Modisti!

Biisamiturkki

Löytyykö Helsingistä tai pääkaupunkiseudulta nykyään mitään oppilaitosta, jossa voisi edullisemmin modistaa hyväkuntoisen, mutta liian suuren turkin? Tuli "ennakkoperintönä", lähes käyttämätön, mutta tavaraa on aivan liiaksi.

5

2820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fyllitäti

kysele paikallisista vaatetusalaa opettavista oppilaitoksista, mutta älä hae sanalla modisti (modistit tekee hattuja ja turkki on turkki käsittääkseni, se jonka ajattelit "muodistaa"?)
      kaikissa vaatetusalaa opettavissa kouluissa tehdään myös muodistuksia oppilastöinä. jos haluat halvemman vaihtoehdon, eli homma tulisi opiskelijatyönä, mutta koulu ei söisi omia lisiään välistä, vie ilmoitus koulun ilmoitustaululle, vaikka TaiK:kiin, siellä on nähty ja tehty ennenkin vastaavia.

• b...turkki

Kiitokset vinkistäsi, TaiKki ei käynyt edes mielessä. Kyselin Roihuvuoren ak:sta, jossa turkkurilinjakin on joskus ollut, muttei kuulemma enää vuosiin, kun turkit ovat olleet "poissa muodista". Täytyypä kysellä Taikin suunnasta!
        Tuli vielä mieleen, että kyseisestä turkista jää "hukkapalaa" aika paljon, näinköhän olisi varaa niistäkin "käydä kauppaa" ja neuvotella pienennyshintaa alemmas...
        terveisin; köyhä...

• fyllitäti
        b...turkki kirjoitti:

Kiitokset vinkistäsi, TaiKki ei käynyt edes mielessä. Kyselin Roihuvuoren ak:sta, jossa turkkurilinjakin on joskus ollut, muttei kuulemma enää vuosiin, kun turkit ovat olleet "poissa muodista". Täytyypä kysellä Taikin suunnasta!
        Tuli vielä mieleen, että kyseisestä turkista jää "hukkapalaa" aika paljon, näinköhän olisi varaa niistäkin "käydä kauppaa" ja neuvotella pienennyshintaa alemmas...
        terveisin; köyhä...

eli voit hyvin jättää ilmoituksen vaikka TaiKin vaatetus/tekstiiliosaston amanuenssi Kaija Tolvaselle ([email protected]) tai nopeammin perille itse vieden kuudennen kerroksen vaatetusosaston "töitä tarjolla" ilmoitustaululle (löytyy etsimisen jälkeen/kyselemällä) eiköhän sieltä joku asiansa osaava, käteistä tarvitseva opiskelija bongaa...en minä =)

• Vantaan

Ammatillisesta koulutuskeskuksesta,Tikkurilasta.Olin itse siellä turkislinjalla opiskelemassa ja teimme asiakas työnä joitakin...

• M inttu

Tarkoitatko Varia-nimistä (

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe