Millainen hotelli on cactus?
-huoneet
-allas
-ravintola
-aamupala
Kannattaako mennä vai mitä hotellia suosittelette kaupungista?
cactushotelli
4
224
Vastaukset
- JuanJesus
Aamupala mun mielestä oikein erinomainen. Huoneita kaiketi erilaisia, osa uusittuja, me asuttiin viime syksynä vielä uusimattomassa ja ihan hyvä oli. Allasalueella oli hyvin tilaa aurinkotuoleilla syyskuussa, ihan keskikesällä ilmeisesti ruuhkaa, näin oon lukenut. Allasbaarissa ihan maukasta evästä saatavilla myös. Varsinaisessa hotellin raflassa ei syöty.
Sijaintihan tuolla on mun mielestä erinomainen ja kaikin puolin toimiva oli kokonaisuus. Eli hyvä vaihtoehto, toki paljon kivoja hotelleja muitakin, riippuu vähän haluaako ihan rannalle, onko allas tärkeä, pitääkö olla aamiaisbuffa tarjolla jne. - Älyhoi
Miks tämä Cactus-hotellikysymys on avattu. Justhan se oli tuossa alhaalla!
- älyhoivastaus
Kai sitä saa kysyä mitä haluaa?
Suosittelen cactus hotellia
- Tulossa
Olemme olleet hotellissa muutamia kertoja. Sijainti niemen kärjessä on mielestäni hieno. Jos on lapsia mukana, kannattaa käydä läheisessä Akvaariossa. Yläkerroksissa on huoneistoja, joissa on upeat näköalat. Aamupalalla on ollut aika ruuhkaisaa ja meluisaa. Kävellen jaksaa vanhaan kaupunkiin, satamaan ja ostoksille. Ihan hyvä vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933631Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292393Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422039Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34891- 44831
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30810Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61795Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5779- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87686