Löytyykö Helsingistä tai pääkaupunkiseudulta nykyään mitään oppilaitosta, jossa voisi edullisemmin modistaa hyväkuntoisen, mutta liian suuren turkin? Tuli "ennakkoperintönä", lähes käyttämätön, mutta tavaraa on aivan liiaksi.
Modisti!
5
2774
Vastaukset
- fyllitäti
kysele paikallisista vaatetusalaa opettavista oppilaitoksista, mutta älä hae sanalla modisti (modistit tekee hattuja ja turkki on turkki käsittääkseni, se jonka ajattelit "muodistaa"?)
kaikissa vaatetusalaa opettavissa kouluissa tehdään myös muodistuksia oppilastöinä. jos haluat halvemman vaihtoehdon, eli homma tulisi opiskelijatyönä, mutta koulu ei söisi omia lisiään välistä, vie ilmoitus koulun ilmoitustaululle, vaikka TaiK:kiin, siellä on nähty ja tehty ennenkin vastaavia.- b...turkki
Kiitokset vinkistäsi, TaiKki ei käynyt edes mielessä. Kyselin Roihuvuoren ak:sta, jossa turkkurilinjakin on joskus ollut, muttei kuulemma enää vuosiin, kun turkit ovat olleet "poissa muodista". Täytyypä kysellä Taikin suunnasta!
Tuli vielä mieleen, että kyseisestä turkista jää "hukkapalaa" aika paljon, näinköhän olisi varaa niistäkin "käydä kauppaa" ja neuvotella pienennyshintaa alemmas...
terveisin; köyhä... - fyllitäti
b...turkki kirjoitti:
Kiitokset vinkistäsi, TaiKki ei käynyt edes mielessä. Kyselin Roihuvuoren ak:sta, jossa turkkurilinjakin on joskus ollut, muttei kuulemma enää vuosiin, kun turkit ovat olleet "poissa muodista". Täytyypä kysellä Taikin suunnasta!
Tuli vielä mieleen, että kyseisestä turkista jää "hukkapalaa" aika paljon, näinköhän olisi varaa niistäkin "käydä kauppaa" ja neuvotella pienennyshintaa alemmas...
terveisin; köyhä...eli voit hyvin jättää ilmoituksen vaikka TaiKin vaatetus/tekstiiliosaston amanuenssi Kaija Tolvaselle ([email protected]) tai nopeammin perille itse vieden kuudennen kerroksen vaatetusosaston "töitä tarjolla" ilmoitustaululle (löytyy etsimisen jälkeen/kyselemällä) eiköhän sieltä joku asiansa osaava, käteistä tarvitseva opiskelija bongaa...en minä =)
- Vantaan
Ammatillisesta koulutuskeskuksesta,Tikkurilasta.Olin itse siellä turkislinjalla opiskelemassa ja teimme asiakas työnä joitakin...
- M inttu
Tarkoitatko Varia-nimistä (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244666- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483105- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522328
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539