Mitenkähän tuo mökin vuokraus menee verotuksellisesti? Pitääkö veroja maksaa jos vuokraan mökin Nettimökin kautta? Kuka niitä kontroloi vai onko se oman omantunnon asia mitä ilmoitan...
Oman mökin vuokraus...
7
1057
Vastaukset
- neitinäppärä1
"pimpillähän" voi maksaa mitävain, vain omatunto on rajana! eli ei tarvitse ilmoittaa, "pimpistä" ei makseta , "vuokraa" eikä "veroja" minkälaista "mökkiä" olet vailla? :)viurake,,,,
- mökkis
kaikki vuokraa pimeesti tori kautta ainakin
- kirjopittaja
joo ja sillä on lyhyet jäljet, terveisin kokemusta on.... vieläkin makselen jälkikäteen veroja.....
- Anonyymi
Verottajalle ilmoitus saaduista vuokratuloista. Ei se ole sen kummempaa. Omantunnon mukaan.
- Anonyymi
Verottaja kontrolloi. Naapuri. Työkaveri. Kuka vaan.
Vuokraan itse useampaa kautta mökkiäni, myöskin Tori.fi:n kautta ja maksan kyllä verot jokaisesta vuokratulosta, muuta en uskaltaisi. Kerran on verottaja pyytänyt selvityksen - taisi olla vuonna 2011. Joka ainoa kuitti on tallessa 15 vuodelta vaikkei tarvitsisi säilyttää kuin 5 vuotta.
Mökin tulot - menot vuokrausajalta = vuokratulo, josta maksetaan 30 %.
Esim. Vuokratulo vuodessa 6000 € - mökin kulut (sähkö, takkapuut, kiinteistövero, huollot, siivoukset jne.) 3500 € = 2500 vuokratuloa, siitä verottaja ottaa osansa 750 €. Sinulle jää 1750 € plus että vuokralaiset ovat maksaneet mökin vuosikulut 3500 €. - Anonyymi
"pimpillä" saa ja hevosella pääsee, mix ei rahallakin, mutta tuo on "sanan" "lasku" :)….
- Anonyymi
ALVI:, pitää maksaa aina!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1587282
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506006- 1535327
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484747Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554078- 733302
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623270Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253092- 472487
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182399