Hei!
Myynnissä on Nissan Primera 1.8 vm. 2006 ajettu todella vähän, n. 17 000 km. Tosi hyvän näköinen, ei ruostetta missään ja haiseekin vielä uudelta autolta.
Paljonko mielestänne voisi tarjota autosta enintään että vielä kannattaisi ostaa.
Kiitos etukäteen vastauksistanne . :)
Minkä hintainen
15
170
Vastaukset
- Nid
N 3000 e
- Hurraa
Sekundaarinen yksilö viimeisiä tuotanto malleja?
- napsuni
1.8 kone on susi, joten en kauheesti tuosta maksaisi, itse ostin 170.000km ajetun 2003 1.6 sen 700€.
- napsuni
Lisäisin vielä sen että vaikka autossa on paljon hyviä varusteita ja tilaa, on se ajettavuudeltaan ja penkeiltään varsin surkea auto verrattuna P11 Primeraan, joka minulla on myös.
Ok auto jos saa halvalla, muuten katselisin muualle
- Primera2007
Olen kuullut, että mahdollinen öljynsyöntiongelma olisi korjattu vm 06 ja 07 malleissa. Itselläni 07 eikä vie ollenkaan öljyä.
- napsuni
Tuohon en osaa sanoa mitään, väistin itse kyseisellä koneella olevan mallin ja päädyin laiskaan mutta varsin pienellä kulkevaan tilavaan autoon, keskilutus ajotietokoneen mukaan tasaiset 6,5-6,6L/100km. ei paha yli 1300kg painavalle autolle.
- HerranHaltuun
noin 12000 euroa
- Primera2007
Mitä muuten pyytää? Kerron sitten arvioni.
- uvjhbk
Etkö sä nyt selvää vedätystä huomaa?
Kyseistä 17 tkm ajettua autoa ei ole olemassakaan. Jos olisi myynnissä nettiautossa vaikka 8 000 euron pyynnillä, se olisi minuutissa myyty.
- Huollettuna_kuin_uusi
Jos on ruostesuojattu niin käyttöarvohan on vielä todella hyvä. Osta pois ja aja pitkään, halvimmat kilometrit ja pienimmät harmit saat sillä keinolla.
- mitäteen
Hei!
Lisäisin vielä autosta että on farmarimallinen.
Ja ei todellakaan ole vedätystä tämä auto. Olen nähnyt auton ihan itse ja ajanut sillä.- kmlukemaan.nolla.perään
Ainakaan nettiautosta ei löydy 17 000km ajettua v. 2006 farkku Primeraa. Sen täytyy olla jonku papparaisen tallissa seissy yksilö, jota se myy jonkun paikallisen lehden ilmoituspalstalla.
Nettiautossa vähiten ajetussa farkkuprimerassa mittarilukema on n. 170 000km. - Laadukaspeli
kmlukemaan.nolla.perään kirjoitti:
Ainakaan nettiautosta ei löydy 17 000km ajettua v. 2006 farkku Primeraa. Sen täytyy olla jonku papparaisen tallissa seissy yksilö, jota se myy jonkun paikallisen lehden ilmoituspalstalla.
Nettiautossa vähiten ajetussa farkkuprimerassa mittarilukema on n. 170 000km.Tässä laatuautossa tuo yksi ylimääräinen nolla ei tunnu missään!! Maksaisin yli 20 000€.
- Primera2007
12 vuoden ikä kyllä vie paljon sen haluttavuudesta pois. Toisaalta olemattomat km nostaa. Voisiko 8000 eur olla lähellä?
- Primera2007
Sinun kannattaa täältä kysyä arvioita. Täällä on asiallisempaa porukkaa:
http://www.ncf.fi/smf/index.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073