Kytät on kommareita

Homekyttä

Kyttäkommuunissa kuhisee kommunisteja.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kommunistipoliisit ovat poliisin päällystössä, missä jäsenkirja on auttanut uralla etenemisessä. Kentällä olevat vähemmän tunnustavat kommunismin oppia.

    • Anonyymi

      Yksikään kyttä ei ole herra nämä paskalakit on sontaperseitä kaikki.

    • Anonyymi

      Persuja ja kokkareita lähinnä eli oikealla mennään.

      -Sakipanhivutus

    • Anonyymi

      Soitin erääseen virastoon, mutta siellä ei vastattu puhelimeen koska perjantaisin laittavat pillit pussiin pari tuntia normaalia aikaisemmin. Eivät myöskään tietosuojajuttujen takia antaneet minulle tarvitsemaani yhteistietoa, mutta maanantaina saan sen heiltä ja he sanoivat että minä, MINÄ, saan tänä vuonna päättää mikä virka täytetään minkäkin puolueen jäsenellä kotikaupunkini poliisikunnassa. Minun isäni on sotinut talvisodassa ja jatkosodassa ja kaikki sukulaiseni ovat korkeasti koulutettuja, vähintään insinöörejä, ei sitä muuten tällaiseen valta-asemaan pääsisikään. MINÄ siis päätän asioista!!!

    • Anonyymi

      voi kuule ne on paljon pahepia kuin kommunistit. Nimittäin poliisilla on yhteiskunnan virka jota saa saa käyttää hyväksi toteuttaessaan poliittisia ja joskus sairaita käsityksiään ja virkansa nojalla kyykyttää ja simputtaa tavallista kansalaista.

    • Anonyymi

      Vielä niitä honkia humisee
      siellä Suomen salomailla,
      vielä niitä reippaita poikia
      tukkijoella

    • Anonyymi

      Kytät, jeparit, paskalakit on aina kommareita nämä varstavat valtiolta pitävät valtion omaisuuttakin omanaan tarjoavat sarjasyömäreille ilmaisia murkinoita meidän veronmaksajien piikkin. Kyttä on kyttä vaikka voissa paistais. Kyttä on huoraakin halvempi.

    • Anonyymi

      jos poliisi ei ole valmiiksi kommunisti niin poliisiksi taloon päästyään siitä tulle vähitellen kommunisti ja toisten omaisuuden sosialisoija. Maaalaispoliisi on hyvässä asemassa kun ei ole lainkaan minkään sortin valvontaa. Viinakset saa varastaa, takavarikkotavarat saa varastaa ja käyttää itse, kansalaisen rahat saa kavaltaa, valtion auton ja muun kaluston voi käyttää omiin tarkoituksiin, ajoneuvojen poltto ja voiteluaineet voi "lainata," takavarikoidut lihat voi huoletta varastaa. ja tämähän on kotikommunismia parhainmillaan, että näyttö kommnismiin pyörii tuon virkapukuisen "joulukuusen" persoonassa.

      • Anonyymi

        se on juuri näin. maalaskonstaapelin luontaisetu ja talon tapa on kaiken mahdollisen irtaimen varastaminen tai käyttöön otto. Mistään ei joudu koskaan tilille. Ajoneuvot on perhekäyttöön ja valtion venekalustoa saa täysin vapaasti käyttää omiin kalastustarkoituksiin, polttoaineet on ilmaiset, kun vaan viitsii huoltoasemalta hakea. Eli on todellisen rosvon todellinen toivepaikka, kukaan tai mikään henkilömahti tässä valtakunnassa ei tuota voi estää tai katkaista, vaan joskus kuolema tuon todellisen rosvon tominnan lopettaa. Mutta on uusi sukupolvi jopa oma poika astunut isänmaan poliisin palvelukseen ja seuraa isänsä oppeja ja jälkiä ja näin ketju ja talon tapa on katkeamaton ja jatkuu hamaan tulevaisuuteen. Valitettavasti totta.


    • Anonyymi

      Paskalakkeja rivissä. Homeongelmat eivät vaivaa kyttien ammattikuntaa.

    • Anonyymi

      Persukyttä haisee wc-pöntölle ja pershielle.

    • Anonyymi

      Pyörät ne pyörii ympäri
      Ympäri ja ympäri.
      Pyörät ne pyörii ympäri,
      koko päivän.

    • Anonyymi

      Ylikonstaapeli koki Lahdessa rankkaa työpaikkakiusaamista. Pälvi Suokkaan miehekäs olemus. Ilkka Koskimäki oli tyttömäisempi.

    • Anonyymi

      Aika vähän niitä ennalta estävän toiminnan ylikomisarion kaltaisia kuitenkin on.

    • Anonyymi

      Ja kissanviikset!

      Ei taida olla poliisissa kommunisteja. Kun ei niitä ole montaa täällä koko maassakaan.

      Ja oli kenen tahansa puoluetausta, tai kannatus mikä hyvänsä, niin mitä väliä sillä on?

      Ketä se häiritsee?

      Hyvää jatkoa!

      • Anonyymi

        Samoja kommunisteja ne on vaikka vaihtoivat nimensä vasemmistoliittolaisiksi.


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe