Minkälaisessa asussa kannattaa mennä uimarannalle tai vesipuistoon Dubaisssa? Pitääkö olla koko uimapuku? Entäs miehillä?
Uimaan Dubaissa
4
251
Vastaukset
- miinamiikk
Aivan samanlaiset uima-asut kuin Suomessakin tai muualla uimarannalla / altaalla. Vesipuistossa ehkä uimapuku paras, jotta varmasti pysyy vauhdissa päällä
- Leeviska
Juurikin näin...jos paleltaa, niin toppapuku ;) :) mutta muuten aivan samanlaisissa asuissa siellä mennään uimaan kuin menisit vaikkapa millätahansa rannalla suomessa! Yläosattomissa ja naturistina ei toki kannata julkisilla paikoilla pyöriä...Mutta tekisitkö niin suomessakaan? Viikon päästä lähtään neljättä kertaa dubaihin :)
- Edlflfkffn
Käytän yleensä rubiineista ja platinasta vuorattua uima asua. Halvemmalla ei oikein ilkiä ihmisten ilmoilla liikkua.
Vasemmassa kädessä rolex ja oikeassa satiini pyyhe - Anonyymi
Sharialain mukainen uima-asu päälle, ettei kivet lennä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619