Jumala olkoon teidän kanssanne!!

Herrasinunkanssasiii

Rukoilkaamme anteeksiantoa! Aamen!

13

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeavenPost

No Jeesus täällä hei! Älähän nyt ihan noin kriittinen sentään ole. Viimeksikin kun sinulla oli oikein suuri hätä niin minä järjestin niin ettei siitä talosta tullut ketään ulos ja ne makkarapaperitkin joilla pyyhit olivat minun järjestämiä. Joten kohtuutta vähän.

• herrasiunatkoon

Voi pyhä jyssäys! On se kauhea näky kun naiset sulloo ison perceencä tiukkoihin trikoisiin!

• jesusmaaria

ja sitten vielä männöövät niissä vetimissä herran huoneeseen

• ja.pakarat.paukkuu
        jesusmaaria kirjoitti:

ja sitten vielä männöövät niissä vetimissä herran huoneeseen

Kyllä ei oo pappina heleppo olla, siinä tulloo syntiset ajatuksen mieleen ja sitten joutuu illalla suorittammaan synnin piästön ja ottammaan ehtoollisviiniä kolome pulloo ja 12 tölökkiä lonkeroo.

• Sussiunakkoon

Tarkoitit varmaankin demarit eikä duunarit?

• löyly kauha kanki tie

• hmmmmmmmmm

Saanko vielä rukoilla kun erosin kirkosta ?

• hyvä kun erosit kirkosta. Minäkin erosin kirkosta tultuani uskoon. Kirkko on vain ihmisten keksimä rahankeruu instituutio. Raamatussa puhutaan Jumalan seurakunnasta. Siihen kuuluu jokainen parannuksen tehnyt ja Jeesuksen Herrakseen vastaanottanut uskova.

Kirkko julistaa mm kasteen armoa joka on väärää armoa koska siinä ei julisteta parannuksen saarnaa. Raamattu kehottaa tekemään parannuksen ja uskomaan evankeliumin.

tee sinäkin parannus ja ota uskossa vastaan Jeesus Herraksesi ja Vapahtajaksesi niin sinusta tulee Jumalan lapsi ja saat ijankaikkisen elämän.

Lue Raamattua se on Jumalan Sana.

• Jelppivä

Kyllä tässä on rukoiltu jotta loppuisi tämä ripuli tauti ei auta Jeesus eikä maitohapot.
        Pönttö pörisee yhtenään..

• Jelppivä kirjoitti:

Kyllä tässä on rukoiltu jotta loppuisi tämä ripuli tauti ei auta Jeesus eikä maitohapot.
        Pönttö pörisee yhtenään..

Voimia sinulle sinne, kyllä se siitä

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1189
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      332
      664
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75