Olen 12-vuotias poika täytän tänä vuonna 13 muistan kun olin kuusivuotias niin naapurin kaksi hiukan minua vanhempaa tyttöä pukivat minulle prinsessamekon päälle laittoivat minun pitkähköt hiukset nutturalle ja tykkäsin olla tyttö sen hetken nyt minulla on lyhyet hiukset mutta haluan alkaa kasvattamaan niitä taas pitkiksi en ole kertonut vanhemmille vielä sukupuolesta jonka koen minulle paremmaksi eli naisesta haluan nyt ostaa salaa omaan käyttöön tyttöjen alusvaatteita kenkiä sukkia ja trikoita mutta pelkään sitä jos jään kiinni niin miten sitten selitän vanhemmille koko jutun siitä että kun haluan olla nainen ihannoin naiseutta kauneutta ja tyttöjen vaatteita
PUKEUTUMISLEIKKI
15
152
Vastaukset
- Kunhan_nyt_tunnustelet
Siitä se lähtee sinullakin kuten minullakin (samassa iässä). Vuosien mittaan kyllä selviää onko kyseessä ohimenevä ilmiö vai johtaako se varsinaiseen sukupuoliristiriitaan.
- Transvestiitti06
Kiitos vastauksesta ja rohkaisusta kertokaa muutkin mitä tulisi tässä vaiheessa tehdä olen psykologinkäynneillä kyllä psykologille puhunut mutta muuten en ole vielä mitään sen kummempaa tehnyt isosisko on lainannut muutaman kerran hänen pieneksi jääneitä paitoja.
- ilguilu
Jos käyt psykologilla, sinulla on varmaan psykiatrikin ja tämä voi kirjoittaa sinulle lähetteen transpolille. Hienoa että nykyään on tämä mahdollisuus ja tästä puhutaan, sillä säästyy moni suurilta virheiltä elämässään.
- Transnainen06
On on psykiatrikin pitääkin pyytäää kun seuraavaksi näkee niin pitää pyytä lähetettä koska ihan päiväkoti-iästä lähtien oon tuntenut etten ole poika vaan tyttö
- Transnainen06
Olis vaan niin kiva pukeutuu naisten vaatteisiin ja elää naisten elämää koska kuitenkin oon pienestä pitäen halunnut olla tyttö se sukupuolirooli vaan sopii mulle jotenkin paremmin
- kjkll
Transnainen06 kirjoitti:
Olis vaan niin kiva pukeutuu naisten vaatteisiin ja elää naisten elämää koska kuitenkin oon pienestä pitäen halunnut olla tyttö se sukupuolirooli vaan sopii mulle jotenkin paremmin
Pelkkä naisten vaatteisiin pukeutumisen halu ei riitä transdiagnoosiin. Pitää myös kokea olevansa nainen ja että tuo kokemus on ollut tarpeeksi pitkään. Tutkimusyksikön henkilökunta pitää saada vakuutetuksi sukupuoliristiriidasta, ennen kuin saa diagnoosin.
Ainakin toistaiseksi Suomessa pysyviä fyysisiä muutoksia aiheuttavia hoitoja saa vasta täysi-ikäisenä.
Ala-ikäisten tutkimukset tehdään huoltajien kanssa yhteistuumin.
Pitää myös muistaa että ratkaisu on elinikäinen. Loppuelämä eletään sitten uudessa sukupuolessa, vaikka se ei aina olisikaan kivaa. - Transnainen06
Joo tiedetään tänään juuri ostin käyttöön ihanat naisten valkoiset alushousut tuntuu päällä kyllä paljon mukavammalta kuin normaalit poikien bokserit samalla siinä kaupassa sovittelun muitakin vaatteita mutta jos ostan niitä niin ostan sitten vähän myöhemmin olen muuten päiväkoti-iästä halunnut olla tyttö halusin aina leikeissä olla äiti tai sisko joskus on käynyt mielessä joku sisäkön homma naisten vaatteissa
- Transnainen06
HUOM! Joskus on käynyt sisäkön homma mielessä mutta jälkeenpäin olen kuitenkin tullut siihen tulokseen että parturi-kampaaja on hyvä ammatti ärsyttää vaan kun kaikki aina sanoo et oon niin miehekäs itse olisin kyllä mielummin nainen se vaan tuntuu jotenkin paremmalle on tuntunut jo pitkään
- Rumarillumareij
Transnainen06 kirjoitti:
HUOM! Joskus on käynyt sisäkön homma mielessä mutta jälkeenpäin olen kuitenkin tullut siihen tulokseen että parturi-kampaaja on hyvä ammatti ärsyttää vaan kun kaikki aina sanoo et oon niin miehekäs itse olisin kyllä mielummin nainen se vaan tuntuu jotenkin paremmalle on tuntunut jo pitkään
Viestejä poistetaan, täysin asiallisia, mutta pitäiskö provojen olla edes vähän realistisempia, näin 12-vuotiaana transNAISENA, jota on haukuttu miehekkääksi.
- Transnainen06
Olis vaan niin kiva kun joku samanikäinen tyttö vois pukea ja tehdä musta tytön niin sais elää naisten elämää ees yhden päivän
- OlenEläkkeellä
Yksikään 12-v ei tiedä sisäkön ammattia, 69 on sit eri asia.
- Jokuhenkilööö
Vaikka veikkaan eltsun provoa itsekin, transtyttö on voinut katsoa elokuvan Isä sisäkkönä ja tietää ammatin siitä.
- Transnainen06
Oon nimen joskus kuullu joten joo ehkä siitä mut voiko olla vaan tällainen lapsuuden ilmiö vai pitäiskö sitten oikeesti pyytää lähete transpoliklinikalle mut kiitos kaikille vastauksista
- Odota_rauhassa
Transnainen06 kirjoitti:
Oon nimen joskus kuullu joten joo ehkä siitä mut voiko olla vaan tällainen lapsuuden ilmiö vai pitäiskö sitten oikeesti pyytää lähete transpoliklinikalle mut kiitos kaikille vastauksista
Ehkä kannattaisi vielä odotella pari vuotta jotta omat ajatukset vahvistuisi määrättyyn suuntaan. Nuo tämänhetkiset kirjoituksesi viittaa enemmänkin transvestisuuteen kun nuo pukeutumiset ovat mielessä päälimmäisenä. Keskustele vanhemiesi kanssa, koska he kuitenkin joutuvat osallistumaan tutkimusprosessiin mukanasi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442