Hei. Minä olen itse murhan partaalla asun palvelustalo keinukamarissa jossa ilmastointi asiat ovat ihan pielessä minä olen valittanu asiasta aina kaupunkinjohtajaa myöden mutta asialle ei kukaan tee mitään miten jaksaisin elää heillää ei ole mitään muuta mielessä kun saada minut asunnosta ulos olen osittain neliraaja halvaantunu ei asunnon vaihto ole helppoa AUTTAKAA JANEUVOKAA MINUA ENNEN KUN ON MYÖHÄISTÄ ENNEN KUN TEEN JOTAKIN
taistelu tuuli myllyjä vastaan
5
62
Vastaukset
- SosialitoimenJuttu
Mitä tuohon voi sanoa, asiaa yhtään tuntematta....ehkä omaiset voisi auttaa?
- maanskj
Sun pitää ottaa yhteyttä terveystarkastajaan. Hae Hämeenlinnan kaupungin sivuilta Asumisterveys hakusanalla ja pistä kunnan mummot töihin.
Kerrotko nimiä keiden puoleen olet asiassa kääntynyt ja vähän tarkemmin siitä mikä ilmanvaihdossa on pielessä. Puhaltaako kylmää, onko äänekäs. Onko sinulla omaishoitajaa tai edunvalvojaa. Voitko laittaa heidän nimensä ja yhteystietonsa näkyviin. Otan heihin yhteyttä, kun laitat tiedot näkyville.
Hyvää viikonloppua.- wdwe456
Turhaa on valittaa Hämeenlinnassa, täällä rakennetaan vain parkkitaloja
- helpporatkasu
Tilaat iv laitteiden säätäjän sinne ja maksat ite?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368662Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1671242Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17896Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657