Minulla on ollut virtsakokeessa ed kerralla U-eryt 2 ja viimeksi 1. Ensimmäisen testin aikaan alkoi kuukautiset tiputella saman päivän aikaan ja sen piikkiin vähän laitoin. Muu seulontatulokset neg., eli ei tulehdustakaan (ei ole koskaan ollutkaan)Toisella kertaa, kuukautiset loppui 2 pv aiemmin, koitin olla näytteenotossa huolellinen, pesin hyvin jne. Kuitenkin oli tuo 1. Mietin että onko kellään tullut vastaan että jos alapään limakalvot on esim ärtyneet, voisiko tulla ihan siitä? Ja onko teillä lääkäri reagoinut tuosta 1:stä? Labran lista näyttää ”vihreetä väkästä” kuin olisi ok rajoissa vaikka viitearvo on kuitenkin että pitäis olla neg. Olen 50, ja luultavasti esivaihdevuodet kuitenkin jo meneillään kun kaikenlaista ”remppaa” alkanut esiintyä jo muutaman vuoden ajan. Mm just että tuntuu tuo alakerta helposti ärtyvän, kuivuutta kai.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493