muiden mielipiteet kaivatustasi? Jos esim joku tuttavasi/kaverisi sanoisi että se on ihan outo kummajainen, niin katoaisiko mielenkiintosi kyseiseen henkilöön ;)
Kuinka paljon sinuun vaikuttaa
17
52
Vastaukset
- Näin_toimin
Ei vaikuta. Teen itse omat päätökseni.
- huonotutustumaanihmisiin
Fiksun ihmisen puhetta.:) Mietin vain kun tänäänkin jäätiin kahdestaan tauolla ollessamme ja menin ihan paniikkiin, enkä uskaltanut puhua hänelle sanaakaan :D Siinä sitä sitten oltiin mykkinä kahvia juoden toisen tuojottaessa ulos ja seiniin, toinen taas puhelimeensa :D
- Jakunolenujokin
huonotutustumaanihmisiin kirjoitti:
Fiksun ihmisen puhetta.:) Mietin vain kun tänäänkin jäätiin kahdestaan tauolla ollessamme ja menin ihan paniikkiin, enkä uskaltanut puhua hänelle sanaakaan :D Siinä sitä sitten oltiin mykkinä kahvia juoden toisen tuojottaessa ulos ja seiniin, toinen taas puhelimeensa :D
Sitä ne tunteet teettää..
Itselläni on käynyt noin useasti ja vielä saman ihmisen seurssa.. - hiemanselvennystä
Siis ei minulla tunteita tätä ihmistä kohtaan ole jonka kanssa olin tauolla, vaan hänen kaveriansa kohtaan.
- Vanhemmaltamieheltä
Ei vaikuta yhtikäs mitenkään.
- Einiin
Kukaan ei tiedä, mut ei vaikuttaisi.
Vaikuttaa, mutta vain veljeni mielipide. Hän on ollut kumpaisellakin
kerralla eräänlaisena makutuomarina, ja sekä mies 1 että 2
ovat olleet hyviä valintoja.- Onkooikeee
Sielu näyttää tien
- teenitse
omat arviot ja päätelmät ihmisistä. Tietysti kaikkea ei voi heti päätellä ennenkuin tuntee paremmin. En kylkään ole ollut tauolla kenenkään kanssa.
- Sitäeitiedämissäon
Minuun vaikuttaa enimmälti palstan väen mielipiteet ja joskus luulen että kaikki kirjoittavat minulle. Onneksi välillä en luule, ettei ole sentäs ihan pimahtanut mutta onneksi niin.
- mäkiaina
kuvittelen, että joku muka minulle täällä rustailisi. Sitte laittavat kaivatun nimikirjaimen, niin yksikään ei osu omaan kirjaimeeni. Tästä palstasta on vain tullut joku outo tapa.
- SeNainenKaipaa
En ihminen kavereille paria valitse vaan itsellensä. On ikävää, jos valittu ei saisi hyväksyntää, mutta jos joku ei tutustumisen ja tottumisen jälkeenkään hyväksy, ei hän olisi aito ystävä. Ystävä haluaa ystäville onnea ja hyvää elämää.
- sejokuoutolintu
Näinhän se on.Olen kyllä samaa mieltä. En pitäisi aitona ystävänä ellei hyväksyisi.
- Knainen
Siis, makuasioistahan ei koskaan oikein voi kiistellä. Minä tykään jonkunlaisesta ja taas kaverini, sukulaiseni ja tuttavani jonkun muunlaisesta. Minä valitsen kumppanini omien mieltymysten mukaan sillä mitäpä aitoa sellaisessa suhteessa on jossa olen vain koska muut pitää sitä ihmistä minulle sopivana? Eihän sellaisessa nyt ole mitään järkeä! Piinaa molemmille eikä tule edes kestämään.
