Kysymys ylläpidolle

Olisiihanasiaakin

Miksei tämän ketjun häiriköitä bannata?

23

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestunutt

tässä näkyy kuinka ylläpito poistaa jatkuvasti häntä/heitä arvostelevien viestejä, mutta häiriköt voivat mellastaa palstalla jatkuvasti älyttömine avauksineen ja vastauksineen. Tasa ei käy onnen lahjat.

• No koska tämä on suoli24 jossa ei kaikkien tarvitse olla kirjautuneita käsittääkseni. Palstahan edustaa hyvin suomalaisten hengellistä tilaa. Sitä suu puhuu mitä sydän on täynnä

• Hulluja

Ton smurffin sydän on täynnä helluntailaisuutta ja muuta 2010 ominaista, klikatkaa smurffia niin valaistutte ja tulette Pattayan lahkolaiseksi.

• Hulluja kirjoitti:

Ton smurffin sydän on täynnä helluntailaisuutta ja muuta 2010 ominaista, klikatkaa smurffia niin valaistutte ja tulette Pattayan lahkolaiseksi.

En ole helluntalainen

• HolmesinSerlokki

No jopas taas jotakin.... enhän minä vielä mitään ole ehtinyt edes kirjoittaa... ja heti ollaan häiriköksi huutelemassa ja BANNAAMASSA!!!

Tietääköhän muuten kukaan mitä noissa poistetuissa viesteissä luki... eikös sitä googlella ollut joku ohjelma jolla noita poistettuja viestejä voisi päästä tarkastelemaan???

• huolestunutt

"Tietääköhän muuten kukaan mitä noissa poistetuissa viesteissä luki... "

Moitiskelin ylläpitoa heidän toiminnastaa ja viestit poistettiin heti. Opinpahan ainakin sen, että ylläpitoa ei sovi arvostella. Arvostelusta seuraa bannaus ja hörhöt jatkavat mellastustaan. Sen pituinen se.

• SenseiEtsii

Etsin kunnes löydän sun
        En lopettaa voi kuitenkaan
        Miten rauhaton oon yhä vaan
        Jotain multa puuttunee

• SenseiNauraa

Sympaattinen hahmosi ei esittelyjä kaipaa.
        Näyttävät 16cm ja liikkuvat kädet.

• Nwq

aloittaja on paha häirikkö.

• Hulluseon

Hullu toi 2010 on, ei häirikkö vaan siis hullu jolla ei oo muuta elämää.

• Raitistujo
        Hulluseon kirjoitti:

SenseiNumballilerppaa tarkoitit, mutta kiljukännissä jälleen kirjoitit väärin.

• 63Sensei64
        Hulluseon kirjoitti:

Missä sää oot pohjoisen miäs...

Tättäärää tättääräää mää oon kännissä....

Uus kolmos sarjan Bemari jäi koeajamatta...

Mutta mutta mutta mää oon kännissä!!!

• 2010unreg

Toivotan hyvää yötä. En ole kirjoittanut yhtäkään kirjoitusta tänään.

• KHIAI

Haistele tinteriä ja Amalia AasiTravelia yläkerrassasi tasoasi ylempänä.

• MalminKingi

Paree pentu että et kirjota jatkossakaan.

• SenseiVannoo

Yhtään en oo sua mun salaista rakasta tänään kään ajatellutkuitenkaan kuten en niinku yleensäkään kuuskymppisenä välitä mistään kakaroista enkä oo välittäny ennenkään kakstuhattakympeistä. Niih!!!

Yhtään en haluu et sää aijaisit niinku jotain kuvia mulle ja et mää sitte niinku sulle.

• asiallisuutta

"Missä sää oot pohjoisen miäs...
      Tättäärää tättääräää mää oon kännissä....
      Uus kolmos sarjan Bemari jäi koeajamatta...
      Mutta mutta mutta mää oon kännissä!!! "

Täälaista soopaa ylläpito sallii palstalla. Asialliset moitteet ylläpidosta bannataan heti.
      HERÄTYS, HERÄTYS,HERÄTYS.

• VoimiaOmaisille

Ei voi mitään asialle, aivopesun tulos, peli menetetty.

• KrunikanVili

Hoivakodista pyysivät, ettei lerppaa bannata ja pyyntö ikävä kyllä toteutui!!!

• BYÄÄÄBYÄÄÄ

Joka leikistä suuttuu se Senseiksi muuttuu.

• Senseic

Pistä satatuhatta viestiä ni mitään ei poisteta.
      Ei edes sairaita juttuja.

• MaijaPeltonenMontreal

Onko ikävä, koita pärjätä.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      61
      5103
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      3202
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      142
      2705
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      16
      2298
    5. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      127
      1814
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1653
    7. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      160
      1451
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1397
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1287
    10. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      104
      1284
    Aihe