Tietääkö kukaan mikä firma myy minikeittiöitä?
Minikeittiö
16
9494
Vastaukset
- KPy
Minikeittiöitä on Ikean ja monen saksalaisen merkin luetteloissa, koska Keski-Euroopassa on yleistä, etteivät keittiökoneet ja kaapit kuulu asunnon varustukseen.
- ulkoruokinta on pop !
älä osta minikeittiötä, käy mielummin nakkikioskilla
helsingin asemalla on yksi aika hyvä :-) - penmus
jokaisessa kodinkoneliikkeessä missä myydään esim. helloja, pakastimia jne...
- kävijä
Minulla sattuu olemaan käytetty minikeittiö. 2 sähkölevyä, jääkaappi, tiskiallas hanoineen. Lisäksi yläkaapit ja ns.lusikkalaatikosto.
Ostin mökkiprojektia varten mutta enhän minä sähköjä mökilleni vedäkään.- ...
Kiitos tarjouksesta, mutta olen jo ehtinyt keittiön ostamaan.
- kuismari
hei vieläkö sinulla on se käytetty minikeittiö ja missäpäin se olisi ? Etsin juuri sellaista tuhon vuokra toimistoon?vastailkaa sähköpostilla
- gunilla
Vieläkö minikeittiöä olisi myynnissä , sellainen tarvittaisiin ?
- mini
gunilla kirjoitti:
Vieläkö minikeittiöä olisi myynnissä , sellainen tarvittaisiin ?
Kyllä olis yksi, merkki: husqvarna,turun suunnalla
- otiossi
mini kirjoitti:
Kyllä olis yksi, merkki: husqvarna,turun suunnalla
Jos tuote on edelleen myymättä niin soita numeroon .0400 527226. Edellytän että minikeittiösi on ehjä ja toimintakuntoinen.terv. olli
- otiossi
Onko myymättä ja missä päin Suomea.
- osta uus
otiossi kirjoitti:
Jos tuote on edelleen myymättä niin soita numeroon .0400 527226. Edellytän että minikeittiösi on ehjä ja toimintakuntoinen.terv. olli
Oli myymättä vielä vuonna 2006. Ei enää. Gorenje ja whirlpool löytyy kaupasta.
hej. Missä sinun keittiösi on. Myisitkö sen edullisesti tarpeettomana sinulle.
Olisin kiinnostunut ostamaan minikeittiön ylä,alakaappeineen seka tislialtaineen. Jääkaappi olisi ok.
Lähetä viesti: e:mail [email protected]
t
- Netsijä
Gigantin nettisivuilta löytyy muutama malli.
- qdddq
K-raudat ja Rautia sekä kodinkoneliikkeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113