Teeonhyvää

Ondine

Toivottavasti iltasi on hyvä Pekka. Muiskiss:D

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhyvävokalisti

Hirvittävä sanonta meistä: "saatanan hullut", jos ajelee motskareilla mitä ja muutakin hengenvaarallista seikkailua... tuo porukka jooh :)

Jännä juttu tuo joku Ellinoora -musiikki, hauskaa mutta ei hengenvaarallista.

• ErkkiErikoismerkki

Sulla ei oo kuJjonkun Ellin paskaa, eikä edes hauskoissa, vaan noissa lörpähtäneissä Soa nieli -silmissäs. Yök.

Ja toi alottaja ei tarvi Te-Etää ku noihin kuvottaviin silmäpusseihinsa.
        Bossin puvussa Varmasti vetovai Jerikin on Iisimpi Viritellä. ;)

• Ondine

Kuka sulle sitten niin on sanonut että saatanan hullu en minä kuule erota kuka näistä kirjoittajista Pekka on koska Pekkaa kaipailen. Anteeksi jos olen sinulle jotain pahasti sanonut en kyllä muista.

• Ondine

Kyllä se tee vaan aika hyvää monen makuiset esim sitruuna.

• BeaTenPullEri

Sulla seki riippuu vaan toisten Kera-Miikka -kannuissa. Kuulema. ;)

• OotkoSyönySitRuunaa

Sä oot sitte koko ikäs eläny jossaki Pum Pulissa.
        Onks sulla makuaistiakaan ollenkaan? - Tuskin. ;)

• Ondine

Voi Pekka miksi olet niin ihana.

• Kevythäntänen

Ole Porkka, ota Pirkka! ;)

• Emme ole kiinnostuneet samasta Pekasta.
      Tarkoittamani Pekka ei seurustele 13-kesäisten Eero-poikien kanssa, jotka tekevät seuraavat alkeelliset kirjoitusvirheet, tai ylipäänsä lasten kanssa.

Ei "kerro sen ikä", vaan "kerro hänen ikänsä"? Ihmiseen ei viitata se-pronominilla.

Ei "meneppä", vaan "menepä". Menepä -sanan kirjoitusasuun ei kuulu geminaattaa!

Kirjoita toki "Pekalle" ihan niin monta viestiä kuin haluat,
      kuka ikinä hän onkaan Suomen tuhansista Pekoista.
      En ole missään kieltänyt sinua kirjoittelemasta Pekalle,
      ja olen tässäkin keskustelussa mukana vain rekisteröidyllä nimimerkilläni.

T: Ei ap. eikä Ondine

• Ondine

Taidan olla rakastumassa suhun Pekka.

• Ondine

En ole ihan varma mutta näinkö minä sinut aivan eka kerran pellon poikkinainti kisoissa olin silloin jotain päälle 20 en muista tarkalleen. Silloin en tietänyt olemassa olostasi mutta mulla on hyvä kasvo muisti saattoit olla tai sitten muistan väärin.

• Ondine

Sanoisit mulle jotain Pekka.

• Ondine

Ymmärrän yskän.

• Hrj.ei.ismejä

JOO INFLAATIO.

OSTETAAN TEETÄ JA SOKERIA. EI RUOKAA. GNNNNNNN.

• Pekamiäa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2716
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      24
      2042
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1548
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1309
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1208
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1176
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1016
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      944
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      891
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      877
    Aihe