MHT File MHTML Web Page Archive Format
Firefox Quantum ei enää hyväksy Add-ons lisäosaa (UnMHT), joka ymmärtää MHTML Web Archive formaatin. Löytyykö jotain selaimia Windows PC:lle, jossa olisi valmiina tuki MHTML:lle tai lisäosa ko. formaatille?
IE, Edge ja Chrome eivät käy.
Mikä selain taitaa .MHT File MHTML Web Page Archive formaatin?
5
99
Vastaukset
- ghfgfghgf
Vaihtelevalla menestyksellä myös yleisesti suositeltava toimintamalli yllättää toimivuudellaan, ja selvittää samalla vastuunalaisia kontradiktioita.
- W10onOUT
Kauhamies runkaa lisäosillaan ja mikään koskaan ei toimi. Sotkee koneensa.
- Minä-tiedän-kaiken
Minä olen tullut siihen tulokseen että kauhamies runkkaa lisäosillaan eikä sen vuoksi koskaan toimi, koneensakkin sotkee se kauhamies lisäosillaan.
- Anonyymi
Operan Android-selain hanskaa .MHT File MHTML Web Page Archive formaatin ja tallentaa ne "Offline-sivut"-nimellä. Ongelma on se että ellei mobiililaite ole rootattu, et saa varmuuskopioitua MHTML-tiedostoja talteen muualle, koska Opera tallentaa ne piiloon käyttäjältä.
- Anonyymi
Vivaldilla onnistuu.
Vivaldi supports both reading and writing MHTML files by toggling the "vivaldi://flags/#save-page-as-mhtml" option.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855