Mun veli kerto mulle että on homo

Voihelvettimitäteen

Eli siis oon 16 ja mun veli 14 kaikki alko näin me oltiin mun huoneessa ja sit puhuin meijän koulun tytöistä jne ni sit huomasit et se on tosi vaivaantuneen olonen yritin halata sitä mut se vaan lähti pois sit se sano et sil on jotain mitä se haluu kertoo (huom oon sellanen rakastava iso veli en ikinänkiusaa tai mitää sellasta) ni kysyin et mitä ni sit se alko itkee ja sano et se on homo ja lähti pois ja se ei oo puhunu mulle sen jälkee .nyt ajattelen ahdistelinko mä sitä seksualisesti?

10

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arkaasia

      Et tietenkään ahdistellut sitä. Se on arka asia ja oot luultavasti ensimmäinen jolle se on kertonut siitä. Anna sille aikaa ja ole sen tukena.

      • Voihelvettimitämäteen

        Kiitos


      • Puhusille

        Tue sitä niinku veljien kuuluuki. Mee juttelemaan sille ja kerro että oot aina sen tukena


      • Kiitos tein nii mut se sano että ”sä oot pelottava ja saat mut tuntemaan oloni ahdistavaks”


    • 25Cole

      Sano hanelle it's OK. Be happy. Kiitos avautumisesta.

      • yhm42

        Sulla ihana veli... kerro se hänelle


    • Voihelvettimitämäteen

      Kiitti kaikki

    • Aloittajalle.
      Lädeskään kaikki ei tiedä omia tunteitaan tuossa iässä. Mun kavereita on tunnistanut seksuaalisen suuntauksensa vasta yli 20-25v. Pari esim opiskeli lääkäriksi, tuomariksi ja olivat sen päättäneet jo 15v ja panostivat siihen täysillä. Opiskelu ja aktiivinen jääkiekkoharrastus olivat ainoat jotka kuuluu elämään.

      Samoin oli mun 2 lapsella viidestä. Kysyin heidän ollessaan yli 25v, tai paremminkin sanoin "että kaiken saa kertoa". Heti ymmärsivät ja vastasivat että on tässä 1-2 tyttöä vuosittain tapailtu, mutta laittavat ensin omat asiansa kuntoon. Menivät avioon 29/32v ja nyt molemmilla 3 pientä koululaista ja ihana puoliso, suuri velaton koti ja mb vw talleissa.

      sun ikäisenä on liian aikaista tehdä tuollaisia ajatuksia, voit pilata suhteesi siskoihin/veliin.

      vielä voisin kertoa jotain, mitä pappi opetti rippikouliussani, asia jota en silloin ymmärtänyt.
      Pappi kertoi että se ei ole onnellisin, jolla on 15-18 vuotiaana vastakkaista sukupuolta oleva rakas ja vaihtaa sitä rakasta usein, jne. Koko muu nuoruuselämä on paljon tärkeämpää ja hyvät kaverit.
      Ymmärsin tuon vasta 35v kun olin vihdoin löytänyt vaimon ja saanut perheen.
      Silloin tajusin että ne jotka tuli isäksi 15-18 v olivat elämässään epäonnistujia, se oli tietysti heidän "halujensa" syy, luonto-äiti vei réivätkä pystyneet hallitsemaan asioitaan järkevästi.

      Vielä toistaisin, on mielestäni tyhmää ja ajattelematonta ajatella tuollatavoin veljestä.
      Hän on varmasti sinulle hyvin arvokas.
      Tai tarkemmin, tuossa iässä ajattelee kaikkea hassua, mutta niitä ei saisi pukea sanoiksi, tai kirjoittaa mihinkään missään muodossa.

      kirjotti 70 jolla 17 jälkeläistä. Juuri olin neljän 14-18 v kanssa Saksassa. Toisten kolmen kanssa lähden eurooppaan heti kun koulut loppuvat. El olen ajan tasalla, omasta mielestäni.

      • minäkin olin vaivautunut 13-25vuotiaaseen, kun niin kaipasin tyttöjä, enkä osannut sopivasti lähestyä. työpaikallakin kesätöissä aina kiusasivat.

        mutta olen hyvin onnellinen etten tutustunut niihin oman paikkakunnan tai kouluni tyttöihin, koska heidän kanssaan ei olisi tuskin tullut mitään. Kyllä se minun kohdalla oli hyväksi aloittaa aivan puhtaalta pöydältä, aivan vieraan kanssa.
        Nykyään se on vieläkin helpompaa etsiä sopivasti koulutettu, sopivasti hyvästä perheestä ja sopivasti varakkaasta perheestä.

        Olin nuoruudessa vain hyvien kavereiden kanssa, alkoon meneviä kavereita ja muutenkin vähän pellejä morjestin vain kadulla.

        onnesta on nautittu jo melkein 50 vuotta, vaikka vanhana aloittikin.
        loppu, et sinä kuitenkaan ymmärrä etkä jaksa lukea.
        olen automatkalla, enkä katso taakseni, en korjaa virheitä, hyvää jatkoa nuoret miehet.


      • Thx


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe