Asiat eivät tapahdu minulle vaan

1

<50

Vastaukset

• Asiat tapahtuvat minua varten koska minussa on se tieto johon juuri minä reagoin. En voi tietää mihin tai miksi joku toinen ei huomaakkaan niitä asoita joihin itse jään kiinni ehkä kovastikin.

Vastasyntynyt tietää sisäisellä viisaudellaan hymyillä kun näköpiiriin tulevat äidin kasvot.

Siis kurssin ydin sanoma jaa rakkautta saat rakkautta sillä sitä sinä olet.

Jostain suuremasta ohjauksesta johtuen ostin jo60- luvulla kirjan
      Miten saan ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa - Dale Carnegie ...
      https://www.adlibris.com/fi/.../miten-saan-ystavia-menestysta-ja- vaikutusvaltaa-9789510437421
      Kirjan ydin sanoma on, etsi asiakkaasi innostuksen ja harrastuksen kohde ja tutustu häneen niiden kautta, saat luotetavan ja varman asiakassuhteen.

Siis vauva osaa synnyinlahjanaan miellytää hymyilemällä eli hän on totuutensa ohjauksessa jolloin hän jakka iloa ja saa sitä mitä tilaa. Hän ei vielä ole oppinut syyllisyyttä ja syyttämistä.

Minä voin hymyilemällä eli suhtautumistavallani tilata iloa rauhaa ja rakautta. Minun on tietosesti valittava tuo asenne koska olen niin poisoppinut siitä luonnollisesta olotilastani

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsin tehohoidon maksimi on ylittymässä

huomisesta lähtien aletaan Ruotsissa tekemään valintoja keille annetaan tehohoitoa ja keille ei. 6,078 koronatapausta ja 333 kuollutta. Norjassa 5,29
      Maailman menoa
      238
      8456
    2. Mansikka- ja marjasato voidaan uhrata

niillä ei ole mitään merkitystä elintarvikehuollon kannalta,ne voidaan uhrata.Elintarvikehuollon kannalta tärkeitä ovat vilja-ja perunasato ymv. mutta
      Maailman menoa
      287
      4564
    3. Kiuruvesi 11 koronatartuntaa!

Onko kyseessä jokin hoitokoti tms? https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006463371.html
      Kiuruvesi
      105
      2112
    4. Kuinka heikoksi maan taloustilanne

menee, ennenkuin tilalle astuvat taas Suomea kuntoon laittaneet PS, Kokoomus ja Keskusta?
      Maailman menoa
      120
      1517
    5. Korona: Kunta jätti sairaat vanhukset heitteille TAAS!!!

Kuusamon kunta on ilmeisesti päättänyt jättää koronakriisissä riskiryhmään kuuluvat liikuntarajoitteiset vanhukset ilman ruokaa. Kunta on sopinut ett
      Kuusamo
      19
      1064