Suomen vanhin hamsteri

mie vaan

Löytyykö vanhoja hamstereita?

25

8561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiinuska

en tiiä suomen vanhimmista,mutta riippuu vähän onko hamsu syyris vai kääppäri.
      meillä molemmat kääppärit(talvikko&roborovski)kuoli päälle 3vuotiaina..

• mandariinimehu

..kuoli melkein kolme vuotiaana.

• eräs

No yhden kuusi vuotiaan hamsteriherran tiedän. Kultahamsteri joka harmaantui ihan kivasti vanhetessaan... Eläinkaupan hamsteri, joka ostettiin heti kaupan avattua. Ja sen "vaimo" eli nelivuotiaaksi. Ihan varmaa tietoa - hamsteri kuoli viime syksynä ja silloin laskimme kauppiaan kanssa sen iän... Itse tunsin hamsteriherran neljä vuotta, joten vanha se oli vaikka joku kauppiaan tietoa epäilisikin.

• missu

Meidän kääppis (talvikko) oli kolme päivää vajaat kuusi vuotta kuollessaan. Se oli täysin terve koko elinikänsä, yhtä lois tartuntaa lukuun ottamatta.

• Jaanatar

Mahdottomalta. Eihän käppänät elä kuin 1,5-3-vuotiaiksi. Ymmärtäisin ehkä sen reilun 3-vuotiaan, mutta että 6-vuotiaan!!

• joona

kyllä niitä on 9000000000000000000000000000000000
      tämänkin hamtereitä mullakin vanhassa akvaariossa
      hamstu kun mä sanon sitä hamstuk se on ollu mulla 1 vuoden
      akvaa rionpäällä on puukansi ettei kissa syö hamstua siinä puus
      on reikiä et se saa happee

• tuj

meiän hamsu herra on 3wee:)

• ...

kaverin hamsu kerkesi täyttää 3,5 kun kupsahti :(

• hamstu2453

mun hamsteri kuoli puoli toista vuotiaana

• hyppymyyrä

En usko että yli 5 vuotiaita hamstereita kovin montaa löytyy, neljä vuotiaan voin uskoa, jos se on terve ollut. Käppärit ei elä kuin 1,5 - 3,5 v.

• kuumakaakao

Oma hamsteri (venäjänkääpiöhamsteri talvikko) kuoli tämän kuun alussa, oli silloin juuri ehtinyt täyttyy 2v, oli se jo kyllä aika sairas.

• Hamszuliini

Oma hamsu kans eli viitise vuotiaaks ilman mittää sairauksii...Mutt tietenki vanhuutta kun oli tullu nii kärttyne se oli aina ku laitto ruokaa häkkiin tai jtn. vastaavaa teki :) Jja talvikko oli :)

• kukamuukaan

Hei olen tyttö ja minulla on rip video hamsteristani joka eli melkein 5 vuotiaansi noin: 4.7 videon nimi youtubessa RIP.Nipatus lepää rauhassa rakas. 2009-2013

• juuriminäkyllä

meillä on hamsteri ja se on jo yli 3 vuotta ja elää edelleen:)

• Yyjj

Mulla on vähän päälle 2 v kääpiö hamsu

• Enkerro

Mul on venäjän kääpio se on vähä alle 3v

• Anonyymi

ei voi olla 6v hamsteria suomessa jos vanhin koko maailman vanhin hamsteri on 5v

• Anonyymi

Minun hamsterini täyttää kuuden päivän päästä 2,5 vuotta ja muuten terve paitsi kaihi silmässä.

• Anonyymi

mun hamsu kuoli 1v 10kk ikäsenä ;(

• Anonyymi

999999999998898 vuotiaita

• Anonyymi

Mulla on syyrikko. Nimeltään unelma. Ja kun kysyin näistä asioista, niin mun yhen kaverin hamsteri eli 9v ja se oli saman rotuinen kuin unelma. Elin ikään voitte kaikki itse vaikuttaa. Ruokavalio, liikunta, häkin puhtaus ennen kaikkea on tärkeää. Ja pikku lapsille sellainen perheen jäsen ei kävisi lainkaan. Olen asian tuntija ja ennemmin pidän hamsterista huolta kaikin parhaallisin mahdollisin tavoin.

• Anonyymi

Täällä löytyy 3 vuotias 'Saku'naaras💚synnyttänyt 3 poikuetta..pari viikkoa sitten oli viel aika pirteä..nyt ei näe ja hapuilee kuin vanha mummo.Ei jaksa liikkua kunnolla enää🥺

• Anonyymi

Kaks ja puol v

• Anonyymi

Meillä eioo vanhoja hamstereita sillä meidän hamsteri on kaksi kuukautta ja pari viikkoa vanha

• Anonyymi

Minulla oli syrkki joka eli 4v

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      202
      6336
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2867
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2327
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      95
      2121
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2031
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1447
    7. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      309
      1432
    8. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      78
      1422
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1346
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1305
    Aihe