Hei, osaako kukaan kertoa, saako Funchalin (Lidon) hotellien parvekkeilla tupakoida nykyään? Tai onko joitain hotelleja joissa ei saa ollenkaan polttaa? Kiitos etukäteen vastauksista :)
Parvekeella
5
114
Vastaukset
- Kadunvarteen
Monella parvekkeen ovet auki ja sinä menet käryttämään, josta savut sisälle. Kyllä alkaa veekäyrä nousta siinä tapauksessa muilta.
- Menossamadeiralle
Siis minä en mene käryttämään. Mietin että saatanko saada käryttäviä naapureita.
- Mrfinski
Olen ollut Madeiralla 8-kertaa 2014-2018 enkä muista, että tupakointi olisi ollut ongelma. Mutta Mallorcalla oli naapuri parvekkeilla käryttäjiä.
- Kadunvarteen
Ei ollut parvekkeella tuhkakuppia, enkä nähnyt kenenkään siellä käryttävän tällä kertaakaan.
Ulko-oven vieressä oli natsa-astiat.
Vanhassa Savoyssa oli aikanaan sisäkäytävillä hiekka-astiat tumppaamista varten vielä. v. 2004. - Anonyymi
Mikähän hotelli oli kyseessä? Nyt ollaan varaamassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527