ja edelleen aivopesu toimii 24/7.
+Lisää kommentti
käyn joka ilta ilen baarissa
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Matkalippu

Ohessa matkalipun editoitu kopio, tosiaan olen viikonlopun pattayalla...
Tunnus aijaahan on... PKL4jY

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta