MHT File MHTML Web Page Archive Format
Firefox Quantum ei enää hyväksy Add-ons lisäosaa (UnMHT), joka ymmärtää MHTML Web Archive formaatin. Löytyykö jotain selaimia Windows PC:lle, jossa olisi valmiina tuki MHTML:lle tai lisäosa ko. formaatille?
IE, Edge ja Chrome eivät käy.
Mikä selain taitaa .MHT File MHTML Web Page Archive formaatin?
5
170
Vastaukset
- ghfgfghgf
Vaihtelevalla menestyksellä myös yleisesti suositeltava toimintamalli yllättää toimivuudellaan, ja selvittää samalla vastuunalaisia kontradiktioita.
- W10onOUT
Kauhamies runkaa lisäosillaan ja mikään koskaan ei toimi. Sotkee koneensa.
- Minä-tiedän-kaiken
Minä olen tullut siihen tulokseen että kauhamies runkkaa lisäosillaan eikä sen vuoksi koskaan toimi, koneensakkin sotkee se kauhamies lisäosillaan.
- Anonyymi
Operan Android-selain hanskaa .MHT File MHTML Web Page Archive formaatin ja tallentaa ne "Offline-sivut"-nimellä. Ongelma on se että ellei mobiililaite ole rootattu, et saa varmuuskopioitua MHTML-tiedostoja talteen muualle, koska Opera tallentaa ne piiloon käyttäjältä.
- Anonyymi
Vivaldilla onnistuu.
Vivaldi supports both reading and writing MHTML files by toggling the "vivaldi://flags/#save-page-as-mhtml" option.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343504- 113038
- 1372651
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032625Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742595- 411418
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61228Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3961135Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501033Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6870