Mitenkähän tuo mökin vuokraus menee verotuksellisesti? Pitääkö veroja maksaa jos vuokraan mökin Nettimökin kautta? Kuka niitä kontroloi vai onko se oman omantunnon asia mitä ilmoitan...
Oman mökin vuokraus...
7
1242
Vastaukset
- neitinäppärä1
"pimpillähän" voi maksaa mitävain, vain omatunto on rajana! eli ei tarvitse ilmoittaa, "pimpistä" ei makseta , "vuokraa" eikä "veroja" minkälaista "mökkiä" olet vailla? :)viurake,,,,
- mökkis
kaikki vuokraa pimeesti tori kautta ainakin
- kirjopittaja
joo ja sillä on lyhyet jäljet, terveisin kokemusta on.... vieläkin makselen jälkikäteen veroja.....
- Anonyymi
Verottajalle ilmoitus saaduista vuokratuloista. Ei se ole sen kummempaa. Omantunnon mukaan.
- Anonyymi
Verottaja kontrolloi. Naapuri. Työkaveri. Kuka vaan.
Vuokraan itse useampaa kautta mökkiäni, myöskin Tori.fi:n kautta ja maksan kyllä verot jokaisesta vuokratulosta, muuta en uskaltaisi. Kerran on verottaja pyytänyt selvityksen - taisi olla vuonna 2011. Joka ainoa kuitti on tallessa 15 vuodelta vaikkei tarvitsisi säilyttää kuin 5 vuotta.
Mökin tulot - menot vuokrausajalta = vuokratulo, josta maksetaan 30 %.
Esim. Vuokratulo vuodessa 6000 € - mökin kulut (sähkö, takkapuut, kiinteistövero, huollot, siivoukset jne.) 3500 € = 2500 vuokratuloa, siitä verottaja ottaa osansa 750 €. Sinulle jää 1750 € plus että vuokralaiset ovat maksaneet mökin vuosikulut 3500 €. - Anonyymi
"pimpillä" saa ja hevosella pääsee, mix ei rahallakin, mutta tuo on "sanan" "lasku" :)….
- Anonyymi
ALVI:, pitää maksaa aina!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911980
- 1231081
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21785- 58776
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33690ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9512