Esim. ex-avokkini jonka kanssa olin lähemmäs kymmentä vuotta suhteessa jakoi mielipiteitä ystävissäni ja sisaruksissani. Ex-mieheni oli suorapuheinen mies, joka päästeli toisinaan vähän liiankin suoraa naisväen makuun mielipiteitään ääneen. Hän siis puhui rohkeasti sellaistakin mikä ei kuulijan mieleen ole. Hän ei loukata halunnut, vaan aina taustalla hyvä tarkoitus, mutta se sanoi asiat hyvin töksäyttäen. Tämä aiheutti ystävissäni ja sisaruksissani vihastusta ja keski todella monta vuotta ennen kuin osa heistä alkoi ymmärtään mitä näen miehessäni. Osa ei koskaan päässyt kiinni ajatuksestani, sillä odotti mieheltä sellaista imartelua ja nuoleskelua vaikka sitten valehdellen.
Ystävistäni lähes kaikki myös halusi olla suhteessa enemmän se nainen joka määrää suhteessa ja inhosivat vahvempaa miestä joka sanoo aika jämäkästi ja on sellainen vahvampi mies jota ei pomotella ihan noin vain. Exäni ei ollut pomotettavissa olevaa sorttia. Hän laittoi vastaan jos joku yritti painaa tossun alle. Minusta tää oli hyvä piirre hänessä, mutta ystäväni kyselivät monesti et kuin mä voin antaa sen puhua mulle noin suoraa töksäytellen ja kuinka mua ei häiritse et se on noin vahvaluonteinen.
aivan viimeisinä seurusteluni vuosina siskoni alkoi pääseen enemmän kiinni siitä mitä miehessäni näin. Hän alkoi arvostamaan mieheni suoruutta ja rehellisyyttä. Alkoi kääntyyn monesti kyseleen siltä neuvoja omissa ihmissuhdesotkuissa. Olin tyytyväinen kun sillä alkoi sytyttään vaikka kyllä sen näki että välillä ex-avokkini suoruus oli sille vieläkin liikaa ja se porua niellen yritti olla loukkaantumatta kun exäni päästeli liian suoraan ja loukkasi tahattomasti. Siskoni on tempperemanttinen ja siltä lähtee kuin tykin suusta yleensä heti kovaa tekstiä jos se loukkaantuu joten yritin hienovaraisesti vaihtaa vaan puheenaihetta kun huomasin siskoni hiljenevän ja selvästi loukkaantuneen ja exäni ei taas miehenä tajunnut edes sitä et toinen loukkaantui sen sanoista vaan yritti jatkaa asiaa. Mua kuumotti jo että koska niiden välille räjähtää tappelu kun siskoni repee eikä pysty enää pidätteleen hermojaan joten äkkiä puheenaiheen vaihto.. mutta hetken siskoni oli hiljaa ja sit se pääsi asian yli ja juttelu jatkui ilman suurempaa konfliktia.
Toisaalta on myös joskus aiheellistakin kuunnella muiden ajatuksia jostain sillä siellä voi olla myös totuudensiementäkin esim. joku sairaalloinen mustasukkaisuus joka voi olla vaarallista ja sitä on syytäkin vähän varoa ettei itseään satuta suhteessa aggressiiviseen henkilöön..
mutta sitten on näitä vain makuasioita joissa toisten mieltymykset ja kemiat ei vaan keskenään toimi mutta minulla ja jollain taas toimii aivan loistavasti eli kyse on enemmän henkilökemioista sitten jotka kolahtelee - onneksionomataivot
Ei ollenkaan, ainakaan negatiivisesti.
Ja kokemuskin on osoittanut, että moniin hienoihin tyyppeihin olisi jäänyt tutustumatta jos olisin kuunnellut tai uskonut muiden mielipiteitä. - eiaivojanarikkan
Pikemminkin päivastoin.
Kyky hämmentää pikkusieluja ja kuppikuntia on kultaakin kalliimpi ominaisuus mielestäni.
Paksu nahka tulee siinä sivussa ihan extra plussana.- onneksonomataivot
Fiksu kommentti, juuri näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262716Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242042Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121548- 761309
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381176- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102877