Digimaa Oy onko taas kusetusta palkoissa? Mitä nää nyt myy?

Uutta rekryä ja taas uusi firma.... samat herrat taustalla
Ilmoita

8 Vastausta

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Minäkin luin juuri heidän ilmoitusta duunitorista ja oikeinkirjoitus ja lupaukset vähän haiskahtavat mutta se on lähellä kotiani, voi sopia omat ajat koululaisena ja palkka ja työkin ok. oisi kiva ettei ny menis mihikään kusetukseen ilmottakaa ihmeessä jos kuulette tästä jotain.
Ilmoita
Onhan tämä kusetus, sama kun Armada Marketin -> myy kouluturvaa kusetuslehteä eikä maksa edes palkkaa.

Yritin ilmoittaa tästä kytille jo 2017 mutta olikin liian monimutkaista heille ymmärtää...vitun ääliöt
1 VASTAUS:
Kyselin lisäintoa sähköpostilla ja vaikuttaa ihan samalle kuin Kouluturvaa lehti. Samat herrat takana vai? Yritys perustettu ainakin ihan vasta.
+Lisää kommentti
Se on kunnon huijausta!!

Olin siellä muutama päivää töissä ja lopetin sen jälkeen kun huomasin, että millaista orja työtä tuolla odotetaan työntekijältä!!

Sopimuksessa mainitaan 5 tuntia per päivää (ma-pe), mutta kuitenkin minulle ilmoitettiin että vaatimuksena on suorittaa työt kello 8:45-15 eli 6 tuntia ja 15 minuuttia... kuitenkin palkkaa ne maksaa viidestä tunnista. Myös tauot minulle kerrottiin olevan n. 10 min ja kun 6 tuntisesta päivästä pidin sen 15 min tauon niin tuli lopulta sanomista!!

Minulle maksettiin todella alle mitä olen tehnyt siellä töitä!! Aion viedä asian eteenpäin.. ne ei saa tällä tavalla käyttää hyväksi!!
1 VASTAUS:
Wow.. Suo on nyt käytetty hyväksi. Pelle olet sinä. Jos et tee firmalle tulosta niin on hyvä ettet ole enää paikalla ja kuluttamassa kenenkään aikaa ja vaivaa.
Kyllä pitää olla päässä vikaa jos ei ymmärrä miten myyntityössä toimitaan. Se on vain aina myyntityössä niin, että tulos tai ulos.
Työpaikka on tekijöille ei nössöille. Kumpi sinä olet?
+Lisää kommentti
Ihan ok firma, jos jaksaa ollaa niin saa hyvät fyrkat. Palkka oli 10€/h + 10% kaikista myynneistä.
2 VASTAUSTA:
Mutta palkkaa ei näy?
Rahat menneet varmaankin herrojen uusiin mersuihin.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Digimaa Oy onko taas kusetusta palkoissa? Mitä nää nyt myy?

Uutta rekryä ja taas uusi firma.... samat herrat taustalla

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta