aseen vienti inttiin

ruger556

Onko mahdollista viedä oma ipsc kivääri intiin? Onko mahdollista saada sieltä erillinen kaappi omille harrastusvälineille?

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastailija

      On. Ei.

    • sakkorinki

      Siellä saa aseet talonpuolesta, vie vaikka pakkipusseja.

      • asdgsadghda

        Sitä ei tässä kysytty, eikä talon aseilla saa ampua omalla ajallaan.

        Aseen viennistä voit sopia yksikön vääpelin kanssa, omin lupinesi et voi sitä tuoda.


    • asdgsadghda

      Hei reservin sekopäämies, yksikön vääpeli ei todellakaan anna mitään lupia ko asiassa,

      • asdgsadghda

        Ei annakaan, mutta hänen kanssaan on sinun asioiminen.


    • ruger556

      tarkoituksena on se että vapaa-ajalla voisi käydä radalla ampumassa. Minulla on seuran puolesta kulkulupa jo sinne.

      • vastailija

        Koska sulle ei vastaukset tunnu kelpaavan, niin mikset laita sähköpostia pv:lle ja kysy asiasta. Täällä ei sulle kukaan pysty lupaa antamaan saati säilytyspaikkaa hommaamaan.


      • positiivisinmielin
        vastailija kirjoitti:

        Koska sulle ei vastaukset tunnu kelpaavan, niin mikset laita sähköpostia pv:lle ja kysy asiasta. Täällä ei sulle kukaan pysty lupaa antamaan saati säilytyspaikkaa hommaamaan.

        jos satuit huomaamaan. hän en kysy lupaa mihinkään. Vaan kysyi tietääkö kukaan.
        kannattaa lukea kysymys ensiksi


      • vastailija
        positiivisinmielin kirjoitti:

        jos satuit huomaamaan. hän en kysy lupaa mihinkään. Vaan kysyi tietääkö kukaan.
        kannattaa lukea kysymys ensiksi

        Vastasin jo sinulle, että ON ja että Ei. Kannattaisi lukea ensin vastaus.


    • Homous on ainut asia mille omalle jutulles saat siellä oman erillisen kaapin.

      • voisunkanssa

        Taidat kertoa omasta kokemuksesta. taisit olla komppanjan neiti sillo


      • voisunkanssa kirjoitti:

        Taidat kertoa omasta kokemuksesta. taisit olla komppanjan neiti sillo

        Anteeks jos joku tästä mun ihan höperöstä jutusta pahoitti mielensä. Mä tarkoitin siinä ihan vaan tota sä-passiivia että ei se ollu aloittajalle tai kenellekään suunnattu vaan juurikin kannanotto tähän "don't ask don't tell" -meininkiin, joka Amerikan armeijan tapaan taitaa Suomessakin yhä rehottaa.


      • kysymys1234

        miks homous piti nostaa esille tässä?


      • kysymys1234 kirjoitti:

        miks homous piti nostaa esille tässä?

        Ei sillä että piti vaan että voi. Armeijassakinhan voidaan ihan hyvin vaikkei saada.


    • Sukupuoli-eläin

      Oli niin tökerö vastaus tuolta näätäkassilta että piti oikein katsoa nimimerkin historia...
      ...ammattiperseilijä, kuten arvelinkin

    • Komentoketju

      Kun olet saapunut komppanian ja on komppanian päällikön keskustelu olet varautunut siihen ottamalla mukaan kaikki paperisi ja lupasi, esität asiasi hänelle. Päällikkö ottaa kantaa asiaan ja se mitä hän linjaa on sitten se miten asia menee. Siitä päätöksestä ei kannata kitista tai valittaa jos tuli hylsy, se on komentotien ohittamista ja se ei käy. Lisäksi kaikki ylemmät yleensä menee sen samaan linjaan koska komentoketju.

      • ruger556

        Kiitos asiallisesta kommentista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3134
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      92
      1665
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1373
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1246
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      993
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      958
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      940
    8. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      932
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      928
    10. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      926
    Aihe