Löytyykö Helsingistä tai pääkaupunkiseudulta nykyään mitään oppilaitosta, jossa voisi edullisemmin modistaa hyväkuntoisen, mutta liian suuren turkin? Tuli "ennakkoperintönä", lähes käyttämätön, mutta tavaraa on aivan liiaksi.
Modisti!
5
2855
Vastaukset
- fyllitäti
kysele paikallisista vaatetusalaa opettavista oppilaitoksista, mutta älä hae sanalla modisti (modistit tekee hattuja ja turkki on turkki käsittääkseni, se jonka ajattelit "muodistaa"?)
kaikissa vaatetusalaa opettavissa kouluissa tehdään myös muodistuksia oppilastöinä. jos haluat halvemman vaihtoehdon, eli homma tulisi opiskelijatyönä, mutta koulu ei söisi omia lisiään välistä, vie ilmoitus koulun ilmoitustaululle, vaikka TaiK:kiin, siellä on nähty ja tehty ennenkin vastaavia.- b...turkki
Kiitokset vinkistäsi, TaiKki ei käynyt edes mielessä. Kyselin Roihuvuoren ak:sta, jossa turkkurilinjakin on joskus ollut, muttei kuulemma enää vuosiin, kun turkit ovat olleet "poissa muodista". Täytyypä kysellä Taikin suunnasta!
Tuli vielä mieleen, että kyseisestä turkista jää "hukkapalaa" aika paljon, näinköhän olisi varaa niistäkin "käydä kauppaa" ja neuvotella pienennyshintaa alemmas...
terveisin; köyhä... - fyllitäti
b...turkki kirjoitti:
Kiitokset vinkistäsi, TaiKki ei käynyt edes mielessä. Kyselin Roihuvuoren ak:sta, jossa turkkurilinjakin on joskus ollut, muttei kuulemma enää vuosiin, kun turkit ovat olleet "poissa muodista". Täytyypä kysellä Taikin suunnasta!
Tuli vielä mieleen, että kyseisestä turkista jää "hukkapalaa" aika paljon, näinköhän olisi varaa niistäkin "käydä kauppaa" ja neuvotella pienennyshintaa alemmas...
terveisin; köyhä...eli voit hyvin jättää ilmoituksen vaikka TaiKin vaatetus/tekstiiliosaston amanuenssi Kaija Tolvaselle ([email protected]) tai nopeammin perille itse vieden kuudennen kerroksen vaatetusosaston "töitä tarjolla" ilmoitustaululle (löytyy etsimisen jälkeen/kyselemällä) eiköhän sieltä joku asiansa osaava, käteistä tarvitseva opiskelija bongaa...en minä =)
- Vantaan
Ammatillisesta koulutuskeskuksesta,Tikkurilasta.Olin itse siellä turkislinjalla opiskelemassa ja teimme asiakas työnä joitakin...
- M inttu
Tarkoitatko Varia-nimistä (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405505
Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi394671Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2404540Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2234501Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364414Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?724275Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264212Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1543719Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.203025Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273001