vanhat liittymät

valuraura

miksi ei niitä vanhoja liittymiä voi lopettaa
ja siirtää kaikki vaikka ykköseen,niin olis tyytyväistä porukkaa,eikä olis niin rahastuksen makua

12

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saunissimit..

Näin ei saa tehdä, koska laki kietää ilman asiakkaan toimesta annettua lupaa.

Osa korteista on vielä vanhoja ns. Soneran omia teettämiä kortteja. Kun Saunalahti on saanut teetettyä omat kortit asiakkailleen ja vaihattanut ne niin jokainen on mahdollinen ottaa mikä liittymä vain nykyisistä liittymätyypeistä.

Tällä hetkellä jokainen asiaks saa vaihtaa halvempaan liittymätyyppiin kerran kolmessa kuukaudessa ilmasiks.

Vanhat liittymät on poistettu kuitenkin myynnistä jottei ne olisi pyörimässä kenekään kiusana.

TV-mainoksista aika helposti asiakas huomaa heti jos on tullut uusi liittymätyyppi tai hinnat ovat tippuneet. Sen jälkeen nettiin vain ja liittymätyyppi vaihtoon. Vuorokauden vaihteessa tyyppi vaihtuuu uudeksi.

• peppulilli

mikään laki ei kiellä tommosta..
        jos vielä asiakkaan etu kyseessä.
        nyt siis puhut ihan täyttä paskaa kuten aina
        senkin hysteerinen saunis fanaatikko

• saunissimit..
        peppulilli kirjoitti:

Siis kyse on siitä että, toisen liittymätyyppiä ei saa mennä muuttamaan ilman että asiakkaan suostumus on siihen. Operaattorit tiedottavat uusista liittymistä uusille ja vanhoille asiakkaille. Jokainen saa sitten itse käydä halutessaan muuttamassa tuota liittymätyyppiä.

Jos sullakin olis vaikka sopuhinta liittymä. Joku menis sitten muuttamaan sen vaikka yykkönen liittymätyypiksi. Johan siä tuohon samaan äänensävyy soitat asiakaspalveluu että Sa****N SonataT*****t ku meette kysymättä tekemää tuollasta.......Hinnan alennukset eivät liittymätyypissä ole kiellettyjä tai yleensäkin hinnanmuutokset asiakkaan hyväksi.

Hinnankorotukset tai muuten asiakkaan epäeduksi on ilmoitettava asiakkaalle. Siitä en nyt ala enmpää jauhamaan.

• maija-liisa
        peppulilli kirjoitti:

Meneppä sinne saunan taakse ja tapa ittes Dna fanaatikko.

• lillukka
        maija-liisa kirjoitti:

Meneppä sinne saunan taakse ja tapa ittes Dna fanaatikko.

ja 100% kotimainen

• pitt
        lillukka kirjoitti:

ja 100% kotimainen

sama onko kotimainen , kuuluvuus on tosi surkea dna:lla . Kuuluu hyvin vain asutuskeskuksissa. Siis ei mitään käyttöä .

• Kuuluvuus
        pitt kirjoitti:

sama onko kotimainen , kuuluvuus on tosi surkea dna:lla . Kuuluu hyvin vain asutuskeskuksissa. Siis ei mitään käyttöä .

Dna kuuluu koko maassa hyvin, ja erikoisen hyvä äänen laatu laadaan ns. kolmitaajuuskännyillä, jolloin ääneen laatu on parempi kuin kellään.

• muuten
        Kuuluvuus kirjoitti:

Dna kuuluu koko maassa hyvin, ja erikoisen hyvä äänen laatu laadaan ns. kolmitaajuuskännyillä, jolloin ääneen laatu on parempi kuin kellään.

kuulu. Näin on näppylät.

• kyllä...
        saunissimit.. kirjoitti:

Siis kyse on siitä että, toisen liittymätyyppiä ei saa mennä muuttamaan ilman että asiakkaan suostumus on siihen. Operaattorit tiedottavat uusista liittymistä uusille ja vanhoille asiakkaille. Jokainen saa sitten itse käydä halutessaan muuttamassa tuota liittymätyyppiä.

Jos sullakin olis vaikka sopuhinta liittymä. Joku menis sitten muuttamaan sen vaikka yykkönen liittymätyypiksi. Johan siä tuohon samaan äänensävyy soitat asiakaspalveluu että Sa****N SonataT*****t ku meette kysymättä tekemää tuollasta.......Hinnan alennukset eivät liittymätyypissä ole kiellettyjä tai yleensäkin hinnanmuutokset asiakkaan hyväksi.

Hinnankorotukset tai muuten asiakkaan epäeduksi on ilmoitettava asiakkaalle. Siitä en nyt ala enmpää jauhamaan.

" Siis kyse on siitä että, toisen liittymätyyppiä ei saa mennä muuttamaan ilman että asiakkaan suostumus on siihen. "

Saa muuttaa ilman lupaa jos asiakas HYÖTYY siitä taloudellisesti eli uusi liittymätyyppi on ASIAKKAALLE EDULLISEMPI kuin vanha! Mielestäni laki ei sitä kiellä. Ymmärrän että laki voi kieltää muuttamasta silloin kun siitä on asiakkaalle haittaa, joko taloudellisesti tms. mielessä, silloin pitää olla asiakkaan lupa.

• voisit ottaa selvää
        muuten kirjoitti:

kuulu. Näin on näppylät.

Voisit joskus oikeasti kokeilla, vaikka prepaidilla tuota kuuluvuutta etkä jauhaa jotain urbaanilegendaa täällä. Ja kannattaa kokeilla EHJÄLLÄ kännyllä eikä sellaisella josta on jompikumpi taajuusosa (lähetin/vastaanotin) rikki, joko 900 tai 1800.

Itse oon huomannut että dna kuuluu sekä maalla että kaupungissa.

• onkin
        voisit ottaa selvää kirjoitti:

Voisit joskus oikeasti kokeilla, vaikka prepaidilla tuota kuuluvuutta etkä jauhaa jotain urbaanilegendaa täällä. Ja kannattaa kokeilla EHJÄLLÄ kännyllä eikä sellaisella josta on jompikumpi taajuusosa (lähetin/vastaanotin) rikki, joko 900 tai 1800.

Itse oon huomannut että dna kuuluu sekä maalla että kaupungissa.

eikä kuulu joka paikassa. Ei tarvi vetää hernettä nenään, jos ei kaikki mee sun mieles mukaan.

• saunissimit..
        kyllä... kirjoitti:

" Siis kyse on siitä että, toisen liittymätyyppiä ei saa mennä muuttamaan ilman että asiakkaan suostumus on siihen. "

Saa muuttaa ilman lupaa jos asiakas HYÖTYY siitä taloudellisesti eli uusi liittymätyyppi on ASIAKKAALLE EDULLISEMPI kuin vanha! Mielestäni laki ei sitä kiellä. Ymmärrän että laki voi kieltää muuttamasta silloin kun siitä on asiakkaalle haittaa, joko taloudellisesti tms. mielessä, silloin pitää olla asiakkaan lupa.

Kuluttaja-asiamies perustelee sitä liittymätyypin vaihtoa ilman asiakaslupaa siksi vaikka operaattori katsoo sen eduksi niin asiakas ei sitä välttämättä katso koska hinnoittelumallit ovat monesti eri. Silloin jos liittymätyyppiä vaihdetaan vaihtuu hinnoittelumalli, eikä sitä saa vaihtaa ilman asiakkaan lupaa. Hinnan alennuksen saa tehdä liittymätyypille kysymättä asiakkaalta mutta ei vaihtoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe