Löytyykö vanhoja hamstereita?
Suomen vanhin hamsteri
25
8561
Vastaukset
- tiinuska
en tiiä suomen vanhimmista,mutta riippuu vähän onko hamsu syyris vai kääppäri.
meillä molemmat kääppärit(talvikko&roborovski)kuoli päälle 3vuotiaina.. - mandariinimehu
..kuoli melkein kolme vuotiaana.
- eräs
No yhden kuusi vuotiaan hamsteriherran tiedän. Kultahamsteri joka harmaantui ihan kivasti vanhetessaan... Eläinkaupan hamsteri, joka ostettiin heti kaupan avattua. Ja sen "vaimo" eli nelivuotiaaksi. Ihan varmaa tietoa - hamsteri kuoli viime syksynä ja silloin laskimme kauppiaan kanssa sen iän... Itse tunsin hamsteriherran neljä vuotta, joten vanha se oli vaikka joku kauppiaan tietoa epäilisikin.
- missu
Meidän kääppis (talvikko) oli kolme päivää vajaat kuusi vuotta kuollessaan. Se oli täysin terve koko elinikänsä, yhtä lois tartuntaa lukuun ottamatta.
- Jaanatar
Mahdottomalta. Eihän käppänät elä kuin 1,5-3-vuotiaiksi. Ymmärtäisin ehkä sen reilun 3-vuotiaan, mutta että 6-vuotiaan!!
- joona
kyllä niitä on 9000000000000000000000000000000000
tämänkin hamtereitä mullakin vanhassa akvaariossa
hamstu kun mä sanon sitä hamstuk se on ollu mulla 1 vuoden
akvaa rionpäällä on puukansi ettei kissa syö hamstua siinä puus
on reikiä et se saa happee - tuj
meiän hamsu herra on 3wee:)
- ...
kaverin hamsu kerkesi täyttää 3,5 kun kupsahti :(
- hamstu2453
mun hamsteri kuoli puoli toista vuotiaana
- hyppymyyrä
En usko että yli 5 vuotiaita hamstereita kovin montaa löytyy, neljä vuotiaan voin uskoa, jos se on terve ollut. Käppärit ei elä kuin 1,5 - 3,5 v.
- kuumakaakao
Oma hamsteri (venäjänkääpiöhamsteri talvikko) kuoli tämän kuun alussa, oli silloin juuri ehtinyt täyttyy 2v, oli se jo kyllä aika sairas.
- Hamszuliini
Oma hamsu kans eli viitise vuotiaaks ilman mittää sairauksii...Mutt tietenki vanhuutta kun oli tullu nii kärttyne se oli aina ku laitto ruokaa häkkiin tai jtn. vastaavaa teki :) Jja talvikko oli :)
- kukamuukaan
Hei olen tyttö ja minulla on rip video hamsteristani joka eli melkein 5 vuotiaansi noin: 4.7 videon nimi youtubessa RIP.Nipatus lepää rauhassa rakas. 2009-2013
- juuriminäkyllä
meillä on hamsteri ja se on jo yli 3 vuotta ja elää edelleen:)
- Yyjj
Mulla on vähän päälle 2 v kääpiö hamsu
- Enkerro
Mul on venäjän kääpio se on vähä alle 3v
- Anonyymi
ei voi olla 6v hamsteria suomessa jos vanhin koko maailman vanhin hamsteri on 5v
- Anonyymi
Minun hamsterini täyttää kuuden päivän päästä 2,5 vuotta ja muuten terve paitsi kaihi silmässä.
- Anonyymi
mun hamsu kuoli 1v 10kk ikäsenä ;(
- Anonyymi
999999999998898 vuotiaita
- Anonyymi
Mulla on syyrikko. Nimeltään unelma. Ja kun kysyin näistä asioista, niin mun yhen kaverin hamsteri eli 9v ja se oli saman rotuinen kuin unelma. Elin ikään voitte kaikki itse vaikuttaa. Ruokavalio, liikunta, häkin puhtaus ennen kaikkea on tärkeää. Ja pikku lapsille sellainen perheen jäsen ei kävisi lainkaan. Olen asian tuntija ja ennemmin pidän hamsterista huolta kaikin parhaallisin mahdollisin tavoin.
- Anonyymi
Täällä löytyy 3 vuotias 'Saku'naaras💚synnyttänyt 3 poikuetta..pari viikkoa sitten oli viel aika pirteä..nyt ei näe ja hapuilee kuin vanha mummo.Ei jaksa liikkua kunnolla enää🥺
- Anonyymi
Kaks ja puol v
- Anonyymi
Meillä eioo vanhoja hamstereita sillä meidän hamsteri on kaksi kuukautta ja pari viikkoa vanha
- Anonyymi
Minulla oli syrkki joka eli 4v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026336Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 952121
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3091432- 781422
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71305