Suomenkin aika ottaa ilmastonmuutos tosissaan!

Iloinenvasemmisto

Tuntunut todella lämpimältä tämäkin talvi. Demarit ovat hyvin asemissa ilmastonmuutoksen kanssa. Pörisevät bensa- ja dieselautot kielletään 2030 mennessä. Samoin laitetaan hiukan veroa lihaa syöville ja töissäkäyville proleille.
Hämeen vähäjärkiset äänestäjät voisivat alkaa heräämään, ettei saastuttava töissäkäynti ole tätä päivää. Demariporukalla luonnosteltiin muutamia keynoteja ensi vaalikaudelle

- Saastuttava työmatkaliikenne verolle ja autoilua rajoitettava
- Ihmisiä kannustettava jäämään kotiin reilun kansalaispalkan avulla. Työ ei ole mitään nykypäivää
- Tehtaiden sulkeminen, esim SSAB :n tehdas on saastuttanut Vanajan veden aivan sameaksi.
-ilmaiset bussikuljetukset kaikille

Ensi vaalikaudelle otetaan demarivoitto kohti puhtaampaa ja arjen sosialistista hämeenlinnaa.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohiOn

      Aivan. Nuo työjutut ovat jo niin laast seasonia kuin olla ja voi. Itse sanoin itseni irti työpaikastani alkuviikosta. En enää jatkossa myy turhaa krääsää ja rompetta työkseni.

      • Deksnbxj

        Totta, raha ilman työtä olisi poikaa. Tuttu demari sanoi että kaikille voitaisiin painaa rahaa ja ihmiset voisivat olla vapaita. Tuo kuulemma vaan romuttaisi orjatyön ja kokoomuksen.


    • hyväidea

      Minun puolesta ilmasto sais lämmetä nopeammin, nyttenkin nollakeli vaan ulkona ja eletään jo maaliskuun puoltaväliä. Kotona syön lihaa,autolla ajan lyhyetkin matkat, huviajelua ja tyhjäkäyttöä. Mökillä poltan kaikki roskat mikä palaa ulkonuotiotakin mahdollisimman usein.

      Olen tosi ylpeä jos tulevat sukupolvet saavat nauttia lämpimämmästä imastosta minun nykyisen saastuttamiseni ansiosta.

      • Vasemmistorulettaa

        Tuollaiset rasistit saadaan kyllä kuriin veroilla ja rajoituksilla. Bensa kun maksaa kympin litra ja liha 150e kilo niin loppuu se saastutus


    • RansuPoika

      Eikös demarit vois vetää ympäristöpuolue vihreet oikein kunnolla kölin alta tässä kohtaa ja alkuun vaikka ehdottaa että Rautaruukin Raahen tehdas suljetaan välittömästi.

      Kohtahan vihreet vastais huutoon ja vaatis Helsingin saastuttavien voimalaitosten sulkemista.

      No sit olis SDP:n vuoro nokittaa ja vaatia vaiks Helsinki-Vantaa lentokentän laajentamisen lopettamista ja lentovuorojen vähentämistä ko. kentällä.

      No, vihreethän korottais viel panoksii ja vaatis laivaristeilyliikenteeseen rajoituksia.

      Täs vaihees voitaiskin huokaista helpotuksesta täällä Suomessa - Maailma on pelastettu!

      • Dmldmn

        Helsingin kivihiilenpoltto on kuulemma pakollista koska se on vihreiden äänestäjille puhdasta töpselisähköä. Demarit tulleet aika kauas entisestä työläispuolueesta feministi ja ympäristöpuolueeksi. Sosialismi kyllä kukkii heillä kuten Neuvostoliitossa.


      • MoonRattimies

        Ja mikä parasta, ei tarvinnut yksityisautoiluun edes koskea!


      • Sklsjb
        MoonRattimies kirjoitti:

        Ja mikä parasta, ei tarvinnut yksityisautoiluun edes koskea!

        Kosketaan siihenkin vielä.


      • Torilla kuultua, kun Hanasaarenvoimalaitos suljetaan, niin siitä tehdään ja modernisoidaan kauan kaivattu moskeija.Koska se puuttuu Helsingistä ja on häpeäksi koko suomelle, taitaa vielä olla jopa perustuslain vastaistakin tälläinen puute.


    • ilmasto hömpötys suomen kannalta ihan rahankeruuta vain herrojen taskuun.. suomen päästöt yksi kärpäsenkakka kun vertaa usan...intian..kiinan päästöihin..menkööt niille ensin vinkumaan.

      • Sksknn

        Moni demari laskee ji voivansa paksusti verorhoilla.


    • Suomessakinosataan
      • Derkkuossi

        Moraalit ei derkkusia varten.


    • Stora Enso aloittaa ja on edellä kävijä muullekin suomessa olevalle raskaalle vientiteollisuudelle.Ensi hallituskaudella monesta demaria tai yleensäkin vihervassareita äänestäneestä tulee kivienpotkijoita kilometritehtaalle. Onneksi aasialaiset korvaavat nämäkin tuotannot ja tuotteet tahoillaan.

