Mitä tukia ?

Hei!
Kyselisin ihmisiltä että mitä tukia minun on mahdollista saada asun siis yksin
Minä saan jo
-kuntoutustuki
-asumistuen
Ja olen siis 18V ja asun Tampereella
Ilmoita

Jos käyt psykiatrilla, voit saada Kelalta ainakin osan lääkärinpalkkiosta sairaanhoitokorvauksena. Sama yksityisellä hammaslääkärillä. Jos puolestaan käyt lomalla vaikkapa Helsingissä, saat osan ratikkalipun hinnasta tukena. Sama homma oopperalipun kanssa. Jos ostat kaupasta kotimaista leipää, olisi leivän hinta korkeampi ilman maataloustukea. Tässä vain pari esimerkkiä siitä, miten erilaiset yhteiskunnan tuet sinua koskettavat.

Voit tutkia Kelan sivuilta, kuinka voit selvittää oikeutesi vammaistukeen, sillä uskon, että sekin tuki sinulle kuuluisi.
Ilmoita
Kysele kuule Kelasta. Lähetä vaikka aloittamasi viesti Kelaan.
Ilmoita
Perusosa, tukiosa, tukilisä, apulisä
Kuka hitto niistä oikein selvän saa!
Vuokralisä, hoitolisä, perhelisä, hyvä Isä
Etkö voisi minua jo armahtaa!
Ilmoita
No muun muassa äitiys/isyysrahaa riippuen sukupuolestasi, äitiysavustusta, lapsilisää, lastenhoidon tukee, opintotukee, asumistukee, elatustukee, kuntoutusrahaa, vammaistukee, hoitotukee, sairauspäivärahaa, eläkettä, sotilasavustusta, toimeentulotukee..........
Ilmoita
Takuueläkettä, toimeentulotukea, eläkkeensaajan hoitotukea Kelasta. Harkinnanvaraista toimeentulotukea sosiaalitoimistosta. Tilapäiseen menoon, laskuun tai hankintaan avustusta seurakunnan diakonilta.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mitä tukia ?

Hei!
Kyselisin ihmisiltä että mitä tukia minun on mahdollista saada asun siis yksin
Minä saan jo
-kuntoutustuki
-asumistuen
Ja olen siis 18V ja asun Tampereella

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta