Pahantahtoinen ihmisluonne

Se nyppii joka asiassa sellasta, mikä on sen ominta omaa, puhua ja aiheuttaa pahaa. Se suurentelee, vääristelee, muuttaa ja valehtelee, ei tietenkään omasta mielestään. Tuo ihmistyyppi on kaikenlaisten paskaporukoiden kingi. Ei liity politiikkaan, mutta kuuluu myös siihen. Sopii erityisesti ihmisiin, jotka pitävät itseään hyvinä ihmisinä. Se on sisäänrakennettu illuusio, että muualla on pahuus, minussa ja minun jutuissa hyvyys.
Ilmoita

Miksi semmoista teet, nykyään tuohon saa hoitoa, kannattaa hakeutua.
1 VASTAUS:
aloitus taisi olla hallinnon epätoivoinen purkautuminen
+Lisää kommentti
Lulun ja muittenkin persujen kannattaa lukea tuo aloitus.
1 VASTAUS:
Minä taas näen avauksessa selvän yhtymäkohdan KokDem-Trolloääliöön, siihen Hallinnon loiseläjään ja -nuoleskelijaan!

KokDem-Hallintomafioosojen ja muittenkin heidän nuolijoidensa kannattaa lukea tuo aloitus.
+Lisää kommentti
Minä taas näen avauksessa selvän yhtymäkohdan Perzuikki-Trolloääliöön, siihen Hallinnon loiseläjään ja -nuoleskelijaan!

Perziikki-Hallintomafioosojen ja muittenkin heidän nuolijoidensa kannattaa lukea tuo aloitus.
2 VASTAUSTA:
Minä taas näen avauksessa selvän yhtymäkohdan juuri ylläkirjoittaneeseen Kopioääliöön, tuohon mielikuvituksettomaan loiseläjään ja -Siipiveikkoon!

Kopioääliön ja muittenkin hänen nuolijoidensa kannattaa lukea tämä purkaus.
Olipa purkausta lapselta.
+Lisää kommentti
Tunnistan tuosta kyllä itseni. Vaihdan aina kaikki rahani kolikoiksi ennen kuin menen kassalle ruuhka-aikaan, enkä varmasti laita seuraava aasiakas kapulaa hihnalle. Ostoskärryni jätän parkkialueelle kuin rakki kakkinsa.
Ilmoita
Hämeenlinnassa on vain kaksi pahantahtoista ihmistä: ne kaksi pääpersua.
1 VASTAUS:
-Hämeenlinnassa on vain kaksi hyväntahtoista ihmistä: ne kaksi pääpersua
-Hämeenlinnassa on vain kaksi pahantahtoista ihmistä: ne kaksi kok/sdp:stä.

Tuskin tarvii nimetä nuo Kok/Sdp :läiset, kaukki kyllä tolkun ihmiset tunnistaa!
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Pahantahtoinen ihmisluonne

Se nyppii joka asiassa sellasta, mikä on sen ominta omaa, puhua ja aiheuttaa pahaa. Se suurentelee, vääristelee, muuttaa ja valehtelee, ei tietenkään omasta mielestään. Tuo ihmistyyppi on kaikenlaisten paskaporukoiden kingi. Ei liity politiikkaan, mutta kuuluu myös siihen. Sopii erityisesti ihmisiin, jotka pitävät itseään hyvinä ihmisinä. Se on sisäänrakennettu illuusio, että muualla on pahuus, minussa ja minun jutuissa hyvyys.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta