Suojapaita

Saisikos vähän tietoa suoja paidoista missä on noi suojat paikoillaan Tarkoitus olisi aja helteillä vain tuo paita päällä, ja jos sellainen motoristi kenellä on tuollainen paita kertoisi kokemuksestaan

14

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jutustelija1

      Itselle ei kyllä koskaan ole tullut liian kuuma ihan normaali varusteissakaan, siis sillä tavalla että olisi harkinnut varusteiden vähentämistä. Ihan kiva se on prätkällä ajellessa kuitenkin olla päällä lämmikettä kun viimeistään illalla tulee viileää.

      • Lässynlässyn

        TähänKIN ketjuun Jutustelijan piti tulla lässyttämään turhaa paskaa. Jos ei ole kysymykseen liittyvää niin voi myös olla hiljaa !


    • Nahat on minullakin päällä mutta viimekesänä oli 30 niin ajoin ilman takkia oli senverran lälähdyttävä olo siksi toi paitakysely

      • VeteraanimotoRisto

        Minulla on sellainen Hein Gericke ajotakki jota Saksassa mainostettiin että absolut durchlässig eli taatusti tuulenläpäisevä. Ja hitto, sehän toimii hyvin helteelläkin ajaessa. Yli 20 asteen lämpötiloissa ei alla tarvitse mitään ja viileämmilläkin keleillä pärjää kun pukee alle pitkähihaisen paidan tai puseron. Oli siinä suojatkin paikoillaan mutta otin ne pois koska tekevät jotenkin olosta kömpelön. Vielä kylmemmillä keleillä sitten nahkatakki.


      • VeteraanimotoRisto kirjoitti:

        Minulla on sellainen Hein Gericke ajotakki jota Saksassa mainostettiin että absolut durchlässig eli taatusti tuulenläpäisevä. Ja hitto, sehän toimii hyvin helteelläkin ajaessa. Yli 20 asteen lämpötiloissa ei alla tarvitse mitään ja viileämmilläkin keleillä pärjää kun pukee alle pitkähihaisen paidan tai puseron. Oli siinä suojatkin paikoillaan mutta otin ne pois koska tekevät jotenkin olosta kömpelön. Vielä kylmemmillä keleillä sitten nahkatakki.

        Olisko noita Suomessa myytävänä vois kiinostaa


      • Jutustelija1
        Murimoto kirjoitti:

        Olisko noita Suomessa myytävänä vois kiinostaa

        eBay auttaa tuohonki vaivaan, linkki seuraavassa kommentissa syystä että...


      • Jutustelija1

      • VeteraanimotoRisto
        Murimoto kirjoitti:

        Olisko noita Suomessa myytävänä vois kiinostaa

        Ostin takin vuosia sitten vähänkäytettynä Saksan Ebaystä. Hintaa en enää muista mutta kai se kympin-pari maksoi postikulut. Suomessa en ole samanlaista nähnyt ja on tosiaan mukava pitää, varsinkin yli 20 asteen keleissä.


    • Villummuna

      Opettele ajamaan, niin et tarvii mitään itkupillisuojapaitoja. Homojen hommia.

    • JamahaReptiili

      Mie käytän suojahousui, ettei SutsukiSvante tai se Jutustelija pääse tuhkaluukulle yllättäin. Siinä voi olla ruparesori lujilla. Ostakaa suojahousut.

      • Harley-Parkinson

        Oot väärällä palstalla. Homojen hommia puidaan tuolla toisaalla...


      • JamahaReptiili

        Mie oom bii. Ruparesorissa ulos- ja sisäänkäynti. Imutahti ikenillä hyvä. Ostan Harrikan kesällä, ja sit lähtee.
        Voimia omaisille.


      • Jutustelija1

        Kiitos muistamisesta :-)

        Ja kyllä suojavarusteet on ihan hyvä juttu, niissä on usein muutakin ajoon liittyvää ominaisuutta kuin vain ne suojat.


    • Jutustelija

      Mitä meillä käytettiin poikulileikeissä ennen Flooraa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      620
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      111
      523
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe