MAIJAGIZMON UUSI TIETOKONEOHJELMA!

Höyry-Raili

Nyt ollaan jännän äärellä! MaijaGizmo kun luo "uudella tietokoneohjelmallaan" ainutlaatuisia sarjakuvahahmoja ihmisten omista valokuvista.

Lisää aiheesta täällä:

http://thaimaansuomalainen.com/anna-lahjaksi-jotain-ainutlaatuista-edullisesti/

Vaan minäpä se löysin lukuisien muiden vastaavien sivujen joukosta tällaisen linkin, jossa voi täysin ilmaiseksi, ilman MaijaGizmon uutta tietokoneohjelmaa luoda ihan itse nappia painamalla sarjakuvahahmonsa. Jos joku nyt sellaista edes tarvitsee. Eli tässä tämä linkki. Ei muuta kuin kaikki joukolla sarjakuvahahmoja luomaan:

http://www.cartoonize.net

30

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senseikehuu

      mulla on viisi tollasta ohjelmaa mutta paljon kalliimpia ja parempia. lentotukialuksellani chiang maissa, missä ajelen sillä lähes päivittäin. se vaan on hyvin salainen alus.

      • aijaa

        aijaa sarjakuva itsestäsi kuksinesi.


    • VittuEttäOotKahjo

      Voi laiffi pieni sinua.

      Teeppä lista mailman palveluista, joita voi itsekin tehdä.

      Aloita vaikka omien kotisivujen luomisesta kirjanpitoihin jne.

    • satusensei

      minusta täällä suomi 24 palstalla on jo ihan oma sarjakuvahahmo. multimiljonääri suomesta, omistaa puoli chiang maita ja phukettia.

      • SenseiAivopesee

        Noh poju hillitse hieman, en minä noita ihan tolleen.

        Sinun aivosi ja ajatuksesi kuitenkin omistan ja etämäärään niiden toimintaa.


      • kuksituttaa
        SenseiAivopesee kirjoitti:

        Noh poju hillitse hieman, en minä noita ihan tolleen.

        Sinun aivosi ja ajatuksesi kuitenkin omistan ja etämäärään niiden toimintaa.

        aijaa tuhma sarjakuva eteerisen kauniista vaimostasi.


    • vaihdaensiviikolla

      Ossi, kun alushousuun lirahtaa, niin ei haittaa

    • Hatunnostosinulle

      Toi lentotukialus on paras. Maailman ainoa yksityinen lentotukialus. Selittää sen miksi.sensei voi olla nopeasti.siellä sun täällä.

    • vauras

      Älkää aina arvostelko!!! Antakaa yrittäjien yrittää ei se niin helppoa ole thaimaassa. Kateellisia olette vaan kun Maijalla on vaikka mitä bisneksiä. Ei se haittaa mitään vaikka ei oikein osatakkaan mitään kunnolla mutta yritetään kovasti. Minä ainakin nostan hattua Keroselle ja Maijalle kun ovat kaikessa mukana ja eivät masennu vaikka mikään ei oikein onnistu. Pistäkää vaan uuttamatoa taas koukkuun niin kyllä se vielä joskus palkitaan. Tsemppiä!!!

      • 2010unreg

        Karavaani kulkee koirat haukkuu. Toimettomien ihmisten katkeraa paatosta aina nämä arvostelut ja lerppain itkua.

        Yrittäjänä kohta 30 vuotta usealla eri alalla toimineena itsekin saanut kuulla kaikenlaista, joista 100% selän takana, anonyymiltä henkilöltä tai kolmannen osapuolen kertomana kuulopuheena.

        Kysyttäessä livenä tai puhelimessa alkuperäiseltä kertojalta (lähteeltä) hän selostaa ja väittää poikkeuksetta että "en oo sanonut / laskin leikkiä / eiku ite kuulin siltä ja siltä / minut on ymmärretty väärin / sori olin humalassa / en muista ainakaan sanoneeni / minut on kuultu väärin / huulenheitto irroitettu asiayhteydestä / sori sori älä lyö.

        Se näistä ilkeiden huhujen ja juorujen viljelijöistä ja kadehtijoista. Pelkkiä trolleja ja pelkureita jotka ei kykene yksinkertaisiakaan asioita hoitamaan miesten kesken.

        Aivan kuten Pattayan lomaansa viettävä Numbelo. Uho on kova mutta teot nolla. Pandaksi piti taas tulla "resut" laittamaan. Ei ole miestä näkynyt.

        Ilman meitä yrittäjiä jäisi ne kelarahat tulematta noille suunsoittajille, jotka ei muuhun kykene.


      • Sensei--
        2010unreg kirjoitti:

        Karavaani kulkee koirat haukkuu. Toimettomien ihmisten katkeraa paatosta aina nämä arvostelut ja lerppain itkua.

        Yrittäjänä kohta 30 vuotta usealla eri alalla toimineena itsekin saanut kuulla kaikenlaista, joista 100% selän takana, anonyymiltä henkilöltä tai kolmannen osapuolen kertomana kuulopuheena.

        Kysyttäessä livenä tai puhelimessa alkuperäiseltä kertojalta (lähteeltä) hän selostaa ja väittää poikkeuksetta että "en oo sanonut / laskin leikkiä / eiku ite kuulin siltä ja siltä / minut on ymmärretty väärin / sori olin humalassa / en muista ainakaan sanoneeni / minut on kuultu väärin / huulenheitto irroitettu asiayhteydestä / sori sori älä lyö.

        Se näistä ilkeiden huhujen ja juorujen viljelijöistä ja kadehtijoista. Pelkkiä trolleja ja pelkureita jotka ei kykene yksinkertaisiakaan asioita hoitamaan miesten kesken.

        Aivan kuten Pattayan lomaansa viettävä Numbelo. Uho on kova mutta teot nolla. Pandaksi piti taas tulla "resut" laittamaan. Ei ole miestä näkynyt.

        Ilman meitä yrittäjiä jäisi ne kelarahat tulematta noille suunsoittajille, jotka ei muuhun kykene.

        En ole Pattayalla enkä näin ollen ole Pandattanut.

        Sinut kyllä nappaan kädenkäänteessä niska naruun kuten idolisi sai kokea.

        Sulta vaan puuttuu titteliotteluun pääsysi edellytykset.


      • Sensei--
        Sensei-- kirjoitti:

        En ole Pattayalla enkä näin ollen ole Pandattanut.

        Sinut kyllä nappaan kädenkäänteessä niska naruun kuten idolisi sai kokea.

        Sulta vaan puuttuu titteliotteluun pääsysi edellytykset.

        Lisään vielä sen verran että sinä neitikäytöstäsi aina vaan ja uudestaan jatkaessasi koska et itse kykene yksinkertaisimpiakaan asioita tajuamaan, kolmas kommentti tässä keskustelussa on minun, siis kuka on yrittäjän puolella ja kuka vastaan ???


      • 63NumBall64
        2010unreg kirjoitti:

        Karavaani kulkee koirat haukkuu. Toimettomien ihmisten katkeraa paatosta aina nämä arvostelut ja lerppain itkua.

        Yrittäjänä kohta 30 vuotta usealla eri alalla toimineena itsekin saanut kuulla kaikenlaista, joista 100% selän takana, anonyymiltä henkilöltä tai kolmannen osapuolen kertomana kuulopuheena.

        Kysyttäessä livenä tai puhelimessa alkuperäiseltä kertojalta (lähteeltä) hän selostaa ja väittää poikkeuksetta että "en oo sanonut / laskin leikkiä / eiku ite kuulin siltä ja siltä / minut on ymmärretty väärin / sori olin humalassa / en muista ainakaan sanoneeni / minut on kuultu väärin / huulenheitto irroitettu asiayhteydestä / sori sori älä lyö.

        Se näistä ilkeiden huhujen ja juorujen viljelijöistä ja kadehtijoista. Pelkkiä trolleja ja pelkureita jotka ei kykene yksinkertaisiakaan asioita hoitamaan miesten kesken.

        Aivan kuten Pattayan lomaansa viettävä Numbelo. Uho on kova mutta teot nolla. Pandaksi piti taas tulla "resut" laittamaan. Ei ole miestä näkynyt.

