Voiko Mäkärän estää loppukauden

Susanna_P

En kehtaa enää seurata Mäkärän pyörimistä sakkoringissä.
Ehdotan että sponssit käskee Mäkärän kotiin häpeämään.

6

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Optikolle

      Hihittäjä liitto ei salli mäkäräisiä poistumaan hihittäjä kisoista ilman bemaria!

    • Helppohan se on puskista huudella. Sopii mennä itse radalle kokeilemaan, montako lätkää saa putoamaan. Kaisa on yksi Suomen parhaimmista urheilijoista. Arvostan suuresti.

    • 3008

      Pökötillä se pökkii nykyään menemään

    • kantti.puuttuu

      Onko Kaisan 36v vika, että nuoremmista ei ole mihinkään. Katsellaan haastatteluissa vaivautuneesti kengänkärkiä tai mulkoillaan sivuille eikä saada edes sanaa suusta. Mistä peräkylistä suomalaiset juntit urheilijat oikein tulevat. Ero norjalaisiin ja ruotsalaisiin on kuin yö ja päivä.

    • ratunen

      kyllä jos joku urheilija näihinkin suorituksiin mitä kaisa on tehnyt pääsee niin hatunnoston paikka ja paljon muuta ei huipulla voi ikuisesti ihminen olla tulee fysikanlait vastaan urheilussa ampumahiihto on vaativa laji jo ennen kouluikää pitäisi perehytyä ampumiseen tietenkin valvonnassa ja kevyimmila ilma aseilla ja siinä sivussa voi kokeilla nappulahiihtova jos kummatkin natssaa voi tulla hyvä ampumahiihtäjä taikka vaikka pelkkä hiihtäjä

    • omavoitelu

      Kaisa oli taas haukkunut suksensa voitelun. Kun ei pärjää niin pitää haukkua sukset, ja kun ammunta menee huionosti paras haukkua ase ja patruunat. Hiihtosääntöja pitää muuttaa sellaiseksi, että hiihtäjän itse pitää voidella suksensa. ei muuta kuin Kaisa ja Krista voitelemaan suksiaan. Siten saadaan iltalehtien lööpit pois voitelun haukkumisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      312
      10339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2321
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2139
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1924
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1806
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1388
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1312
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      57
      1306
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1276
    Aihe