Pahoittelut, ettei aihe kenties kuulu tälle sivustolle.
Mikä ohjelma on kokemustenne mukaan kätevin kuvakirjan tekoon? Olen tehnyt 2012 kaksi krjas Ifolorin kautta. Nyt yritin kokeilla Fotoykkösen kautta. Jostain syystä ei tunnu sujuvan ohjelman lataantumisesta huolimatta.
Nyt selasin netistä, että vaihtoehtoja tuntuu olevan useita
Kokemuksia ja vinkkejä toivoisin. Kiitos.
Valokuvat kuvakirjaksi omalla koneella
3
107
Vastaukset
- Hyvä_on
Ifoloria olen käyttänyt eikä ole ollut tarvetta kokeilla muita. Valikoima on riittävä samoin ohjelman ominaisuudet ja kuvanlaatu. Kätevyydestä en osaa sanoa mutta ei ainakaan sisällä mitään kummallisia epäloogisuuksia. Itse sijoitan kuvat aina manuaalisesti mutta automaattitoiminto löytyy.
Olen tehnyt vuosien mittaan Ifolorin ohjelmalla kolmisen kymmentä kirjaa 30 - 60 sivuisina kuvaus ja muilta retkiltäni.
Aina olen saanut mielestäni hyviä kirjoja, kerran oli joku kone roiskaissut parin sivun ylle isomman ja pienemmän roiskeen vaan lähettivät uudet kun ilmoitin ja laitoin kuvat noista sivuista.
Tekeehän niitä muutkin mutta en ole katsonut olevan syytä vaihtaa kun varsin hyvin on sujunut Ifororinkin kanssa tuo muistinvirkistyskuvakirjojen toimitus. Albumiin verrattunahan etuna on helppo tapa laittaa tekstiä sivuille jolloin on helpompaa myöhemmin muistaa missä kuva on otettu.
Kuvien sijoittelun teen aina itse enkä käytä niitä heidän esimerkki sijoituksiaan.- Kuvakirja
Kiitos vastauksista. En oikein ole löytänyt aiheeseen sopivaa keskustelusivustoa, joten siksi täällä kyselin.
Itse muistelen että 2012, kun tein kaksi Ifolorin kirjaa (valmistuminen ja Välimeren risteily), niin ei ollut suuria haasteita. Tai ainakin kirjat näyttävät tänäänkin ihan innostavilta.
Haasteet liittyivät lähinnä kun "vetelin" erikokoisia kuvia samalle sivulle, niin helposti joku kuva ns. alta hyppäsi pois uuden tieltä, eli jouduin välillä useaan kertaa "vetämään " kuvia, että sain kaikki haluamani paikoilleen ja haluamassani koossa. Tein siis manuaalisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758