PUKEUTUMISLEIKKI

Transvestiitti06

Olen 12-vuotias poika täytän tänä vuonna 13 muistan kun olin kuusivuotias niin naapurin kaksi hiukan minua vanhempaa tyttöä pukivat minulle prinsessamekon päälle laittoivat minun pitkähköt hiukset nutturalle ja tykkäsin olla tyttö sen hetken nyt minulla on lyhyet hiukset mutta haluan alkaa kasvattamaan niitä taas pitkiksi en ole kertonut vanhemmille vielä sukupuolesta jonka koen minulle paremmaksi eli naisesta haluan nyt ostaa salaa omaan käyttöön tyttöjen alusvaatteita kenkiä sukkia ja trikoita mutta pelkään sitä jos jään kiinni niin miten sitten selitän vanhemmille koko jutun siitä että kun haluan olla nainen ihannoin naiseutta kauneutta ja tyttöjen vaatteita

15

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunhan_nyt_tunnustelet

      Siitä se lähtee sinullakin kuten minullakin (samassa iässä). Vuosien mittaan kyllä selviää onko kyseessä ohimenevä ilmiö vai johtaako se varsinaiseen sukupuoliristiriitaan.

      • Transvestiitti06

        Kiitos vastauksesta ja rohkaisusta kertokaa muutkin mitä tulisi tässä vaiheessa tehdä olen psykologinkäynneillä kyllä psykologille puhunut mutta muuten en ole vielä mitään sen kummempaa tehnyt isosisko on lainannut muutaman kerran hänen pieneksi jääneitä paitoja.


    • ilguilu

      Jos käyt psykologilla, sinulla on varmaan psykiatrikin ja tämä voi kirjoittaa sinulle lähetteen transpolille. Hienoa että nykyään on tämä mahdollisuus ja tästä puhutaan, sillä säästyy moni suurilta virheiltä elämässään.

      • Transnainen06

        On on psykiatrikin pitääkin pyytäää kun seuraavaksi näkee niin pitää pyytä lähetettä koska ihan päiväkoti-iästä lähtien oon tuntenut etten ole poika vaan tyttö


      • Transnainen06

        Olis vaan niin kiva pukeutuu naisten vaatteisiin ja elää naisten elämää koska kuitenkin oon pienestä pitäen halunnut olla tyttö se sukupuolirooli vaan sopii mulle jotenkin paremmin


      • kjkll
        Transnainen06 kirjoitti:

        Olis vaan niin kiva pukeutuu naisten vaatteisiin ja elää naisten elämää koska kuitenkin oon pienestä pitäen halunnut olla tyttö se sukupuolirooli vaan sopii mulle jotenkin paremmin

        Pelkkä naisten vaatteisiin pukeutumisen halu ei riitä transdiagnoosiin. Pitää myös kokea olevansa nainen ja että tuo kokemus on ollut tarpeeksi pitkään. Tutkimusyksikön henkilökunta pitää saada vakuutetuksi sukupuoliristiriidasta, ennen kuin saa diagnoosin.
        Ainakin toistaiseksi Suomessa pysyviä fyysisiä muutoksia aiheuttavia hoitoja saa vasta täysi-ikäisenä.

        Ala-ikäisten tutkimukset tehdään huoltajien kanssa yhteistuumin.

        Pitää myös muistaa että ratkaisu on elinikäinen. Loppuelämä eletään sitten uudessa sukupuolessa, vaikka se ei aina olisikaan kivaa.


      • Transnainen06

        Joo tiedetään tänään juuri ostin käyttöön ihanat naisten valkoiset alushousut tuntuu päällä kyllä paljon mukavammalta kuin normaalit poikien bokserit samalla siinä kaupassa sovittelun muitakin vaatteita mutta jos ostan niitä niin ostan sitten vähän myöhemmin olen muuten päiväkoti-iästä halunnut olla tyttö halusin aina leikeissä olla äiti tai sisko joskus on käynyt mielessä joku sisäkön homma naisten vaatteissa


      • Transnainen06

        HUOM! Joskus on käynyt sisäkön homma mielessä mutta jälkeenpäin olen kuitenkin tullut siihen tulokseen että parturi-kampaaja on hyvä ammatti ärsyttää vaan kun kaikki aina sanoo et oon niin miehekäs itse olisin kyllä mielummin nainen se vaan tuntuu jotenkin paremmalle on tuntunut jo pitkään


      • Rumarillumareij
        Transnainen06 kirjoitti:

        HUOM! Joskus on käynyt sisäkön homma mielessä mutta jälkeenpäin olen kuitenkin tullut siihen tulokseen että parturi-kampaaja on hyvä ammatti ärsyttää vaan kun kaikki aina sanoo et oon niin miehekäs itse olisin kyllä mielummin nainen se vaan tuntuu jotenkin paremmalle on tuntunut jo pitkään

        Viestejä poistetaan, täysin asiallisia, mutta pitäiskö provojen olla edes vähän realistisempia, näin 12-vuotiaana transNAISENA, jota on haukuttu miehekkääksi.


    • Transnainen06

      Olis vaan niin kiva kun joku samanikäinen tyttö vois pukea ja tehdä musta tytön niin sais elää naisten elämää ees yhden päivän

    • OlenEläkkeellä

      Yksikään 12-v ei tiedä sisäkön ammattia, 69 on sit eri asia.

      • Jokuhenkilööö

        Vaikka veikkaan eltsun provoa itsekin, transtyttö on voinut katsoa elokuvan Isä sisäkkönä ja tietää ammatin siitä.


      • Transnainen06

        Oon nimen joskus kuullu joten joo ehkä siitä mut voiko olla vaan tällainen lapsuuden ilmiö vai pitäiskö sitten oikeesti pyytää lähete transpoliklinikalle mut kiitos kaikille vastauksista


      • Odota_rauhassa
        Transnainen06 kirjoitti:

        Oon nimen joskus kuullu joten joo ehkä siitä mut voiko olla vaan tällainen lapsuuden ilmiö vai pitäiskö sitten oikeesti pyytää lähete transpoliklinikalle mut kiitos kaikille vastauksista

        Ehkä kannattaisi vielä odotella pari vuotta jotta omat ajatukset vahvistuisi määrättyyn suuntaan. Nuo tämänhetkiset kirjoituksesi viittaa enemmänkin transvestisuuteen kun nuo pukeutumiset ovat mielessä päälimmäisenä. Keskustele vanhemiesi kanssa, koska he kuitenkin joutuvat osallistumaan tutkimusprosessiin mukanasi.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe