Kysymys ylläpidolle

Olisiihanasiaakin

Miksei tämän ketjun häiriköitä bannata?

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestunutt

      tässä näkyy kuinka ylläpito poistaa jatkuvasti häntä/heitä arvostelevien viestejä, mutta häiriköt voivat mellastaa palstalla jatkuvasti älyttömine avauksineen ja vastauksineen. Tasa ei käy onnen lahjat.

    • No koska tämä on suoli24 jossa ei kaikkien tarvitse olla kirjautuneita käsittääkseni. Palstahan edustaa hyvin suomalaisten hengellistä tilaa. Sitä suu puhuu mitä sydän on täynnä

      • Hulluja

        Ton smurffin sydän on täynnä helluntailaisuutta ja muuta 2010 ominaista, klikatkaa smurffia niin valaistutte ja tulette Pattayan lahkolaiseksi.


      • Hulluja kirjoitti:

        Ton smurffin sydän on täynnä helluntailaisuutta ja muuta 2010 ominaista, klikatkaa smurffia niin valaistutte ja tulette Pattayan lahkolaiseksi.

        En ole helluntalainen


    • HolmesinSerlokki

      No jopas taas jotakin.... enhän minä vielä mitään ole ehtinyt edes kirjoittaa... ja heti ollaan häiriköksi huutelemassa ja BANNAAMASSA!!!

      Tietääköhän muuten kukaan mitä noissa poistetuissa viesteissä luki... eikös sitä googlella ollut joku ohjelma jolla noita poistettuja viestejä voisi päästä tarkastelemaan???

      • huolestunutt

        "Tietääköhän muuten kukaan mitä noissa poistetuissa viesteissä luki... "

        Moitiskelin ylläpitoa heidän toiminnastaa ja viestit poistettiin heti. Opinpahan ainakin sen, että ylläpitoa ei sovi arvostella. Arvostelusta seuraa bannaus ja hörhöt jatkavat mellastustaan. Sen pituinen se.


      • SenseiEtsii

        Etsin kunnes löydän sun
        En lopettaa voi kuitenkaan
        Miten rauhaton oon yhä vaan
        Jotain multa puuttunee


      • SenseiNauraa

        Sympaattinen hahmosi ei esittelyjä kaipaa.
        Näyttävät 16cm ja liikkuvat kädet.


    • Nwq

      aloittaja on paha häirikkö.

      • Hulluseon

        Hullu toi 2010 on, ei häirikkö vaan siis hullu jolla ei oo muuta elämää.


      • Raitistujo
        Hulluseon kirjoitti:

        Hullu toi 2010 on, ei häirikkö vaan siis hullu jolla ei oo muuta elämää.

        SenseiNumballilerppaa tarkoitit, mutta kiljukännissä jälleen kirjoitit väärin.


      • 63Sensei64
        Hulluseon kirjoitti:

        Hullu toi 2010 on, ei häirikkö vaan siis hullu jolla ei oo muuta elämää.

        Missä sää oot pohjoisen miäs...

        Tättäärää tättääräää mää oon kännissä....

        Uus kolmos sarjan Bemari jäi koeajamatta...

        Mutta mutta mutta mää oon kännissä!!!


    • 2010unreg

      Toivotan hyvää yötä. En ole kirjoittanut yhtäkään kirjoitusta tänään.

      • KHIAI

        Haistele tinteriä ja Amalia AasiTravelia yläkerrassasi tasoasi ylempänä.


      • MalminKingi

        Paree pentu että et kirjota jatkossakaan.


      • SenseiVannoo

        Yhtään en oo sua mun salaista rakasta tänään kään ajatellutkuitenkaan kuten en niinku yleensäkään kuuskymppisenä välitä mistään kakaroista enkä oo välittäny ennenkään kakstuhattakympeistä. Niih!!!

        Yhtään en haluu et sää aijaisit niinku jotain kuvia mulle ja et mää sitte niinku sulle.


    • asiallisuutta

      "Missä sää oot pohjoisen miäs...
      Tättäärää tättääräää mää oon kännissä....
      Uus kolmos sarjan Bemari jäi koeajamatta...
      Mutta mutta mutta mää oon kännissä!!! "

      Täälaista soopaa ylläpito sallii palstalla. Asialliset moitteet ylläpidosta bannataan heti.
      HERÄTYS, HERÄTYS,HERÄTYS.

      • VoimiaOmaisille

        Ei voi mitään asialle, aivopesun tulos, peli menetetty.


      • KrunikanVili

        Hoivakodista pyysivät, ettei lerppaa bannata ja pyyntö ikävä kyllä toteutui!!!


      • BYÄÄÄBYÄÄÄ

        Joka leikistä suuttuu se Senseiksi muuttuu.


    • Senseic

      Pistä satatuhatta viestiä ni mitään ei poisteta.
      Ei edes sairaita juttuja.

      • MaijaPeltonenMontreal

        Onko ikävä, koita pärjätä.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe