Mikä saa naiset tansseihin?

Nytolistilasisuuskertoa

Nyt on tullut selväksi mikä saa miehet tansseihin, mutta entä naiset?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • standardikuviotsaa

      Naiset saa tansseihin stanfardikuviot ja lajinmukainen vientiseuranta, joihin naiset ovat sievoisia summia satsanneet. Ei siis ole mikään ihme, että naisilla on kova palo päästä tanseeihin niitä kokeilemaan.

      • VarmaSyötti

        Halu antaa hanuria tuntemattomalle se ehkä kietoo.


      • tanssiluontogeenipankkii
        VarmaSyötti kirjoitti:

        Halu antaa hanuria tuntemattomalle se ehkä kietoo.

        Biologia ajaa miehen levittämään geenejään Maapallon toisellekin puolelle ja naisen ottamaan geenejä vastaan mieluiten Maapallon toiselta puolelta tulleelta mieheltä. Kysymys on siis kaikkiin elollosiin olentoihin sisäänrakennettu degeneraation ja sisäsiittoisuuden välttelyjärjestelmä.

        Tanssiharrastuksista keskusteltaessa ei siis ole ihme, että mies ja nainen on kiinnostuneempi naapuri- ja sitä kauemman pitäjän naisista ja miehistä. Ja vasta aivan viime vuosina naisille on tullut mahdolisexi tehdä kaikkia mahdollisia ja aivan mahdottomiakin matkailuvaaroja halveksien tanssimatkoja maapallon toisella puolen odottavan tanssimiehen luo uusien geenien houkuttelemana.


      • komistuksentoivossatanss
        tanssiluontogeenipankkii kirjoitti:

        Biologia ajaa miehen levittämään geenejään Maapallon toisellekin puolelle ja naisen ottamaan geenejä vastaan mieluiten Maapallon toiselta puolelta tulleelta mieheltä. Kysymys on siis kaikkiin elollosiin olentoihin sisäänrakennettu degeneraation ja sisäsiittoisuuden välttelyjärjestelmä.

        Tanssiharrastuksista keskusteltaessa ei siis ole ihme, että mies ja nainen on kiinnostuneempi naapuri- ja sitä kauemman pitäjän naisista ja miehistä. Ja vasta aivan viime vuosina naisille on tullut mahdolisexi tehdä kaikkia mahdollisia ja aivan mahdottomiakin matkailuvaaroja halveksien tanssimatkoja maapallon toisella puolen odottavan tanssimiehen luo uusien geenien houkuttelemana.

        Naisista kyllä näkee sen, että he ovat hyvin yllättyneitä nähdessään yht'äkkiä kaltaiseni komistuksen, jollaisen näkemisestä ovat saattaneet joutua haaveilemaan koko pitkän kesä- ja talvilavakiertueensa ajan.


    • Hekoheko

      Millaiset miehet, sellaiset naiset?

    • eipöllömpiharrastus

      Lähden tansseihin tanssin riemusta, pidän hauskaa, tapaan kivoja miehiä, saan kehuja: "hyvä kroppa, hoikka, pehmusteet oikeissa paikossa, tyylikäs, sexikäs, mahtava tanssija, uskomaton vietävä .... vaikka mitä" Jos jäisin kotiin niin en tietäisi kuinka ihana olen.
      Lähtekää naiset tanssimaan. Miehet ovat ihania ja satte siinä vivussa vielä tanssiakkin ;)).

    • PuistoMiss

      Heips,
      Käyn tansseissa ja tapaan kivoja tanssittajia, jotka harrastavat samaa kuin minä! Tykkään tanssimusiikista, sen rytmistä ja sanoista ja tapaan samoista asoioista tykkääviä! Kiva kun meitä on vielä näin paljon. Pidän aina yhtä ihmeenä, kun tanssiinhakijan askeleet sopivat omiin tanssiaskeliin. Ja ne muut juttelut, harha-askeleet ja tanssikiitokset, kuinka kauniisti ne toteutuvat kohdalleni sattuneista herrasmiehiltä. Ihmeellistä tunnelmointia tanssilattiallla- mukava kun on tansseja. Missä muualla voit lähestyä toista sukupuolta ja viettää muutaman minuutin yhteistä aikaa? Tai luoda pysyvämmin tuttavuude/ ystävyyden tms?

      Kertokaa, missä muualla voin käydä tutustumassa toiseen sukupuoleen yhtä mutkattomia kohteliaiden käytöstapoja noudattaen?

    • Ilmaisjakelu

      Hyvä kysymys ?
      Sinkkuna vielä on uskoa siihen..... et joku päivä sieltä
      massasta minutkin , joku ihana kaappaisi mukaansa- loppuelämän seuraksi.
      https://youtu.be/3uDhmrKjxS0
      Siinähän se syy ... miksi pitää olla liikenteessä kelillä, kuin kelillä.... ;)
      Tavataanko parketeilla :-)

    • Tanssia

      Minulle on ihan itsestään selvää, että tansseissa tutustuu toisiin samaa harrastaviin toista sukupuolta oleviin henkilöihin! Yhteinen sävel löytyy lähes sataprosenttisesti ainakin niiden kahden tanssikappaleen ajan, joskus pitemmäksi ajaksikin.

      Tansseissa on kivaa se rytmi ja liike ja musiikki- nämä kaikki kun yhdistää niin mikäs sen kivempaa!

      Tanssi on niin yleistä maailmallakin, että olen saanut tanssia Pariisin discokorokkeella, Brisbanen laivakannella, Pekingin sillan alla pidettävissä tansseissa, Aucklandin maori tansseissa mukana kuten myös Pietarin monissa tanssipaikoissa! Tässä vain esimerkit, missä kaikissa paikoissa sitä on tullut tanssahdeltua, joten kyllä tanssitaidosta on minulle ollut hurjan paljon iloa ja hyötyäkin!

    • foxille

      Kun on jo kuuenkympin ja kuoleman välissä ja muutama kilo liikaa miesten mielestä niin ei tanssikaveriksi enää oikein kelpaa, mutta menenkin kuuntelemaan tiettyjä bändejä/artisteja eikä ole niin väliä vaikka ei kukaan haekaan....yläikärajaan kun en vielä ole missään paikassa törmännyt :D

    • LoveTanssi

      Tykkään tavata samaa harrastavia ihmisiä, lähden mielummin tansseihin kuin autonäyttelyyn/kalastamaan/katselen televisiota! Ikää minullakin on yli kuuskymppiä, mutta olen oikein tyytyväinen ikääni, ulkonäkööni, painooni (XXL), vaatteisiini, autooni, kotiini ja siihen että minua ei haeta joka tanssille läheskään. Olen niin perusonnellinen, että naistenhaulla haen nimenomaan, lyhyempiä miehiä kuin itse olen, lihavia, penkillä istuvia, vanhoja, harmaita, hitaita jne. toivottavasti seuraavalla kerralla tavoitan sinut sieltä penkiltä/takarivistä. Lähde silloin kun haetaan- nimittäin sekin päivä vielä koittaa kun meitä kumpaakaan ei haeta-eikä enää tanssita!

      • foxille

        Hei nimim LoveTanssi….kiitos vinkistä :) Pitääpä minunkin kokeilla tuota naistenhaulla että haen niitä ukkoja jotka jää muilta hakematta.....nyt olen jo haut jättänyt siksi koska ei minuakaan haeta, ja jos olen hakenut niin ei tule edes sitä vastahakua miesten haulla, mutta seuraavan kerran vois kokeilla mitä tapahtuu kun /jos haen sellaista miestä jota kukaan muu ei hae....enhän mä siinä mitään menetä jos rukkaset saankin :D


    • live

      Hyvät artistit ja bändit... Joku kuuntelee ja nauttii...

    • TanssiADHD

      Ja minä lähden sunnuntai-iltapäivätansseihin; ennätän hyvin takas "ajoissa" takaisin, ettei tartte yöunista tinkiä. Hyvä kun on meidät illantorkut otettu huomioon.
      Tykkään tansseissa nimenomaan siitä yhteisöllisyydestä, mukavasta liikkeestä musiikin tahtiin ja seurustelusta tanssilavalla! Ja kun artisti sattuu olemaan mieleinen, niin mielummin kuuntelen esiintyjää- silloin on päässy melko edullisesti konserttiin! Ja tämä on tärkeää: ei tarvitse istua!! Voi hyvin seisoa eturivissä orkesterilavan edessä tai kauempaa. Minulla on tämä vilkkaus ylä jäljellä näin eläkkeelläkin, enkä tykkää millään pysyä paikoillaan ellei pakko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe