Mietityttääkö oma tai läheisesi juominen tai muu päihteidenkäyttö? Etkö tiedä miten toimia tai missä vaiheessa pitäisi huolestua?
Tässä ketjussa voit kysyä nimettömästi päihdehoidon asiantuntijalta. Asiantuntijana ketjussa vastailee johtava päihdeterapeutti Mika Kananen päihdehoitokeskus Kantamosta. Mikalla on vuosien kokemus alkoholi-, lääke- ja huumeriippuvuuden tehokkaasta hoidosta.
Kysymyksiä voit esittää heti. Asiantuntija on paikalla tiistaina 19.3. klo 14-16 ja vastaa kysymyksiin. Tämän jälkeen ketju suljetaan.
Etusijalla ovat kysymykset, joita äänestetään eniten. Anna siis peukku kysymykselle, johon haluat vastauksen. (Vaatii kirjautumisen.)
Mikäli haluat keskustella asiantuntijan kanssa kahden kesken, voit aina soittaa nimettömänä Päihdehoitokeskus Kantamoon 09 3611 9880 (joka päivä 8-21), www.kantamo.fi
Kysy mitä vain alkoholismista ja päihderiippuvuudesta! Asiantuntijat vastaavat 19.3. klo 14-16
16
103
Vastaukset
- Eröööpeää
Vaalimme eivät ole koskaan olleet rehelliset. Naurettavat paperilappuset joita voidaan salata, hävittää, turmella ja väärentää.
Turvallinen äänestystapa olisi pankkitunnuksilla tapahtuva rekisteröityminen. Tätä rikollisen eliittimme rakkikoirat vastustavat verisesti.
Törkeimmällä tavalla vaalihäirintä näkyy juuri nyt FeceBookin, YouTuben ja rikollisen eliittimme yhteistyössä jossa Isänmaallisten ihmisten videoita ja striimauksia poistetaan ja suljetaan
Bannia paukkuu jos arvostelee maahanmuuttopolitikkaamme, Euroopan unionia, kansainvälistä pankkikartellia tai yleensä meidät tuhoavaa globalismia.- adfadfafasdfa
adfrweartwrtqwrt
Miten tunnistaa vaalihäirintä?
Miten tunnistaa vaalihäirintä? 2
- anonyymi_PN2
jhhj]=piooklm
\';,mnjgft678yuoipl.
Miten tunnistaa vaalihäirintä?3
- S24afacsae4122
Missä menee vaalihäirinnän ja normaalin vaaleja edeltävän somekamppanjoinnin ero? Onko vaalihäirinnässä aina kyse valheellisesta tiedosta? Voiko totuuden toitottaminen olla vaalihäirintää? Tai jos joku ryhmittymä intoutuu toitottamaan omaa ideologiaansa/aatettaan toisille keskustelupalsalla tai somessa, niin onko se vaan vaalivaikuttamista? Muuttuuko se vaalihäirinnäski sitten, jos on ostettu käsipareja sanomaa toistamaan tai valjastettu botit töihin.
- leena1311
Äänestäjiin on pyritty aina vaikuttamaan ennen vaaleja, jotta he antaisivat äänensä "oikealle" ehdokkaalle tai puolueelle. Moni on kokenut vaikuttamisen häiritseväksi. Onko nyt keskustelussa oleva vaalihäirintä vakavampaa kuin aiemmin vaalivaikuttamiseksi kutsuttu toiminta?
- anonyymi_JHt
hi, this is a test
Hei! Muistattehan, että tämän ketjun tarkoitus on esittää kysymyksiä tai pohdintoja, joihin asiantuntijamme vastaavat. Valitettavasti joudumme siis poistamaan viestit, jotka eivät vastaa ketjun tarkoitusta tai eivät käsittele puheena olevaa aihetta.
- menenkö_mereen
Mitä täällä tapahtuu
- helpneeder
i do not understand why i'm in this room. i don't work here. please help me
- surullinenlaama
miksi olette poistaneet viestini
- sfdedaawsd
Miksi miksi miksi on näin?
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1972740Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2071231Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131161Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3211039- 104967
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa390965- 68921
- 66894
- 46874
- 53871