Millainen hotelli on cactus?
-huoneet
-allas
-ravintola
-aamupala
Kannattaako mennä vai mitä hotellia suosittelette kaupungista?
cactushotelli
4
230
Vastaukset 4
- JuanJesus
Aamupala mun mielestä oikein erinomainen. Huoneita kaiketi erilaisia, osa uusittuja, me asuttiin viime syksynä vielä uusimattomassa ja ihan hyvä oli. Allasalueella oli hyvin tilaa aurinkotuoleilla syyskuussa, ihan keskikesällä ilmeisesti ruuhkaa, näin oon lukenut. Allasbaarissa ihan maukasta evästä saatavilla myös. Varsinaisessa hotellin raflassa ei syöty.
Sijaintihan tuolla on mun mielestä erinomainen ja kaikin puolin toimiva oli kokonaisuus. Eli hyvä vaihtoehto, toki paljon kivoja hotelleja muitakin, riippuu vähän haluaako ihan rannalle, onko allas tärkeä, pitääkö olla aamiaisbuffa tarjolla jne. - Älyhoi
Miks tämä Cactus-hotellikysymys on avattu. Justhan se oli tuossa alhaalla!
- älyhoivastaus
Kai sitä saa kysyä mitä haluaa?
Suosittelen cactus hotellia
- Tulossa
Olemme olleet hotellissa muutamia kertoja. Sijainti niemen kärjessä on mielestäni hieno. Jos on lapsia mukana, kannattaa käydä läheisessä Akvaariossa. Yläkerroksissa on huoneistoja, joissa on upeat näköalat. Aamupalalla on ollut aika ruuhkaisaa ja meluisaa. Kävellen jaksaa vanhaan kaupunkiin, satamaan ja ostoksille. Ihan hyvä vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va511539Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää831309Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai293988- 52947
- 78928
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani200878- 130867
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br234817- 62729
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu12704