olen odottanut uutta focusta 7 kuukautta ei ole näkynyt
Vastaukset 12
- Eiooniikuennen
Eikös sulle ilmoitella milloin alkavat tekemään autoa yms väliaikatilannetta.
Ja ostaessa suurinpiirtein sanovat milloin saa.
Näin ainakin toimii eri merkillä. - eiSitäSynnytetä
Pitää tehdä ensin kauppakirja, niin saa tiedon koska auton saa.
- Volvo-Markkanen
Ei taida oikein muut autot sulla peräkammariin kuin farmari Scoda.
- odota_vaan
Onhan ne jotkut odottaneet jo yli kaksituhatta vuotta sitä, että eräs mielikuvitushahmno kokisi uudestisyntymisen, eipä sitäkään kaiffaria ole näkynyt.
En kyllä odottaisi . Muita autoja on kun menee vaan ja ostaa. Saa heti ajoon
- Eienäävag
Mutta jos vaikka mersun haluaa niin ei sitä skodaa osta jos sen sais heti.
- NäinOikeassaElämässä
Kaupanteko hetkellä kerrotaan yleensä arvoitu toimitusaika ja tehtaalta saadaan aika kun kyseinen auto tulee tuotannosta ulos.
- Yaris-y20
Toyotasta näkee nettisivuilta missä vaiheessa ollaan. Mulla on tehdas vastaanottanut tilauksen. Kohta alkaa valmistus. Arvioitu luovutus heinäkuun alku. Saattaa tulla 3vk. ennenkin. Näkee netistä.
- Heinäpeltoo
Tollasta rimpulaa on varastot tulvillaan, alustat valmiiksi ruosteessa😀😂🤣😅😄😃😆
- Anonyymi
Pellit pitää ensin ulkona hapattaa ennen käyttöä ja lumppua saatu tarpeeksi sisälokareiden tekoon.
- Anonyymi
Ai muutkin ootellu? Mikä firma kyseessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451