    • sdplleääni

      Demulithan sai just läpi tavotteensa että sairastaessakin kertyy lomarahat. No meillä sit pomo sano että tuo tarkoittaa taas yhden työpaikan vähenemistä. Ilmoitin hänelle heti että olen vapaaehtoinen. Meen huomenna hakee saikkua ni ehdin vielä saada fyffee jonninaikaa. Saa sillä tota kikyy vähä siirreltyy, meinaa eihän ne voi saikulla kenkää antaa. Ja nyt tulee ne lomarahatkin. Kyllä nyt sikaporvaria taas vituttaa. Eihän mun poissaolo mitää muutenkaa merkkaa koska oon vaan ollu tekeväni töitä. Kyllä se olis vaa parempi et kaikille maksettais palkka, painetaa sitä rahaa. Ruoka ja juomat tulee ulkomailta, ei tääl Suomessa nykyään mitään tarvi tehdä.

    • minne.menet.sähkö.hml

      Lämmin talvi taikka ei, Suomen sähkönkulutus napautti uudet enkat tämän talven kylmintä yötä seuraavana päivänä vain muutamia viikkoja takaperin.

      -28 oli sinä yönä Hämeenlinnan keskustassa oman mittarin mukaan aamuyöllä.

      Aika mielenkiintoinen ilmiö tämä sähkönkulutuksen kasvu, kun rakennusten pitäisi olla tiiviimpiä kuin koskaan.

      Minnehän mahtaa hukkua sähköt - ei suinkaan etäluettavia mittareita ole vähän viritelty?

      • Zkjshva

        Ettei demareiden kerhohuoneelle menisi ilmaiseksi sähkö?


    • EleniastaPäivää

      Persujen puoluekammarista ei ainakaan ole ikinä luettu sähkömittaria.

    • Tom_of_hameenlinna

      Demarien puolueohjelmassa on, että Suomessa pitää olla vuoteen 2030 mennessä 700000 sähköautoa. Demarit eivät kuitenkaan kerro, että jos nuo autot ovat yhtaikaa pikalatauksessa, on Suomen sähkönkulutus silloin 70000MW, joka on 7-kertainen tämänhetkiseen Suomen sähköntuotantokapasiteettiin verrattuna. Mistä tuo sähkö otetaan, ja millä voimalinjoilla se siirretään? Toki tuo sähköteho saataisiin, kun rakennettaisiin 35-40 uutta ydinvoimalaa, mutta kun niistäkin ollaan vähän kahta mieltä.

    • PihallaOvat

      Hömpällä mennään miten tuleva hallitus ratkaisee nämä Sote? asumistuki (räjähtää käsiin pian) yritystuki,maataloustuki,vai meinaako ne nostaa verotusta vai mitä?

    • AlkaaKyllästyttään

      Tää ilmastojuttu alkaa olla jo aika kulahtanut juttu, so last season, että jotain uutta voisi kehitellä jo.

    • LehdenLuin

      Rinne lupasi laittaa maidon verolle siitä se lähtee.

    • Anonyymi

      SDP:n kansanedustaja Johanna käytti eduskunnan uutta taksikorttia huhti-toukokuussa 59 kertaa. Lasku oli 1 246,40 euroa.

      Demarit on todella hyvissä asemissa tämän ilmastomuutoksen takia, ihan niin kun aloittaja kirjoitti. Kävely tekisi hyvää aika monelle kansanedustajalle. Jos 200 metriä täytyy mennä taksilla niin jossain on vikaa.

    • Anonyymi

      Toppuutteliko presidentti Niinistö pääministeri Rinteen intoa kehitysyhteistyöhön? ”Joskus jää miettimään, onko toimijoilla vähän itsekkäitäkin pyrkimyksiä”
      Kohta on Suomi sekaisin kun on vasemmisto vallassa.

    • Anonyymi

      Demarit myy valtionyhtiöitä ja antaa rahat Afrikkaan. Vihervassarit hykertelee, ja yltiöinhimilliset ruåts, jotka ei ota yhtään pakolaista omalle ydinalueelleen. No jos sillä rahalla rakennetaan muuria Afrikan pohjoisrannikolle, niin sitte.

      • Anonyymi

        Ai saakeli! Mitkä valtionyhtiöt myydään tuota tarkoitusta varten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai saakeli! Mitkä valtionyhtiöt myydään tuota tarkoitusta varten?

        Onkoos enää ollenkaan noita *valtionyhtiöitä* ?
        Eiköhän ne ole jo kaikki myyty?

        Suomalainen tavallinen veronmaksaja kiittää ja pitää kättä nyrkissä taskussaan!
        Kaikki kallistuu, asuminen, elintarvikkeet, polttoaineet, kiinteistöverot, maksa vaan lisää, mikään ei enää riitä!
        Ahneiden pidot jatkuu valtiohallinnon suojeluksessa ja me maksamme !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai saakeli! Mitkä valtionyhtiöt myydään tuota tarkoitusta varten?

        Tämä myynti ja rahojen sijoittaminen kehitysapuun on suoraan Rinteen hallitusohjelmasta. Myytäviä yhtiöitä ei siinä ole yksilöity, mutta eihän niitä tosiaan enää montaa ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe