Miksei tämän ketjun häiriköitä bannata?
Kysymys ylläpidolle
23
<50
Vastaukset
- huolestunutt
tässä näkyy kuinka ylläpito poistaa jatkuvasti häntä/heitä arvostelevien viestejä, mutta häiriköt voivat mellastaa palstalla jatkuvasti älyttömine avauksineen ja vastauksineen. Tasa ei käy onnen lahjat.
No koska tämä on suoli24 jossa ei kaikkien tarvitse olla kirjautuneita käsittääkseni. Palstahan edustaa hyvin suomalaisten hengellistä tilaa. Sitä suu puhuu mitä sydän on täynnä
- Hulluja
Ton smurffin sydän on täynnä helluntailaisuutta ja muuta 2010 ominaista, klikatkaa smurffia niin valaistutte ja tulette Pattayan lahkolaiseksi.
Hulluja kirjoitti:
Ton smurffin sydän on täynnä helluntailaisuutta ja muuta 2010 ominaista, klikatkaa smurffia niin valaistutte ja tulette Pattayan lahkolaiseksi.
En ole helluntalainen
- HolmesinSerlokki
No jopas taas jotakin.... enhän minä vielä mitään ole ehtinyt edes kirjoittaa... ja heti ollaan häiriköksi huutelemassa ja BANNAAMASSA!!!
Tietääköhän muuten kukaan mitä noissa poistetuissa viesteissä luki... eikös sitä googlella ollut joku ohjelma jolla noita poistettuja viestejä voisi päästä tarkastelemaan???- huolestunutt
"Tietääköhän muuten kukaan mitä noissa poistetuissa viesteissä luki... "
Moitiskelin ylläpitoa heidän toiminnastaa ja viestit poistettiin heti. Opinpahan ainakin sen, että ylläpitoa ei sovi arvostella. Arvostelusta seuraa bannaus ja hörhöt jatkavat mellastustaan. Sen pituinen se. - SenseiEtsii
Etsin kunnes löydän sun
En lopettaa voi kuitenkaan
Miten rauhaton oon yhä vaan
Jotain multa puuttunee - SenseiNauraa
Sympaattinen hahmosi ei esittelyjä kaipaa.
Näyttävät 16cm ja liikkuvat kädet.
- Nwq
aloittaja on paha häirikkö.
- Hulluseon
Hullu toi 2010 on, ei häirikkö vaan siis hullu jolla ei oo muuta elämää.
- Raitistujo
Hulluseon kirjoitti:
SenseiNumballilerppaa tarkoitit, mutta kiljukännissä jälleen kirjoitit väärin.
- 63Sensei64
Hulluseon kirjoitti:
Missä sää oot pohjoisen miäs...
Tättäärää tättääräää mää oon kännissä....
Uus kolmos sarjan Bemari jäi koeajamatta...
Mutta mutta mutta mää oon kännissä!!!
- 2010unreg
Toivotan hyvää yötä. En ole kirjoittanut yhtäkään kirjoitusta tänään.
- KHIAI
Haistele tinteriä ja Amalia AasiTravelia yläkerrassasi tasoasi ylempänä.
- MalminKingi
Paree pentu että et kirjota jatkossakaan.
- SenseiVannoo
Yhtään en oo sua mun salaista rakasta tänään kään ajatellutkuitenkaan kuten en niinku yleensäkään kuuskymppisenä välitä mistään kakaroista enkä oo välittäny ennenkään kakstuhattakympeistä. Niih!!!
Yhtään en haluu et sää aijaisit niinku jotain kuvia mulle ja et mää sitte niinku sulle.
- asiallisuutta
"Missä sää oot pohjoisen miäs...
Tättäärää tättääräää mää oon kännissä....
Uus kolmos sarjan Bemari jäi koeajamatta...
Mutta mutta mutta mää oon kännissä!!! "
Täälaista soopaa ylläpito sallii palstalla. Asialliset moitteet ylläpidosta bannataan heti.
HERÄTYS, HERÄTYS,HERÄTYS.- VoimiaOmaisille
Ei voi mitään asialle, aivopesun tulos, peli menetetty.
- KrunikanVili
Hoivakodista pyysivät, ettei lerppaa bannata ja pyyntö ikävä kyllä toteutui!!!
- BYÄÄÄBYÄÄÄ
Joka leikistä suuttuu se Senseiksi muuttuu.
- Senseic
Pistä satatuhatta viestiä ni mitään ei poisteta.
Ei edes sairaita juttuja.- MaijaPeltonenMontreal
Onko ikävä, koita pärjätä.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj252510- 1411873
- 661757
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351433KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.531361Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771229- 1171174
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591102Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571097Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet491025