Kysymys ylläpidolle

Olisiihanasiaakin

Miksei tämän ketjun häiriköitä bannata?

23

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestunutt

tässä näkyy kuinka ylläpito poistaa jatkuvasti häntä/heitä arvostelevien viestejä, mutta häiriköt voivat mellastaa palstalla jatkuvasti älyttömine avauksineen ja vastauksineen. Tasa ei käy onnen lahjat.

• No koska tämä on suoli24 jossa ei kaikkien tarvitse olla kirjautuneita käsittääkseni. Palstahan edustaa hyvin suomalaisten hengellistä tilaa. Sitä suu puhuu mitä sydän on täynnä

• Hulluja

Ton smurffin sydän on täynnä helluntailaisuutta ja muuta 2010 ominaista, klikatkaa smurffia niin valaistutte ja tulette Pattayan lahkolaiseksi.

• Hulluja kirjoitti:

Ton smurffin sydän on täynnä helluntailaisuutta ja muuta 2010 ominaista, klikatkaa smurffia niin valaistutte ja tulette Pattayan lahkolaiseksi.

En ole helluntalainen

• HolmesinSerlokki

No jopas taas jotakin.... enhän minä vielä mitään ole ehtinyt edes kirjoittaa... ja heti ollaan häiriköksi huutelemassa ja BANNAAMASSA!!!

Tietääköhän muuten kukaan mitä noissa poistetuissa viesteissä luki... eikös sitä googlella ollut joku ohjelma jolla noita poistettuja viestejä voisi päästä tarkastelemaan???

• huolestunutt

"Tietääköhän muuten kukaan mitä noissa poistetuissa viesteissä luki... "

Moitiskelin ylläpitoa heidän toiminnastaa ja viestit poistettiin heti. Opinpahan ainakin sen, että ylläpitoa ei sovi arvostella. Arvostelusta seuraa bannaus ja hörhöt jatkavat mellastustaan. Sen pituinen se.

• SenseiEtsii

Etsin kunnes löydän sun
        En lopettaa voi kuitenkaan
        Miten rauhaton oon yhä vaan
        Jotain multa puuttunee

• SenseiNauraa

Sympaattinen hahmosi ei esittelyjä kaipaa.
        Näyttävät 16cm ja liikkuvat kädet.

• Nwq

aloittaja on paha häirikkö.

• Hulluseon

Hullu toi 2010 on, ei häirikkö vaan siis hullu jolla ei oo muuta elämää.

• Raitistujo
        Hulluseon kirjoitti:

SenseiNumballilerppaa tarkoitit, mutta kiljukännissä jälleen kirjoitit väärin.

• 63Sensei64
        Hulluseon kirjoitti:

Missä sää oot pohjoisen miäs...

Tättäärää tättääräää mää oon kännissä....

Uus kolmos sarjan Bemari jäi koeajamatta...

Mutta mutta mutta mää oon kännissä!!!

• 2010unreg

Toivotan hyvää yötä. En ole kirjoittanut yhtäkään kirjoitusta tänään.

• KHIAI

Haistele tinteriä ja Amalia AasiTravelia yläkerrassasi tasoasi ylempänä.

• MalminKingi

Paree pentu että et kirjota jatkossakaan.

• SenseiVannoo

Yhtään en oo sua mun salaista rakasta tänään kään ajatellutkuitenkaan kuten en niinku yleensäkään kuuskymppisenä välitä mistään kakaroista enkä oo välittäny ennenkään kakstuhattakympeistä. Niih!!!

Yhtään en haluu et sää aijaisit niinku jotain kuvia mulle ja et mää sitte niinku sulle.

• asiallisuutta

"Missä sää oot pohjoisen miäs...
      Tättäärää tättääräää mää oon kännissä....
      Uus kolmos sarjan Bemari jäi koeajamatta...
      Mutta mutta mutta mää oon kännissä!!! "

Täälaista soopaa ylläpito sallii palstalla. Asialliset moitteet ylläpidosta bannataan heti.
      HERÄTYS, HERÄTYS,HERÄTYS.

• VoimiaOmaisille

Ei voi mitään asialle, aivopesun tulos, peli menetetty.

• KrunikanVili

Hoivakodista pyysivät, ettei lerppaa bannata ja pyyntö ikävä kyllä toteutui!!!

• BYÄÄÄBYÄÄÄ

Joka leikistä suuttuu se Senseiksi muuttuu.

• Senseic

Pistä satatuhatta viestiä ni mitään ei poisteta.
      Ei edes sairaita juttuja.

• MaijaPeltonenMontreal

Onko ikävä, koita pärjätä.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      73
      5579
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      4890
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3214
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2653
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2282
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      2
      1566
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1555
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1408
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1220
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      127
      855
    Aihe