        Ilman meitä yrittäjiä jäisi ne kelarahat tulematta noille suunsoittajille, jotka ei muuhun kykene.

        Sinä petteri olet todella "pelottava", mitäs luulet montako kaltaistasi olen tavannut palvelusaikana, suunsoittajia, katsos poju me väkivallan ammattilaiset emme uhkaile, tappale nakkikioskilla, saa niistä tuomioit, ura loppuu kuin seinään jos noin toimii, en ole missään luvannut sinua tavata, otin jopa itkuusi kantaa aikaisemmin...

        Se että pattayan kuuluisin lehdenkustanja suomesta, tekee 25 euron piirroksia naama tauluista, herää vaan kysymys mistä tuohon revitään aika... mutta asia ei minulle kuulu, eikä ole minun ongelma, ja gizmo osaa kyllä hoitaa ongelmansa... Ei mulla muuta... pullamössö poju.


      • 63Numball64
        63NumBall64 kirjoitti:

        Sinä petteri olet todella "pelottava", mitäs luulet montako kaltaistasi olen tavannut palvelusaikana, suunsoittajia, katsos poju me väkivallan ammattilaiset emme uhkaile, tappale nakkikioskilla, saa niistä tuomioit, ura loppuu kuin seinään jos noin toimii, en ole missään luvannut sinua tavata, otin jopa itkuusi kantaa aikaisemmin...

        Se että pattayan kuuluisin lehdenkustanja suomesta, tekee 25 euron piirroksia naama tauluista, herää vaan kysymys mistä tuohon revitään aika... mutta asia ei minulle kuulu, eikä ole minun ongelma, ja gizmo osaa kyllä hoitaa ongelmansa... Ei mulla muuta... pullamössö poju.

        "Ilman meitä "yrittäjiä" jäisi ne kelarahat tulematta noille suunsoittajille, jotka ei muuhun kykene." Noin varmaan on, mutta sinähän elät velkaksi kuten aiemmin kerroit, tiedätkö poju, minä taas en...
        Pelkästään eläke riittää reilusti samaan elintasoon kuin sinulla. ja tosiaan se tulee automaattisesti elämäni loppuun, ja sitten sen perii vaimoni... vai mitä pullamössö.


      • lerpanlaiffia
        63NumBall64 kirjoitti:

        Sinä petteri olet todella "pelottava", mitäs luulet montako kaltaistasi olen tavannut palvelusaikana, suunsoittajia, katsos poju me väkivallan ammattilaiset emme uhkaile, tappale nakkikioskilla, saa niistä tuomioit, ura loppuu kuin seinään jos noin toimii, en ole missään luvannut sinua tavata, otin jopa itkuusi kantaa aikaisemmin...

        Se että pattayan kuuluisin lehdenkustanja suomesta, tekee 25 euron piirroksia naama tauluista, herää vaan kysymys mistä tuohon revitään aika... mutta asia ei minulle kuulu, eikä ole minun ongelma, ja gizmo osaa kyllä hoitaa ongelmansa... Ei mulla muuta... pullamössö poju.

        Ajattelitko leipoa pullan 2010:lle niillä silkinpehmeillä pullasormillasi? Sinähän julistit ettet ole tehnyt ikinä ruumiillista työtä etkä ole harrastanut liikuntaa kuin 40 vuotta sitten. Toimistotöitä sanoit tehneesi ennen sairaseläkettä. Mikä siis tekee sinusta "väkivallan ammattilaisen"? Kuksallako ajattelit kopsauttaa 2010:ä vai kuinka? Kuvista päätellen hän on vähän eri kalibeeria kuin sinä leipurilerppa.
        Sinusta tuo termi "väkivallan ammattilainen" on hieno ja otit sen itsellesi jostakin elokuvasta. Pidä ne elokuvat ja oikea elämä erillään niin ei tule väärinkäsityksiä.


      • Patilalainen
        63NumBall64 kirjoitti:

        Sinä petteri olet todella "pelottava", mitäs luulet montako kaltaistasi olen tavannut palvelusaikana, suunsoittajia, katsos poju me väkivallan ammattilaiset emme uhkaile, tappale nakkikioskilla, saa niistä tuomioit, ura loppuu kuin seinään jos noin toimii, en ole missään luvannut sinua tavata, otin jopa itkuusi kantaa aikaisemmin...

        Se että pattayan kuuluisin lehdenkustanja suomesta, tekee 25 euron piirroksia naama tauluista, herää vaan kysymys mistä tuohon revitään aika... mutta asia ei minulle kuulu, eikä ole minun ongelma, ja gizmo osaa kyllä hoitaa ongelmansa... Ei mulla muuta... pullamössö poju.

        Sinäkös se oletkin se joka täällä kadehtii ja pilkkaa Kerosta?
        Tuohon kommenttiisi on todettava että sinun piti olla myös tietojenkäsittelyn osaaja, mutta kummastelet mistä jonkun aika riittää kuvien käsittelyyn. Jopa minä tiedän tuohon vastauksen. Tulostimen mukana tuli ohjelma jolla saa muokattua kuvia. Siinä on esimerkiksi ominaisuus jossa yhdellä napin painalluksella voi vaihtaa toisen pään toiseen ruumiiseen. Siinä on myös sarjakuva, öljyväri jne ominaisuuksia yhdellä napin painalluksella. Kun kuvatiedosto on lähetetty koneelleni, minulla menee 30 sekuntia sen käsittelyssä kun jo tulostin raksuttaa. Olen tehnyt tauluja maisemista ja lapsistanikin itse.


      • 63NumBall64
        lerpanlaiffia kirjoitti:

        Ajattelitko leipoa pullan 2010:lle niillä silkinpehmeillä pullasormillasi? Sinähän julistit ettet ole tehnyt ikinä ruumiillista työtä etkä ole harrastanut liikuntaa kuin 40 vuotta sitten. Toimistotöitä sanoit tehneesi ennen sairaseläkettä. Mikä siis tekee sinusta "väkivallan ammattilaisen"? Kuksallako ajattelit kopsauttaa 2010:ä vai kuinka? Kuvista päätellen hän on vähän eri kalibeeria kuin sinä leipurilerppa.
        Sinusta tuo termi "väkivallan ammattilainen" on hieno ja otit sen itsellesi jostakin elokuvasta. Pidä ne elokuvat ja oikea elämä erillään niin ei tule väärinkäsityksiä.

        resupetteri tulitko puolustamaan idolisi mainetta, vai muutenko tuuli huulia heiluttaa, olet petteri oikeassa en ole koskaan tehnyt ruumiilista työtä, mutta liikuntaa olen harrastanut, kunto on vieläkin ikäisekseni varsin hyvä, mulla ei edelleenkään ole kuksaa, varmaan sotakorkean käytyä voi pitää itseään väkivallan ammattilaisena, mitens muuten pattayan matkailusi, minä olen siellä 12-21 ensikuuta ja tällä kertaa vaimoni kanssa... Olemme kumpikin hieman lastenmielisiä, joten songkranista pidämme kumpikin...


      • lerpanlaiffia
        63NumBall64 kirjoitti:

        resupetteri tulitko puolustamaan idolisi mainetta, vai muutenko tuuli huulia heiluttaa, olet petteri oikeassa en ole koskaan tehnyt ruumiilista työtä, mutta liikuntaa olen harrastanut, kunto on vieläkin ikäisekseni varsin hyvä, mulla ei edelleenkään ole kuksaa, varmaan sotakorkean käytyä voi pitää itseään väkivallan ammattilaisena, mitens muuten pattayan matkailusi, minä olen siellä 12-21 ensikuuta ja tällä kertaa vaimoni kanssa... Olemme kumpikin hieman lastenmielisiä, joten songkranista pidämme kumpikin...

