Millainen hotelli on cactus?
-huoneet
-allas
-ravintola
-aamupala
Kannattaako mennä vai mitä hotellia suosittelette kaupungista?
cactushotelli
4
217
Vastaukset
- JuanJesus
Aamupala mun mielestä oikein erinomainen. Huoneita kaiketi erilaisia, osa uusittuja, me asuttiin viime syksynä vielä uusimattomassa ja ihan hyvä oli. Allasalueella oli hyvin tilaa aurinkotuoleilla syyskuussa, ihan keskikesällä ilmeisesti ruuhkaa, näin oon lukenut. Allasbaarissa ihan maukasta evästä saatavilla myös. Varsinaisessa hotellin raflassa ei syöty.
Sijaintihan tuolla on mun mielestä erinomainen ja kaikin puolin toimiva oli kokonaisuus. Eli hyvä vaihtoehto, toki paljon kivoja hotelleja muitakin, riippuu vähän haluaako ihan rannalle, onko allas tärkeä, pitääkö olla aamiaisbuffa tarjolla jne. - Älyhoi
Miks tämä Cactus-hotellikysymys on avattu. Justhan se oli tuossa alhaalla!
- älyhoivastaus
Kai sitä saa kysyä mitä haluaa?
Suosittelen cactus hotellia
- Tulossa
Olemme olleet hotellissa muutamia kertoja. Sijainti niemen kärjessä on mielestäni hieno. Jos on lapsia mukana, kannattaa käydä läheisessä Akvaariossa. Yläkerroksissa on huoneistoja, joissa on upeat näköalat. Aamupalalla on ollut aika ruuhkaisaa ja meluisaa. Kävellen jaksaa vanhaan kaupunkiin, satamaan ja ostoksille. Ihan hyvä vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343986
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51041- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892