Löytyykö Helsingistä tai pääkaupunkiseudulta nykyään mitään oppilaitosta, jossa voisi edullisemmin modistaa hyväkuntoisen, mutta liian suuren turkin? Tuli "ennakkoperintönä", lähes käyttämätön, mutta tavaraa on aivan liiaksi.
Modisti!
5
2868
Vastaukset
- fyllitäti
kysele paikallisista vaatetusalaa opettavista oppilaitoksista, mutta älä hae sanalla modisti (modistit tekee hattuja ja turkki on turkki käsittääkseni, se jonka ajattelit "muodistaa"?)
kaikissa vaatetusalaa opettavissa kouluissa tehdään myös muodistuksia oppilastöinä. jos haluat halvemman vaihtoehdon, eli homma tulisi opiskelijatyönä, mutta koulu ei söisi omia lisiään välistä, vie ilmoitus koulun ilmoitustaululle, vaikka TaiK:kiin, siellä on nähty ja tehty ennenkin vastaavia.- b...turkki
Kiitokset vinkistäsi, TaiKki ei käynyt edes mielessä. Kyselin Roihuvuoren ak:sta, jossa turkkurilinjakin on joskus ollut, muttei kuulemma enää vuosiin, kun turkit ovat olleet "poissa muodista". Täytyypä kysellä Taikin suunnasta!
Tuli vielä mieleen, että kyseisestä turkista jää "hukkapalaa" aika paljon, näinköhän olisi varaa niistäkin "käydä kauppaa" ja neuvotella pienennyshintaa alemmas...
terveisin; köyhä... - fyllitäti
b...turkki kirjoitti:
Kiitokset vinkistäsi, TaiKki ei käynyt edes mielessä. Kyselin Roihuvuoren ak:sta, jossa turkkurilinjakin on joskus ollut, muttei kuulemma enää vuosiin, kun turkit ovat olleet "poissa muodista". Täytyypä kysellä Taikin suunnasta!
Tuli vielä mieleen, että kyseisestä turkista jää "hukkapalaa" aika paljon, näinköhän olisi varaa niistäkin "käydä kauppaa" ja neuvotella pienennyshintaa alemmas...
terveisin; köyhä...eli voit hyvin jättää ilmoituksen vaikka TaiKin vaatetus/tekstiiliosaston amanuenssi Kaija Tolvaselle ([email protected]) tai nopeammin perille itse vieden kuudennen kerroksen vaatetusosaston "töitä tarjolla" ilmoitustaululle (löytyy etsimisen jälkeen/kyselemällä) eiköhän sieltä joku asiansa osaava, käteistä tarvitseva opiskelija bongaa...en minä =)
- Vantaan
Ammatillisesta koulutuskeskuksesta,Tikkurilasta.Olin itse siellä turkislinjalla opiskelemassa ja teimme asiakas työnä joitakin...
- M inttu
Tarkoitatko Varia-nimistä (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1103622Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2822476Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02150Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k431921Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91689- 1001162
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle651047No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5970Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu77917- 51902