Ilmansaasteet

Hyihai

Jokaisella pitäisi olla oikeus puhtaaseen ilmaan ja lentäminen yksi turhimmista saastuttajista!mihin tarvitaan lentämistä?saasteet tappaa vähitellen ihmisen ja eläimet.

11

53

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utini

      Voisiko auringolla enemmän vaikutusta, kuin on annettu ymmärtää. Nyt lapsia innostetaan jopa marssimaan ja heille uskotellaan että ei ole tulevaisuuden toivoa ja siksikin he eivät enää tee lapsia, kun heille on opetettu että ilmansaasteet pilaavat heidän tuelvaisuutensa eikä heillä ole elämisen mahdollisuuksia. https://www.skepticalscience.com/arg_aurinko_ja_ilmasto.htm

      • Hyihai

        Varmasti auringolla on vaikutusta,mutta nyt olikin kyse saasteista mitä joudutaan kaikki hengittään


      • ihmispolot

        Juttuhan on niin, kun iskä ja äiskä ostaa sullekin lentolipun bilesaarelle et enää kysele joutavia. Semmoinen on pienen ihmisen päättelykyky. Lentämisen osuus ilmansaasteista löytyy ihan virallisiltakin sivuilta, mutta sehän veisi pohjan muiden syyllistämiseltä. Haittaako rahtikoneet Kiinasta?


      • Hyihai

        Mistään hinnasta en koneeseen itse nousisi.kyllä rahtikoneet tottakai haittaa niinkun laivatkin.turhaakin turhempia risteilijöitä kyntää pitkin maailman meriä.olisi aika alkaa ihmisten miettiin mitä hyötyä on lähtee lomalle lentokoneella tai laivalla.


      • ihmispolot

        No joko olet selvittänyt risteilylaivojen eron rahtilaivojen saastuttamiseen verrattuna ja muistathan öljytankkerit. Joo, itse voi huoletta tankkailla, mutta jos joku erehtyy etelänloman tekemään alkaa tämä muotikirkuminen ilman mitäön suhteellisuuden tajua tai tietoa.


      • Hyihai

        Mitäs sillä erolla nyt väliä kun kyse oli turhasta saastuttamisesta.itse en huoletta tankkaile kun kuljen polkupyörällä,olen omavarainen muutenkin.


    • 10xreissua_vuodessa

      Jokaisella on oikeus nauttia elämästään, minä nautin lämmöstä ja valosta, valitettavasti Suomesta ei noita löydä talviaikaan. Lentäminen vähenee kun pääsen eläkkeelle ja pois Suomesta.
      Keskity tärkeämpiin asioihin kun lentäminen, käytä järkeä.

      • 7865

        10x, olen samaa mieltä. Aloittajalle todettakoon, että pahinta mitä voit tehdä ilmaston suhteen on tehdä lapsia. Tutkittu asia, ei mutu.


      • 10xreissua_vuodessa
        7865 kirjoitti:

        10x, olen samaa mieltä. Aloittajalle todettakoon, että pahinta mitä voit tehdä ilmaston suhteen on tehdä lapsia. Tutkittu asia, ei mutu.

        Tämä onkin se "hauska" suuntaus. Korkeasti koulutetut ja elämässä pärjäävät tekevät lapsia yhä vähemmän, ja sitten se toinen puolisko yhä enemmän. Suomessa ollaan sitten täysin sossun varassa kun ei ole varaa elättää lapsia ja valitetaan kaikesta epäoikeudenmukaisuudesta.
        Kyllä, täällä ei ole lapsia, eikä tule. Minä en halua jättää jälkipolvea kärsimään siitä mihin tämä maailma on menossa, eikä tämä tule mihinkään ilmastonmuutokseen päättymään. ihminen on idiootti ja tuhoaa itsensä 50v sisään vallanhimossaan. Lycka till vaan.


    • intia,,usa,,,kiina jne..on ne saastuttajat..EI suomi.

      • 10xreissua_vuodessa

        Hear hear. Niinpä, voi kun nämä pauhaajat tajuaisivat tämän, meidän teoilla ei paskankaan merkitystä kokonaisuudessa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe