Pahoittelut, ettei aihe kenties kuulu tälle sivustolle.
Mikä ohjelma on kokemustenne mukaan kätevin kuvakirjan tekoon? Olen tehnyt 2012 kaksi krjas Ifolorin kautta. Nyt yritin kokeilla Fotoykkösen kautta. Jostain syystä ei tunnu sujuvan ohjelman lataantumisesta huolimatta.
Nyt selasin netistä, että vaihtoehtoja tuntuu olevan useita
Kokemuksia ja vinkkejä toivoisin. Kiitos.
Valokuvat kuvakirjaksi omalla koneella
3
125
Vastaukset
- Hyvä_on
Ifoloria olen käyttänyt eikä ole ollut tarvetta kokeilla muita. Valikoima on riittävä samoin ohjelman ominaisuudet ja kuvanlaatu. Kätevyydestä en osaa sanoa mutta ei ainakaan sisällä mitään kummallisia epäloogisuuksia. Itse sijoitan kuvat aina manuaalisesti mutta automaattitoiminto löytyy.
Olen tehnyt vuosien mittaan Ifolorin ohjelmalla kolmisen kymmentä kirjaa 30 - 60 sivuisina kuvaus ja muilta retkiltäni.
Aina olen saanut mielestäni hyviä kirjoja, kerran oli joku kone roiskaissut parin sivun ylle isomman ja pienemmän roiskeen vaan lähettivät uudet kun ilmoitin ja laitoin kuvat noista sivuista.
Tekeehän niitä muutkin mutta en ole katsonut olevan syytä vaihtaa kun varsin hyvin on sujunut Ifororinkin kanssa tuo muistinvirkistyskuvakirjojen toimitus. Albumiin verrattunahan etuna on helppo tapa laittaa tekstiä sivuille jolloin on helpompaa myöhemmin muistaa missä kuva on otettu.
Kuvien sijoittelun teen aina itse enkä käytä niitä heidän esimerkki sijoituksiaan.- Kuvakirja
Kiitos vastauksista. En oikein ole löytänyt aiheeseen sopivaa keskustelusivustoa, joten siksi täällä kyselin.
Itse muistelen että 2012, kun tein kaksi Ifolorin kirjaa (valmistuminen ja Välimeren risteily), niin ei ollut suuria haasteita. Tai ainakin kirjat näyttävät tänäänkin ihan innostavilta.
Haasteet liittyivät lähinnä kun "vetelin" erikokoisia kuvia samalle sivulle, niin helposti joku kuva ns. alta hyppäsi pois uuden tieltä, eli jouduin välillä useaan kertaa "vetämään " kuvia, että sain kaikki haluamani paikoilleen ja haluamassani koossa. Tein siis manuaalisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605768- 1154980
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4042947Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961435Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401129- 65971
- 29968
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839