"kissakarkki villasukat" yms. on tekijänloullauksia, eli laittomia myydä kyseisiä villasukkia kissakarkki logolla. Tämä nyt vain esimerkkinä.
Logojen lisenssejä on hankala saada, eikä logoilla varustettuja tuotteita saa myydä tia käyttää markkinoinnissa.
Miten jos kerrot tekeväsi villasukat ja joku pyytää tekemään siihen kettukarkki logon, eli loukkaako tämä tekijänoikeuksia, koska en markkinoi ja myy itse kerttukarkki logolla olevia villasukkia, vaan teen vain villasukat asiakkaan toiveella ?
Logojen käyttö
villasukkana
2
194
Vastaukset 2
- vain-omaan-käyttöön
Omaan käyttöön saa käyttää kaikkia logoja mutta jos myyt tai annat muille on laitonta.
- tottero
Saa tehdä tilauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460