Sisäänkirjautuminen ei tietokoneellani tiettyyn nettipokerisovellukseen (guts poker) onnistu kotini internetyhteydellä (elisa viihde). Aiemmin käyttö sujunut ongelmitta. Nytkin pääsen käyttämään kyseistä sovellusta muista ip-osotteista. Jostain syystä minun on myös todisteltava ennen sisäänkirjautumisyritystä etten ole robotti (reCAPTCHA), tätä ei ole aiemmin käynyt, kun kaikki muukin on toiminut kuten pitääkin.
Mistähän tuo voisi mahdollisesti kiikastaa?
Sisäänkirjautumisongelma
10
88
Vastaukset
- itsesössitty
Olisko win ongelma! vai typerrät lisäosat?
- 8891vm
Kyseessä ei siis ole nettiselain vaan työpöytäohjelma. Windows 10 kyllä käyttöjärjestelmänä.
- poista-ubuntu
Oletko asentanut ubuntun samalle kiintolevylle, sen virheen kun tekee ei toimi kunnolla enään mikään.
- 8891vm
Ei ole ubuntua.
- ubuntu_is_the_best
Nettipokerit on kusetusta, sitä samaa kusetusta kuin kolikkopelit, että pelaajat aina häviää, koska niihin on koodattu palautusprosentti.
- kusetusta
Etkö sinä tajua että tämä on piilomainontaa. Ubuntuko se tekee ihmisistä niin hiton ty. . . .
- 8891vm
Näinhän se on, että talo voittaa aina, mutta pokerissa pelataan kuitenkin muita pelaajia vastaan, joten parhaat pelaajat pystyvät jäämään pelintarjoajan komission (rake) jälkeen voitolle.
Btw, kirjautumalla vpn-verkon kautta, pääsin sivustolle sisään, ja kirjauduttua, pelaaminen onnistui ilman vpn-yhteyttä. - ropotti_kynii
8891vm kirjoitti:
Näinhän se on, että talo voittaa aina, mutta pokerissa pelataan kuitenkin muita pelaajia vastaan, joten parhaat pelaajat pystyvät jäämään pelintarjoajan komission (rake) jälkeen voitolle.
Btw, kirjautumalla vpn-verkon kautta, pääsin sivustolle sisään, ja kirjauduttua, pelaaminen onnistui ilman vpn-yhteyttä.Mistä tiedät ette ole ainoa pelaaja, ne muuthan voi olla vaikka ropotteja jotka pelaa talon eli ohjelmantekijän kassaan, vain sinut kynitään.
- 8891vm
ropotti_kynii kirjoitti:
Mistä tiedät ette ole ainoa pelaaja, ne muuthan voi olla vaikka ropotteja jotka pelaa talon eli ohjelmantekijän kassaan, vain sinut kynitään.
Koska kyseisessä pelaajajoukossa on todella huonoja pelaajia, jotka häviävät keskimäärin minulle rahansa. Olen myös pelannut kyseistä peliä ammatikseni noin 8 vuotta, joten kaikenmaailman salaliittoteoriat kuulostavat asiaan vähänkin enemmän perehtyneen korvaan lähinnä naurettavilta.
Keskimäärin sivusto saa saman summan tuosta "pelien pyörittämisestä", oli sitten kuka tahansa pelaamassa. Jos siellä oman sivuston pelaajat pelaisivat vastakkain, ei rahaa tulisi mistään.
Toki jotkut yksittäiset käyttäjät ovat kiellettyjä apuohjelmia/ohjelmoituja botteja peleissä käyttäneet, mikä on tottakai tuomittavaa, ja näitä sivustot myös pyrkivät pois kitkemään, koska eivät niistä hyödy millään tavalla. - häviävät_vaan
8891vm kirjoitti:
Koska kyseisessä pelaajajoukossa on todella huonoja pelaajia, jotka häviävät keskimäärin minulle rahansa. Olen myös pelannut kyseistä peliä ammatikseni noin 8 vuotta, joten kaikenmaailman salaliittoteoriat kuulostavat asiaan vähänkin enemmän perehtyneen korvaan lähinnä naurettavilta.
Keskimäärin sivusto saa saman summan tuosta "pelien pyörittämisestä", oli sitten kuka tahansa pelaamassa. Jos siellä oman sivuston pelaajat pelaisivat vastakkain, ei rahaa tulisi mistään.
Toki jotkut yksittäiset käyttäjät ovat kiellettyjä apuohjelmia/ohjelmoituja botteja peleissä käyttäneet, mikä on tottakai tuomittavaa, ja näitä sivustot myös pyrkivät pois kitkemään, koska eivät niistä hyödy millään tavalla.Pokeri ei siis kannata koska siinä vain häviää rahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562871
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541729Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461704Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1521486- 721440
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3281335The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181221Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m701075- 1581052
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25995