        Kerro lisää käymästäsi sotakorkeasta? Se on aika monitahoinen juttu eikä sitä noin vaan "käydä". Oletko kenties peräti sotatieteiden tohtori, maisteri vai kandidaatti hävittäjälentäjäuran lisäksi?
        Olet todellakin lapsenmielinen. Vielä kun saataisiin sulle vaimo jostakin.
        Maanpuolustuskorkeakoulua käydään uran, sotilasarvon, palvelusvuosien, tarpeiden, kykyjen ja halujen mukaan.
        Kerroit että sinut ylennettiin majuriksi eläkkeelle lähtiessäsi. Et tunnu tuntevan miten nuo sotilasurat ja nokkimisjärjestykset menee. Veikkaan että olet ollut korkeintaan polkupyörämekaanikko armeijassa ja kuntoisuusluokkasi korkeintaan B. Tuollaisia sanottiin vässyköiksi meidän armeija aikaan.
        Majuriksi tullaan jo max noin 15 vuoden palveluksen ja koulutusten jälkeen. Miksi sinulla meni 30 vuotta ja sitten tuli monoa peppuun? Armeijakaverini oli majuri jo vähän päälle kolmikymppisenä.


      • 63NumBall64
        Patilalainen kirjoitti:

        Sinäkös se oletkin se joka täällä kadehtii ja pilkkaa Kerosta?
        Tuohon kommenttiisi on todettava että sinun piti olla myös tietojenkäsittelyn osaaja, mutta kummastelet mistä jonkun aika riittää kuvien käsittelyyn. Jopa minä tiedän tuohon vastauksen. Tulostimen mukana tuli ohjelma jolla saa muokattua kuvia. Siinä on esimerkiksi ominaisuus jossa yhdellä napin painalluksella voi vaihtaa toisen pään toiseen ruumiiseen. Siinä on myös sarjakuva, öljyväri jne ominaisuuksia yhdellä napin painalluksella. Kun kuvatiedosto on lähetetty koneelleni, minulla menee 30 sekuntia sen käsittelyssä kun jo tulostin raksuttaa. Olen tehnyt tauluja maisemista ja lapsistanikin itse.

        niinkö on, ihanko tuollaisia ohjelmia on, jos gizmo haluaa tuollaista tehdä ei mulla ole mitään sitä vastaan, eikä hän niitä itse tee... mulla on kuvaeditorina gimp, onko siinä tuollainen ominaisuus, tiiätkö petteri ostin pariviikkoa sitten uuden tulostimenkin epson L405 kun vanha laukesi, nyt on mustesäliöt neljä väriä, joita saa erikseen... siis musteet... erikseen... ja poju gizmo on täällä ollut jo kauan, ei minulla ole tarvetta olla hänelle kateellinen...


      • 63NumBall64
        lerpanlaiffia kirjoitti:

        Kerro lisää käymästäsi sotakorkeasta? Se on aika monitahoinen juttu eikä sitä noin vaan "käydä". Oletko kenties peräti sotatieteiden tohtori, maisteri vai kandidaatti hävittäjälentäjäuran lisäksi?
        Olet todellakin lapsenmielinen. Vielä kun saataisiin sulle vaimo jostakin.
        Maanpuolustuskorkeakoulua käydään uran, sotilasarvon, palvelusvuosien, tarpeiden, kykyjen ja halujen mukaan.
        Kerroit että sinut ylennettiin majuriksi eläkkeelle lähtiessäsi. Et tunnu tuntevan miten nuo sotilasurat ja nokkimisjärjestykset menee. Veikkaan että olet ollut korkeintaan polkupyörämekaanikko armeijassa ja kuntoisuusluokkasi korkeintaan B. Tuollaisia sanottiin vässyköiksi meidän armeija aikaan.
        Majuriksi tullaan jo max noin 15 vuoden palveluksen ja koulutusten jälkeen. Miksi sinulla meni 30 vuotta ja sitten tuli monoa peppuun? Armeijakaverini oli majuri jo vähän päälle kolmikymppisenä.

        jep juuri noin, pääosin hommat oli erilaisia asiantuntija duuneja, kuten esim. erilaiset driverit, vaikkapa radiolaitteissin, ja paljon muuta... yleensä on tapana ylentää yksi tai kaksi arvoa vuosi pari ennen eläkkeelle siirtymistä, milloin tulllaan majuriksia rippuu puhtaasti toimenkuvasta, kapteeneja on paljon majureita vähemmin, siis insinööri, majuriksi ei käytönnössä koskaan tulla, vaan sitä virkaa anotaan kun on vapaita virkoja ja tarvittavat koulut suoritettu sotatieteenkandi, mutta insinöörivirat eivät noin toimi, vaan ylennetään hieman toisella periaatteella...
        Enpä ole koskaan pyöriä korjannut, tai no mulla oli 15v. pösö jonka purin osiksi, ja kasasin se uudelleen...


