Olen menossa ensi kuussa Barcelonaan, liput peliin olen ostanut Belgian Ticketmasterilta. Ne pitää käydä vaihtamassa paikan päällä Locker Barcelonassa, joka näyttää olevan matkatavaroiden säilytyspaikka. Onko kokemuksia paikasta, nettisivuilla ei ole mitään tietoa tällaisesta lippujen vaihdosta.
FC Barcelona liput Ticketmasterilta
mirah
1
733
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tartte Ticketmasterilta ostettuja lippuja vaihdella enää paikanpäällä. Tulevat pdf-tiedostona sähköpostiin. Näin ainakin, kun tilaat Espanjan Ticketmasterilta.
Muutamaan kertaan olen ollut paikanpäällä katsomassa pelejä Espanjassa. liput olen ostanut suurimmaksi osaksi seuran omilta sivuilta. Ainakin Real Madrid toimittaa sähköiset liput kännykkään PassWallet-sovellukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1998848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265178- 534561
- 824223
- 543479
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583158Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432571