      • Hymyileväinen
        63NumBall64 kirjoitti:

        jep juuri noin, pääosin hommat oli erilaisia asiantuntija duuneja, kuten esim. erilaiset driverit, vaikkapa radiolaitteissin, ja paljon muuta... yleensä on tapana ylentää yksi tai kaksi arvoa vuosi pari ennen eläkkeelle siirtymistä, milloin tulllaan majuriksia rippuu puhtaasti toimenkuvasta, kapteeneja on paljon majureita vähemmin, siis insinööri, majuriksi ei käytönnössä koskaan tulla, vaan sitä virkaa anotaan kun on vapaita virkoja ja tarvittavat koulut suoritettu sotatieteenkandi, mutta insinöörivirat eivät noin toimi, vaan ylennetään hieman toisella periaatteella...
        Enpä ole koskaan pyöriä korjannut, tai no mulla oli 15v. pösö jonka purin osiksi, ja kasasin se uudelleen...

        Numba.
        Onko sulla tietoa mikä on tehnyt tuosta laiffista noin sairaaloisen kiukkuisen 365 vuorokautta vuodessa eli aina ?
        Eihän tollanen käytös ole normaalia.


      • möröhörö
        Hymyileväinen kirjoitti:

        Numba.
        Onko sulla tietoa mikä on tehnyt tuosta laiffista noin sairaaloisen kiukkuisen 365 vuorokautta vuodessa eli aina ?
        Eihän tollanen käytös ole normaalia.

        Miten paljon sinä sensei tiedät normaalista, jotta kykenet arvioimaan mikä on normaalia ja mikä ei? Sinun suustasi jos otetaan paskapuheet ja vittuilu pois, niin ei jää kuin suu auki.


    • vinkkikinkki

      Tee se itse tyypeille vinkki jos haluat käyttää tuota ohjelmaa ilmaiseksi. Käytä sitä online-palveluna, lataa kuva koneeltasi siihen ja käsittele. Ota screenshotti käsitellystä kuvasta. (koska tallentaa sitä ei muuten onlinesta voi)
      Lataa koneellesi esimerkiksi PhotoFiltre ilmaisohjelma jos ei sulla ole mitään tuttua kuvankäsittelyohjelmaa koneella. Helppo käyttää.
      Avaa se screenshotti sillä PhotoFiltrellä, käännä ja rajaa tarvittaessa.
      Näin voit käyttää tuota ohjelmaa ilmaiseksi.

    • StaffanStaffan

      Upeeta! Voiko tähän kioskiin luottaa ettei kuvat joudu vääriin käsiin? Himottaisi ikuistaa Kenialainen poikaystäväni kanssani sarjakuvan muotoon. Olemme avarakatseinen ja uskalias pari joten kuvat tulevat olemaan rohkeita. Kertokaa kokemuksia uskallanko antaa kotialbumini tähän tarkoitukseen?!???

    • pattayanertto

      kova on taisto käynnissä.!! Ertto perkele lähtee kutoselle peitsi tanassa taistoon, jos vaikka huulihölkät. rahhaa nimittäin, sitä on.

      • 63Numball64

        Hienoa Ertto että jaksat yrittää, vilin kanssa liikkeellä?


      • pattayanertto
        63Numball64 kirjoitti:

        Hienoa Ertto että jaksat yrittää, vilin kanssa liikkeellä?

        vili raahautuu perässä.!


      • KrunikanVili
        63Numball64 kirjoitti:

        Hienoa Ertto että jaksat yrittää, vilin kanssa liikkeellä?

        Vanha kunnon persläpilerppa, itse lento kapteeni, tuli vaihteeksi Sensein sijaan NumBallina esille!!!
        Monestiko olet tänään varastanut nimimerkkiäni, tavalliseen tapaasi???


    • Pattiksen_Kake

      Kuolleena syntynyt ajatus kuten kaikki muutkin mitä tämä Gizmo suoltaa.

    • KalOssi

      Onko luotettava vai ei?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe